- Mobil flották
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ghost of Tsushima technikai teszt
gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
félreértések elkerülése végett én erre az SV Suzukira gondoltam
ezek jó masinák?
más:
ha bármely motoron -most pl banditon- másik "lámpatestet" "fejrészt" látok, az azért lett kicserélve, mert a gyárit megtörték, vagy azért mert a gyárinál esetlegesen jobb fényt terít a motor elé az a lámpatest amit rápattintottak?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
shiNIN
tag
Ez a meleg nem nekem való, de holnap lesz Pátyról egy kis együttmotorozás másokkal, lövésem se, mifélék és hányan, de a Gerecse aranyos s ritkán megyek társaságban. Úgyhogy nekem az van betervezve holnapra
Odafelé meglátogatom Gántot is. Bár az kitérő és Gánt környékén lassú is, de nehogy már 8 km-en át egyenesen menjek Csákvár előtt, brrr. -
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #12053 üzenetére
Ugyan ez az èvjárat van nekem is. A külsőn és az injektoron kívűl ugyan az mint az újabb model.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Nah, megvolt a Lime Party...sajnálhatja aki nem jött
Odafele 40 fok, full bőr, Petőfi hídtól végig a M3 kivezetőig fújta a forró levegőt a ventilátor. Azt hiszem ezután orvoshoz kéne fordulni
Maga a pályázás frenetikusan jó volt, két karszalagot is sikerült szerezni (thx to KoVee), de sajnos egymás utáni körre, és ez későn is derült ki. Amúgy sem vállaltam volna be, mert a 20 perc kivett belőlem annyit, hogy inni és pihenni kelljen utána.
Ami más volt a tavalyihoz képest, hogy sikerült bemelegíteni a gumikat, így bátrabb voltam - noha pont az előttem lévő körben hoztak ki tréleren egy tök ugyanilyen zx9-et, amivel csúnyán elbántak. Tavaly mindent kivett belőlem a hiba az elején. Végre nem én voltam az, akit állandóan lehagytak Sikerült beakasztani a kampót pár 600-asra, akik viszont térden fordultak és nekem úgy tűnt, hogy jól mentek, de a kanyar közti egyenesekben le tudtam dolgozni a hátrányt és követni őket. Mondjuk volt 1-2 beteg 600-as pályagép, akik csak közelebb tudtam húzódni a célegyenesben és melléjük menni, megelőzni már nem volt idő... (egyet féktávon megfogtam azért a féktávon).
Alapjában véve most rábíztam magam a gumikra, vagyis bíztam a gumikban, így belementem lendületesen olyan kanyarokba, amikbe korábban nem, és láss csodát, mindig sikerült elfordulni, egyszer sem volt para...igaz, már jobbra-balra leért a csizmám orra, de rájöttem, hogy szarul ülök a motoron: jobbra teljesen lenyomtam a gumi pereméig (nyilván innen is lehet még dönteni!), balra viszont nem, mégis leért már a csizmám Ezen még fejlesztenem kell.
Apropó, utcai nyomással mentem! 2,5/2,9 és nyoma sem volt annak a korcsolyázós érzésnek, aminek tavaly a fostos Bridestone-nal. Próbáltam 2,2/2,5-öt a gumikban még múltkor,de romlott a fordulékonysága és az általános kezelhetősége. Felfújva meg olyan, mintha bicaj lenne. Nem tudom, ez mitől van, de nekem gyanús, hogy az M5 Interact úgy van kitalálva, hogy a megadott nyomáson üzemeljen jól. Mindenesetre érdekes volt, alig szaggatta meg az aszfalt (azért az Eringnél sokkal jobban), pedig kentem neki. Csóválta a seggét 1-2 féktávon rendesen (pedig nem vagyok az a kuplungdobálós fajta), bár az is igaz, hogy kanyarokban megpróbáltam most nem utazni, hanem érintés után (ha sikerült eltalálni) kigyorsítani.
No, a lényeg, rohadt messze vagyok a jótól, egy mazsola vagyok De élveztem. Inkább a pályával ismerkedtem, néha nem váltottam fel ott, ahol még lehetett volna, mert szokni akartam a nagyobb sebességű kanyarodást...fokozatosság elve ugyebár. Ha ezeket össze tudnám rakni, akkor bátrabb lennék. Aminek örültem, hogy valami fejlődést láttam magamon, bár még mindig nem dőlök és ülök ki eléggé, ami egyelőre még nem baj (sajnos nincs térdkoptatóm ). Többször kéne menni, mert csak így lehet valamit elérni. Úgy érzem minden egyes pályázással jobb és jobb leszek. Arra gondoltam, levetetem a rendszámot és azt a pénzt, amit az utcán verek el motorozásra, azt inkább a pályán kéne hétvégente eltolni...(persze egy idő után az is feneketlen kút lenne, mert az eszik mindent, ami kopik).
Na, azért egy kis üröm az örömben, volt motorátvizsgálás. Első kerékcsapágy cserés...hiába, a jó pesti utak (3 éve jó volt, amikor vettem, de nem is Pesten használták). Az akku kuka lassan. Plusz kell mennem egy alapos karbipucolásra, szinkronra és hézagállításra is. Ellenben a csávó nagyon ért hozzá, versenyeztek is ilyen blokkokkal. Azt mondta, tud bele alul-felül erőt tolni, mert tudja hogyan kell átalakítani a gyári kipuffot, hogy jó legyen, és mellé a megfelelő fúvókákat is be tudja lőni rendesen.
Bocs az ömlengését, még dolgozik az adrenalin
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Tomate
veterán
Lábra állt az R1-es és újra a lovak közé lehet vágni vele. (előzmény a hozzászólásban amire válaszolok)
Jelenlegi állapot:
Műszakilag 100%-os. Minden elem cserélve lett az elején.
Új telók, kormánykifli, csapágyak, kerék, leömlő stb.
új csomagtartó műanyag, lámpa, fejidom és fejidomtartó konzol.Már csak szépészeti beavatkozások vannak hátra. Új ekeidom, első sárhányó, fényezés, apróságok. Motorikusan nagyon egyben van. Új kuplung, olaj stb.
Sokan mondtátok, hogy nem éri meg felújítani áruljam ki alkatrésznek. 270-be vettem és eddig 550-ben van. Mondjuk nagyban hozzájárult, hogy sok mindent nagyon olcsón tudtam beszerezni a németektől, és angoloktól.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Tomate #12058 üzenetére
csak hétvégén használt, nem dohányzó, orvosnő tulajdonostól, megkímélt állapotban, sérülésmentes, pályát nem látott
(igény szerint szervizkönyvvel, 8000-re tekert órával)
egyébként meg szép munka, ha nem valami szörnyszülött bontószökevényt csináltál belőle akkor gratula a kreatív és időigényes munkához
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
vasárnap valaki egy bükki karika? nyugis, kajázós, piálós, fotózgatós. bükkben persze kanyargás ezerrel, egertől meg meg lehet húzni. remélem nem ázok meg....
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Tomate
veterán
válasz Djuree #12059 üzenetére
100%-os. Nem véletlen fizettem érte 80e-t. Lézeres padon mérték be és minden érték mm-re megvan. (illesztések, futás, tengelytáv) szóval csak a váz az amiről nem lehet elmondani előéletileg, hogy makulátlan. A többi alkatrész használt, de hibátlan. Amúgy meg nem futott sokat a gép mert 2003.9.havi és 2010-ben lett lerakva a baleset miatt.
Szó-szo most még bontószökevénynek néz ki de csak tegnapelőtt raktam össze. Jövő tavaszra jól fog kinézni -
tutis
őstag
válasz Daywalker #12057 üzenetére
Akkor sorolom:
kell egy autó vagy utánfutó amivel kiviszed a motort a pályára. 1 pályanapot minimum 30 ezerből úszol meg, kopó alkatrészek nélkül.. (belépő + benzin)
1 új hátsó gumi max 5 pályanapot bír (dunlop) vagy 3-at (pirelli)
Kellene egy pályaidom is akkor hogy ne a gyárit tedd tönkre ha baj van (legyen 100ezer fényezéssel együtt)
Olajcsere 2-3 ezrenként max, illetve a többi alkatrészeket is jobban kell felügyelni, tisztítani, karban tartani..
Kb ennyi kell hogy ténylegesen csak a pályázásra állj át.. Ez ha utánaszámolsz nem kis pénz..
Viszont amikor a pályán vagy sose azt fogod nézni hogy ez mennyibe is kerültAmúgy gratula a pályázáshoz, az a lényeg hogy jól érezted magad..Gyorsulni az ember csak gyakorlással fog, menni kell minél többször..
Szeptember 20-án lesz nyílt nap, én kint leszek, ha van kedved gyere ki. (Mondjuk én a gyorsba fogok menni)http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
tutis
őstag
válasz Integra #12074 üzenetére
Azért én azt már simán bevállalnám... Főleg ha azt nézzük hogy minden motornál vannak hibák, visszahívások. (vagy nem visszahívások, pedig kellene)
Nekem a gixxernél a trafót (vagy mi a szöszt) cserélték visszahívás keretében.. Nem volt semmi baja és nem hallottam soha róla hogy valakinek baja lett volna vele, de kicserélték szó nélkül.. Legalább érezni a tőrődést[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
egy S es bandit és egy sima bandit között mekkora kényelem, üléspozíció béli különbség van?
meg szabad venni pl a régebbi 2000 előtt gépeket is? szóval itt is azt nézzem, hogy állapotot vegyek?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12076 üzenetére
csak a szélvédelem a különbség, többi szerintem ugyanaz...Mindig a gép állapota és az ára dönti el meg szabad-e venni.. Biztos vannak típushibái, ezeknek utána kell nézni, illetve szemrevételezni kell a kiszemelt példányt..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
okés, csak azért kérdeztem, ha pl. nem ajánlott ilyen idős motort venni, mert teszem azt anyagfáradás stb. akkor ilyenekhez el sem megyek
amúgy most a k3 as banditákon akadt meg a szemem, van is 1-2 a kiszemelt árszegmensben
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
Sztetek mekkora esely van vasarnap olajcserere?
Ugy latom, hogy meg az autoszerelok is bezarnak, nemhogy a motorszerelokFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12078 üzenetére
Ezt így nem lehet konkrétan kijelenteni. Ha 100ezerért adják és top állapotban van, csak a hülye nem venné meg. De ha 1 misiért árulják és le van harcolva akkor a hülye venné csak meg.. A régi motorokból még nem sajnálták az anyagot, persze nem is volt kidolgozva minden olyan részletesen. Ha nekem csak arra lenne pénzem hogy ilyen kategóriájú motort vegyek akkor nem gondolkodnék anyagfáradáson, hanem megnézném a kiszemelt példányt, átnézném és ha jó akkor megvenném. De egy kis spórolással lehet újabbakat is venni.. Az ár és az állapot a lényeg.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #12072 üzenetére
Egy ilyen hírből nincs értelme levonni semmilyen következtetést.
Még az überfasza márkáknál sem sikerül minden motor ugyanúgy. Nagy sanszod van kifogni "vadonatúj szart" embertelen sok lehetőség van bármilyen hibára.
Elég ha a beszállító más szériás egyenirányító diódákat rak bele a fesszabba, vagy az éppen a motorodban lévő blokk a 120 lóerő helyett csak 112, mert éppen úgy sikerült, vagy egy bizonyos rezonancián képes elengedni a vezérműláncfeszítő és bármikor átugorhat a láncod. vagy vagy vagy
És ez minden márkánál van, ha japán, ha olasz, ha angol.
a hétköznapi ember mit csinálna ha megtudná h az ő motorja fékpadon kevesebbet teljesít a gyári adatnál? fel lenne háborodva, meg puffogna, holott csak a tudat basztatja.
szerintem nálad is valami ilyesmi lehet. nem érdemes felhúznod magad egy ilyenenmás kérdés h mi a reteknek kell 195 lovat kihozni egy V2 ből? Nem pont a megbízhatóságra mentek.
Az olaszok szeretik a szabályokat nem igazán figyelembe venni. pl gyárilag 107dB a kipufogó zajszintje, de 5000 fordulatnál meg minden oké, és átmegy... hát azért...
a megígért 195 ló helyett van ahol 178 at teljesít. ki nem szarja le. Ha versenyzel vele, úgyis reszelni kell, a tévében amit látsz a futamokon, annak a motoronak semmi, de semmi köze ahhoz, amit a boltban kapsz. Utcán meg meg fogod érezni? pályanapon?
ennek ellenére azért segghülyének nézik a világot, ez egyértelmű, ami nekem annyira nem tetszik.8M ért nem az a vevőréteg fogja venni aki ha karcos lesz az idom, vagy összepiszkolja akkor szívja a fogát, hogy basszameg már nem tökéletes a motorom többé.
ha neked megbízhatóság kell, akkor máshol kell körülnézz (bár nem hiszem h pont a Panigalét akartad megvenni) , nem a szarráhegyezett sportmotoroknál, mert ez eléggé az.
semmi értelme keresgélni ezek között egy bálványt, amit imádni kell. A legtöbb ember erre akar kilyukadni mindig. egy tökéletest találni, és akkor el van intézve, az a jó. de a motorozás ne erről szóljon már. ez a gondolkodásmód egyenesen a márkahűséghez vezet
Vannak modellek, amik jó konstrukciók voltak, és van azoknak szériái, amikor minden klappol. ezt a különbséget veszed észre a megbízhatóság terén. erre jön még a használat módja, meg a gondoskodás.
De ne bontsuk le japánra, olaszra ezt, mert semmi értelme. megint olyan bulváros egyszerűsítésnek tűnik, és az élet sosem egyszerű. csak a kényelmes embereknek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
az is igaz, csak gondolom jobb azért újabb szériát "korszerűbbet" venni: fogyasztás, meg a mechanizmus miatt is nem? gondolom -ha nem szúrták el a kövi szériát- valamivel jobb mint a régi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz zsolt19900 #12083 üzenetére
A banditok mindig is megbízható motorok voltak, pár típushibán kívül amit mindig orvosoltak utólag, nincs baj velük..Százezer km-eket be lehet tekerni megfelelő karbantartás mellett..
Tipikus A-ból B-be elvivő motor, mindennapi közlekedésre szerintem ideális bármelyik évjárata, a többi a pénztárcától függ..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Gaboman
nagyúr
Jó régen jártam erre.
Két új szerzeményem egy Landcruiser 250 és egy KTM EXC 250.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
tutis
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz NINJA_V #12089 üzenetére
Nagyon jó az első teló is, főleg mivel én nem pályán használom a mocit.
Közúton, kanyargós útszakaszokon baromi jól lehet vele menni.
De nálam az SM szett addig lesz rajta amíg át nem iratom azt megy fel az enduró és irány ki a hegyekbe.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Daywalker
addikt
Thx. Hát nem tudom, mikor jutok ki ment a pályára....most nagy beruházások vannak, autóra is költeni kell (féktárcsák, pár szilent, olajcsere...ez a minimum, a többi holnap derül ki, amikor szétszedem a futóművet). Plusz a motort is gatyába kell picit rázni. Új akku, kerékcsapágy, szerintem gyertya is kell lassan, karbival vesződni megint, szelephézag...jó isten pénze sem elég
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KubanitoS
veterán
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
zsolt19900
őstag
ezen a mocin az első villán és úgy általában az ezüst színű részeken miért olyan oxidált a kinézete szerintetek?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KubanitoS
veterán
válasz zsolt19900 #12095 üzenetére
Mert régi és feltehetőleg nem garázsban tartották?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
válasz zsolt19900 #12095 üzenetére
Nem tudom miért szüttyögsz annyit ezekkel a banditokkal.
Én 600-ért vettem a full extrás, hibátlan, karcmentes SV-t 32000 Km-el.
Nem akarlak rábeszélni...
[link]
[link]Sokkal különbül néznek ki 30 ezer ft-al többért, mint amit most linkeltél.
Mellesleg ha a kéket megvennéd, akkor átvenném tőled a doboz szettet és még kevesebbe lenne neked a motorCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #12097 üzenetére
ez a kiszemelt a fentit csak azért mutattam, hogy nagy baja van-e
amit linkeltem, emailezek vele, és kaptam már videót is, eddig az tettszik
ezeket az sv-ket néztem amúgy a kék annyira nem tettszik, a sárga szép, de ha összejön a fenti bandit lesz a nyerő
a sárga sv-t felhívtam és elvileg útba fogom ejteni jövő héten szhelyi a motor akkor majd ránézek
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Djuree
félisten
na megjártam a Mátrát, rég voltam, kicsit máshogy emlékeztem. jó kis 250km-es túrácska volt
basszus most először ért le kanyarban a csizmám orra! durva! nem is tudtam hogy tudok így kanyarodni nagyon örülök, ezzel már egy magasabb szintre léptem. lehet nem nagy dolog ,de nekem az
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen