- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veze
őstag
válasz Bogyó bá' #104149 üzenetére
Fura, ugy látszik én voltam csak kivétel, ami nekem jutott etz250 azt már Zschopauban külön figyelemmel és gondossággal rakhatták össze. Mert hogy nekem soha semnmi bajom nem volt vele, a szokásos karbantartáson kivül csak tankolni kellett. 80 k-nál volt kuplung felújítás. de sosem forgott le se az, se más. Egyszer sem maradtam vele az úton, pedig nem csak belföldre mentem vele.
Nekem az a benyomásom róla így utólag, hogy borzasztóan igénytelen egy motor volt, ami mindig megy, csak tankolni kell, Persze lánc, lánckerék bowdenek, első villa szimmering csere, fékbetétek, stb nem sorolom.., ilyenek voltak, de hát ez nem hiba , hanem természetes elhasználódás Ezeket és a karbantartást saját magam csináltam , de nem kellett emiatt állandóan olajos kézzel álldogálnom körülötte
98,5k nál adtam el,.saját lábán, több mint egy év érvényes müszakival ment el , addig a blokkja nem volt széthúzva sosem, Most, lekértem az adatait annak is, még mindig azzal a rendszámmal fut, jelenleg is forgalomban van.. -
etnies
senior tag
válasz Pocee #104138 üzenetére
Majd az idő eldönti, hogy mi lett volna bölcsebb. Ez az egyik. A másik meg az, hogy én aztán senkit nem nézek le azért, mert szegény. Nálam szegényebb nem sok volt annak idején. Akkor volt új pólóm, amikor a bátyám kinőtte. Ezen ugorjunk túl szerintem.
Harmadik az, hogy motorostalálkozókra nem járok, egyáltalán nem értem miért kellene idegen emberekkel töltenem az időmet csak azért, mert közösen szeretünk egy közlekedési eszközt. Én motorozni szeretek, nem szerelni vagy beszélgetni róla.Én kiszálltam ebből a témából, mert elmondtam, amit szerettem volna, a gittet meg nincs kedvem rágni.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Horvi
őstag
válasz #81556480 #104147 üzenetére
Basszus lebuktam Amúgy igen nézegetek ilyeneket, már régebben is keresgéltem hasonlót. Amúgy pont kettő "normálisat" hirdetnek. Max felezünk és le van tudva
Ezek után még írjak róla valamit neked ha megnéztem?
Viccet félretéve simán, ha megvan még, akár mindkettő akkor szerintem megnézem őket. Viszont mivel nem volt még tapasztalatom ilyen KTM vasakkal, így írhatnál pár dolgot mire érdemes figyelni ennél a típusnál(akár privátban is).[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
dellfanboy
őstag
nincs ebben semmi furcsasag. nincs 2 egyforma ember. az egyik 2dimenzios modra huzza neki mint az orult, a masik meg jo ha eletebe a max fordulatszam feleig huzza neki es elturazgat vele evekig. aztan irkal a sm forumba hogy az ezres sor4-es gepbe belevert (mitomen) 60k km-t es hogy milyen szuper masina mig mas markaju gepen 20ezrenkent ezt meg azt kellett mar cserelni..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
ludsimon
veterán
Sziasztok! Tavaszra szeretnék egy ilyen vespa zirri/quattrini játékmotort.
Lehet ilyet kapni?Nem igazán találtam semmi hasonlót.
2T 125cc ha jól hallom.undefined
-
IMIIKE1998
őstag
válasz runner 125 #104146 üzenetére
Ilyen jobb 50-eseket tudnátok mondani?(200 körül.) Ezek amúgy sokkal gyengébbek, mint egy MZ? Gyanítom annyival nem, mert fiatalabbak.
-
JóGéza
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #104159 üzenetére
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Tavasszal szeretnék vizsgázni A2 kategóriából. ( Sajnos az A-t azt csak másfél év múlva kezdhetem el ). Amint meglesz, vagy még előtte , szeretnék vásárolni egy motort. Tudom hogy az A2 le van korlátozva 35 kw-ra illetve 0,2 kw/kg arányra. Nos... ez mit is jelent?
A2 kategória: maximum 35 kW/48 LE-s, de 0.2 kW/kg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezethető vele. Hengerűrtartalomra vonatkozó korlátozás ebben a kategóriában nincs.
Ami motort néztem az egy Yamaha MT-03 illetve egy BMW 650 GS-t. Mindegyik van 35 kw-os kivitelbe. Nos itt akadtam meg..Ugye a tömeg arány. Az egyik az 180 valahány kg, míg a másik 191-192.
A2-vel csak 175 kg motor vezethető? Vagy hogy is van ez?
Köszönöm.
-
Micsurin
nagyúr
Megjárattam kicsit már nem volt vízes az út... még kva hideg van meg is állapítottam mivel belém is fagyott az ebédből maradt palacsinta...
És már nagyon jöhetne a 8-10 fok...
Csak én unom magam halálra télen?
Még csak az autót se tudom értelmesen gyűsztetni az nem megy le a garázsba, felakadna...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Érdeklődnék ismét. Tavasszal meg szeretném csinálni a motoros jogsit, jelenleg csak A2-t csinálhatok, majd csak másfél év múlva kezdhetném el a korlátlant. Ismerősöm azt tanácsolta, hogy ne álljak neki az A2-nek, hanem majd egyből A.
A kérdésem a következő. Mennyire jönnék ki mínuszba , ha A2-t megcsinálom, majd utána 2 év belül megcsinálom a korlátlant? Illetve mikor a korlátlant csinálom, A2-vel különbözetivel, akkor milyen vizsgákat nem kell csinálnom majd?Remélem valaki már csinált innen ilyet.
Köszönöm.
Gergő
-
runner 125
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104167 üzenetére
Nézd meg az árakat valamelyik autós iskola honalpján.
Nyilvánvaló, h az A2 olcsóbb valamivel, mint a nagy A és az is biztos, h a különbözeti vizsga költségével többre jössz ki, mintha rögtön A-t csinálsz, ellenben A2-vel korábban lesz legalább kategóriára korlátozott jogsid.
Noh meg persze addig legalább lesz rutin, tapasztalat, én megcsinálnám a helyedben az A2-t, annó én is így csináltam. 14 évesen smkp. aztán asszem 16 A. korl. és 1 évre rá A.
Jah és különbözeti vizsgánál is van minden. KRESZ, gyakorlat, városi, bár már a tköm tudja h mit szüntettek meg, pl nem tudom van-e még rutin (mintha autónál már nem lenne, bár a motort passzolom, de akkor ugyanazokat végig kellett csinálni, csak az elsősegély vizsga kivételével, de úgy tudom már az sincs)..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zeus_2k14
senior tag
válasz runner 125 #104168 üzenetére
Pont a tapasztalat miatt akarom megcsinálni az A2-t, mert azért nem olyan vészes, mint rögtön a korlátlan ( nyílván meg lehet lehet halni itt is, bár azt mindenhol sajnos ) . Rögtön rá ültetnének korlátlannál, hááát....
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104169 üzenetére
Szűzen nem fognak a nagyra ültetni, még A2-ön is voltak akiket a kis CG125-tel tekertettek. Legalábbis 2 éve mikor én tettem.
Egyébként valami CBF600 vagy hasónszörűvel fognak oktatni, ha nem hergeled nem öl meg.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz zeus_2k14 #104169 üzenetére
Én B kategória + pár év robogózás után egyből A-t csináltam.
Persze, ha van rá keret, és lehetőség, nyilván jobb a fokozatosság.(#104170) Micsurin: Nálam is így volt. Először mindenki 125-re ült egy alkalomra, aztán ha már normálisan ment 250, és utána harmadik alkalomtól volt rendes A-s motort.
[ Szerkesztve ]
-
zeus_2k14
senior tag
Utolsó 2 válaszoló :
Azért is kérdem, hogy mennyibe jönnék ki mínuszba , mert ha 20-30.000 Ft akkor az mindegy. Na de ha 50-60.000 azért az már nem
-
veze
őstag
Én megszülettem és az anyakönyvi kivonat mellé megkaptam rögtön az A korlátlant is
csak be volt jegyezve néhány korlátozás -
julius75
aktív tag
válasz zeus_2k14 #104172 üzenetére
Tavasszal csináltam, korom szerint lehetett volna, de nem akartam korlátlant. A2-t kezdtem, megvolt a kresz, majd ismerősök nyaggatására kérvényeztem a korlátlant. 3ezer volt az illeték, a suliban pedig 29 körül fizettem még pluszban.
Ahol én jártam, nem keztünk kisebb motorral. Sőt, volt olyan, aki A2-t csinált, és azt a 600-as Hornetet hajtotta amit én.
2 éven belül nem kell kresz vizsgát tenni, de órákat kell venni és persze van forgalmi vizsga is. Én nem várnék a helyedben, leraknám a korlátozottat, és motoroznék. Igazából egy forgalmi vizsga ára amivel többe kerül, ha két lépcsőben csinálod. -
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #104168 üzenetére
A kreszt (azt hiszem most 2 éven belüli különbözetivel) nem kell újra csinálni, csak rutinvizsga (8-as nélkül) és forgalmi. Legalábbis mikor én csináltam 5-6 éve akkor így volt az A1->A.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zgospel
őstag
válasz zeus_2k14 #104167 üzenetére
Ha minél hamarabb akarsz motorozni akkor ne a különbözetet számolgasd, hanem minél hamarabb tedd le az A2-t A különbözeti vizsga az 11 órából áll amiből 3 elméleti, de az elméleti vizsgád 2 évig érvényes úgyhogy az neked ki is maradna.
MT-03-ból melyik szériát nézted konkrétan? Mert 2006 környékén 660 köbcentis egyhengeres volt ezen a néven, az új pedig 320 köbcentis kéthengeres.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
Ma nem bírtam ki, ebéd után lemostam (küllőkhöz már nem volt türelmem) , és mentem egy kört ebben a 9 fokban.
Összesarazni most nem volt szívem, sőt, sárban szerintem én nem fogok endurozni, annak sok értelmét nem látom h csúszik mászik minden össze vissza, úgyhogy maradt az aszfalt és kavicsos / aszfaltos erdőút, meglátogattam pár cimborám akik konstatálták, h "azéregybenvanezisdeteszartúgyseveszel"Lőttem róla pár nagyobb fotót, ha valaki kíváncsi rá itt elérhetőek.
Ez most a totál gyári állapot. Innen fogom elkezdeni az apróbb módosításokat.
Már ezer éve akartam egy ultrahangos tisztítót.. annyi karbival szoptam már, h most eljött az idő, rendeltem egyet ebay-ről. Kíváncsi leszek rá. Tehát ahogy megjön, először a karbit kell átpucoltatnom vele, fel kell fúvókáznom, mert most a nyitott dobbal olyan, mint az AK-47. Komolyan, durvább műsört csinál, mint a VFR.., azt jó ha az emberek 30-40%-a megnézi / odaforduk a hangja miatt, pedig az sem piskóta, noh ezzel nem mentem úgy el senki mellett h ne fordult volna meg, vagy ne nézett volna..
Konkrétan vigyorgok rajta minden visszaváltásnál, olyanokat durrog és még gázfröccs sem kell csak visszagang, kuplung rá, gáz elcsavar és puff puff, dirr durr, qrva nagy! De így akkor sem maradhat.Jah és ez az MX csizma, hát baszki, valamit ki kell találnom, mert nem tudok felváltani benne.. még az a mák, h széles a talpa és a talp éllel bökködtem felfelé (csak kár h szart se érez úgy az ember), de volt h lecsúszott, ez így nem jó. Nyilván visszapöccinteni már nem gáz, de olyan merev, h izomból feszítve lefelé a lábfejem sem tudok annyira spiccelni, h beférjen a váltó alá. Első körben megpróbálok a karon fentebb emelni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
Kérdés:
Puszta elméleti sík mivel csúnya dolog és nem csinálunk ilyet.
Ugye A2.. "[...] és nem kétszer akkora teljesitményről visszafolytott." na akkor ő kelmével mennyire zargatna a hazaijárőr? MIvel ez speciel ha jól rémlik 98 ló volt gyárilag nem?
Ellenben SV-t ha fellel az ember az beleférne. Igen nagyon csípi a csörőm, hogy most is kresz B miatt, meg nyáron is kresz A miatt, há a fmba nem akar elmenni az állambácsi? Ez meg volt anno A1-hez is, vicc.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #104181 üzenetére
Emelj a karon,amennyi kell,hogy viszonylag könnyen beforduljon a csizma a váltó alá,a csizma meg majd betörik,ha új de tény,hogy idő mire megerősödik a láb is,én amikor megvettem az első offroad csizmát csak combból tudtam váltani,nem bírtam a lábfejet mozgatni.
Viszont nagyon hálás amikor sziklás/köves/kemény agyagon dobbantanod kell mondjuk mert megcsúszott a gép,azért annyira masszív a talpuk.Mr.Brightside
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #104186 üzenetére
Tudom kire gondolsz. És ja, újabban nehezen jönnek már a gondolatok meg a magyarnyelv...
A2, gondolom nem kell leírjam a feltételeket. De van benne egy külön kikötés, hogy a motor nem lehet 2x akkora teljesítményről visszafojtva.
SV és a Monster ami talán belefér ebbe a kitételbe 25Kw-osra fojtva. FZ6N ha jól tudom 98 lóerős volt szériában legalábbis a 2005-ösök.
Mivel nincs túl sok kedvem még a most folyamatban levő B kategória mellet nyáron ismét A miatt is kreszt tenni és szórakozni lehet haverom Gixxere helyet vadásznék valami 25Kw-osra lefojtott 600-ast, így elég lenne az A2-öm.
És itt jön a kérdés, az FZ6-osokból gyakrabban találok 25Kw-ost mint pl SV-ből, és mégis jobban mennek mint a kis 600-as monsterek. Na de ezért egy átlagos közúti ellenőrzésnél vajon zargatnának e a kékek?
Már várom a hidegzuhanyt néhány tagtól mi a francokat gondolok... De 4 év 125,250 játszadozás után már marhára nincs kedvem 3.-jára is nekimenni és 60-nal krúzolni a vácin, és az oktató hülyeségiet hallgatni. + laza 100-150-nel többet tudnék így a motor vételre fordítani. A kezdő szerviz és papírok árán felül.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz zeus_2k14 #104183 üzenetére
Igen, saját videó
A motor amúgy mint láthatod elég sok mindenre alkalmas!
Autópályán is mentünk vele napokat, de tudni kell, hogy az egyhengeres vasak nagyon nem szeretik, még az ilyen modernek sem! Ha egész napos autópálya a program, akkor legyen nálad olaj! Soha máskor nem ette nekem az olajat, de pályán bizony igen! De nem csak nekem, hanem a Yamaha XT660 fórumon konkrétan mindenkinek! Nem arra való, na! Persze, ha normál használatban motorozol (közút, szerpentin, nagy tempójú előzések, vagy akár versenypálya), akkor nincs ilyen gond, mert sok a terhelésváltás, vagy mifene...
A Balaton-karika nem minősül egész napos autópályának! Én a 6-800km/nap pályán távnál tapasztaltam először...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #104185 üzenetére
Igen, emelni fogok. Jahm, próbáltam guggolgatni benne, de majd orrabuktam.. brutál mennyire tart.
Azért nem tűnik reménytelennek, valamennyit idővel remélem puhul.
De amúgy igen, rendesen combból váltottam lefelé most én is. Mint valami IFA kuplung pedál, úgy tapostam lefelé csípőből..Illetve, most jutott eszembe, h a gyári 2 kis gumi taposót bentfelejtettem, ha kiveszem őket 1,5 - 2 cm-t azzal is nyerek, annyival lentebb megy a csizmám, plusz a kar... úgy már jó kell h legyen.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #104190 üzenetére
De a legtöbb fojtó kit a mocikhoz, legalábbis a 2010 előttiekhez az 25Kw-os.
És nem itt volt a lényege a kérdésnek, hanem:"Olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/ tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át."
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #104184 üzenetére
Ez 2008as, 2007től csak az S2 volt 98 ló, a sima az hetvenvalahány volt csak. Amúgy ez ennyiért irreálisan drága.
Én a helyedben nem szórakoznék ilyen fojtottakkal és rendes nagymotort vennék, és persze csinálni a korlátlant. Ha megállítanak A2vel akkor kapsz egy pénzbüntetést azt ennyi. Szopó akkor van ha balesetezel mert a nem megfelelő kategória miatt a biztosító nem fog fizetni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
Einhell BC4 töltőm van (LED-es töltésjelzővel). Leírás szerint AGM és zselés akksit is tölt. SV1000-re rákötöttem, mert nem indult, majd 10 perc múlva kiírta, hogy 100%. Ilyen gyorsan hogy tölti fel? Rossz az akksi, vagy a töltő? A töltőn nem tudok állítani, autó ikon van csak rajta, de leírás szerint mint mondtam, motort is tölt. Utána indult az SV egyébként, de fura, hogy ilyen gyorsan feltöltötte. Előző motoromat az előző töltővel órákig töltötte mire beindult.
-
runner 125
nagyúr
válasz RAiN91 #104193 üzenetére
A jobb töltőkön azért van autó és motor mód.. gondolom nem mind1 sem a töltő, sem az akksi szempontjából h milyen erővel tölti, hisz autó és motor akksi között lehet 10x-es különbség is..
Tehát a kérdésre választ adni nehéz. Nyilván ha előtte nem indult, le volt merülve, csak kérdés mennyire.. Nem mértél rá? Az előfordulhat, h 12 V környéke már nem indítja el.. Mindenesetre az tuti h az akksinak sem tesz jó az erősáramú töltés, én a helyedben vennék egy minőségi töltőt, amin van motor funkció és 7-8 lépcsőből áll 1-1 töltés, nekem is ilyen van, ezt csak 1x kell megvenni és nem csinál megmagyarázhatatlan dolgokat.
Pl. CTEK MXS 5.0, persze ugyanúgy tölt autó akksit is - ha át van állítva."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
RAiN91
őstag
válasz runner 125 #104194 üzenetére
Einhell CC-BC 2 M töltőt vettem. Mivel az előző megadta magát, ezért nem mertem 10 ezer ft-nál többet költeni töltőre.
Leírás szerint Gel, AGM akksit is tölt, gondoltam, automatán kiválassza majd a töltési üzemmódot, azért nem lehet állítani. De nem tudom mi az igazság. De még vissza vinni a boltba, garanciális.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mentolka
senior tag
válasz RAiN91 #104193 üzenetére
Kb. hasonló töltöm lehet nekem is, annyi a különbség, hogy az enyémen nincs kijelző, csak LEDek.
Miután ráteszem az akkura, kb.semmi idő múlva már világít a Charged felrat melletti LED. Ettől függetlenül, rajta kell hagyni még néhány órát a töltéshez.
Az enyémen is van egy kapcsoló (Slow/Fast), az eladó szerint, ez a motor/autó választókapcsoló (lassabban/gyorsabban tölt - gondolom a töltés valamelyik tulajdonsága változik [mitttomén az áramerősség?]). -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest