Hirdetés
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
Frissítve! Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
it Az FCC szerint sokkal több kormányzati tőkére van szükség, hogy kirakják a kínai eszközöket az amerikai telekomcégek hálózataiból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6845 üzenetére
a kuplungháznál taknyos, a kihajtásnál szórja ( mert már cseréltem aljusa lett berakva) és hogy miért ????lehet szerelési hiba és gyenge szimering
ahol eddig cseréltem szinte mind ereszt, jobban mint előtteMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6854 üzenetére
persze tudom ,csak nincs lövészárkom, a motorkiemeléshez meg már felszerelkeztem.
lenne akna de szívességet kell kérni, inkább kétszer annyit melózokMB 123 3.0d
-
Dyrtyho
senior tag
Szerintetek érdemes erre a Mercedes-Benz 230 E -re gyűjteni ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6858 üzenetére
arra gondolok a váltólevétel igazi fekvenyomás mire felrakom , és egyedül a kocsi alatt??
MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6860 üzenetére
megpróbálom egy váltóval ezt az emelős mutatványt, hogy tudom alárakni a kocsi alá
MB 123 3.0d
-
Dyrtyho
senior tag
válasz Templomegere #6857 üzenetére
Hogy érted azt,hogy szana szét áll rajta minden ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
Batman2
őstag
válasz Dyrtyho #6856 üzenetére
Szevasz
7. hóban, vagyis mindjárt lejár a műszakija, így semmi képpen sem javaslom, mert ha gond van, már pedig biztos hogy van, a járgányt elnézve, idő sincsen rendbe rakatni, máris nyakadon a vizsga ésvonathatod ki a forgalomból, aztán meg kérhetsz ideiglenes útengedélyt, és kötve vagy onnantól egy műszaki állomáshoz, stb. stb. ....!!
Továbbá már a kicsi képen látszik, hogy a motorháztető széle a sofőr oldalon jelentősen eláll, tehát biztosan volt törve, és nem rendesen rakták helyre !
A többi pedig akkor derül ki, mikor kipróbálod, de nem javaslom !
Nekem egyedül az 5-ös váltó kéne belőle, már ha még rendben működik !
Egy olyan példányt válassz mindenképpen, ahol még legalább egy év a műszaki, akkor van esélyed a közben előjött, megtapasztalt, észlelt hibákat javítanod, javíttatnod, mert hogy bőven van minden használt járgánynál az biztos !!
És nem árt, ha jól látható torzulás sincse az autó kaszniján, ha azt hosszabb távra tervezed, mert a torzult, rosszul javított kasznit soha nem lehet már rendesen megcsinálni !!
Én már csak tudom, az enyém is ilyen.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
...Szóval akkor még mindíg nem teljesen tiszta számomra, hogy mitől nyekereg és rángatózik az autó, ha álló helyzetből induláskor, nagyobb mértékben csústatom akuplungot ??
Mi a hiba, mit kellene cserélni rajta mindenképpen ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Erwadil
újonc
Sziasztok,
Remélem nem gond,hogy ide írom a "gondomat".Szóval,abban szeretnék segítséget vagy tanácsot kérni,hogy van egy MB w123 240D autónk,amiről lelopták az álló csillagot .Mivel közeleg apum születésnapja egyebek mellett szeretném meglepni egy újjal.Itt merül fel 2-3 kérdés:
1.:A különböző idősebb típusok csillagai eltérnek-e,ha esetleg egy másikból tudnék szerezni?
2.örülbelül mennyit érnek? Abból kiindulva,hogy sajnálatos módon egyre több olyat látok amiről már meg fújta valaki. Vaterán is nézelődtem ilyen ügyben,de ott elég színes a skála ár tekintetben gondolok itt az 500-tól 8500 forintig terjedő összegekre,ami azért nem mindegy.
3.:Végül pedig,ha van valakinek eladó felesleges/pót csillaga mennyiért adná el?Ezen kívül még 4 db 14"-os dísztárcsára is vevő lennék a későbbiekben,de ezzel kapcsolatban is várom az ajánlatokat.
Szorít az idő( június 15.),úgyhogy köszönök előre is minden segítséget és elnézést,hogyha rossz helyre írtam.
Tisztelettel, Papp Ferenc
-
Erwadil
újonc
Még nem,de lassan megpróbálom azt is.
-
Mintcar
tag
Sziasztok!
Hazahoztam a szekeret T.egértől! Zsír zsír zsír lett! Nyomatékos, erős, igazi kökemény birodalmi 200dezső. Végre normálisan gyorsúl, bár tudatosan visszafogom magam hogy ne nyomjam neki(nagyon nehéz). Városban mint egy kezes bárány! Bár T.eger megtiltotta egyelőre 100km/h-nál nagyobb sebességet, de hazafele a pályán sajna beleszaladtam 120km/h-ba is, mert nincs különbség hangban . Egyész biztos hogy nem 120 a vége, majd talán nyár végén már megnézhetem mit tud a kicsike, mig bele nem teszek legalább 10K-t addig max 100km/h.
Hidegen éppen csak látható a füst, melegen semmi füstje nincs végre.
Most 400km van a motorban, 31 év után bejáratosAkinek jó motor kell az menjen Tapolcára érte, garantáltan senki más nem fog ennyit foglalkozni a mocival, legalábbis pesten már 3 szerelőt szenvedtem végig és csak egy rakás szart kaptam mindig.
T.egér!
átnéztem most olajcserénél mindent, olyan száraz minden mint a szahara. Sehol semmi szivárgás. Végül csak nem vettem tuskó olajat megláttam mi van most a tuskoban azonnal visszafordultam.
Hagytam vagy két órát csurogni régi olajat, és sikerült szereznem fasza kis Mobil Super 1000 Diesel 15w40 olajat.
azt mondták rá ez ver minden ásványi olajat, kifejezetten diesel motorba való.
De majd ezt is kidobom 1500km-nél városban az úgy is kb5-6hét mire beleteszem.Majd augusztus legvégén asszonnyal keszthelyen leszünk, akkor azért átugranék egy kontrollra(már ha megengedi a boszija )
w123 200D 1.1millió km+
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
T.merci fanok.Nekem is egy 240 D van már 13 éve.
Kérlek titeket segítsetek,teljesen kétségbe vagyok esve foggalmam sincs mi baja a kicsimnek.Megpróbálom röviden leírni mi a helyzet.
Télen elég nehezen indult 0 fok alatt.Kapott 4 új izzítógyertyát,kicsit jobb lett de nem az igazi.
Következett 4 porlasztó csúcs(mind "pisilt")beállítva 110 bárra új tűzkarikák azóta pöcc-röff .
Eggészen kb 4 héttel ezelőttig,ekkor elégette a 4 es hengernél a gyertya hurkát.Ja majd elfelejtettem soros izzitású! Az egyik régit beraktam helyette indult is egészen másnap reggelig amikor elégette azt is.Ekkor már gondoltam hogy vmi baj van de muszáj volt mennem ezért bereaktam megint egy régit.Indult is de kb 100 méter mulva égtelen kopogás.
A huruk egy darabkája belesett az előkamrába onnan meg a hengerbe.
Hengerfej le, a volfram darabka brleállt a dugattyúba meg a kip.szelepet megütötte.
kiszedtük az előkamrát hátha elmozdult benne agolyó és azon letestel de a hurk darabkáin kívül semmit nem talaltunk.Új szelep meg ha már úgyis szét van szedve belettek csiszolva szelepvezetők,szimeringek csere.
Összeraktuk pöccre indult,gyönyörű hangja lett,a reggeli kékes füst is kisebb lett.
örültem is egészen tegnap előtt reggelig amikor megint elégette ugyanazt a gyertyát.
Kb 500km-t mentem vele és egy csomószor indítotam semmi gond nem volt.
Ha vkinek van ötlete kérem sgítsen.
Előre is köszi.W123 240d "80"
-
Templomegere
senior tag
válasz lalamille35 #6871 üzenetére
szia !
általában a nem jó előtöltés miatt égeti el a gyertyákat , és vagy nem lehet hogy valamiért folyamatosan izzít?
[ Szerkesztve ]
-
lalamille35
csendes tag
Szia.T.egér
Köszi a gyors választ.
Előtöltés nem hiszem hogy rosz lehet ,az adagoló nem lett megmozdítva v.leszedve.
Ahogy a kontroll lámpa elalszik nem izzít tovább próbalámpával megnéztük.
hidegen kb 20-25 mp melegen pár másodperc,de van olyan is hogy egyáltalán nem izzított.
meg mint írtam mindig ua-nál a hengernél .W123 240d "80"
-
Templomegere
senior tag
válasz lalamille35 #6873 üzenetére
soros izzításnál te szabod meg hogy meddig izzít a cucc , legalább is nálam így van .
soros izzításnál esetleg a gyertyák közötti ellenállás drót is okozhat gondot . De én eddig csak olyannal találkoztam ahol a nem jó előtöltés szarakodott , vagy egyértelmű letestelés.
hány voltosak az izzitóid ?
-
lalamille35
csendes tag
Kulcsal izzít 1000 ohm 0,9 volt
W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Még vmi,izzítás közben ég el.
Tegnap előtt is hajnalban is igy volt.Lementem a garagéba kulcs elfordít 4-5 mp izzít lámpa kialszik.Gyujtás le majd fel ,semmi! 21 es csillag elő gyertya kiszed és afele hurok hiányzik!?W123 240d "80"
-
Templomegere
senior tag
válasz lalamille35 #6875 üzenetére
valami nem kerek évjárat?
-
lalamille35
csendes tag
Szia t.egér.
Bocsi de tegnap bealudtam.
80-as
,autómata 4 sebis!W123 240d "80"
-
Templomegere
senior tag
válasz lalamille35 #6880 üzenetére
ebbe az autóba nem ez az izzítás való , szerintem . valószínüleg hf cserés lehetett régebben . ami az izzítógyertyára megy vezeték , (kábelköteg) nincs rajta valami gyanus? Ezek szerint relé is van hozzá , le tudod fotózni ?
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6869 üzenetére
No, őszintén örülök, hogy jó motorod van !!
Sok örömöd legyen benne !!Anno én is ezt reméltem, mikor belefutottam a felújításba,hogy lesz egy "új" motorom, és megtudhatom nagyjából, hgy mit tudhattak ezek annak idején, de nálam sajnos ez nem egészen így történt.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Jelenleg nálam az az érdekes, hogy kékes szürke füstöket produkál, egyrészt hidegen, másrészt gyorsításokkor, harmadrészt 100 fölötti tempó melett motorféken, ha megy a kakaó, akkor legfeljebb enyhén szürkés !
Valahol gondolom, hogy szivároghat be motorolaj, vagy a hengerbe, vagy a kipufogó csonkokba !
Az érdekes az, hogy jelentős olajfogyasztás nincsen továbbra sem.
Több emberrel beszélgetve arra a következtetésre jutottunk, hogy a szelepeknél juthat be esetleg némi motorolaj a szívó/kipufogó csonkokba és abból képződhet a füst !
Nem tudom, hogy a szelepszár szimmeringek milyen állapotban vannak jelenleg (3 évesek) és azt sem tudom, hogy annak minden olajat meg kell e fognia, vagy sem, illetve hogy szimmering nélkül maga a szelepszár a szelepvezetőben mennyire kell tökéletesen zárjon ??
Anno, a felújítás után nem sokkal elkezdte okádni a kékes fehér füstöt, akkor állítólag a szelepszár szimmeringek voltak felcsúszva valahogy !
Viszont lehet, hogy akkor sem lett volna szabad annyi olajnak elfolynia ott, ha jók az illesztések (1l olaj /400km), tehát lehet, hogy nem cseréltek szelpszár vezetőt, vagy valamit elszúrtak !!Egyelőre nincsen kedvem szétszedetni a motort 20ezerért, hogy megtudjam, mi a hiba, és még mennyit kell rá költeni, de bosszant a dolog.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz lalamille35 #6871 üzenetére
Szevasz
Magam tapasztalata alapján én is a befecskendezés hibájára gondolok, nekem akkor csinált ilyet, mikor tönkre mentek (elkoptak) a porlasztó csúcsaim, és pisilgették, össze-vissza a gázolajat, akkor nagy gázon elégette a gyertyákat, máskor soha !!
Javaslom, nézetsd meg a befecskezndezőidet (nyomás, szóráskép) !!
(lehet az egyik félre pisil, épp a szálra !)Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lalamille35
csendes tag
Szia T.egér.
Arra gondolsz,hogy eredetileg párhuzamos volt csak vmiért hf.-t kellett cserélni és a régebbi sorost tettek rá?
Ha így volt miért nem rakták át az újabb gyertyákat,én úgy tudom a sorost át lehet alakítani párhuzamosra.
A relét gondoltad hogy fótózzam le?Visszavittük a műhelybe ahol csináltuk múltkor, most böngészi egy ampervadász.
Egyébként most megúsztam nem esett a volfram a hengerbe,csak az előkamrába onnan meg sikerült kiszedni.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Szia Betmen
Újjak a porlasztók,ott voltam mikor csinálta az öreg szaki,
Padra volt téve mind tökéletes volt a szóráskép 110 B-ra lettek állítva.
Persze azóta mentem v.5000 km.t
A mai "jó"minöségü alkatrészekkel persze lehet h csak ennyit bírt.4600 Ft volt darabja!W123 240d "80"
-
Templomegere
senior tag
válasz lalamille35 #6885 üzenetére
ami neked van motorod az eredetileg szerintem párhuzamos volt . az hogy miért lett ilyen ? ki tudja . Az is lehet hogy én tévedek . Bár számomra egyértelműnek tűnik a dolog .
relét , az abból ki-be jövő kábeleket , izzítógyertyáig .
-
Batman2
őstag
válasz lalamille35 #6877 üzenetére
Ez innentől kezdve már egyértelmű elektromos hiba !!!
Vannak egyáltalán előtét ellenállásaid beépitve a rendszerbe ??
(két, több kapus hurok)Ha ezek rendben megvannak és a járgányhoz valóak, tehát 4 hengereshez való ellenállással rendelkeznek (nem az 5 hengeresnek megfelelő), akkor akkor sem égnek el a gyertyáid, ha közvetlen az akkuról egy dróton keresztül táplálod a hálózatot és nem az izzitó relén keresztül !!
A problémás gyertya hanyas hengerben van ??
Ennél a gyertyánál nincsen vajon egy rövidzárt okozó földelés ??
(bármi, amin keresztül a következő gyertyához menő vezeték a motorblokkhoz ér !!)Ha pl. 4 gyertya helyett 3 kapja ugyanazt a feszültséget egy sönt miatt, akkor már simán elképzelhető, hogy az egyik túlmelegszik és elolvad !!
Ezt ellenőrizd le a hálózatban végig, csak a legvégén, vagyis a motorblokk elején, az 1-es hengernél levő gyertya egyik pólusa szabad a motorblokkon földelődjön egy drót segitségével !!
Ha semmit hibát sem találsz, akkor még azt is elképzelhetőnek tartom akár, hogy az egyik gyertya maga okozza a hibás földelést, mondjuk az folyton elégő utáni !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6887 üzenetére
Viszont ott van neki rendesen a soros izzitáshoz menő csatlakozás a tűzfal közepén és megvan utána a izzitó rendszer biztositékdoboza is, teljesen eredeti beszerelésnek tűnik !!
Vagy ha nem akkor pedig nagyon gondosan szerelték át, pedig a biztositékot rendszerint már ki szokták hagyni !
De igazából teljesen mindegy, mert ha jól csinálták a szerelést, igy is-úgy is működnie kell !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6888 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy hiába van szimmering és az hiába jó, ha a szelep és vezető páros kopott, rosszul illesztett, akkor mindenképpen átengedi az olajat ??
Igazából mi funkciója a szimmeringnek ?
Vagy úgy is kérdezhetném, hogy megfelelő szelepszár és vezető illesztés mellett szimmering nélkül sem szivárogna át az olaj ??Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz lalamille35 #6876 üzenetére
Szép a járgány, tetszik a sárga szin !!!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Hétvégén ráérek akkor Szétkapom és lefotózok mindent.
mindenképp a végére akarok járni mi a kánya!
Köszi a dícséretet , vigyázok rá ahogy csak tudok,13 éve nálam van igaz ebből 8 évet garagéban töltött felbakolva letakarva.W123 240d "80"
-
Templomegere
senior tag
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6894 üzenetére
Szevasz
Értem, köszi !!
Egyszer majd csak le kell venni a hengerfejet és kivenni a szelepeket, megnézni, mekkora a hézag/lötyögés, mert csak zavaró ez az enyhén olajos füst, mintha egy hót vacak, kopott motor lenne, nem egy felújított !
Ha lötyög a szelep, akkor viszont gndolom, a zárása is változó, mikor hogy áll be !!
Lehet azért is megy össze-vissza a motor, mikor jobban, mikor rosszabbul.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#30814464
törölt tag
Ismerősöm segítséget kérne.
Jövő héten tervez vásárolni egy w 203-at németo.-ból, véleményetek szerint az alábbi 4 autót hogyan rangsorolnátok (1-4ig)?[174e km 2001]
[125e km 2002]
[153e km 2001]
[185e km 2002]Kérlek indokoljátok is, köszönöm
-
Templomegere
senior tag
-
Batman2
őstag
válasz #30814464 #6896 üzenetére
Szevasz
Bár semmit sem tudok ezekről a járgányokról, de valahogy én az 1-es példánnyal szimpatizálok, valahogy a kinézete alapján jobb állapotúnak gondolom.
A 3. is szimpatikus lenne, ha nem érte volna valami jégverés, vagy golyószóró.
Ha ezzel tudtam valamit segiteni, akkor nagyon örülök !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6897 üzenetére
Abszolút nem szabad oldalirányban mozogniuk a vezetőben a száraknak, ha jól illeszkednek, vagy valami kicsi mozgás még megengedett ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Vszínű megtaláltuk a hiba okát.(legalábbis remélem!)
Úgy néz ki tényleg letestelés történt ,mégpedig az adagoló gázkarjára akasztott visszahúzó rugó hurka egy bizonyos gázpedáll állásnál hozzáért az első és második gyertya közti M formájú dróthoz.
Azt nem tudom hogy az a rugó gyári,v. vki utólag tette oda annó.
Minden esetre ott hagytam csak a drótot fordítottam felfelé.
Érdekes hogy most jött ez elő 13 év alatt elősször!
Visszagondolva rászoktam lépni a gázra izzítás közben,mert úgy könnyebb feltekerni a kézi gázt.Más.
Jó múltkor beszélgettem egy CDI Vitót hajtó pasival
,1 milliónál is több!! km van a merciben,kérdeztem hogy bírt ennyit nagyobb javítás nélkül.
Metabondot használ minden második olajcserénél meg ua a Castrol olajat új kora óta.
Szerintetek érdemes,jó lenne kipróbálni?
Vagy van márt tapasztalata vkinek?Üdv.mindenkinek!
W123 240d "80"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Parfüm topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest