- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
És most hívnak, hogy már nincs. Nem értem ezt mint kiderült már tegnap este tudták, akkor lett volna még esélyem rendelni a matt pirosat Louisból, a f*ért nem hívtak fel este....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Mentolka
senior tag
-
-
Shad0w
senior tag
válasz -Mike- #101435 üzenetére
10:30-as menetben a 13-as kanyarban láttam egy motort benne a falban, de apró lehetett mert lábon volt a pilóta és piros zászló sem lett belőle. A menet végén meg valaki nagyon eldobta a box bejárat mellett, mentő vitte el végül. Vagy ütközött vagy highside-olt, másképp ott nem lehet elesni, sztm.
Btw. Aug. 28-án és Szept. 24-én lesz még motoros nyílt nap.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Siker!!! Csak hazaérve leültem... amiből alvás lett pedig ellenálltam a melegben de 5 óra Pesten az 5 óra.
@ath: Jaja, becptam, ha van 60-ad, de kéne táska meg sisak, és megdrágul az akciós sisak a balfék bolt miatt, hamar jöhet a cporoller.
EXO-490 lett, R13-ból, Vision, a piros... 49-ért.... 40-ért max. S600 Shark lett volna napszemüveg nélkül... offos, HJC TR1 nem jó a fejemre. Más nem igen volt.
Táska is pipa... Keloba rápróbáltam a Kappára... elhoztam. Nevetséges ára ellenére a mocis táskák közt... egész jó! 14"-os kisebb noti éppen beleszuszakolható, mellé ment még vagy tíz centi könyv feltétlen kellett ma, és így mentem vissza Pestre, nulláson 110-120-nál még tök kényelmes volt, nem cibált, nem mozgott. Vállam se fájdult meg. Félre ne értsetek, nem istenitek nem mondóm, hogy az említett Kriega szint etc. , de nekem teljesen megfelel most! Sisak drágább lett mint terveztem, az fontosabb volt mint a táska... mociztam én Nike sport táskával is a hátamon.Vízállónak nem tudom mennyire lehet az... a huzattal talán, de azt se érzem annyira atom biztosnak, a beltéri motoros ponyvám komolyabb anyagból van.
A táska anyaga 1200D-s Cordua, nagyon masszív cucc, merevített külső rekesszel, vízálló telefon / írat tartóval. Masszív benyomást kelt, más nem csak napi használatra tökéletes lesz, de ma mocin is bejött.
Szvsz azt kaptam amire számítottam, nem vártam egetverő csodát, de hozta azt mint a Kappa cuccok eddig amiket vettem, jó áron egész jó minőséget.Sisakból néztem még az FG17-eket, a Mamba valami iszonyat cuc élőben, de nem golyó fejre való, hogy szakadna le az ég.
Foktban néztem a Sharkokat, van nekik egy S700S 90 -> 40k, utolsó darab, XL-es ha valakit érdekel...
Na itt nagy poén volt, leltároztak. Lepasszoltak a sisakkal az egyik eladó csajnak (20 körüli, legalábbis húszon egy néhány...) az olyan zavarban volt mint az atom, mire levette az S700-at borogatta a prospektusokat a bukók alól. Kihagyott ziccernek érzem na de ezt a másik topikban kidühöngöm majd.
Aztán láttam ma a malacpersely cél motort, naná szar olasz. . De arra a Duci 848 EVO-ra nagyon rámeredtem, igazi cukiba járos dög , de valami gyönyörű rekedtes hangja volt a dupla Termignonival.
Ps.: mobilról pötyögtem, tuti hemzseg a hibáktól most, bocsi érte!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
Na megvolt az első balesetem.
Garázs előtt van egy felhajtó, mindig orral állunk be, majd fékkel lassan hátraengedve állunk ki.
Aztán ma cseréltem gumikat... Kitaláljátok mi történt?
Ülök a motoron, gurulok hátra és beesik a fékkar!!!!4!!
Felráncolt szemöldőkkel tűnök el a horizont alatt, mint a rajzfilmekben.
(Azt hitted megcsúsztam, mi? )
Felhajtó felénél próbáltam nyomni egy hátsó féket, de nem találtam el, így gyakorlatilag teljes lendülettel borul el a motor a felhajtó alján.Lábtartó kuka, emiatt a váltó használhatatlan. Index eltört, hátsó idom eltört. Tükör, kormányvég, oldaldekni összekaristolva. Bukógomba elhajlott (ezt hogy az anyámba fogom leszedni még nem tudom), elhúzta az egész oldalidomot. Én hátamra estem, nem éreztem az esésből semmit sem (jó ez a D3O). Úgy tűnik lecsapódott a fejem is kicsit, bukón vannak nyomok.
Tanulság: ha leveszed a féknyergeket, akkor utána fel kell pumpálni a féket. Lehet ez triviális dolog, de eddig nem okozott soha ilyen meglepetést, ha nem nyomtam vissza a dugattyúkat. Csak lehúztam a tárcsáról, majd visszaraktam. Ez most pont elég volt, hogy 3-4x pumpálni kellett.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #101462 üzenetére
Ah. Ez szívás. Én mondjuk be sem nyomom a fékhengereket. Leveszem, aztán szepen visszateszem. Vissza lehet azt annélkül is tenni hogy benyomogatnád. De még egyszerűbb ha pumpálod.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
imibogyo
veterán
Annyira gáz dolgot úgysem tudsz csinálni, mint én...
Álló helyzetben felborultam a motorral. Első nap volt nálam a CBR1000F, akkor még működésképtelen állapotban. Ráültem, hogy szerelés közben arrébb toljam a mintegy ~300 Kg-os motort, gondoltam két oldalról megtámasztva nem lehet gond. Hát lett. Leugrasztottam a középállványról a gépet, de a homokos betonon elkezdett csúszni a lábam. Lényegében olyan volt, mint ha milliónyi kis gyöngyön próbálnék "tapadást" találni a cipőmmel, mondanom sem kell sikertelenül. Megindult a motor és már nem tudtam megfogni, pedig nem vagyok egy gyenge gyerek.
Szerencsémre sem az oldalidomok sem az indexek, lámpák nem voltak még felszerelve. És annyit azért tudtam tompítani a motor esésén, hogy a kormánynak és a fékkarnak se legyen baja. Szóval összességében nagyon olcsón megúsztam, de azóta is ég a pofámról a bőr.
-
z123456789
addikt
Ezek legyenek a legnagyobb eséseitek az életben!
-
CyberPunk666
senior tag
Velem olyan volt, hogy a pirosnál megállva leraktam a lábamat és rettentően csúszott, majdnem elfektettem a zebra előtt a motort állóhelyben
Annyi volt a mákom, hogy egy 20 centi csúszás után megtapadt a lábam, a motor meg nem olyan rettentő nehéz... -
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #101467 üzenetére
Látod, ha rendes motorod volna, azt nem fogtad volna meg!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
akos727
senior tag
válasz CyberPunk666 #101467 üzenetére
Egy hasonlót én is beadtam tegnap 1.2-es Banditommal tele tankolás után. Mondjuk a Bandit elég nehéz, percekig sokkos állapotban voltam
-
Teasüti
nagyúr
válasz imibogyo #101465 üzenetére
Lerakni már én is leraktam többször is álló helyzetben. Sose történt baj, a gomba szépen felfogta mindet. Érdekes módon mindig a bal oldalára vagy 3-4x. Egy alkalommal egy túl jól sikerült stoppie-záskor visszahuppant majd azzal a lendülettel el is dőltem mint a krumplis zsák. Legutóbb meg most hétfőn egy parkolóban törtem össze egy akciókamerát, mert jó ötletnek tűnt felrakni a középsztenderre és felvenni a hátsó kereket premier plánból miközben gumit égetek. Mondanom sem kell kicsit bátrabb voltam a kelleténél és olyan gyönyörűen eltáncolt alattam a gép, hogy nem tudtam követni. Álló helyzetben két lábam között feküdt el. A kamera ért először földet. Áucs...
Jah meg a kuplung is ott lett elégetve. Vagy elkoptatva 3 perc alatt, még nem tudom. Az legalább még fog utánállítást követően.
Ez nem az én hetem, alsóhangon egy százezres kárt sikerült produkálnom.És nem tudom mi legyen a géppel. Lábtartót veszek, az rendben van. De vajon érdemes felújítani, vagy inkább hagyjam így? Rohadt sok pénzt beleöltem már és nem tudom eldönteni, hogy akkor itt húzzam meg a határt vagy ha már ennyi pénz benne van, akkor már legyen legalább újra tip-top? Ha vki most meghallaná, hogy mi pénzt raktam bele, akkor csak felhúzná a szemöldökét, hogy erre a törött szarra?!
Mert ha saját magam részére rakom rendbe (ezt soha senki nem fizetné ki eladáskor), akkor viszont elgondolkodtató egy új idomszett, stb. Kínából százezerből megvan.
Most van benne 44k mérföld. Olyan 80k-ig nem tervezek megválni tőle. Az még két láncszett és egy rakás új gumi. Persze ha nem zúzom rommá addig...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mentolka #101472 üzenetére
Definiáld a rendeltetésszerű használatot!
Ha A-ból B-be közlekednék csak kulturáltan minden szabályt betartva, akkor uncsi
autótkrúzert vennék, nem sportmotort.
Az hogy most megcsuktam az nem vezetői hiba, hanem amatőr szerelés következménye.Abban igazat adok, h nagyobb eséllyel zúzom le, mint hogy elmenjen 80k mérföldet.
(#101474) V.Stryker
Ugyan kinek kéne egy F4?
Alkatrésznek se hiszem, h elkapkodnák.[ Szerkesztve ]
-
Mentolka
senior tag
válasz Teasüti #101475 üzenetére
Amennyiben utcaiharcoskodsz, akkor a gépezet "munkaeszköz", és az a normál felhasználás.
Amúgy, itt pesten 2000-ben (akkor raktam én le a jogsit) még nem volt kötelező elem a "stoppie", a gumiégetés, stb.a rutinvizsgán. De én csak trollkodtam kicsit, nem akarok beleszólni a dolgaidba.
-
Ferdzsoo
addikt
Volt itt már valaki aki a közúttól kapott bármilyen kártérítést akármilyen módon?
Ez az oldal konkrétan erre vonatkozik.
Nem tudom hogy egyáltalán van e értelme bármit írogatni nekik. Term. a májusi kicsúszásom miatt keresném meg őket."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Ferdzsoo #101482 üzenetére
A yard nem azt hozta ki, hogy nem a körülményeknek megfelelően vezettél?
Mert ha jól emlékszek ez volt, és szerintem ellenkező értelmű állásfoglalás hiányában esélytelen.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Ferdzsoo #101482 üzenetére
A haverom újpesten dobta el a motort. Ismerem...biztos nem 50-el ment, mert ő annyival maximum állni szokott. Szóval eldobta a motort mert a nyomvályú megdobta. Ott helyszenen fotó, videó... a motoros érdekképviseletes faszit bízta meg.... övé lett a roncs, amit jó pénzért eladott , a Közút pengetett ... a motoros érdekképviselet sikerdíjért dolgozott, őket kifizette... ő meg szépen vett egy új motort.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #101462 üzenetére
Részvétem.
"Bukógomba elhajlott (ezt hogy az anyámba fogom leszedni még nem tudom), elhúzta az egész oldalidomot."
Pár hasonló storyt olvastam már itt és a neten úgy mindenfelé hasolnó eldőlés vs. bukógomba esetek kapcsán és kb. mindenki így beszopta, mint te.
Sok esetben sajnos nagyobb kárt csinál, mint ha nélküli dől el a motor.
Nekem spec ez az egyik ok, amiért sem a 800-ason, sem az 1.2-esen nincs semmiféle gomba.Ha megszívom valami miatt és eldől, inkább sérüljön az idom, mint h a gomba miatt görbüljön ott valami konzol / váznyúlvány, vagy végigrepessze az elgörbülése miatt az idomot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
Áh tényleg jobb lesz ha hagyom. Már fel is b@sztam magam...
runner: ha nincs bukógombám, akkor nincs motorom sem... ez fix[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Novics
senior tag
Lassan már aktuális lesz valami zár vásárlás. Elsőként egy tárcsazárban gondolkozok, viszont kicsit elbizonytalanított az ABUS. Kompatibilitási szempontból. Kawasaki Versys 650 '07 pont nincsen a listán, de gondolnám, hogy ha a Versys 1000-esre jó, akkor az enyémre is. A pdf listán ez van, viszont ha az oldalon keresek típust, akkor pl a Versys Tourer és a Versys 1000 között van eltérés. Kompatibilis zárak szempontjából.
Nyilván csak én pörgöm túl a dolgot, de azért csak rákérdezek, hogy mennyire bukhatok be ilyet, hogy egy normál utcai motornál nem elég a 48mm belső méret.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #101486 üzenetére
GS500 Váz... ha tudnád hányszor agyaltam a gombán de attól féltem mint te... rosszabb esetben összpontosítja az erőt egy pontra és görbíti a vázat...
@Chris: jegyzőkönyv hiányában nehezen vizsgálna felül bármit bárki, nincs az a baleseti előadó aki bevállalná...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #101489 üzenetére
Szerintem ez emberfüggő. Vannak akik a mobilra tesznek mindenféle tokot, edzett üveget az elejére, stb. Ezzel a mobil kecsességét, kijelzőjét hazavágják, de védik. Ők ilyenek.
Vannak a mások, mint pl. én, hogy l.szarom. A motort szeretem, de leszarom,mert útálom nézni azt a szart kiálló, nem odavaló valamit. Majd ha eldobom, lesz valami, oszt kész.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #101490 üzenetére
Erről jut eszembe:
Apum is a WagonR-ben szőnyeget szőnyegre, meg üléshuzatot üléshuzatra halmoz. És még azt sem mondhatom, hogy eladáskor jól mutat a sértetlen gyári kárpit, mert esze ágában sincs eladni az autót 14 együtt töltött év után sem.
Én meg csak egy gyári szőnyegszettet vettem a boyracer Jazz-be, és az ülés is pőrén van. [kép]
Telefonra viszont teszek tokot, meg üvegfóliát.szerk.: Motorra amúgy én sem tettem semmi ilyesmit, mert ronda. A gomba is, meg a bukócső is. Sőt, amikor az R1200GS Adventure-t tesztvezettem, folyton bevertem a vádlim a bukócsőbe, akárhányszor meg kellett állnom.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Mindjárt kiderül, hogy a szőrén ülitek meg a motort és nem tesztek bársonylepedőt az ülésre, mielőtt ráültök...
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #101486 üzenetére
Ezért kell olyat venni, amit úgy terveztek, hogy előbb törjön az adaptere, mint a felfogatás helye. Nekem pl. ilyen a gyári SV650 gomba is, alapból egy nagyobb felületen felfekvő adapteren van a gomba rögzítve a vázhoz, ezáltal nagy erők hatására az adapterből szakad ki a gomba, nem a vázból. [link]
Sajnos tény, nem minden típushoz vannak ilyen jófélék. -
Teasüti
nagyúr
válasz runner 125 #101486 üzenetére
Ez eléggé esetfüggő. Ezek direkt úgy vannak megtervezve, hogy ha kap egy pofont akkor elhajlik a hosszú csavar és elnyel vmennyi energiát. Legalábbis ezzel magyarázzák az árát, hogy van benne vmennyi R&D és a csavarokra külön kitérnek, mint kritikus pontja a terméknek. Mondjuk ebből mennyi igaz, nem tudom. Nem lepne meg, ha egy közönséges 5.6-os minőségű csavar lenne benne.
Ehhez kell egy akkora pofon mint nálam, hogy puff és a motor beleáll a betonba. Nálam hátrafelé történt ami külön vicces, mert a lábtartó pont lefelé hajlott. Ellenkező irányban meg simán visszahajlik és vmi más fog leérni.
Viszont egy egyszerű álló helyzeti eldőlésnél igenis hasznos, mert gyakorlatilag 100%-ban felfogja az ütközést.
Tudom, mert dőlt már el a gép párszor és ez előtt nem esett baja.
Illetve low slide esetén is megvéd, ami pályahasználatnál előnyös amíg egy kemény sima felületen csúszol.
Viszont laza talajon vagy egyenetlen úton elakadhat és akkor a levegőbe küldheti a vasat.Nem olyan egyértelmű dolog. Vannak pro/kontra érvek.
Kinek mi szimpatikusabb.
Nálam pl a motor első fele megúszta a törést. Gyakorlatilag a gomba (és a lábtartó) szolgált billenési pontként és libikóka módjára a hátulja csapódott le inkább. Ez egy törött indexbe kerül és egy törött farokidomba. Meg egy új lábtartóba. Ha nincs a gomba, akkor potenciális veszteségként elkönyvelhettem volna akár mindent ami kiáll, valamint a motor oldalidomát és talán a hátulja ússza meg összekaristolva.
Melyik a jobb?[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #101485 üzenetére
"biztos nem 50-el ment, mert ő annyival maximum állni szokott"
Ez mekkora szöveg már Nagyon jóEzt az érdekképviseletet bárki bármikor megbízhatja, vagy előbb tagnak kell lenni náluk? Ha jól tudom ugyanaz a faszi csinálja mint azt a motoros biztosítást.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #101491 üzenetére
Naná hisz a boyracer car megérez minden plusz dekát.
@V.Stryker: Értelek, csak leírtam a véleményem... Honor nekem is elől hátul Nilkin üvegben virít.
Mocin meg csak a gyári csomagkonzol van, ami egyben hátsó "bukócsőként" viselkedik, mivel kijjebb van az alsó cső mint az idomzat.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #101496 üzenetére
Ne is mondd...
MaTegnap rajtam kívűl még 2 személlyel + csomagokkal + klímával autópályáztam, izzadt mind a 236518 kacsa a géptető alatt......de így is letoltam mindenkit a geczibe.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Szombat délelőtt eringre bejelentkezve, aki bújt aki nem, megyek!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs