- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"külsőben 7 tonnás köröz"
Na ez volt itt (az egyik) gond! Kétsávos körforgalomban ugyanis "körözni" a belső sávban kell, a külső a ki és belépéshez van fenntartva, illetve arra ha valaki egy vagy két kilőpővel később már megy is.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
NoLF
addikt
válasz mefistofeles #11051 üzenetére
bejött, és nem az első hanem a másodiknál akart volna kimenni, természetesen a praktikerhez ahova árut szállított. sztem egy szűk (mert szűk) körorgóban egy 7tonnástól illetlenség lenne elvárni hogy sávokat váltson, mire átérne a belsőbe, már ott a második kijárat ahol ki kellene mennie.
ez persze csak a józan ész, nem a kresz véleménye.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
zsid
senior tag
Az, hogy sok hivatásos gépkocsi vezető nem tartja be a kreszt azt nem egyenlő azzal, hogy nem is tudja. Egy nemzetközis kamionsofőr pl kreszvizsgázott a Bnél, majd a C kategóriánál, majd a E nél, két évente kresz vizsgázik a nemzetközi miatt és ha van akkor külön az ADR miatt is. Tisztában vannak a kresszel, csak ők a nagyobbak. A tahóság az teljesen más kategória.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
biker
nagyúr
Ma hazaérve ez a látvány fogadott:
parkoló jószágígy megfogalmaztam egy kedves emailt:
[I]Tisztelt Nagy Andrea Ügyvezető!A mellékelt képet pár perce készítettem Dunaharasztiban, a Baktay Ervin u. 25 előtt az út közepén elhagyott autójukról.
Köszönhetően a kiadós matricázásnak, könnyű volt egy elérhetőséget találjak, azonban ez az ellenkezőjére is fordulhat, egy rossz image kialakításával.Mint látja, az autó elég rendesen az út kellős közepére lett ledobva, miközben a közelben tucatnyi üres parkoló található.
A vezető most majd gondolom, ha megkeresi egy kis ejnye bejnye miatt, akkor azt fogja mondani, csak egy pillanatra állt meg... ami nem mentség, akkor is le kell parkolni, valamint megérkeztem, kikerültem a kocsit, leparkoltam, elővettem a kamerám, megkerestem a legjobb pózt, hogy látszon minél több üres hely, a rendszám, minden, majd kipakoltam autómból, és besétáltam a házba, ezen 2-3 perc alatt sem került elő a sofőr, ablakok lehúzva, hátha kipakolják közben.Javaslok egy kis fejlesztést parkolásból a kollégának.
Elnézést, hogy levelemmel megzavartam
Üdvözlettel
[/I]kíváncsi leszek a válaszra, ha kapok...
persze, ha nem épp az üv asszony állt ott a kocsival[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
erdoke
titán
válasz mefistofeles #11051 üzenetére
Elvileg szabályosan körözhet a külsőben is, ha azt tábla vagy más jelzés nem tiltja. Azt hiszem, korábban már kitárgyaltuk itt, hogy a szűk kétsávos körforgalomnak egyszerűen nincs értelme. Debrecenben a 33-as kivezetőjén át is alakították a körforgalmat, behajtás előtt tábla jelzi, hogy a külsőből szemben kötelező lesz kihajtani, majd az útburkolati jelek is ennek megfelelően vannak felfestve. Azóta nem is láttam ott balesetet, pedig előtte szinte mindennapos volt. Tény, hogy a korábbi rend idióta volt ahhoz a körforgalomhoz, de attól még a szabályoknak megfelelően kellett volna használni.
A legjobb aláírás a héten
-
deicide
veterán
válasz mefistofeles #11051 üzenetére
ezt elmagyarázhatnád az érdi kétsávosban töketlenkedőknek is, mert ugyan világosan fel van rajzolva a táblára, hogy melyik sávon belépve hová mehetsz, ennek ellenére mindenki a külsőn hajt be akkor is, ha 3-al odébb akar kijönni. én nem is értem, miért nem alakitanak ki valami hasonlót, hogy a hülyéket rákényszeritsék a helyes megoldára:
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
ABE
őstag
Ha egy hivatásos sofőr bunkóságból, erőfitogtatásból, vagy bármilyen oknál fogva rendre megszegi a KRESZ-t, visszaél az autója méretével, az nem jó sofőr. Aki a vezetésért kapja a pénzét, az végezze normálisan a munkáját talán. Mellesleg találkoztam nem egy olyan buszsofőrrel, aki a suzukis papa 15 tonnás kiadásának felelt meg, mert annyira bénán vezetett, tehát nem a KRESZ ismeretével volt gondja.
-
brd
nagyúr
Én pedig kifejezetten szeretem, az átlag magyar autós IQ miatt a belső mindig üres (mióta elkészült, talán 2 autóst láttam ott haladni), így pest felől általában elsőnek megyek be és a 2 sáv miatt elsőnek is jövök ki, (ha legalább 2 kijáratot megyek) amíg a sok marha töketlenkedik.
The only real valuable thing is intuition.
-
tbs
addikt
Ügyes vagy. Párszor bepróbáltam a belsőben (Pest -> Pécs irányban), volt hogy Érdről jövő kisteher körözésre késztetett... Tudom, béna vagyok... Inkább leszek csiga marha a külsőben, mint frusztráltan köröző, esetleg jobbhátsóján törött autó tulajdonos...
Mert dudálnak a barmok, megjegyzem jogosan. Sajnos Magyarországon - a legjobb tudomásom szerint - többsávos körforgalomban a párhuzamos közlekedés szabályai érvényesek... Javítsatok ki, ha változott mostanában...
-
Mr X
veterán
Valaki előttem már írta, hogy nem mindegy, hol és hogyan tette meg azt a távot. Távol álljon tőlem, hogy kisebbíteni akarjam a levezetett kilométerek által megszerzett rutin jelentőségét, de ugye nem mindegy, hogy valaki Budapesten vezetett 500.000km-t, vagy az országot járva, vagy ingázva két szomszéd falu között.
Hozzászólásom erre vonatkozott, hogy szép dolog a sok levezetett kilométer, de a módja is ugyanolyan fontos.
-
I_Am
veterán
5 millát kisvárosban?
Amugy Európa és hazai viszonylatban együttesen. 47 éves jogsival és még nitroglicerint is szállított, felvezetőautóval és állandó sebességgel.
Tőle tanultam meg igazán vezetni és a fényképe ott van a jogsimban babonából. Faterom.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Mr X
veterán
Ehhez gratulálok. De amit én mondok, az az, hogy édesapád sem attól jó sofőr, hogy levezetett x km-t, hanem attól, hogy ott és úgy vezetett le annyit. Nem csak a táv hozta meg a rutinját, hanem a sok élethelyzet, amivel valószínűleg találkozott.
Ezért nem hasonlítható össze egy olyan sofőr, aki két város között ingázik mindig ugyanazon az útvonalon, és egy olyan, aki járja az országot-kontinenst, még ha ugyanannyi kilométert is vezettek le.
-
I_Am
veterán
Ezzel én is tisztában vagyok. Sok vidéki sofőrrel találkoztam már országszerte, akinek ha Budapest szóba került már járt is szája, hogy mennyire nem lehet ott vezetni, meg milyenek az emberek és mennyi a balesetveszély, blablabla.
Én itt tanultam meg, de akárhova is megyek a világon fel fogom tudni találni magam gond nélkül. Oké, Angliában lehetnek majd gondok.
szerk: amugy nekem azt tanította meg elsőnek, hogy sohasem szabad felkapni a vizet más hülyeségén. Tekeredjen fel a fára, ha akar, de minket ne kéztessen nyugtalanságra.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Mr X
veterán
Én is itt tanultam meg hivatalosan vezetni, de az egész gyerekkoromat egy Veszprém megyei kisvárosban éltem le, úgyhogy van sejtésem róla, milyen rossz lehet vidék után itt vezetni. A feleségem például annyira fél a Hungárián, hogy egyfolytában a féket tapossa - pedig én ülök a volán mögött.
És akkor egy összehasonlítás: A fateromnak kb. 12 éve van jogsija, viszonylag jól vezet, de Budapesten meghal. Egyszerű okból, feléjük sem ilyen összetett útvonalak, sem ekkora forgalom nincs, tehát nem tudott rutint szerezni ennyi idő alatt sem.
"szerk: amugy nekem azt tanította meg elsőnek, hogy sohasem szabad felkapni a vizet más hülyeségén. Tekeredjen fel a fára, ha akar, de minket ne kéztessen nyugtalanságra."
És mennyire igaza is volt.
-
reki9
újonc
Nem tartozom azok közé,akik miatt felduzzad a sor! Ellenkezőleg!
Egyetlen másodpercig nem tartok fel egy másik autóst! Sokan még a sebességet keresik és én 10 m-rel előttük járok!( 208 LE)
A 10k-t nem sajnálom fékbetétre! Ellenkezőleg!
Ha az autó jelzi azonnal kicseréltetném! ( amúgy minden 20.000-ben szervíz)
Na most figyi! A lámpa zöldre váltasakor úgy indulok,hogy a többiek lemaradnak(hacsak nincs egy amolyan gyorsítós fazon köztük) , a következő lámpához mégis úgy érkezem,hogy nem kell fékeznem. Csak ha nem vált a lámpa,de az előzményben a hungáriáról volt szó,amikor nincs dugó! ott jól müködnek a lámpák! Soha nem állok meg motorfékkel! (Automata)
Te gondolkozz! Mielőtt valakit leírnál... Emlékezz:1.000.000 km+
Üdv!Mindenkinek balesetmentes közlekedést!
-
Olcsi
senior tag
Ma reggeli "élmény": 4 sávos út, átlagos reggeli forgalom. Állnak a pirosnál, mögéjük állok, kb akkor a sor, hogy a 2. fordulón átjutok. Pont előttem lett piros, a mellettem lévő sávban meg egy - asszem - ford transit csikorgó fékét hallom, majd mutogatás, anyázás. Előrébb megyek, és világossá válik a szitu: egy rr-es rendszámú ford transit rendőr vezetője azért anyázik, mert a konszolidált 40-es hölgy nem megy át a sárgán/piroson. Én kérek elnézést!
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Ejha, te tényleg nehézfiú vagy! 208LE és 1.000.000+km?! Lehetek a barátod?
Azért annyira nem lehetsz biztonságos vezető, ha képes voltál Bécsből hazajönni fék nélkül... Ha dicsekedni akarsz, nem jó helyen vagy, és pláne nem jól kezdted. Eszembe jutott rólad az a srác, aki szilveszterkor úgy kezdte itt, hogy eldicsekedett, hogy részegen járkált a városban, és milyen jó sofőr, mert nem történt semmi baj... No comment.
-
biker
nagyúr
válasz dragonfx #11065 üzenetére
ja, az a két kilógó ház?
hát, igen, két szegény emberéamúgy balról nem látszik, 4db 16lakásos, jobbról 4 db 14 lakásos ház, a keresztutcában 6db 6 lakásos ház
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsid
senior tag
Róbert Károly-Hungária-könyves Kálmán ( amikor nincs dugó - éjjel .. ) Ha lejössz az M3 bevezetőről, megfog az első lámpa, a zöld után beálsz 70re, és a Stadionig mehetsz egy gázzal, ott kell kicsit visszavenni, mert a Kerepesinél megfogna a lámpa ( a rövid 50-es szakasz miatt ). Onnan megint 70 és egy gázzal mehetsz az Üllői útig, ott fogsz pirosat kapni. Ehhez nem kell nagy tehetség sztem
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
nagyúr
"Sokan még a sebességet keresik és én 10 m-rel előttük járok!( 208 LE)"
ehhez nekem elég 68 ló is
-------------------------------
amúgy a nap sztorija ez :
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
dragonfx
veterán
ejhaaa...még a végén lepipálszvazzeee ...
mid van?
320Da???
vagy e36 M50 chipptuningamugy gazadvan én is így vezetek, mindig lemaradnaka többiek 1 idő után uncsi inkább adoke sélyt nekik is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
rossz válasz
én még világosban is megcisnáltama bécsi-lurdy házat már 2 megállással
éjszaka ez valszeg nullára redukálódhat.....
az első lámpa M3 után motorfékkel zöldre jön ki....stadionnál...az előtte levő lámpa dönti el meg e fog..ha nincs sor nem fog meg, inkább a kőbányai úti kereszteződés az egyetlen necces gyenge láncszem....az üllőinél ha előtte 2x nem kaptál pirosat nem fogsz max. ha feltartanak...de csak akkro fognak ha nem hazsnálód ki hogy 3 sáv van.....főkukac>>nekem meg a 4 henger 102 ló
amugy odaver a bicajos linked...csak ezért jószívű egyketted...ülj le[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #11096 üzenetére
ó, ajdon hálát néked az ég, dragon, hogy puruttya, földi halandóként nem elismert, bmw-től különböző csotrogányokat vezetőket is elismersz az utakon, amikor neked már uncsi hogy a 100 lovaddal mindenkit körbeautózol!
legmélyebb elismerésem.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- iPad topik
- Politika
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen légkondit a lakásba?
- galaxy55: Mi történt deviantart-on?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Gaming notebook topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Új Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer Laptop -25% 15,6" i5-11300H 16/512 NVIDIA 3050Ti FHD
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Sony Alpha 7R II Body ILCE-7RM2 Sony FE 50mm f/1.8 (SEL50F18F) Tamron AF 28-75mm f/2.8 Di III RX
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs