- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #15700 üzenetére
Beindítva alapjáraton sokkal gyorsabban üzemmeleg lesz mint a cb.kb fele annyi idő alatt.persze lehet ez normális,nem lehet összehasonlítani.nem ugyan az a konstrukció.
Mr.Brightside
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #15698 üzenetére
Hétvégén lövök róla fényképet. A keverék betűvel van kiírva, vagy szám/kód?
Hivatalos oldalon ezeket az értékeket találtam:
Első 33/31 psi meleg/hideg (2,27/2,13 bar)
Hátsó 23/21 psi meleg/hideg (1,58/1,44 bar)Ez az ülés egyébként illik az eredeti helyére? Mert akkor lehet cserélgetni fogom. R6R-nek bazi vékony szivacs ülése van, de amit linkeltem, az kb. fele vagy még annyi se lehet. Azért a műanyag ülés elég hardcore
GP, SBK-n mi van?[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
DOT szam mellett ott van a keverek. MOndjuk 6680.
Egy versenymotoron igy nez ki az ules. Ez gyakorlatilag a muanyaiog idom, amin van 1cm szivacs.
Motorozni ezzel a legjobb, mert minden rezdulest erzel. De nyilvan nem a legkenyelmesebb. Ha folyamatosan kanyarogsz, akkor ez kevesbe faraszto mint a vastag es puha gyari szivacs ules, mert ezen csuszkalsz ide oda, a vastag szivacsba meg belesuppedsz, es allandoan emelgetni kell magad kicsit ahogy ide-oda rakod magad a kanyarogban.
Ha az R6 gyari ules jo vekony es kemeny, akkor toljad azzal. A gixxeren a gyari ules brutal puha es kenyelmes. Ennek is megvannak az elonyei, de palyan nem a legjobb...
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15573 üzenetére
"Nekem meg a power rangers kb "
Persu jön és oszt
Amúgy Japánban a belsőégésű kétkerekűek nagyrésze robogó, azon belül is sok a nagytestű, Burgman-jellegű, de az ilyen hosszú csőrös is. Ízlések és pofonok, ráférne mindkettő.
Ja és tegnap találkoztam először itteni motoros bandával. Öregem, azt hittem, hogy ezek az egekbe húzott magas fejidomok csak a mangákban léteznek, de nem, tényleg vannak ilyenek. S az itteni suhancok a motorjaikkal (amik többnyire szigorú kor- és vizsga-megkötések miatt 250-esek, azon belül is sok kétütemű, NSR250, RGV, stb) a közutakon nem gyorsan, hanem hangosan mennek. Km-ekről hallani, hogy jönnek. S nem csak hangtompítás helyett megafonként felerősítő tölcsérek, hanem ezek direkt úgy is haladnak, hogy folyamatosan rángatják a gázt kuplungolva, túráztatják. Elmebeteg bagázs.
Egy tetves motor-kölcsönzőt sem találtam a környéken, pedig napsütés és 15-17 fok volt, meg a környék tele hegyekkel, jó aszfaltú kanyargó mellékutakkalYoda: jobbulást, meg pozitív fejleményeket!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
Ezekről a gépekről mit lehet tudni? A két alsó vfr1200-es használtautón sincs fent és elég jó árban vannak.
Ezek ilyen bedőlt hiteles gépek lennének?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Prof01
veterán
Szép napot motorosok!
Régen jártam már erre.
Téliesítette már mindenki a gépét?
Mit érdemes ilyenkor elvégezni?
Hallottam, hogy a tankot tele kell tankolni, hogy ne rozsdásodjon. Ez tényleg igaz?Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Integra
titán
válasz Prof01 #15707 üzenetére
igen, letámasztottam a garázsban teletankolva, de ezt is csak azért mert megszoktam, hogy minden motorozás után teletankolom, hogy legközelebb induláskor ne keljen pöcsölni vele. ennyit a téliesítésről...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Tomate
veterán
Nagy kabaré volt ma az okmányirodába a motor átiratásával kapcsolatban...
Szóval megvettem a motort május végén. Akitől vettem azt beszéltük meg vele, hogy nem jelenti le, majd csak ha elkészültem a javításával, előzetes megbeszélés alapján lejelentjük. Ő azt mondta ki van vonva a forgalomból, szerintem ebben a hitben is élt és nekem is ezt mondta. (Az már, hogy nem néztem meg a forgalmit, hogy csak fél évig volt kivonva ideiglenesen az az én faszságom...) És ugye kaptam a vagyonszerzési illetéket a NAV-tól levélben + 15e-t mert nem fizettem időben. Mondom fasza. Befizettem az illetéket, mondván előbb utóbb úgy is kell és elkezdtem intézni a dolgokat akkor, hogy a nevemre iratom. Nagy nehezen bejutotta, az okmányirodába majd közölték, hogy mivel nem írattam át a motort hivatalból kivonták a forgalomból, amit Tamásiban csináltak, így az ügyet továbbra már csak ott intézhetem. (Ami a csavar volt még, hogy Tamásiba vagyok bejelentve de Bp-en lakom.) Tegnap csináltattam egy eredetvizsgát, kötöttem egy biztosítást, adásvételi, törzskönyv, forgalmit magamhoz csaptam és bementem az okmányirodába. (Itt Tamásiban) Bemegyek elkezdi csinálni a nő, majd közli, hogy nem fogja tudni a nevemre írni mert a hivatalból való kivonás 4 hónapra szól és addig nem lehet csinálni semmit. (január) A z eredetvizsga 60napig érvényes csak azt bukom. Itt már főtt a fejem. Majd kérdezi a nő, hogy nem kaptam semmilyen levelet erről az egészről? Mondom nem, semmit. Nem hitte el, elment a kartonomért majd visszajött 3 levéllel amit ahogy elküldtek ugyan úgy bontatlanul ott is volt. Mindegyik tértivevényes és odaírva, hogy nem lehetett kézbesíteni és minden levelet visszavitt.(Tamásiba ahol laknak a rokonaim) Értesítőt nem hagyott, újra nem küldte ki és a idézéssel, határozattal és még egy levéllel ugyan így jártam... (tudta volna kézbesíteni mert laknak a címen és napi szinten visz leveleket) Szóval a postás trógersége miatt lement az egész ügy a tudtomon kívül. Viszont szerencsémre elkezdett gondolkodni a csaj az okmányirodába és kitalálta, hogy át tudjuk íratni a motort a nevemre, attól még, hogy ki van vonva, a forgalmit otthagyom, erről kaptam egy átvételit (amivel majd mehetek vizsgázni) megcsinálták a nevemre a törzskönyvet és nem buktam el az eredetvizsgát. Így csak 6.000-et fizettem és még ki sem kell vonatnom a télre. Amivel konkrétan megszívatott az ember az 15.000Ft a vagyonszerzési illeték késedelme miatt és jövőre mikor a hivatalból való visszaállítást szeretném az majd +10.900Ft lesz. A hab a tortán már csak a tróger postás volt. De végre a nevemen a motor és talán vége a szívásoknak.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Tomate #15718 üzenetére
Ezekszerint mégiscsak lejelentette, annak ellenére, hogy megbeszéltétek, különben a nav nem talált volna meg. Nem hiába, ennyit ér bármilyen szóbeli megállapodás.
Azt is mondtam neked, hogy ha van rendszámod az bizony ideiglenes kivonás, máskülönben le kell adni a rendszámot."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
-
Tomate
veterán
válasz Topiccsendőr #15721 üzenetére
Hát jah.. Mondjuk lehetnék geci és csinálhatnék kalamajkát a dologból, mert direkt ezért írtunk 2 adásvételit. Egyet magáról a motor vásárlás tényéről, hogy nem loptam stb, és megírtunk még egyet aminek mind a 4 példánya nálam van kitöltve aláírva általa is csak dátum nélkül! Pont azért, hogy amit eredetileg megbeszéltünk az legyen. Szóval ráírhatnám, a dátumot bevihetném és azt mondhatnám én most vettem, döntsék el mi van, de már nem akarok gebaszt...
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Oh várd ki a végét, majd ha a biztosító rájön...még jöhet a fedezetlenséggel kapcsolatos dolog. Mindenképp szopás az ügy.
De amúgy igen, Persuval értek egyet A normálisnak tűnt szöveg meg ...érted. Üzletben nincs barátság. Ha eladom, akkor lejelentem, mert bűncselekményt követnek el vele, akkor még én kerülök szarba. Szóval nagyon kétélű a dolog.
Nyilván azért is jelentette le, mert az ideiglenes kivonás után megjött a biztosítótól a csekk, hogy akkor fizetni kéne. Plusz a második féléves teljesítményadó is esedékes volt. Ha pedig nem jelenti le idén, a jövő évit is ő fizette volna. Tehát megint a tájékozatlanság bosszulta meg magát."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Tomate
veterán
-
Prof01
veterán
válasz alvaro #15716 üzenetére
Akkor Te jól nyomod!
Én pár hete, amikor duplán, vastagon beöltöztem, térdmelegítő meg minden, úgy még elment, de kissé Michelin babának éreztem magam. Nem volt valami kényelmes. Inkább megvárom a jó időt. A gumi is szarul tapad már.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #15711 üzenetére
Mennyi van most kb faterod tehenébe? Milyen időközt bír ki egy láncszett egy ekkora nyomatékos blokknál?
Vágom hogy függ attól is ki mennyire tépi, de mégis..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
shiNIN
tag
válasz #25954560 #15729 üzenetére
Itt alig esik nagyritkán az eső, az is többnyire apró. Fagy is nagyon régen volt... Alvaro még vígan jár ilyenkor. A tavalyi november a 2 hetes fagyos köddel, azt most is emlegeti.
Ha muszáj lenne, kora délután én is tudnék menni egy kört a nyári kesztyűvel, de nem muszáj. -
-
ALI_G
veterán
Az uj rsv4 akkora mint az uj cbr 500 rr lattatok?
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15706 üzenetére
Sajnos már csak voltam, ma hajnalban értem haza
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Perszehogy.
Ami tetszik, h elmagyarazza, h egy asvanyi olaj is boven ki tud szolgalni egy versenymotort, mert a fullszint olajok csak a hidegoldali viszkozitas miatt lettek kifejlesztve. Asvanyi alapolajjal csak a tul suru hidegoldali viszkozitas a problema. Szoval egy parasztvakitast ki lehet pipalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #15732 üzenetére
További kérdésem: Milyen magas vagy, és mennyire jó a szélvédelem a gyári plexivel? (a tehénen)
Más: most kezdtem nézegetni nyomatékábrákat, azért azon meglepődtem hogy a cb1300 nyomatékgörbéje mindenhol veri a VFR1200-őt. Annyi a VFR előnye és azért több a maxja mert többet forog mint a CB.
Ezen lehidaltam...
Míg a Cb nek már 2500-nél 95nm a nyomatéka, addig a vfr azt addig 5700 körül tudja csak.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #15740 üzenetére
Ez a loero lenyege.
Meg a valtokiosztas. Azaz nem erdemes csak a nyomatekabrat nezegetni, tudni kell hozza a valtoattetelt is.
Pl egy 600 as ami 128 loeros ezert megy ugyanannyit, mint egy majd ketszerakkora nyomateku ezres v2 es, ami mondjuk 12x loeros.
Az ezresnek mindenhol tobb nyomateka van, megis ugyanannyi a vegsebessege, meg az ereje. Csupan mas fordulaton jelentkezik, ezert aszerint is kell hasznalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #15742 üzenetére
Értem én, mindig mindenki azt mondja hogy nyomatékból kényelmes/frankó motorozni. Nem lóerőből.
Szóval a CB ebből a szempontból jobb. Bár gyanítom a vfr is tökéletesen elég mindenhova..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15742 üzenetére
Te lendületből tolod, ugye?
Hogy áll a project? -
Topiccsendőr
addikt
Mz hez kepest nem eppen
Ez forog 14 et ora szerint es kb 13 loerovel tobb van.Jelenleg alkatreszbeszerzes van, illetve a magyar mentalitas es markaszervizek okozta karfelmeres folyik.
Volt ganyolas rendesen.
De a nagyja mar megvan. Bovdenek, futomufelujitas, szimeringek, nehany csap a hatso rugostaghoz, egy normalis gumi, es viszem fekpadra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #15746 üzenetére
Az MZ-re értettem, hogy lendületből kell vele menni Bár emlékeim szerint olyan jó az áttétel amit raktál rá, hogy még kettesben is emeli a kerekét.
Ha kész lesz az rs, akkor MZ-t akasztod a szögre, vagy még tolod MZ kupában jövőre is?Futómű felújításról jut eszembe, yamahán mit érdemes cseréljek? Első teló már folyik, úgyhogy ott olaj és szimering minimum. Hátsóra se hiszem, hogy valaha ránéztek volna.
-
yodamastah
őstag
"Futómű felújításról jut eszembe, yamahán mit érdemes cseréljek?"
Egy teljes szerviz nem art neki. Erdemes neked kiszerelni a futomu elemeket, es elvinni szakemberhez. Ezt evente jo megcsinalni a palyazol. Ha sokat palyazol akkor a villat evente 2x is megeri leszervizelni (olaj csere).
Ha mar szet lesz szedve, elotte meg kellene nezni hogy a rugok jok e a sulyodhoz. Ha valamelyik nem jo, erdemes kicserelni.
-
őstag
Az egy jó cikk...
Kiderült belőle, hogy nem érdemes utólagosan adalékozni a motorolajat, mert elbaszod.
Úgy lettek kialakítva, hogy kb mindene optimális legyen.Ha te valamit megváltoztatsz benne akkor valami más majd megsínyli. Persze ha neked pont az az egy tulajdonság mindennél fontosabb. PL: Versenyen a kutyát nem érdekli meddig jó az olaj, csak iszonyat nagy igénybevételt bírja. A végén úgyis kidobja a csapat jöhet a következő X liter. Nekünk nem biztos van rá lóvénk, hogy pályanaponként/pályázásonként cseréljünk olajat, váltót, blokkot stb.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Topiccsendőr
addikt
Ha kesz lesz az RS akkor max edzeni fogok az mzvel, amig nem kell ra kolteni nagyot.
Esni jo vele, mert olcso.
Egyebkent legszivesebben kib*sznam a sufnibol, h ne foglalja a helyet. De venni senki nem akar ilyesmit.Yamahan erdemes egy futomugeneralt csinalni akkor,
Emlekeim szerint a porvedo+szimering az egy 7-10e kb/villa, a hatsot meg el kell vinni deczihez, o kiszerelve 20e ert megcsinalja. Ezt mindenkepp meg kene csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen