- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Formaster #101505 üzenetére
Nem sértés de ez szél dzsekinek néz ki.
@Boldi: bayracer jazz ala családi kirándulós autó? Há így milyen fogyasztás és gyorsulás adatokkal lehet villogni a cuki előtt?
Srácok a kipufogó nagyon megszívatott... nem a gyertya húzott ke a hengerfejre. Hanem a középdobom kezd ciripelni, ég szét egy kicsit. Ezzel mit lehetne kezdeni? A belsö perforált lemez kezd kiégni az összeillesztés mentén.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #101507 üzenetére
Csak ügyintézni és vásárolni voltunk Győrben. 7-7,5 liter körül alakul a fogyi így klímával, súlytöbblettel, pályán és városban - egyik sem a legideálisabb ebből a szempontból. Meg a vezetési stílusom sem fogyasztás-optimalizált (boyracerség ugyebár). A gyorsulástól tekintsünk el.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Formaster #101509 üzenetére
Ennyiért tuti textilt akarsz ? Egy műanyag lappal a mellkasodon ?
"full vízálló" az a vízálló amire az utólagos köpönyeget ráhúzod.@boldi: Ellenben jó a fogyi akkor!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Formaster #101511 üzenetére
Nem az áron szisszentem, hanem azon azárt 300-350 dódóért már lenne fasza bőrkabát, mellé egy esőruha és tökéletes. Szívtam korduával, Roleff - Bering, többet biztosan nem, rábeszéltek itt a bőrre és megszerettem szinte rögtön.
@tboldi: Ez az egyeseknek összejövő csoda fogyasztások számomra mindig megmosolyogtatóak, van most baráti körben az enyém, és egy másik egy burkolt GT, olvastuk legutóbb haverommal, hogy hirdetésekben néha "3-3,5l" nekünk nem megy 4 alá, de 4,2 fölé se, télen nyáron 4 literrel járunk. Ha dödörgünk ha tekerjük.
@vendingo: Az az S betű, a márkajel a Scorpionokon jól észlelem, hogy fémből van ? Neked is csak középen van leragasztva ? Az alsó és felső félcentiken nincs alatta 3M tappancs szerűség. Masszív az ott? Egyébként köszi a tippet többet használva, nagyon nagyon jó a 490, az IS17 után végre egy sisak ami csendes!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Formaster
addikt
válasz Micsurin #101513 üzenetére
240 euróért rendeltem. Eleinte én is a bőröket néztem, de dög nehéz és fazonban nem jó. Igen, van egy kis hasam, amelyik hasban jó, az vállban/karban nagy. Ráadásul szerintem közel sem szellőzik annyira és elég jókat ígérnek a tesztjei ennek a Raidennek. Remélem nem lesz csalódás.
-
tescodr
tag
Sziasztok lenne egy kérdésem felétek. Érdemes egy suzuki gs500-al kezdeni a nagymotorozást? Simóm van, régóta motorozom/autózom. Imádom a nagy vasakat, de szeretnék valami jó kis tanuló motort, ti melyik típust ajánlonátok?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tescodr #101516 üzenetére
A GS500 teljesen korrekt kis gép. Ha nem zavar, hogy a motoros társadalomban eléggé "lenézett", akkor hajrá. Műszakilag nem sok gondja szokott lenni, egyszerű mint a faék, viszont mostanában irreálisan magas áron mennek a használtpiacon - a normális állapotú példányok.
Én 50 évesen kezdtem el motorozni egy 125-ös kis csopperen, majd 3 évvel ezelőtt váltottam korlátlan jogsira és egy GS500-ra. Tavaly például minden gond nélkül megjártam vele a Transzalpinát, a Transzfogarast, Pádist és a Székelyföldet is. Ha nincsenek "nagymotoros" haverjaid, akkor nem lesz kevés a teljesítménye sem.
Fojtottat viszont ne vegyél, csak a 48LE-set.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #101517 üzenetére
Gyökérség lenézni más motorját, mert gyenge, olcsó, egyszerű, öreg. Engem is szarba szoktak venni a 30 éves csotrogányommal.
Mondjuk aki ismeri a típust, az elismerően szokott biccenteni. Most nyaraláskor is többen körbejárták a vasat.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #101517 üzenetére
Úgy 10 éve voltam haverokkal egy pár 100kmes túrán. Egy 50+os srác vment elől egy gs500al, valami bakelit túragumival. Olyan tempót ment, hogy a 8-10 fős csapatból csak én tudtam utána menni. A sok literes sportmotoros állat állandóan lemaradta a p*csába Nagyobb elágazásoknál perceket vártunk a többiekre. Röhelyes volt nagyon Senki nem is basztatta a GS500 miatt
Amúgy én most tervezek lemenni a horvát tengerre 28 lóerős motorral Gixxer az pihen tovább itthon Komlyan lemennék egy 50es robesszel is poénból, de az azért már veszélyes lenne
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz yodamastah #101519 üzenetére
Nézz bele Schaaf (lehet elütöttem) vidijeibe mit művel egy CB500-zal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
szilchi
őstag
Szép napot.Egy Monster 750-ben szeretnék gyertyákat cserélni.Netről rendeltem 2 db. NGK DCPR8E gyertyát,mert az ebbe a Monsterba való.Viszont ennek a tüskéjéről nem lehet már lecsavarni a kupakot.Így meg nem megy rá a gyertyapipa.Autósboltba adott az eladó másikat,az NGK DP8EA-9.Kérdésem az lenne,hogy ez is jó bele?Utána nézve a méretei meg a hőérték stimmelnek,csak utóbbiba nincs "R" betű,vagyis nincs benne zavarszűrő ellenállás.Ez mennyire lehet probléma?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
tboldi
nagyúr
válasz szilchi #101522 üzenetére
Én első körben az NGK oldalán nézelődnék, hogy helyettesíthető-e, vagy hogy az adott motorhoz ajánlja-e, esetleg keresnék valami gyertyás topikot egy (nagy eséllyel külföldi) Ducati fórumon.
szerk.: Vagy pipát cserélsz, amibe belemegy a vastagabb vég.
szerk. 2: Ha lehet hinni a leírásnak, itt azt írják, hogy letekerhető.
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Köszönöm a válaszokat!Sajnos nem levehető,mivel visszanéztem az oldalra ahol rendeltem és ott írják is a gyertya leírásában NGK DCPR8E gyújtógyertya .Szóval ezt elnéztem .Megnézem még az autósboltban kapott gyertyát,de akkor lehet kicserélem a gyertyapipákat.Azok is olyan 1500 körül mennek.
KöszönömHonda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Tarill #101526 üzenetére
Marcalgergelyi/Veszprém megye
Az Oem.parts.hu-n egy gyertya a Monsterbe 2200 Ft egy pipa pedig 2300 Ft OEM-parts
Igaz innen várok egy hátsó sárvédőt amit júli 10-én rendeltem meg .Ezek gyári alkatrészek,legalábbis a sárvédőt az olasz Ducati gyárból rendelték.
Ja igen,leszedni szeretném a tüske végét
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Laca1212
őstag
SV 650 s-re nézek fehér indexbúrát. Itt van ugyan, de ezt írja: "Bal első vagy jobb hátsó indexhez." Azaz akkor ezek nem jók jobb előre és bal hátra? Ami cikkszámot ír motoralkatresz.eu, az a motorcyclespareparts.eu alapján valóban bal első/jobb hátsó. Mert a jobb első/bal hátsóra külön cikkszámot ír itt.
Tényleg nem jó a motoralkatrsz.eu-s mind a 4 indexre? Csak mert egyformának tűnnek ezek a búrák ránézésre.
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Igen,gondolom így tudtak 3-4%-t csökkenteni a gyártási költségeken .Akkor még nézek másik gyertyát első körben,az irídiumosnál nem írják,hogy ne lenne lecsavarható a vége.
Tarill : Na ezt meg kellene érdeklődnöm,mert lehet ez a 2300 ft-os pipa is csak a vékony tüskére megy rá.
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
HSM
félisten
válasz szilchi #101532 üzenetére
Most nézem, nem a gyártás változott, hanem kétféle van... Levehető kupakos, és fix kupakos... [link] [link]
Más a cikkszámuk is, NGK4339 a levehetős szemben a NGK4179 fix-el.Az iridiumos úgy látom, leszedhetős ebből is: [link].Megnéztem, ők azt írják, hogy bizonyos nagy rázkódással járó felhasználásnál előnyösebb a fix kupakos, mert lerázódhat a letekerhetős adaptere, ezért van kétféle.
-
ath
senior tag
nnnnnah. Balos, emelkedo belathatatlan kanyar, kb 60as tempo. Iv harmadanal latom, hogy az autos iv felenel az auto felevel atlog a felezon. Esely nem volt semmire, ki arokba. Homokos-avaros volt, csak lassulni tudtam, olyan 30 metert tartottam, aztan elpuffantam. Meg se allt
Kar nincs, bajom nincs, motor eleg retkes lett. Csak az a rossz, szomoru szajiz, hogy normalisan motorozol, megis mas faszsaga miatt szivsz. -
Teasüti
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz Teasüti #101541 üzenetére
Te szerintem ne elemezz, te voltál az aki a saját háza / lakása előtt törte meg a vasat. **
Fotelből mindenki assziszi ő a Súmáher.** no offense tényleg.
Ma tekeregtünk egy méretesebbet legjobb haverral, BP - Tát - Dömös (...há nem volt lángos még ilyet.) - Esztergom - Párkány - nagyobb kanyar odaát - Letkés - Verőce Gyrosból lett sajtos buri. Na itt olyat láttunk amit nem szeretnék újra. Két horgász, mögöttünk ültek, nagyban osztották az észt, hogy mekkora csukát fogott az xy, tegnap a Dunából, vagy egy bő háromnegyed órát ott voltak csak addig amíg mi... ezalatt elfogyott két nagyobbacska pohár sör, és még az isten tudja mi, félidőben a pincér csaj ha nem 4x ordított nekik, hogy kész a rendelés egyszer sem. Már mindenki szakadt a kiülős teraszon....
Majd... felpattan az egyik, kevésbé talaj a 400-as Majára... kiáll vele, amolyan frédibéni sztájl, letámasztja persze a járókő és járda dőlésének irányába, majd kiesett az útra. Arrébb biceg, jön a járni alig bíró, vihogó (kőműves fogsort villantó) haverja, felszáll a Majára, fogja magát, tolockodásra emlékeztető mozdulatok segítségével hátra akrobatikázza magát az utas ülésre.... jöhet a hót józan sofőrünk ismét, haverarcot majd fejbe rúgva de átemelkedik a megdőlt szerencsétlen meggyalázott Maján... nagy horgászok ezután már mindketten a motoron, és elmennek a naplementébe.Btw... átérve és egy 50-60km-t bevágva a Szlovák anyaföldbe megint nem hittem a szememnek... járható utak, városban 50-nél senki nem akar letolni, nem jönnek a seggünkbe, nem állnak be a két motor közé ha nagyobb távot hagyunk... pedig csak a szomszédba mentünk megint.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #101542 üzenetére
Hány szembejövő autó mellett mentél már el, aki átjött a felezőn? Itt elég keskenyek az utak. Egy párat kikerültem már.
Hány autó között mentél már el? Csináltam vészfékezésből kikerülő manővert két autó között (előttem lévő és szembejövő között a felezővonalon) országúton, vizes úton. Mindezt szemrebbenés nélkül.
Haverom bejátszotta azt, amit írtam: szembejövő előzött éppen és hárman mentek el egymás mellett.
Általában nem szoktam a levegőbe beszélni. Amit a kolléga leírt, az egy szinte hétköznapi eset.
Azért kérdeztem, hogy az ijedelem miatt ment-e le az útról. Mert amúgy fél sáv több mint elég kell legyen egy motornak. Versenypályán egy képzettebb pilóta ott padkán még körbe is motorozza a társát.
A tempó sem igazán indokolja, városban szoktam 60-nal menni.Nem láttam a kanyart, de ha szélesen megyek be, akkor elvileg látom a szembejövőt, meg ő is engem.
Ugye beláthatatlan kanyarnál mindig felezőre húzódik ki az ember (vagy akár szembesávba, ha üres az út) és onnan megy be belső ívre. Én mindig így szoktam, sokszor volt már, hogy hirtelen kellett korrigálni szembejövő miatt, de épp emiatt a helyezkedés miatt mindig időben észreveszem. Nem szokott váratlanul érni, meg hát ugye számítok is rá, hogy jönnek szembe.A vasat meg műszaki okból törtem össze, nem azért mert nem tudok motorozni.
Amúgy nem akarok leszólni senkit, de azért érdemes azon elgondolkodni hogy lehetett volna elkerülni az esetet. Esetleg elmenni egy tréningre. Tuti odahaza is vannak olyan tréningek, ahol oktatóval kimennek egy szintfelmérőre forgalmi helyzetben. Én voltam ilyen felmérőn, azt figyelte az oktató hogy motorozok. Szintfelmérő után lehetett volna órákat venni, ha vmi nem úgy ment. Nekem nem volt rá szükségem. De nem lehet eleget gyakorolni.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
Van esetleg tippetek arra, hogy a Forcefield Sub 4 hátprotektort (önállóan hordható) hogyan lehet beletenni úgy a dzsekibe, hogy ne kelljen mindig önállóan felvenni? Az Alpinestars kínál hasonlót, patenttal tehető be a saját márkás gerincprotektoruk. Van ugyan a dzseki zsebében egy rendes darab, de elég rövid. Varrjak a dzsekibe és a protektorra tépőzárat?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs