- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shin Chen
tag
válasz Geresics #120648 üzenetére
Ahogy tboldi írta, ez lett volna a fő szempont. Plusz a stabil tempó. Párszor megjártam a 3-as -33-as vonalt és a rengeteg a település is. Így remélhetőleg 80-110 között felérek bő~3óra alatt, még ha meg is állok kávézni és lábat nyújtóztatni.
(#120650) vendingo Így indulok egy nappal korábban
Kipróbálom, út közben max hallgatok valami hangos könyvet, hogy ne unatkozzak.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #120647 üzenetére
Sisak kényelem az elsősorban fejforma kérdése. Pl Schuberth annyira rossz a fejemre, hogy 10 másodpercig nem birom benne Emiatt gyakran kár is vitatkozni kinek melyik kényelmesebb.
Shoeinél az a poén hogy van személyre szabott finomhangolás. Sajna itthon nem csináljha senki [link]
-
vendingo
veterán
válasz Somatom #120652 üzenetére
Kb 20 motorral voltunk, volt aki görögországból indult haza soloban. Engem is hagytak már ott egyedül macedoniaba, mert éppen rámjött a vékonyfosás, volt, hogy én tipliztem Montenegroból, mert Horvátnak akartam hazajönni szerbia helyett. 15-20 motornál nehéz megtalálni a közös nevezőt. Többet nem is megyek ilyen nagy csoporttal, mert minden kútnál meg kellett állni, pisi, kaki, tankolás, cigi. Én megtanultam anno zárt sisakban cigizni menet közben, hogy ne kelljen rám várni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
martonx
veterán
Én kérek elnézést!
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #120645 üzenetére
Na ja, de mondjuk Kakucs méretű pályákra ez teljesen érthető. Kisebb a tempó mint a GP méretű pályákon, meg többnyire egy bukfenccel vagy csúszással megúszható a dolog. Ritkán ha peches az ember akkor highside vagy összeütközik egy másik motorral, de ezek sem 250-nél történnek.
Ha csak pályázgatnék akkor valszeg én sem a drága csilivili cuccokat akarnám összebaszni. De a fagyizó előtt is meg kell valahogy jelennem
Például amekkora brutális esések voltak pár hete az Osztrák és Stájer nagydíjakon (Moto2-es baleset, MotoGP baleset, Vinales leugrik 220-nál), és mégis gyakorlatilag karcolásokkal megúszták, az azért jelzi, hogy elég jelentős a fejlődés. Ezek a tapasztalatok és fejlesztések azért csordogálnak lefelé apránként az elérhető kategóriába is. Pl egy Dainese Smart jacket, vagy az Alpinenak a Tech-Air mellénye durván 200 ezer Ft körül megkaphatóak már.
Nyilván a magyar bérszinteken húzós a dolog, de ha azt nézem, hogy a korábbi légzsákos rendszereik kb 400 ezres felárral mentek rá a kabátra, most meg 350-ből már megvan a kabát+légzsákmellény kombó, az azért már az utcai motorosnak is csábító. Ez sem mindenható, de ha jön a szalagkorlát vagy szembe egy kocsi, akkor így már jobbak az esélyek.De amelyik gyártó nincs ilyen sorozatokban jelen, nincs hétvégéről hétvégére rengeteg adata az esésekből, az többnyire "csak" találgatja az utcai cuccokba, hogy mit hogyan is kéne.
Az említett X-Spirit III-at konkrétan egy az egyben meg lehet venni boltban, mert tudja a FIM minősítést. Az RPHA 11 nem tudja, a HJC külön sisakot visz a GP versenyzőknek, ami boltban nem is kapható. Ha tudná akkor nem 130 ezer lenne az sem. De a Supertech-R is egy az egyben az a csizma, amit a GP-ben használnak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #120658 üzenetére
Konkrétan kakucson estem éltemeben a legnagyobbat (kb 120-130nál kivezettek a fűre, függőleges motorral elment az eleje, akkorát estem mint a ház). De rengeteget mentem nagy pályákon is (csak hring kb 9e km minimum), és ott is szempont volt hogy olyan cuccuban menjek amit nem féltek. Motor beleértve.
Úgy nem lehet felszabadultan pályamotorozni, hogy magadat is félted, a motort is, meg a ruha sisak se legyen karcos. Befosva nem lehet jókat menni
[ Szerkesztve ]
-
gaster
csendes tag
Ha már ruházat feljött témának, serpentize-ról mi a vélemény? Facebookon látok rengeteg hirdetést, de fogalmam sincs, hogy minőségileg milyenek lehetnek.
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #120660 üzenetére
De milyen motor az amit nem féltesz? Ha valami lerúgott csótány akkor azzal meg kb nem tudsz rendeset menni
Hello darkness, my old friend...
-
yodamastah
őstag
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #120665 üzenetére
Jó kis moci ez még most is. Viszont én így is félteném attól függetlenül, hogy pályaidom meg ilyenek vannak rajta Meg gondolom az öhlins cuccok sem olcsók bele.
Amúgy akkor ez nem az a GSX-R amivel anno velem meg ath-val jöttél kakucsra?Összetörve mennyire volt amikor megvetted?
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
yodamastah
őstag
válasz Horvi #120666 üzenetére
De ez az. Amikor vettem idomok voltak rajta összetörve, meg egy lábtartó minusz, féktartály nem volt meg. Komoly baja nem volt.
Most már egy karcmentes alkatrész nincs rajta, de működik jól. Szerencsére egyik esés sem volt olyan hogy nagyobb tempóval megforgott volna. ILyenből elég egy, és kuka a motor.
Persze féltem valamennyire, nincs esés ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #120651 üzenetére
Givi Kappa egy kutya.
[link] ez a kicsi.
[link] a másik meg egy LH201-es, csak az alap a kis rátehető hátizsák nélkül. Egy személynek 2 napra benyeli a cuccait kibővítve ha nem wellnessezni készülsz vele.Este dobok képet ha gondolod mindkettőről a motoron.
Mod.: elfogult vagyok a cuccaikkal amúgy, a Kappa nagyon masszív lassan 5 éve nyúzom a hátizsákjukat is amit motorra vettem majd a 4. eltépett Gagyidas válltáska után mint naponta cibált gyilkolt hátizsák is bevetettem.(így majd 3 éve szolgál de még ki sem bolyhosodott az anyaga sehol)
Combtáskát ne vegyél abból a Givinek erősebb a szíj mentén a varrás, a Kappat cseréltetnem kellett félév után szerencsére jó arc volt Keloban anno a srác.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Sziasztok,
Februarban vizsgaztam le b kategoriara, azota 16500 km-t vezettem eddig.
Szeretnek valamilyen motoros jogositvanyt is kivaltani, hogy a kovetkezo szezonban mar egy kis turamotorral kiprobalhassam magam ket kereken motorizaltan is.
Erre ilyen esetben milyen kedvezmenyek jutnak az egy even beluli kresz vizsga miatt pl?
Erdemes az A1/A2 kategoriat megcsinalni, vagy a sima A-t, ha tudom, hogy nem fogok egy ninjaval a falnak futni kezdesnek?Elolvastam az osszefoglaloban levo cikkeket, de azokbol es a tablazatbol se tiszta szamomra ez. Maga a B kategoria az a motoros jogositvany nelkulivel egyenlo?
Koszi
Everybody lies.
-
Horvi
őstag
válasz yodamastah #120667 üzenetére
Jól átalakult akkor a motor Mondjuk akkor még az a szerencse, hogy nem volt eddig nagy hempergése a motornak és bírja a strapát.
Néha elgondolkodok pályamotoron, hogy ne a kawát törjem de aztán mindig rájövök, hogy túl sok macera egyelőreHello darkness, my old friend...
-
canniball
nagyúr
válasz Pttypang #120669 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint a B nem jelent semmit akkor sem ha tegnap szerezted, teljes A-t kell csinálnod. Elsősegély vizsga persze már nem kell, de a többi igen. Egyedül a B125(A1)-nél van előnye az autós jogsinak, de a Kresz ott is teljes.
Ha tudsz menj A-ra, aztán ha arra van igényed azzal lehet kisebb motort is vezetni.Az utolsó kérdést nem igazán értem, ha arra gondoltál B-vel smkp-t vezethetsz mást nem.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zolee5016
őstag
válasz dellfanboy #120664 üzenetére
Akkor te vettêl,és ez tapasztalati vélemény!!??
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shin Chen #120644 üzenetére
Azt, hogy mi eszi az olajat, az nem hengerfuggo, hanem inkabb fordulatszamfuggo, es epp aktualis konstrukcio fuggo. Vannak modellek, ahol valahogy mas a dugattyu megmunkalasa, kisebb a gyuru elofeszitese, esetleg valami miatt el tud jobban tomodni az olajlehuzo (csak mondtam valamit a sok valtozobol, konkretan lehet ilyen nincs) tehat egyetemesen ezt igy kijelenteni nem lehet.
Azert nehogymar ne lehessen felmenni autopalyara egy normalis barmilyen motorral.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #120675 üzenetére
Ja, akkoriban még cigiztem
Igen, nem volt hajlandó pályára menni az XT660-nal. ~1200 km volt a táv, ebből 80% pálya.
Mi bezzeg nem dünnyögtünk, amikor hayabusaval, 600-as gixxer-el, sv650-el terepeztünk órákon át, mert elnéztük az utat. Ő le föl ment nyélgázon, mi meg 2-es alapjáraton szenvedtünk.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FeniX-
aktív tag
Valamelyikőtök szokott járni itt a citadellás motorostalálkozóra? Jók ezek a hepeningek? GOndoltam, legalább megnéznék közelről egy-két kiszemelt mocit, rákéredzkedni mondjuk nem tudom, mennyire illik. (nagy vágyak tárgya egy freewind, de nem érzem magam olyan brusztosnak, hogy meg is tudjam tartani)
-
jacis
nagyúr
válasz Topiccsendőr #120675 üzenetére
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
FeniX-
aktív tag
Jaj, még egy kérdés: a motoron műszaki vizsga szempontjából mely alkatrészeknek kell műbizonylatosnak/eredetinek lenniük?
Fékkar, kuplungkar, kipufogó, lámpatestek?
Pl. a kormányt simán kicserélhetem másmilyenre? Csomagtartó konzolból is felrakhatok akármit? Plexik? Egyéb kiegészítők? -
norbert1998
veterán
Nézegettem sportdobot a Varára, elég jó áron vannak. Egy árban van a Dominator meg a Delkevic.
Van valami ökölszabály, hogy az egyik vagy a ásik brand lenne jobb?
Esetleg Black Widow van nem sokkal drágábbban.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Geresics #120648 üzenetére
Szerintem azért jobb az autópálya mert elkerüli a településeket. Ha szerencséd van tudsz haladni egyenletes sebességgel míg le nem kell térned. Pl. mikor a 4-es főúton fel kell mennem pestre alig várom, hogy elérjek az M4-esre. Végig 2x2 sáv, ugyanakkora forgalom mint a 4-esen de ugye könnyebb haladni a dupla sáv miatt. Nem gond az előzés, nem kell várni beláthatatlan kanyar, záróvonal, stb. miatt.
-
Predator2
addikt
Helló
Hazahoztam a vasat. Szerencsére nem volt semmilyen komolyabb komplikáció.
Ami nem tetszett/tetszik:1, Iszonyat alábecsültem a szelet. Valami brutális volt. Pesten nem volt vészes, de ahogy kiértem a 2/A-ra, azt hittem letép a motorról. Itt egy kicsit elgondolkodtam, hogy biztos ez kell majd nekem? Pedig ezen van egy plexi is, lehet pont az a baj, úgy vezeti meg a levegőt, hogy mind telibe ver.
2, A visszapillantó szerintem elég elfuserált. Szépnek szép, de engem zavart, hogy nem láttam benne rendesen.
3, Iszonyat kényelmetlen az ülés, alig vártam, hogy hazaérjek. Kénytelen leszek a komfort ülést beszerezni.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Micsurin
nagyúr
válasz Predator2 #120685 üzenetére
Naked, tehetsz rá bármilyen plexit ez naked marad.
Grat hozzá!
tboy93 ha még nem vettél táskát, holnap dobok képet nem értem ma a motor közelébe emberi időben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zolee5016
őstag
válasz Predator2 #120685 üzenetére
Na unicum,azaz csak pozitívan.Meg fogod szokni,csak kell egy kis fokozatosság...óvatosan barátkozzatok...szép gép...(ha hosszabb távon sem megy az ülés megszokása,sokan rá tudják szabni a farpofáid kényelmére...én is megtömettem az enyém.....mármint az ülést)
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Max_218
tag
Sziasztok!
Tegnap sikeres vizsgát raktam A1B-ből.
Tudnátok ajánlni Győr-Moson-Sopron megyében olyan boltokat/szalonokat ahol van lehetőség kipróbálni a motorokat?Kicsit messzebbre is hajlandó lennék menni.
Idénre már nem tervezek motor vásárlást,inkább csak nézelődnék.Esetleg téli időszak alatt várhatóak akciók?
Amik tetszenek:
Keeway rkf 125
Benellni bn 125
Yamaha Mt-125
Honda Cb 125RKöszi.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Max_218 #120689 üzenetére
Gratulálunk, üdv!
Halkan jegyzem meg, hogy a sikeres jogsi után azonnal érdemes elkezdeni vezetni-vezetni-vezetni! A szezonnak bőven nincs még vége, sőt/pláne egy 125-össel 365-napból motorozható kb. 320 nap!! Ha most kihagysz egy fél évet (mondjuk tavaszig), utána megint olyan lesz, mintha 0-ról kezdenéd! -
fattyu
veterán
válasz Predator2 #120685 üzenetére
tükör mindenen ócska
segged megszokja. menj vele 1 hétig napi 200km és utána semmi bajod nem lesz.
lásd semmi bajom akár 4-500km a supermoto gyári deszkájával sem.
grat
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #120694 üzenetére
Valid, a BMW R1200GS Adventure-ön ülve én sem éreztem a sebességet a bazi nagy plexi mögött. Csodálkoztam, hogy miért szütymörög mindenki, aztán lenéztem a km-órára... 60-as táblánál ~90-nel mentem.
szerk.: Ezt a BMW-t nem egész egy hónapos jogsival adták oda nekem.
Igaz, kisebb kategóriára már régebb óta megvolt akkor, nem voltam teljesen kezdő.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FeniX- #120696 üzenetére
Én őszintén megmondtam, hogy “most vagyok túl egy súlyos baleseten, nemrég dobtam el a mankót, és még nem kaptam meg a kártérítésemet sem, de gondolkodom az újrakezdésen, ezért megcsináltam az A2->A upgrade-et, és keresem a Honda CB500X-em utódját”.
Ez volt 4 éve, azóta sem vettem motort.
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #120674 üzenetére
Ez megnyugtató, köszönöm
(#120673) JoinR
4-esre nem mennék semmi esetre sem. Múlt pénteken ott mentünk Kecskemét felé, és az út minősége is hagyott kivetni valót maga után, ill a forgalom is megérne egy misét.
Persze, ha nem Pestre mennék(jobban mondva Göd-re a motoralkatrész eu-ba), akkor lehet megfordulna a fejemben, csakis úgy ha nincs alternatív mellékút. Hiszen ez az XT tényleg elmegy akár hegyen völtön át"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
tboldi
nagyúr
válasz FeniX- #120699 üzenetére
Jelenleg nincs igazi, csak 6 makett.
Nem, sosem jártam még ott. Volt egy Puch Maxi S-em, de akkor még nem PH-ztam.
Röviden: a szembejövő autós kiegyenesítette a kanyart, én meg rosszkor voltam rossz helyen. Az eredmény egy nyílt comcsont- és bokatörés, meg egy gtk-s motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen