- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz Somatom #117250 üzenetére
A telefonban azt mondta, hogy megvette lengyelben és nem sokkal azután megtalálta az "igazit" így ez félre lett rakva. Olajat maga cserélt benne. A képek alapján elég gyárias állapota van, ami feltűnt az a kürt fedője ami nem az a mávos hamutartó baloldalon, de a dobozok szépek. Most épp fuvart próbálok szerezni, de lehet vonatozni fogok a végén.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Somatom
veterán
-
rayoliviero
veterán
Ma elkapott a rendőr, mert a rendszám fel volt valamennyire hajtva, az előző tulaj állította úgy be. Végül megúsztam a büntetést, állítottam is a rendszámon, hogy egyenes legyen.
Az normális ha a vízhőfok felmegy városban araszolásnál 107 fokra? Bekapcsolt a venti és lement 103-105-re. De még nincs is meleg, mi lesz ha negyven fok lesz.
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #117246 üzenetére
Én meg konkrétan esőruhában vizsgáztam a rutinpályán, annyira szakadt.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
dellfanboy
őstag
válasz rayoliviero #117259 üzenetére
valld be: mar most hengefejesre egykerekezted a paripat,
amugy itt van egy reszlet a kohem rendeletbol
motorkerékpáron hátul úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
GSX250R-en ült már valaki? Teszteken nem írtak róla rosszat, talán a féket találták gyengécskének, meg nyilván a motor sem brutális a 24 lóerővel. Viszont használtan 2 évesen már 1,1 körül kapni, kvázi új állapotban. Ennyiért 15 éves CBF500-ak vannak, ami jobb állapotú. Nyilván az 2x erősebb, de még mindig nem vagyok biztos benne, hogy első motornak kell nekem annyi kraft.
Rutinon egy YBR125-el mentem elsőre, az méretben kicsi volt, kényelmetlen volt a lábamnak (181cm magas vagyok).
Illetve egy másik kérdés, motoros csizma nektek befér rendesen a váltó alá? A csizmám nagy vagy az YBR-nél kicsi a hely?
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #117262 üzenetére
Ez kicsit gumiszabálynak tűnik. Például meddig tart a megközelítőleg függőleges?
Meg ez:
"a járművön túl ne nyúljon"
De hát már most is túlnyúlik nekem, kvázi sárvédőként is operál a rendszámtartó Vagy mivel a rendszámtartó műanyag keret része a járműnek ezért így nem lóg rajta túl? A műanyag keret nélkül már túllógna?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz dellfanboy #117265 üzenetére
A futóműről csupa jót írt mindenki. Szerintem más a neked jó, meg a nekem jó Én azt szeretném, ha "kezdő-barát" lenne, megengedő, fordulékony. Biztos nem ezzel döntöget az ember pálya rekordot, de egyenlőre az lenne a cél, hogy szerezzek egy kis rutint. A túrás üléspozíció is tetszik.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #117270 üzenetére
Egy Puch Maxi S-sel kezdtem (konkrétan ez volt, habár nálam még teljesen gyári állapotban), de az első "rendes" motorom egy MZ ETZ 125-ös volt. A Honda csak ezután jött.
Illetve az ETZ mellett egy hét erejéig volt egy Simson S50B-m is, úgy kaptam, de nagyon-nagyon szar volt. Alapjárata nem volt egyáltalán, csak teljes gázon tudott üzemelni, meg a kuplung is időnként beragadt, érdekes volt a váltás. Aztán mikor már nem indult be egyáltalán, eladtam alkatrésznek.
Valahol erről is van egy képem, előtúrom.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #117270 üzenetére
Ha segítség, nekem az első "igazi" motorom a VFR 800 volt. Te sem 18 éves vagy, egy 600-as sor 2-es, sor 4-es, 80-100 ló körüli szerintem elsőnek tökéletes választás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #117272 üzenetére
Azért mindegy hány éves szerintem. Az a 81 paci nem kevés elsőnek. Bár az a 25Le sem valami sok. Szerintem 50Le körül teljesem jó kezdésnek.Még akkor is, ha korlátlan jogsija van. De ez csak az én véleményem.
-
nagyúr
válasz runner 125 #117272 üzenetére
Nem is ultel elotte mas motoron? Nem fostal tole elsore?
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #117276 üzenetére
Szuvenyíru nyihuhu...
Azt kihagytam az előző hsz-ből, hogy csak annyi ideig üzemelt (úgy, ahogy), amíg tele nem lett újra trutymóval a karbi. Ez kb. azt jelentette, hogy az utca végéig el tudtam menni, meg vissza is, utána lehetett megint takarítani.Amúgy ja, most is kéne foglalkozni az autóval, de továbbra is esős időt mondanak.
(#117277) tboy93: De még 5-tel sem.
[ Szerkesztve ]
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #117270 üzenetére
Akkor már sokkal inkább szerintem egy Duke 390 és nem azért mert nekem is az van, de kisebb távokhoz jó lehet, városban meg egyszerűen király. 44 Le, könnyű és nagyon mozgékony. Nem hiába hívják kanyar rakétának. Nem is olyan rég kb 1-1,5 hónapja volt facen a KTM adok veszek csoportban egy zsír új (1 hetes ) talán 1,4 Milla volt. Mondtam is magamban, hogy bassza meg hogy januárban vettem.
-
nagyúr
válasz Vityaa #117283 üzenetére
Szemezgettem a 390 duke-al en is, tetszik, de az olvasottak alapjan picit felek tole. Az elso gen 390 (2017 koruliek) allitolag motor problemasak, az ujabb szeria meg 1,5M. Picit fazok az europai markaktol. Olyanokat hallottam, hogy az egy hengeres blokkja kb 50 ezret bír...
-
tboldi
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz tboy93 #117279 üzenetére
Én most veszem a 4. motorom. Eddig egy sem volt 50 paci felett, most jól belecsapok bár lovakban ez sem lesz kifejezetten nagy ugrás. Nyomatékban annál inkább.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Vityaa
tag
válasz tboy93 #117285 üzenetére
2017 körüliek nem első genesek. 2017-től a mai napig ugyan az a generáció van. Nem tudom pontosan mikortól gyártják a mostanit, de nekem is 2017-es van igaz 12. havi. Nyilván bármilyen motornál ki lehet fogni, hogy valami tönkre megy rajta. Ha mindenképp használtan akarsz venni, akkor olyat érdemes ami még garis. De ki kell próbálni, lehet neked abszolút nem jönne be. Ízlések és pofonok.
-
Varoz
őstag
válasz tboy93 #117257 üzenetére
Már bocsánat, de te vagy a h*lye. Miért ne adná vissza? Ha addig húzza halasztja, hogy kezdheted elölről, akkor kifizeti helyetted? Nem. Hagyd ott a p*csába az ilyen semmirevaló oktatót/iskolát!
Magam részéről bezáratnám azt az iskolát amelyik nem képes 2 hónapon belül jogsit kézbe adni annak, aki minden vizsgán elsőre átmegy és elég neki a kötelező óraszám. Vicc, hogy képesek egy évig vagy tovább is húzni.Nincs más a közelben amúgy vagy miért azon a helyen csinálod? Ha van más akkor el kell gondolkodni a váltáson, ha jövő héten se fogsz vezetni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117288 üzenetére
Olvastam olyan velemenyeket, hogy 50e utan motorgeneral. Hogy mely alkatreszekre terjed ez ki, azt nem tudom.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #117278 üzenetére
Ültem váltós gépen, haverokén, de nyilván nem huzamosabb ideig. Robogóztam sokat, abból volt 500-as is, de az nyilván más világ. Ezért sem mondanám azokat nagy gyakorlati alapnak..
Igyekeztem nem fullon tépni neki az első időkben, aztán elég hamar összenőttünk. Beleraktam úgy 16.000-et a 2,5-3 év alatt, nem volt még necces szitu sem.
A mai napig rohadt jó gépnek tartom. Biztosan megtartottam volna, de egy 30 ló nekem hiányzott belőle. Pontosabban, alul gyenge volt, kellett neki a fordulat h meginduljon. Szerencsére az 1.2-es már gőzmozdonyként húz lent is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gonger
senior tag
válasz tboy93 #117248 üzenetére
Én marcius 17-én csináltam meg a rutin vizsgát. Akkor már tudtuk, hogy leállitják másnaptól a vizsgáztatást.
Utána még az utolsó napon vezettem forgalomban 8 órát egy nap alatt. Majd még 2 alkalommal mentem és most szerdán az első lehetséges forgalmi vizsgán levizsgáztam.
Szerintem ne hagyd magad, ha a vizsgán esik, akkor sem álltok meg.[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
Nem tudom mennyire ismeritek a fickót, de engem lenyűgöz: [link]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs