- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
ph Nem, ez most nem csapda, tényleg meg lehet nyerni a szóban forgó VGA-t.
-
Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
ma Elkezdtek frissülni a Xiaomi új felületére a Redmi K40-ek, ámde Android 13 alapon megy a dolog.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Templomegere
senior tag
válasz lalamille35 #6950 üzenetére
előbb kellett volna beszélnünk
-
bp123
csendes tag
Üdv mindenkinek
Olvastam a 123D olaj fogyasztásáról szóló gondolatokat.
Most mégis megkérdezném,hogy kell-e bontani a motort az olaj fogyasztás csökkentése érdekében 280000 km-nél.
Van-e megoldás? -
Der Bosss
csendes tag
válasz Templomegere #6949 üzenetére
"Kopó", forgó részeket, bendixet. Tekercsen és házon kívül szerintem mindent.
MB W123 300D 1981-ből!!!
-
bp123
csendes tag
-
lalamille35
csendes tag
-
bp123
csendes tag
válasz Templomegere #6957 üzenetére
Üdv. 15W/40 olajat használok valami API SL/CF szabványnak megfelelő olaj.
Külső olaj folyás nincs,a kipufogó füst kékes fekete.
Télen jól indult,valószínű a kompót jó,porlasztók régiek,[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
SL/CF minősítés elég magas egy 15W/40-es olajnak , feltételezem ez valami magasabb követelményszintnek megfelelő olaj . A régi jó kis ásványi olajak jó ha SG-t tudtak , igaz ez a benzines motorokhoz vonatkozó besorolásuk , de látszik ebből is hogy "jobb" olajak .
Nem tudom milyen márkáét butítasz bele a motorba , de talán érdemes lenne mondjuk egy agip sigma turbo 15w/40 ásványi olajjal megpróbálkozni . a turbo szónak nem sok köze van semmihez ne tévesszen meg A lényeg hogy neked egy ősrégi igazi ásványi olajra lenne szükséged . Olajcserét is úgy végezd hogy a tescoben veszel olcsó szar olajat , azzal átmosod a motort , majd mehet bele az új ásványi csoda olaj . Aztán ha nincsen különsöebb baja a motornak akkor nem fogja megenni .
-
bp123
csendes tag
válasz Templomegere #6960 üzenetére
Köszi az infót, megpróbálom, majd jelzem az eredményt.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #6944 üzenetére
Az adagolót kaptam, azért próbálkoztam vele.
A bállításokat annak rendje és módja szerint végeztem, az eredeti adagolójával ilyen szempontból nincs is baj, azt sikerült újra ugyanúgy beállítanom, mint csere előtt, miután visszatettem, tehát nem a módszerben van a hiba, pénzem nem ment rá, csak egy délutánom.
(nem is győzném, ha állandóan fizetnem kellene érte, azon túl szeretem is magam csinálni)Lesz még egxy adagoló, azt is kipróbálom, aztán ha az sem jobb, akkor jön az adagolós és a próbapad !
De továbbra sem kaptam választ, hogy be lehet e állítani egy 240-es adagolót 200-asra jól, vagy igaz, hogy mindíg füstölni fog vele ??
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A hűtőrendszerrel van mostanában problémám, rendszeresen melegszik, bőven 80 fölé.
Akár városban megyek vele, akár országúton felmegy 90-95 körülre, múltkor autópályán már súrolta a 100-at, alig 10km után,
mikor kinyitottam a hűtő kupakját, kilőtt a vízoszlop, tehát tányleg forráspont közelében lehetett !Azt néztem, hogy nem e kevés a víz és azért kezd túlmelegedni, de volt benne.
A termosztát szelepemet ellenőriztem a hétvégén, 72-nél kezd nyxitni és 85-től felfelé már nem nyílik nagyobbra, és közel maximumra nyílik, tehét jónap tűnik.
Ezen túl hogyan tudom eldönteni, hogy a további lehetőségek közül hol lehet a hiba ??
Hűtő, vagy vízpumpa, vagy esetleg túlságosan koszos a blokk, túl vastag a falán a lerakódás ??
A hűtőrendszerben májusban cseréltem a vizet, 500km autópályás út után közvetlen, így nem tartom valószínűnek, hogy a hűtő vagy maga a víz el lenne nagyon koszolódva, a víz egy része múltkor is kicserélődött a tremosztát ellenőrzés során.
Letehet, hogy mégis annyira eldugulnak a hűtő járatai, hogy eldugul ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
lalamille35
csendes tag
válasz Batman2 #6963 üzenetére
hali.
Mi az hogy "víz" ,talán fagyálló!??
H vízzel jársz,ne is csodálkozz hogy melegszik.
A fagyálló nem csak azért van h. mínuszokban ne fagyjon szét,hanem keni a vízpumpa tengelyt és nem rakódik semmi le a hűtőrendszerben belőle.
Én láttam márt olyan h.fejet amiben az 5-6 mm hűtőfolyadék járatok 1 mm -re szűkültek a
vízkőtöl.
Próbáld átmosni trisóval.Fél kilót feloldasz melegvízben ezzel mész egy kört .
Lereszted átmosod megint tiszta vizzel.
Jó minöségű fagyállót használj,(én SCANIA fagyállót használok)
3 évente illik lecserélni,ahogy a fékolajat is.W123 240d "80"
-
Batman2
őstag
válasz lazka222 #6964 üzenetére
Szevasz
Elvileg nem változott semmi a járgányban !
A hőmérséklet jelző mondjuk pár hete már csinált érdekes dolgokat, menet közben, jelezte rendesen a üzemi hőfokot, majd egysze csak egy határozott mozdulattal feljebb ugrott, aztán megint vissza a normálra. Aztán mintha később úgy tünt volna, hogy többségében már magasabb értéket jelezne folyamatosan !
Persze ebben az esetben sem tudom eldönteni, hogy az érzékelő vagy a műszer az óracsoportban bolondulhatott meg, és azt meg különösen nem értem, hogy hogy tud feljebb ugrani, ha mondjuk érintkezi hiba lenne a jelvezetékben, akkor szerintem éppen hogy le kellene ugrania.
Viszont a valóban túl magas víz és motor hőmérsékletet tűnik bzonyítani az olajnyomás is, mivel igen le szokott esni jól belemegedett motornál mostanában (akár 1-re, emelt alapjárat mellett), korábban nem ment 1,2-1,3 alá normál alapjárat mellett sem és csak kismértékben volt vízhőmérséklet emelkedés egy autópályás út során is a legnagyobb melegben is !
Vagy egy éve kezdte azt csinálni a járgányom, hogy ha egy autópályás hajtás után, vagy csak egy sima 90-100-as út után megállok egy lámpánál, vagy csak városi közlekedésben egy lámpánál, akkor lassacskán elkezd felkúszni a vízhő, és ha normál menet után leállítom a motort, majd pár perc múlva újra indíom, akkor akár majdnem 100 fokot is jelez a vízhőmérő, majd ahogy pörög egy kicsit a motor, lemegy normál, vagy normál közeli értékre.
Az alapjárati ketyegés alatti melegedést a vízpumpa számlájára írnám, hogy nem keringet elég vizet, der akárhogy is gondolkodom, nem egyértelmű a dolog, nem tudom, miért melegszik pl. fel a blokk, ha leállítottam a motort, mikor előtte normál hőt jelzett !??
Az is érdekes jelenség, hogy jól átmelegedett motornál nem csak hogy alacsony értéket jelez az olajnyomás mérő, hanem remeg, táncol is a mutató, ilyet régen sosem csinált, az mindíg nyugodtan állt !!
Netán az olajpumpám kezdi feladni a munkát és az olaj keringésének, hűtő hatásának csökkenése miatt van túlzott melegedése a blokknak ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz lalamille35 #6965 üzenetére
Szevasz
Temészetesen nem csapvízzel járok !
Abból rendes mész kiválás lenne.Ioncserélt víz és fayálló keverékével, a normál téli mennyiséggel.
A vizet évente szoktam cserélni, lehetőleg egy hosszabb út után, mikor jól fel van kavarodva a sok kosz a rendszerben !
Viszont mondok Neked egy olyat, hogy a fagyálló, konkrétan az Etilén-glikol állítólag rontja a hűtővíz hőfelvevő-hőleadó képességeit, tehát ilyen szempontból tiszta ioncserélttel kellene leginkább járni nyáron, persze akkor korróziós inhibítor sem lenne benne, ami meg fokozott rohadást jelentene.
Próbáltam már megtudakolni, hogy mi az a rozsdagátló vegyület, amit a fagyállóhoz szoktak keverni, hogy tudjak azt nagyobb menyiségben külön a vízhez adni, fagyálló nélkül.Hallottam már mástól is a fagyálló kenőhatását, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez tényleg igaz, szerelőtől még egyáltalán nem hallottam !
A blokk vegyszeres átmosásán már régebben gondolkodtam, de még nem csináltam, csak a hűtő volt vagy 3 éve ecetsavval külön kimosva.
A trisós átfőzésre én is gondoltam,mivel a boltban megnézve az ilyen mosólötyiket, jórészt azt tartalmaznak, de nehezen tudom megoldani, hogy utána a blokkot át is tudjam mosni tisztavízzel, hogy a trisós vizet knyomjam belőle !
(sajna nem kertes házban lakom)
A blokkom leeresztő csavarját ki sem tudom tekerni, így teljesen ki sem tudom üríteni, csak átnyomatni rajta a vizet csapból, kiszerelt termosztát mellett.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Egér !
Továbbra sem kaptam választ, hogy miért fordulhat elő, milyen alkatrész lehet a ludas azért, hogy minden indításnál másképp jár a motor, hol nagyon egyenetlen, máskor meg sokkal jobb ??
És hogyan lehet, milyen alkatrész lehet a bűnös, hogy frissen feltett adagolóval a motor előszőr még kopogott, majd nehány 10 méter megtéle után, menet közben egyszer csak megváltozott és teljesen csendesen, nomálisan kezdet járni, megszünt a kopogás ??
Láncfeszítés ludas esetleg, vagy az adagoló tengely csatlakozánál szokott lenni valami szokásos kopás, lötyögő alkatrész, ami miatt hozzányúlás nélkül, mgától meg tud változni a beállítás ??
Számítok a tapasztalatodra !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#97862144
törölt tag
123-as 230 CE coupéba lehetséges utólag beszerelni klímát? ha igen akkor mi a módja, hol érdemes próbálkozni? esetleg valaki aki próbálkozott vele tud hozzávetőleges árat mondani meg olyan műhelyt ahol normálisan beleteszik?
-
Batman2
őstag
válasz #97862144 #6972 üzenetére
Szevasz
Az eégzs szellőző cseréjével megoldható, mert a klima hőcserélője a szellőzőbe van beépítve, emiatt az egész szellőző más elrendezésű, más felépítésű, mint a normál, de a tudtommal báremelyik járgányba bármelyik beszerelhető !
Viszont jó klímát nehéz találni, ha szerzel egyet bontóból minimálisan az összetömítést kell benne cserélni és át kell pucolni, esetleg még szárítót, vagy mit is újat kell bele tenni, aztán jöhet a rendszer nyomás próbája, majd a feltöltés !
És van mégey dolog, hogy állítólag a manapság használt környezet barátabb mittomén milyen (talán R402) hűtőközeggel tölve gyengébben teljesítneke ezek a régi klímák, mert ezek freonra vannak tervezve, bár állítólag nem hivatalosan bizonyos helyeken kérésre fel tudják tölteni a hozzávaló hűtőközeggel is !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
válasz #97862144 #6972 üzenetére
gyakorlott klíma beépítő vagyok w123-ba 3-4 db-ot építettem már be . (ki)
230-as motorhoz ha jól emlékszem csak R4-es kompival tud működni a dolog (újabb csendesebb mint a régebbi york ) Csak kompletten érdemes megvenni , az egész művelet a klíma árától függetlenül még + 50-300e ft körül lehet . beépítés elég nagy munka cirka 50e ft . (műszerfal kiszerelés hűtés fűtés komplett egység kiszerelés , klímás egység beszerelés (fúrni , vágni is kell , de mindennek megvan a gyári helye , bevezetékelni , hűtő, hűtőventi , szszűrő, csövek , kompi tartó konzol , reléház, középkonzol stb stb stb . autómata klímát messze el kell kerülni , nagyon problémás .
mindent összevetve elég nagy adag pénz ,(nekem 300e volt összesen) de hosszú távon megéri , én imádom , és soha nem fogom megbánni hogy beépítettem a sajátomba is .
-
-
#97862144
törölt tag
Köszi a válaszokat. Lényeg hogy egyszerűbb ezek alapján eleve klímás 123-ast venni ha jól szűrtem le:-) Csak azokból nem sok van még a német piacon sem nemhogy itthon. Azért gondolkodom nagyon klímán mert félek hogy nyáron megpusztulnék az autóban, viszont nagyon szeretnék egy 123-ast, főleg egy 230-as kupét.
-
#97862144
törölt tag
válasz Batman2 #6974 üzenetére
Visszaolvastam, láttam debreceni vagy. Én is:-) Nekem sajnos nincs 123-asom, de remélem egy nap lesz, nagyon jó lenne. Egyébként Debrecenben nem nagyon látok, pedig mostanában már direkt vadászom rájuk, ha keróval megyek képes vagyok bemenni egy parkolóban ha éppen ott áll egy hogy közelről megnézzem. Igazából normális állapotút talán még nem is láttam a városban csak lepukkantat.
-
Batman2
őstag
válasz #97862144 #6978 üzenetére
Szevasz
Normálisat én sem sokat láttam, vagy két éve egyet, amit körül is néztem, a motorházába és az utasterébe is bekukkantottam, nagyon szép volt, bár még azért volt mit javítgatni azon is, de kívülről már teljesen rendben látszott !!!
Olyan 4-5 darabot lehet néha a városban mozogni, és nehány városon átutazót, amiket csak egyszer-egyszer látok.
(mostanában még egész gyakran előfordulnak)Egyébként én is vadászom őket és én is megállok, ha csak tehetem, hogy megnézzek közelebbről mikor észreveszek valahol egy parkoló példányt !
Ha több időm lesz, később majd össdzefuthatunk valamikor ha gondolod, hogy megszemlélhess egy példányt közelebbről, nem mintha nagy csoda lenne az enyém, de biztosan tudok valamennyi tanácsot adni, iletve élőben bemutatni mire érdemes figyelni, ha vennei akarsz egyet !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#97862144
törölt tag
válasz Batman2 #6979 üzenetére
Köszi az ajánlatot. Ezzel élnék is tényleg a jövőben majd valamikor:-) Az az igazság nagyon tetszik a típus, ültem már 123-asban, egy pesti barátomnak volt évekig egy viszonylag normális állapotban lévő példány, de hát náluk ritkán jártam, ezen kívül fiatalabb koromban ültem még egy másikban párszor és ennyi. Szerintem valahol tudat alatt akkoriban dönthettem el hogy egyszer lesz egy Mercedesem. Mostanában néztem a w116-ost és a w126-ost is, ez a két típus még ami tetszik, de a fogyasztásuk olyan brutális hogy sajnos be kellett látnom aligha engedhetném meg magamnak. Az új Mercik viszont nemigen tetszenek az az igazság, nincs valahogy stílusuk vagy feelingjük vagy nem is tudom hogy fogalmazzam.
Egyet mostanában kifigyeltem, a Mikszáthon áll mindig egy parkolóban, messziről szép volt, de hát mikor megnéztem közelről.. a küszöb pl. szó szerint szétmállott a rozsdától.
Ha egy nap odáig jutok, hogy tényleg felmerül a megvétele egynek akkor könnyen lehet megpróbálkoznék Németországban nézni egy 30 éven túli 1980-as vagy 1981-es modellt és aztán megpróbálni levizsgáztatni OT-s rendszámra itthon ( így reg. adót is el lehet kerülni ). Mondjuk ehhez igen korrekt állapotút kell venni ami a németeknél sem olcsó, máskülönben nem menne át az oldtimer minősítő vizsgán alighanem. Már nézegettem mobile.de-n meg autoscouton, szerintem ami korrekt az 5-6e eurótól felfele van. -
#97862144
törölt tag
válasz Templomegere #6981 üzenetére
Világos. Azért kérdeztem csak ezt a klímabeszerelést mert ha sikerül majd venni egy 123-ast az alighanem klíma nélküli lesz mivel kevés a gyári klímás, viszont utólag alighanem felmerülne bennem az igény. Főleg meg ilyen nyári napokon mint ez a mai is:-)
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6962 üzenetére
Szia!
Én nem vagyok biztos benne hogy a 200D-re igazán passzolna a 240D adagolója!
Maga a pumpa része egészen más, más méretű elemekből épűl fel, a bügyköstengely és nyomó elemek nagyobbak, hogy csak a fontosabb elemeket emlitsem.
Hogy be lehet-e állítani 240D adalogóját hogy 200D-nek megfelelő mennyiséget nyomjon, az jó kérdés, de szerintem nem igazán lehet, biztos nem véletlen készült két fajta a teljes gyártás során.
A centrifugális erőszabályzó az egyezik, de mások lehetnek a beállitásai, de évjárat szerint abból is két vagy három féle volt.Ha jól tudom T.egérnek van egy fasza adagolója még, az enyémen is cserélni kellett az adagolót.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6983 üzenetére
Szevasz
No csak azért kiváncsiskodtam, hogy vajon felmegy e rá, mert akkor akár az is lehet, hogy nem megfelelő típusú adagolót kaptam, és azért kormolt vele. majd megnézem végre már a számát, csak nem sok kedvem van megint összekoszolni magam és akkor kiderül !
Deltételezem, hogy minimálisan annyi probléma lenne, hogy az alapjáratot nem lehet levinni annyira, amennyire egy 200D-hez kellene.
Bár az az érdekes, hogy a jelenlegi adagolóm állítólag 220-asnak megfelelő mennyiségeket nyom, a másik (amit korábban kaptam, de nem lelek) az meg 240esnek megfelelő menníyiségeket szállított az adagolós szerint a tesztpadon nézve !
És az biztos hogy 200D adagoló volt a száma alapján !
Tehát ezek szerint fel lehet csavarni még egy 200asét is 240-esre.
Viszont az időzítések lehet hogy eltérnek, amit esetleg semmikéépen sem lehet átállítani, mert a 200-as 26 fokon az ideális, a 240-es meg 24 fokon !
Aztán hogy ez csak a motor külömbsége, vagy az adagoló is eltér és ezért más a szög, ezt nem tudom. !
Tudom, ajánlotta Egér az adagolót.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Nincs valakinek egy tempomat elektronikája, akár rossz is ?
Esetleg egész tempomat ?Kiváncsi vagyok a felépítésére !
Van e valakinek leírása esetleg rajza a tempomat rendszerről, mikből áll, hogyan nézki beépítve ?
Csak fordulatszám mérővel rendelkező járgányba szerelhető, ha nem csak, akkor viszont honnan tudja, hogy mikor kell több, vagy kevesebb gázt adni adott sebesség tartásához ?
Vagy ez csak azt tudta, hogy egy adott állást megtartott ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz !Overdose! #6986 üzenetére
Szevasz
Igen, kézi váltós.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
csucsbicep
nagyúr
Hello!
W210-es típusról lenne szó a továbbiakban. Az 95-97-es típus a törésteszten, így teljesített. Aztán változtatások után már jobban szerepelt, Euro NCAP teszten is már már a javított verzió szerepelhetett. Az elvileg 1998-as autó volt.
Azt nem tudjátok, hogy konkrétan mikortól kezdték gyártani az erősített verziót(jó lenne hónapra pontosan tudni)? Nekem ez nem mind1 kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Dyrtyho
senior tag
válasz lalamille35 #6876 üzenetére
Végre egy épp, gyönyörű és persze karbantartott darab ebből a típusból.....minden tiszteletem a tiéd,hogy így vigyázol rá
[ Szerkesztve ]
best regards, egy fórumozó blogger
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #6975 üzenetére
ebben a klíma dologban tudnál egy kis segítséget adni?
van egy cég ahol beszerzik a nagyobb részeket ( kompi, elpár, kondenzátor,szárítószűrő,) de az apróságok belülre vagy az ékszilytárcsa a főtengőre, kompi tartó, vagy bentre az elpárhoz mi kellene,
mert ami most is kapható, meg ami nem esetleg elfekvőből beszerzik, de ami tipusspecifikus azt nem tudják, ugye ilyen meg a bontóba nem kerül hol lehetne beszerezni?[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #6989 üzenetére
Szevasz
No, megnéztem a számot.
Természetesen nem a motoromhoz való adagolót kaptam, mert ennek a száma 616-tal kezdődik, az meg a 240D motornak a kódja !!A teljes szám: 6160704101EPR03
maga az adagoló pumpa számjele: PES4M55C320RS104van még két számsor rajta, aminek nem tudom mi a jelentősége: 01192322604, 0400074989
Akkor lehet hogy leginkább e miatt nem jött össze a motorommal, ezért okádta a kormot, hiába állítottam bárhova !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #6995 üzenetére
Szia!
Hát igen, a PES4M55C320RS104 egy 240D adagoló, megnéztem a centifugális erőszabályozója sem passzol a 200d-re, valószinüleg jóval több GO.-t pumpált a kelleténél.
A 0400074989 komplett szerelék(pumpa, erőszabályzó, szállitó) Bosch kódja.
A 6160704101EPR03 a mercinek volt belső gyári száma.
A 01192322604 az a sorozat száma az adagolónak.w123 200D 1.1millió km+
-
-
Batman2
őstag
válasz Batman2 #6997 üzenetére
Azért nem teljesen világosak a dolgok, mert pusztán attól, hogy több GOt kap a motor, attól csak a motor fordulatszám minimuma (alapjárat) kellene megemelkedjen, és kisebb gázpedál állásnál már ugyanolyan fordulaton kellene járjon, mint az eredetivel, nagyobb gáz állással !
Csak ha a befecskendezés valami egyéb paramétere (időzítés) eltér, akkor van szerintem probléma !Az biztos, hogy a 200D előtöltési optimuma 26fok míg a többi motoré pedig 24, tehát a 200D motor működése kissé eltér a többiétől, így lehet hogy az időzítés is, ami nem csak az előtöltés beállítását, hanem az adagoló beállítását is jelenti !
Lehet egy 240D inkább menne egy 300D adagolóval, mint a 200-as 240-essel !
Viszont ahogy néztem a 220D adagolója is a 240D-nek megfelelő és nem a 200D-jé.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen