- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
válasz -Mosquito- #29698 üzenetére
Privátban is jöhetne, jobban észreveszem. Köszönöm!!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
ujskodas
tag
válasz Kolondrum #29700 üzenetére
Minimum 4 rétegben motorozol? Hogy lehet úgy mozogni egyáltalán?
1 db. normális cordura dzseki teljes béléssel + 1 db decathlonos aláöltöző felülre. (mármint felső testre, nem a kabát fölé) Alul: 1 db. cordura nadrág béléssel, "oszt cső" ! 10 fok környékén még melegem is volt. Hozzáteszem, nem vagyok "milliomoscsmete" , a felső Berik akciósan, az alsó Mugenrace akciósan.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
őstag
válasz Kolondrum #29700 üzenetére
A láb / térd fázás sosem akkor fogod érezni mikor. Majd 15-20 év múlva mikor majd alig tudsz járni, mert szétfagyott a lábad. Míg fiatalok vagyunk, simán veszünk egy 30 perces forró fürdőt kádban és felmelegítjük a lábainkat. De ez nem kárpótolja a szervezetet... Ha előtte 6-8-10 órán keresztül megy rá a hideg levegő, ez nem lehet elegendő. Aztán majd 40 évesen fogunk bebugyolált térdekkel járni, mert tönkrementek
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz ujskodas #29705 üzenetére
én csak az okos a más kárán is tanul dolgot próbálom gyakorolni.
Térdvédőm van, de még kevésszer használom, meg nem melegíti a térdet....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Grillo
senior tag
válasz HUfantom #29704 üzenetére
Én múltkor jártam úgy, hogy farmer+esőnadrág+neoprénes térdvédőben mentem 1 órát, és pár napig fájtak a térdeim, megfázott még így is. Pedig akkor még a mostaninál pár fokkal jobb idő volt.
Most szerváltam egy Tucano-t, ebben faszaság van, csak a combomon érzem, hogy nincs takarásban, arra még keresem a megoldást. -
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #29569 üzenetére
Kössz az infót!
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Grillo #29707 üzenetére
Ezért nagyon jó az olyan gép ahol a térdeid az idom mögött vannak. No menetszél. Legalábbis jóval kevesebb. A vfr- en nekem nagyon jól véd, de az 1400gtr ott szinte 0-a.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
fú de baba
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Integra #29710 üzenetére
Várjál, Papus, megfogom a járókereted, amíg felülsz rá. Ma is átrotyogsz vele a Kék Osztriga bárba? Van ennek csomagtartója, be tudom tenni a vazelint, vagy mindegy?
Nekem nem kéne (sőt, ránézni sem néznék rá, túlretrósított giccsparádé). De nyilván nem én vagyok a célcsoport.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #29636 üzenetére
Nem is így kell középállványra tenni egy nehéz motort az is biztos...simán ránehezedsz a jobb lábaddal és felugrik az magától, jól rákell tehénkedni, nekem a 270-280 kilós burgit is simán sikerül így középállványxra tenni, nem kell ráncigálni meg emelgetni se, csak a középállvány mindkét oldala legyen stabilan a földön és szépen ránehezedsz és felugrik rá minden probléma nélkül.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
válasz ujskodas #29703 üzenetére
Hát kérlekszépen jól fel vagyok fújva ennyi cuccban. Nem is nagyon ugrálok. Jól érzem benne magam ,csak sokat kell öltözködni és ha bemegyek egy boltba van 10 percem még nincs melegem.
Mindezt 10 fokban csinálom. Közel 20 fok lesz mire leveszek egy réteget. A kabát az utolsó percig marad.TommyGun! Ha csak simán rálépek akkor egy pontig felmegy és kész. Ugrálhatok is karon. Talátam egy vidit kimondottan GS500-hoz. Na úgy még nem próbáltam, de azt már látom nem fogom sokat így leállítani, marha macera. Az oldaltámasz k kényelmes. Elsősorban télire lenne jó a közép vagy ha a helyzet azt kívánja meg.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz polimorf #29718 üzenetére
A kormányvégsúly elsődleges funkciója a kormány rezgés és szitálás csillapítása. A forgástengelytől relatíve nagy távolságra elhelyezett súlyok tehetetlensége nagy, elég nagy ellenerőt tudnak kifejteni a kormány hirtelen mozgásával szemben. A hagyományos kormány lengéscsillapító hatását utánozzák egyszerűbben, olcsóbban, de azért kevésbé hatékonyan.
Ha elveszik vagy kisebbre cseréled, akkor nyilvánvaló, hogy a kormányzás érzékenyebb lesz, jobban rezeghet és akár erősödő, kis csillapítású rezgésbe, szitálásba is kezdhet. Ez akár együtt járhat zajjal is, de nem jellemző. Inkább két problémáról beszélünk, véleményem szerint.
A súlyt érdemes pótolni, mert jótékonyan hat, de el kell mondanom, hogy ha nincs súly, akkor sem szabadna erősödő szitálásba kezdenie a kormánynak, tehát itt valami más bajt vagy elállítódást is keresni kell. Az jellemző, hogy ha hátul jobban terheled a motort, akkor az eleje a kis terhelés miatt szitálásra hajlamosabb, azonban én megnézném, hogy a hátsó rugóstag eléggé elő van-e ilyenkor feszítve, illetve az első villa nem kezd-e jobban lógni a megengedettnél, valamint a kormánycsapágy játéka nem nőtt-e meg az utóbbi időkben. Ezek mind elősegítik a szitálást.
Tehát ha van gyárilag kormányvég súly, akkor az nem ok nélkül van, használni kell.
ForrásmegjelölésMikor levettem úgy éreztem mintha valami műanyag játékkerékpáron ülnék olyan érzékeny és szar lett a kormányzás... Tényleg a lélegzetvételre is érzékeny volt.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
polimorf
tag
válasz HUfantom #29720 üzenetére
Feltett szándékom visszatenni, csak azért lett leszerelve mert karcos volt és lefestettem de mindenképp visszakerül.
Szerencsére ezek a tünetek nem voltak a mocimon amiket leírtál.
Mindenesetre köszönöm a részletes infót!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Azért az durva, hogy a biztosítós fazon teljesen eltűnt és nem hív, hogy jönne. Még azt sem. Ez aztán hozzáállás.
-
DigitXT
félisten
válasz vendingo #29323 üzenetére
Hazai megoldás: papírlappal, és instant lebukással.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #29730 üzenetére
Szerintem azért nem teljesen igaz, hogy nem kell levenni a szemet az útról. Normál esetben ugye jó pár méterre előre nézünk, ez meg pár centire van a szemünktől, amíg ráfókuszálunk a plexire, ugyanúgy nem figyeljük az előttünk lévő terepet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ALI_G
veterán
bukfenc [link], 10 pontos érkezés
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #29737 üzenetére
Kivulrol kell elmenni az amugy is megalazobb
A szemuveghez meg annyit hogy olyan kozelre nem tudsz fokuszalni, lasd google szemuveg.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #29740 üzenetére
Ha tempót mész akkor féktávon kb 100% fékezel, és ilyenkor minimális lehetőséged van módosítani az íveden. Szükíteni nem nagyon tudod, annyit tehetsz hogy felengeded a féket, és akkor mész ki a pályáról. Interlagos-on a cél végén nincs olyan messze a fal.... Szóval valóban felengedhette volna a féket, és kigurulhatott volna, de megértem hogy inkább próbált lassulni. Lehet közrejátszott target fixation is. A szívás az, hogy akibe majdnem belemegy bőven túlfékezi a kanyart, sokkal nagyobb tempóval is befordulhatott volna. Azaz szépen befordulhattak volna mindketten. A lényeg, ha lassúak is vannak a csoportban, óvatosan kell állatkodni
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #29741 üzenetére
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #29741 üzenetére
Ezért nem merek kimenni pályázni, mert félek, hogy a bénázásaim miatt balesetet okozok.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #29744 üzenetére
Az a baj, hogy erre sok helyen tesznek magasról. Illetve ott vannak az erős motorral rendelkező hülyegyerekek, akik egyenesben húzzák, de befordulni nem tudnak. Idén többször is szívtam az ilyenek miatt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #29741 üzenetére
Persze az is hozzatartozik, hogy a pimpelt 1000-esek itt 300-zal is mehetnek akár. Onnan féktávot venni kell némi gyakorlás Akit majdnem eltrafált, az utcai tempónak látszik, nem hiába van Hringen utcai csoport (2:15 köridő fölöttiek).
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
"Kivulrol kell elmenni"
Hát, a videót elnézve, mire ez eszébe jutott volna a hátul jövőnek, addigra már éppen visszapattant a palánkról
Kívülről nem tudott menni, mert ott volt a kamerás ember.
És harmadszor, még az is lehet, hogy ő nézte be a dolgot, ezt ebből a videóból nehéz megállapítani.[ Szerkesztve ]
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #29743 üzenetére
Valamikor ha jön a jó idő én is ki akarok menni pályára, ugye túramotorral. De csakis akkor, ha van ilyen utcai csoport, egyébként én sem fogok felmenni. (és igen, a dobozokat le fogom venni )
Esetleg össze is szervezetnénk, ha ketten rinyálunk, akkor már csak indítanak ilyen csoportot is.
És nem feltétlenül hringre akarok menni, nem vonz a hosszú célegyenes és óriási tempó, inkább kicsi kanyargós pálya érdekelne, ahol ügyeskedve le tudom a lábtartót veretni
Vezetéstechnikai tréningen rohadtul élveztem a lassú-szűk bólyákat is, meg a szélesebbeket kicsivel nagyobb tempóval. Talán tavasszal egy ilyen tréningel kellene újra kezdeni mindenekelőtt...A BMW motorrad tréningen van olyan lehetőség, hogyha már voltál egyszer, akkor gyakorlóra el lehet menni akárhányszor valami 14-16ezerért(ha jól emlékszem), amiben ebéd és korlátlan italfogyasztás van. Gyakorlatilag ugyanazt csinálod, mint aki a tréningen van ott 40k körüli összegért, csak te már egyszer leszurkoltad a 40-et és másodjára elég a 16
-
Daywalker
addikt
válasz Mizsala #29748 üzenetére
Van kezdő csoport a pályanap végén hringen, 2 órát körözgethetsz akármilyen lassú tempóban.
De ha kis pálya érdekel, akkor kecso, kakucs, euroring. Mindegyikre szoktunk menni innen (bár euroringen idén nem voltam), egyeztethetünk majd..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest