- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Mentolka #118005 üzenetére
A KTM-hez nem tudok hozzászólni.
A Triumph és a BMW márkaszervizköltségei között jelentősek az eltérések, a Triumph szinte megegyezik az átlag japán márkák költségeivel, a BMW-nél kb 1.5 - 2x-es a szorzó. A Tigerrel kapcsolatban többet nem tudok.BMW:
2-3 éve nagyon nézegettem S1000R-t amiben elvileg a blokk ugyanaz mint az XR-ben, és mivel itthon nincs belőlük olyan nagyon sok, ezért UK és USA fórumokat olvastam orrba-szájba. Engem végül az tántorított el teljesen az S1000R-től, hogy ezeken a fórumokon a főtengelytöréses történetek nem voltak annyira ritkák, S1000R és XR egyaránt, aminek a javítása komplett blokkcserével orvosolható. Jelentősebb részüknek még gariidőn belül történt meg, ők némi kellemetlenséggel megúszták, viszont voltak akiknek már garin kívül történt meg, 3 éves korban 30-40 ezer km körül, ezért még csak azt sem lehetett egyértelműen kijelenteni, hogy ha újkorában nem jött elő a hiba akkor már sose fog.
A blokk költsége akkori árfolyamon átszámítva nagyjából 2.5m Ft-nak felelt meg, a UK munkadíj pedig 800 ezer körülinek. Ezek az emberek mind az ottani BMW képviselettel viaskodtak és leveleztek 4-6-8 hónapon át. Az évjáratok alapján nekem úgy tűnt, hogy az első 2 év volt érintett, de mindezt csak az ő leírásaik alapján mondom.Más márkák más típusainak fórumain (amiket én néztem) nem olvastam ilyen mértékű problémákról, sőt. Ezért végül dobtam a BMW-t, annyira nem volt nagy a szerelem hogy akár csak 0,1% esélyt is bevállaljak egy ilyen költséges hibára.
Egyébként az S1000R egy kibaszott jó motor, könnyen irányítható, jól felszerelt, nagyon erős, és gyanítom az XR sem sokkal különb tőle, bár ahhoz nem volt még szerencsém.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen