- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz Geresics #100636 üzenetére
INFÓ: Ha valaki donornak szeretne motorkerékpárt vásárolni.
Ha a megvásárolni kívánt motor rendelkezik érvényes papírokkal, akkor az eladót meg kell kérni, hogy vonassa ki véglegesen a forgalomból, aminek a díja 2300ft. Így nincs átírási költség. Motorkerékpár esetén nem kell bontási igazolás. Ha a donorból felszeretnénk használni olyan alkatrészt ami egyedi azonosítóval rendelkezik, akkor azt az adásvételi szerződéssel tudjuk igazolni, amit a vizsgabázison be kell mutatni, ez alapján a forgalmiban átírják az adatokat, az illeték befizetése után.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Teasüti #100648 üzenetére
A GPS-hez, mobil híváshoz és zenehallgatásra is lehet használni. Ha sokat vezet egy huzamban az ember jobb ha ilyesmire felkészül pl. én is szeretek zenét hallgatni vezetés közben és motornál pl. nem árt ha nem kell megállni csak a miatt mert valaki keres és fel szeretnéd venni a telefont.
baboss: Akkor még könnyebben is megoldható a dolog mint gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
No, tegnap részt vettem egy Dodor-féle kanyarodási képzésen. Páran itt leszólták, de én azt mondom, van értelme.
Oké, kereken 2 hetes a jogosítányom, egy csecsemőnek meg minden dolog új, de sokat tanultam és a hazavezető úton már rendes meglepődtem, hogy biztonságosan, ámde mégis gyorsabban be tudtam venni ugyanazokat a kanyarokat (pl. előtte csak 60-70-el mertem, visszafelé meg már 90-100-al "döngettem".Dodor maga pedig egy abszolút szimpatikus ember hatalmas tudással. Volt egy olyan rész, hogy ráült valaki motorjára, a tulaj pedig mögé. Na, ezt nálam is megcsinálta és atyaég Olyat ment a kis Kawámmal, hogy nem akartam elhinni. Utána mondta is, hogy azért ment ilyen "csapatósan", hogy lássam, még nagyon-nagyon messze van a motor és a gumi határai. Így én is egy kicsit felszabadultabban tudok már menni a motorral.
Természetesen ez még csak az első ilyen alkalom volt, fogok még menni más tréningre is (min. egy Honda Safety)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
etnies
senior tag
Ááááá
https://hegylakok.hu/2018/07/dolomitok-sella-motorok-kitiltasa/
Süti: mindig feleségemmel túrázok, dumálunk.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
Nah hát így sikerült a szimeringet kicserélniük a jobb oldali telóba, a másik az jó...
F@szom kicsit kivan..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #100640 üzenetére
Átnéztem az útvonaltervet, Szlovéniához nem tudok hozzászólni.
A harmadik nap szerintem hosszú lesz, lassíts le. Azon a részen tele van fasza hágókkal, ha tényleg annyit tervezel menni, akkor át kell rohannod mindenen, fotózni sem lesz időd, nem hogy enni egy rendeset.Merano-ban érdmes megállni, az a város egy ékszerdoboz. Ráadásul tele van magyar pincérekkel, tudsz rendelni az anyanyelveden.
A második napodon átmész a Dolomitokon, az önmagában megérne egy napot:
A Stelvio és a Glockner inkább legenda, meg jó a magasban körbenézni, de motorozni nem akkora élvezet, különösen a Stelvió déli oldala rémálom a 180 fokos visszafordítóival (nagyon szűk és van vagy 100, mire felérsz). A Gardena-pass ki ne hagyd, fasza motorozni és gyöngyörű.
Svájcban még Davos környéke is jó, kanyargós, szép, nincs messze Zürichtől. A tavakat (pl Interlaken) kerüld, iszonyat nagy a forgalom nyáron köröttük.
hazafeléhez: A Glocknertől haza lehet érni egy nap alatt, jobban jársz ha keresel mellette egy szállást, megveszed a napijegyet és mész fel-le 5 kört és ott alszol. Másnap korán felkelsz, hatkor-hétkor indulsz és estére otthon vagy.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #100663 üzenetére
London-Párizs-Milánó-Velence-Zágráb-Pécs vonalon nem vagy véletlenül ismerős valamerre?
Egy hetesre tervezem, autópályák kerülésével amit dob a gps.
A 7 nap alatt 3 nagyobb megállót tervezek ahol eltöltök egy-egy napot a város felfedezésével, a másik 4 napon meg lehúzok 42 óra vezetést és 2400 km-en, ha el akarom kerülni az autópályákat.Még nem tudom milyen leosztásban legyen. Párizsba hamar megérkezek, lesz egy egész délutánom ott így lehet nem ott töltök el egy nap pihenőt. Olaszországban mindenképp legalább egyet, ha nem kettőt.
Svájc és Horvátország elég semleges nekem, úgy érzem majdnem mindegy melyikben tartózkodnék +1 napot.
Tipp? Ha csak az utat nézem, akkor Zágráb optimálisabb megálló lenne és másnap kipihenve hazaérni.Szóval vhogy így nézne ki:
1. nap Anglia-Párizs,
2. nap Párizs-Svájc,
3. nap Svájc-Milánó,
4. nap pihenés,
5. nap Milánó-Velence,
6. nap Velence-Zágráb,
7. nap Zágráb-Pécs.Upsz, így nem is jön ki 3 pihenőnap.
Viszont így nincsenek akkora hatalmas vezetések és talán fél napokat még el tudok tölteni mindenhol.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #100664 üzenetére
Velence előtt nagyon sok motormúzeum van, én azokra szánnék egy napot. Velencében ha már voltál, akkor tudod, hogy az is elvisz önmagában legalább fél napot. Ha Svájc nem vonz, akkor én a helyedben ez úttal kikerülném, és a Francia-Olasz határt céloznám meg.
De én csak belevau szokásomhoz híven!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laraxior
titán
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #100669 üzenetére
Az AS200V-nek amúgy van most hivatalos utódja? Vagy behalasztották? Annó mintha jelentek volna meg hírek, h jön, de legutóbbi emlékem h nem jött.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #100670 üzenetére
Igen, az AS300. Már az is több, mint egy éves asszem, de idehaza nagyon nem akarták forgalmazni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laraxior
titán
Jol gondolom hogy ezzel a gyari illesztoszettel nem igazan lehet a sisak oldalara feltenni? Bar ahogy elnezem, az en sisakomon oldalt nincs is annyi hely.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #100667 üzenetére
Jah. De az az érdekes hogy akkor folyik ha a garázsban áll a motor. Tegnap már nem töröltem le, ma mentem vele és most full száraz, meg el is tűnt az olaj. Szóval nemigen értem. Mintha visszadolgozódna a telóba.
Mindenesetre írtam nekik, szívesen megcsinálják , csak vigyem el pécsről...
Jah és nekem is nyekereg az új hátsó rugóstag. Menet közben nem, csak ha pl ugrálok a motoron, vagy ha a hátulját emelgetem vagy nyomogatom izomból.
Egyéb kérdés? De idén nemtudom hogy szórakozok e vele, majd lehet jövőre visszaviszem. Van rá 5 év gar. Aztán meg az is lehet majd elmúlik...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
Már megrendeltem a 3M-et, mindenki nyugodjon le a 'csába, nem leszek kakas... se teletabi
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Laraxior #100672 üzenetére
A gyári Sonyval nem lesz jó, nagy esélyel el fogod hagyni a kamerát, úgy mint én. SjCam tartozékokkal rögzítsed (ebay) , vagy oda vagy oldalt. + Biztonsági rögzítőt is érdemes feltenni. [link] Oldalt rögzítve bele fog lógni felvételnél a sisak oldala.
Ferdzsoo:
Figyeld az elsőt azért, hogy nem folyik-e.. Gyári szimmering /porvédőt tettek be? A rugóstagot fújd be Wd-40 vagy szilikon spray-vel. Szar/folyik akkor vissza.
geresics:
Miért is?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
etnies
senior tag
Süti
Apró módosítást csináltam Besancon-től Albertvilleig. A többihez nem tudok mit hozzátenni.
Geresics!
Még nem voltam Szlovéniában, de jövőre tervben van. Megnézem az Isonzót a történelmi jelentősége miatt.
Ha téged is érdekel ilyesmi, akkor Bovec és Predil-hágó érdekes lehet.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #100677 üzenetére
Jah most egyenlőre megfigyelés lesz, nem zavar egyik sem, meg bármikor megcsinálják szóval mostmár inkább motorozni akarok.
Ma mentem egy nagyobb karikát, állítom a hátsó rugó többet dobott a futóművön mint az első.
Kegyetlen jó lett. Úgy fogja a szar utakat is a motor hogy ihaj. 0 előfeszítés nélkül, igaz egy személlyel csomagok nélkül , de olyan rider sag-eket mértem hogy nem hittem el. Végre nem a földön ül az alja. Az pedig hogy nincs benne "drag" a méréseknél elég sokat elárul a futómű minőségéről. Hogy egy kicsit hápog ha rángatom, Hát ez van. Nem error hanem feature.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
gabor128
aktív tag
sisak plexi polírt vállal valaki Cegléd környékén?
-
Tarill
őstag
Szerintetek hülyeség volna az ha eladom a mostani 2001-es 650s- Sv-m és egy újabb N-est vennék helyette? Alapból az N-ek sokkal jobban bejönnek meg azért tecnikába is vannak már újítások. Olyan lenne mint a reklámba, régi swiftem egy újra
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Tarill #100686 üzenetére
Miért lenne hülyeség? Sosem értettem az ilyen kérdéseket, ha van valami ami sokkal jobban tetszik?! Ha meg ugyanaz hát legyen...
Nekem sem volt logikus lépés a futóműtuning, a motor értéke nem indokolja az ilyen szintű extra ráfordítást. Ráadásul sosem fogja senki kifizetni. De a lényeg hogy te jól érzed magad vele, rajta.
Ha az újan jobban érzed akkor meg hajrá."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tarill #100686 üzenetére
2011-est tartok karban hébe-hóba: kopó-fogyó dolgok, kisebb munkák. Legutóbb épp a kuplungkar rögzítésén voltam kiakadva, hogy miért lötyög rajta az aftermarket kar. Kiderült, hogy egy kutyaközönséges hatlapfejű csavarral kell rögzíteni, gyárilag be van süllyesztve a csavar feje így feltételezem nem kókányolásról van szó. A menetes száron fordul el a kar, átmérőben meg kisebb a karon lévő furatnál. Jobb helyeken itt egy csap szokott lenni illesztett felülettel. Előtte meg a kuplung bowden cseréjével szoptunk kicsit, mert nem egyszerű ki- és beakasztani a bowdent a kuplungnál. Úgy van kialakítva a kis 10 Ft-os lemez, hogy éppen ne legyen hozzáférhető rendesen. Itt mire sikerült beakasztani a végét, kb úgy éreztem mintha lenyomtam volna egy gitár szólót és a húrok szétqrták az ujjaim. 5000 Ft-os bowdent meg nem fog meg az ember fogóval ugye.
A ülés zárát is egy élmény volt kitisztítani, mert olyan szupi helyre sikerült tervezni, hogy telibe csapja fel rá a retket a kerék. Gyönyörűen be volt rohadva a 2011-es gépen, hogy a kulcsot bedugni nem volt egyszerű, nem hogy beletörni. Ezt két napig kellett wd40-ben áztatni, mire megmozdult.Ami nekem még nagyon nem jön be, hogy az első fék egy on/off kapcsoló. A váltó áttételezése meg viszonylag rövid. Városban emiatt nem annyira szupi, vagy egyesben forgatod, vagy kettesben rángat a motor lassúbb forgalomban és eléggé hátbaqrós élmény néha-néha.
A kitámasztó miatt minden egyes alkalommal a számra veszem a tervezőket, amiért a pöcköt amivel kirúgja az ember, azt vmi idióta berakta a támasz végére, a lábtartó mögé. Én gyakorlatilag egy kifordított szerencsétlen testhelyzetből érem csak el.
A fura fordított helyzetű váltókar meg egy külön mérnöki bravúr a spórolás oltárán. Mondjuk funkcionál, de hogy nem kényelmes az tuti.Eredetileg ER6F-et szerettem volna venni, új 2017-est még tavaly. De ahogy így látom milyen műszaki megoldások vannak ezen... Hát, tényleg a Suzuki Swift kategória: érződik rajta a spórolás.
Mondjuk 2012-től volt egy kis változás a dizájnban, remélem fejlődött azért a technika azóta!
Ennél lejjebb már csak a Yamaha XJ6-osa van, arról már messziről látszik a spórolás, amikor az 5 (öt!) éves gép gyönyörűen elkezdett rozsdásodni.Hogy vmi pozitívat is mondjak, ami tetszik: a hangja rohadt jó! Ezért az egyért irigykedem csak.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Horvi #100570 üzenetére
(#100570) Horvi
Ez a kormány.....(#100605) veze
Próbáltam ezt is, de sajnos nem megy. Szerintem valami kis pöcökkel rögzítve van a kormányra. Esetleg egy furat van a kormányon amibe beleakad a konzol. Illetve az sem lenne jó. Mert bár a kormány végét takarná a végsúly, de a gumi markolat meg nem feküdne fel a kormány végén semmire, mert ott már elkezd a kormány kúposodni. Remélem értitek.Magyarul az Ariete markolatnak azért volt a végén egy olyan fém gyűrű, mert azzal toldotta meg...de én már tényleg elvesztem ebben a dologban.
(#100600) geresics
Milyen videó?Amúgy ha a korábbi markolatot nézem, abban a fém gyűrű valószínű azért volt, mert a makolat vége azzal sem feküldt már fel a végén, de a fém gyűrű meg merevséget adott neki. Így kijjebb lehetett húzni, és már nem is volt 1 cm amit takarni kell a végsúlynak.
Azt hiszem én is kihúzom addig a markolatot, mert ez ilyen, nem lehet vele mit kezdeni, de így meg el fog állni a konzoloktól szerintem.Régi:
Újak:
A legújabb 8mm mély, annyit tud takarni. Ahhoz fogom igazítani.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #100688 üzenetére
Azért itt vannak gyenge pontjai a történetnek... Pl a gyári első fék bár nem valami erős, de semennyire sem ON/OFF.
A kulcs hátul szuper helyen van, el van rejtve, de könnyen hozzáférhető. Ha nem várod meg míg berohad akkor nincs vele gond.
A váltós dolog nálam is megvolt, rendesen beállítva jó olajjal kb. 2000rpm-től felfelé tökéletes a motor, úgy pedig kettesben le lehet tudni kb mindent. Ha pedig 20km/h-nál lassabban mész ott az egyes. Ha nálatok nem ilyen, az egyedi hiba.
A váltókarral sem értem a gondod, pont olyan, mint bármelyik motoron, ráadásul finom precíz, könnyen működő (normális minőségű olajjal).
Egyetlen pont, amivel egyet tudok érteni, hogy az oldaltámasz lehajtása elég kényelmetlen.
-
vendingo
veterán
válasz Tarill #100686 üzenetére
Szerintem jók lettem az új SV-k, én cserélnék a helyedbe, ha megteheted, illetve ha N-esre vágysz.
Nekem régi S-es volt, szerettem, de még egyszer nem kellene, ellenben az újat bevállalnám.
Iszonyat mit bírnak. Nekem 2x volt gondom vele. Egyszer beázott az egyik gyertyapipa, egyszer meg 5000km-es túra után a házunktól 100 km-re már teljesen kezdtek lehalni a kuplunglamellák, alig bírtam hazajönni. Úgy kellett a fokozatokat izomból berúgni.Ami döbbenet volt, hogy mennyi mindent rá lehetett aggatni nagyon könnyen. Az africara matekozni kell, hogy melyik csomagot hova kötöm, sv-re csak felhánytam mindent 1-2 pókkal aztán indultam is.
Majd ha lesz hátsó dobozkonzolom, akkor változik a helyzet, de egyelőre az Sv-t ilyen téren jobban szerettem.
Az új X-es változat meg dizájnban is telitalálat lett számomra.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #100690 üzenetére
Erre a videóra reagáltam: Aprilia Tuono V4 1100 Factory - First Ride
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #100690 üzenetére
Az én CB500X-emen is volt ilyen hézag gyárilag.
-
ath
senior tag
válasz z123456789 #100696 üzenetére
egy sarokcsiszolóval szívesen besegítek a cicomázásba
-
Polemius
aktív tag
A sisakomhoz gyárilag mellékeltek apró üvegcse szilikonolajat (a plexi alatti tömítéshez).
Hol lehet kapni külön ilyen szilikonolajat? -
z123456789
addikt
Jó, poénkodhatunk rajta, de én tényleg nem vágom, hogy mi lenne a normális, mi az ami még elnézhető, vagy most tényleg essek neki flex-szel a kormánynak?
Én azt gondolnám, ott nem látszik ki semmi.
Ha azt mondjátok, szarjam le, ez ilyen, akkor nem emésztem magamat tovább. 4x voltam motoros boltban. Bocsi, 5x, mert a végén már átküldtek inkább egy másikba. -
ath
senior tag
válasz z123456789 #100699 üzenetére
a képeket elnézve, beletolod addig azt a súlyt, ameddig lehet? mert nekem olyan, mintha nem. plusz a markolatot sem tolnám olyan magasra. direkt megnéztem most, a gáznál nem ér hozzá a kapcsolóházhoz, van vagy 3-5mm. azon a házon nem lehet mozdítani, mert alul van egy műanyag pöcs, ami egy furatba illeszkedik. magyarul, fix a pozíciója. a baloldali háznál nem emlékszem van e ilyen, de ott vonalban van a kormány végével, és felfekszik a kapcsolóházra is.
fura, hogy nálad ennyire nem jön össze
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Filmgyűjtés
- Xbox tulajok OFF topicja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Politika
- Cyberpunk 2077
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen