- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
it Megállapodást kötött az OpenAI, így a Reddit tartalmai is a ChatGPT tudását erősíthetik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz eisento #58606 üzenetére
Akkor ez nehéz lesz Honda vonalon.
Esetleg a 7gen civic sedan van még, de az elég ritka.8Gen civic ennyiért csak dizel lenne esetleg 1.4, jó állapotú 1.8 simán 2M de inkább fölötte.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz tboy93 #58609 üzenetére
Kollegámnak pont most lett csapágyas az Avensis, autópálya 130 és egyszercsak elkezdett halkan kopogni.
Haza ment vele, sőt még a szerelőhöz is lábon ment, nem könyökölt ki szerencsére.
15e Km óta van nála, első 10e Km Motul 8100, most meg 5e Km óta Eneos Prémium Hiperszuper...Lehet már előtte is sz*r volt, de nekem mégegy érv az Eneos ellen, esetleg Sustina de akkor már ott vagyunk, hogy annyiért van Motul is.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
honda23
aktív tag
válasz Czimby #58613 üzenetére
Ha tudnád, hogy a toyota motorjai mekkora xarok.
Mert a kedves szervizek 10w40-nel etették anno.
Plusz a toyoták érdekes módon egyáltalán nem olyan megbízhatóak motorikusan, mint pl a hondák.
Yarisok, corollák, avensisek stb.
A dízekeket hagyjuk, de a benzineseknél is rengeteg a motorhiba.Bírom ezt az eneosozást.
Én 7 éve sustinázok.
Az az avensis már xar volt.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Czimby
addikt
válasz sugarforce #58617 üzenetére
Az utólsó mondatom mivel is kezdtem.
Csak fura, hogy a peridús végén a nyilván csökkent képességű Motullal nem jött elő a viszonylag friss Eneossal meg igen.De ja valószínűleg el volt hanyagolva a kocsi, mint idehaza az 3+ éves autók 90%-a kb.
honda23 sustinát én is beletenném, de mint írtam árban ugyanott lennék, így fölös váltanom.
Viszont a prémium hiperről már soka roszatt hallottam és már személyesen is tapasztaltam, apum Suzukija elég szépen eszegette, a Castrol EDGE viszont nem fogy belőle.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
Hogy On-is legyek már, meg témaváltás.
Benzines 7gen Accordban kinek volt már kuplung csere?
Mennyit ment el?220e körül járok és néha indulásnál halk búgás hallani ahogy engedem fel, meg elég kemény is már a pedál, szóval a szerkezet biztosan a vége felé jár.
Rövid időn belül cserélem az alsó gömbfejeket, meg elől a nagyszilenteket, nem tudom lehet érdemes lenne a maradék két szilentet is kidobni az alsó lengőkarból.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
nagyúr
-
Czimby
addikt
válasz sugarforce #58625 üzenetére
5w-30 volt az X-clean meg a Premium Hyper is
De haggyuk, valóban lehet semmi köze az olajhozHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Manitou
addikt
válasz honda23 #58563 üzenetére
Ha 16-os felnire váltok, akkor 205/50R16 vagy 205/55R16, ez utóbbi járatosabb méret , olcsóbb is és nagyobb a választék is.
Vagy maradok a jelnlegi 15-ös felninél és 195/60R15 (jelenleg ez a nyári) esetleg 205/55R15(ez már nem olyan elterjedt) de még a 185/60R15 is befér a váltóméretbe, bár 195-nél nem nagyon szeretnék keskenyebbet.. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #58639 üzenetére
Reális a Jazz-el én is nyomok ilyeneket ha csak városon kívül megyek nyugiban.
#nincsbennetarcsi
-
eisento
addikt
válasz szabonagyur #58639 üzenetére
a city-rol mindig a renault thalia jut eszembe vmiert, low budget kategoria es meg csunya is :S
Motorola Edge 40 | PSN ID: HUN_Ejzi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz eisento #58644 üzenetére
Így fejből nem tudom felsorolni tételesen, de kb ez változott a GD-nél: hátra is tárcsaféket kapott, újra hangolták a futóművet (lágyabb lett), átrajzolt elsőlökhárítót kapott, más lett a műszeregység rajzolata, az 1.4-es indexes tükröt kapott (1.2 továbbra sem). Így séróból ennyi jutott eszembe
#nincsbennetarcsi
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
csereltem ma a telit a GD Jazz-en, amivel vettuk, nyarira, es (a kb. 3-400nm-rel meghuzott kerekeket nem ide szamitva..) meglepodtem, hogy a telit kenyelmesen leszedve nem megy fel a nyari, mert a foldet surolja... Akkor nezem, hogy mivan, es mig a teli 175/65R14, addig a nyari 175/65R15. A matrucan a gyari 185/55R15, ami akarhogy szamolom, inkabb a teli valtomerete, mint a nyarie..
Elotte beszereltem a tolatoradart, az legalabb fasza lett..
-
tboldi
nagyúr
-
Graphics
Jómunkásember
válasz eisento #58644 üzenetére
Van itthon mindkettő Jazz, kérdezz bátran 2002-es 1.4, 2004 év végi, de már 2005 modellév FL, 1.4
2002-2004 nonFL. manuális tekergetős klíma, hátul dobfék ( sportnál lehet tárcsa.
1.2-1.4 kívül belül azonos. Hátul pattogós a futómű.
2005-től felfelé az 1.2-esek kb maradtak úgy ahogy voltak, mindössze lökhárítót cseréltek, illetve a fűtésszabályzó gyűrűje szürke lett. Műszerfal, minden olyan mint facelift előtt.
1.4-esek viszont változtak, digitklímás belső, nagy indexes tükrök, lökös változott, motornál kis levegőszűrős, a nonFL-nél hosszú.
Tárcsák hátulra is jutottak, illetve hátul puhább futómű. Belső anyagok változtak, műszerfal újabb, világítós Jazz logó a műszerfalon. Új multikormány, középen hátul középső fejtámla is lett, az ülések hátulján a vezetőoldal mögött nincs tároló.
Motornál annyi változás, hogy a facelift 1.4-es igaz, hogy L13A1 motorkódú, viszont a nonFL még bowdenes gázt kapott, az FL-nél elektronikusan adja a gázt, emiatt élénkebb a gázreakciója is.
A klímahűtő nagyobb az FL-nél, így jobb a hatásfoka is. Illetve a sima hűtő is nagyobb, elrendezésükben is van változás.
Lökhárítók alsó fele kifelé szélesedik, lámpák belső struktúrája picit változott, több a "krómos" elem benne.
Hirtelen ezek jutottak eszembe.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poc F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 98999 FT - ingyen szállítással
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sorozatok
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- Arch Linux
- alza vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest