Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz F1DO #13017 üzenetére

    Nem egyszerűsíteném ennyire le a dolgot. Ha ez így lenne, a városi fogyasztásom lenne jobb, mert ott max 8k-nál el szoktam váltani, hogy ne hangoskodjak-állatkodjak. Mégis, a sok megállás-elindulás, gázadás nagyobb fogyasztást produkál, mint az, hogy városon kívül még ha nagyobb fordulaton is, de nyugodt egyenletes tempóban megyek, megállások és elindulások, nagy gázadások nélkül. Ugyanígy a pályán is sok gázadás, gyorsítás-lassítás van, sőt, a célegyenesben azért a fordulat is elég magas. Az átlagomat sztem az javította, hogy hazafelé már tudtam, hogy szűkében vagyok benyának, ezért szépen bebújva plexi mögé alacsony légellenállással, nyugis 120-150-es tempóban jöttem (mondjuk azon az úton szakaszokon nem is jó többel menni, annyira vacak az útminőség).

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák