- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #32052 üzenetére
Ki lehet venni (mosás céljából), de hiába kerestem a neten, eddig nem találtam: Kappa KV-4 sisakról van szó egyébként. Ha olcsón volna kisebb, akkor esetleg beruháznék rá.
(#32053) yodamastah: erre már én is gondoltam...
Urak! Más téma: akkuból (sima savas a mérete miatt) a BANNER is megbízhatónak számít?
Innen rendelnék a kocsihoz olajat, így a szállítása ingyen volna (összérték 10k HUF fölött), ráadásul a sav is tartozék hozzá, ellentétben mondjuk a Yuasa-val. Indító árama 130 A, ami nem kevés.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
Azért előfordulnak 1000 ccm alatt is sporttúra ill. túraendúrók, 600-700 ccm körül vannak az ezresek kisebb testvérei. Ha meg 250-es is van a társaságban, akkor úgyse kell erőgép az együtt haladáshoz.
Konkrét motor-javaslat előtt előbb azt kérdezném meg, hogy a keret mit fedez?
Ha még nem tetted volna meg, számolj ~200k-t ruhára, bukóra, csizmára, kesztyűre, gerincprotektorra, alsó hangon (lehet többet is, pl. a hát- és mellvért, amit mindig hordani szoktam, önmagában 100k itthon újan).
Továbbá egy 40-50k-t még előtte egy vezetés-technikai tréningre sem árt. Sok hasznos dolgot meg lehet tanulni, amit a jogsinál nem tanítottak. Lehet, hogy autóval nem volt baleseted, de ott művészet felborulni, míg itt elég könnyen megy. Jobb, ha már most megbarátkozol a gondolattal, hogy fogsz esni.Túrára naked motort nem ajánlanék. De választásod még így is bőven van. Pl. Yamaha Fazer (sor4), Suzuki SV650F, DL650 (V2, utóbbi túraenduró), GSX750 (sor4), Kawa ER6F (párh2), Honda CB600F (sor4), stb stb. Ezekre hátulra doboz-konzol, és kész a túragéped. Munkába járni pedig leszeded a dobozokat, vagy csak az oldalsókat, s ezek még városban is kezelhető méretűek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #32044 üzenetére
Nekem nem jó. Túl nagy vagyok hozzá, illetve rendes dobozrendszert nem tud fogadni, de vászontatyókkal is príma.
Én elfogult vagyok az SV-el, nagyon szeretem, csak ne lenne ilyen pici
Ha lenne dellám motorra, akkor lehet DL650-re cserélném. Baromi jó ez a blokk (szerintem)Kíváncsi leszek az új DL1000 tartóstesztekre, mert formailag nagyon ott van
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én látatlanban vettem, próba nélkül, mert az volt akciós (fórumtárs vette meg és postázta el nekem). A méretet az előző - nyitott - sisakom alapján választottam ki, így lett M-es (de nagyobb nem is volt készleten belőle). A fejem viszont valahol az M és az L között lehet. Tavaly a legnagyobb kánikulában, itthon a számítógép előtt ülve a fejemen tágítottam (pokoli élmény volt órákon át) , így pár nap után már tudtam használni, és akkor is csak az arcpárna nyomott, másutt jó volt rám. Aztán megszoktam teljesen, hozzám idomult (vagy a fejem hozzá). Most a hétvégén viszont megint nyomott rendesen néhány óra után...
Közben Vateráztam poénból 2.501,- forintért (nem vicc!) egy használt L-es Schubertet, az viszont használhatatlanul bő nekem (meg ezer éves, és tiszta rongy a belseje: stílusos Halloween tök lesz belőle).
(#32063) Xaels: én nem híztam tavaly óta egy dekát sem, így az nem lehet oka szerintem... (Ja, és frissen vagyok "fodrászolva")
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #32058 üzenetére
Én is így vagyok a bukómmal. Amikor vettem majdnem lötyögött a fejemen, de azóta felkaptam majd 20kg-ot és hiába nincs már hosszú hajam de most alig jön a fejemre. Kövi hónapban újat veszek.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #32062 üzenetére
Emlékszem, én is majdnem vettem Meg a tágítós sztoridra is emlékszem
Ha meg tudod állapítani a fejed formáját (miért is ne ), akkor erősen ajánlom a WebBikeWorld sisaktesztjeit, ott figyelnek a sisakok belső formájára is.
Nekem aránylag kerek fejem van, ezért a tesztjük ajánlása alapján próbáltam fel egy kereskedésben a Caberg Rhyno sisakot. Azóta csak ezt veszem, már a harmadikat nyüstölöm (azóta Konda-nak hívták, most pedig éppen Duke-nak). Most is azért cserélem mert tavaly kétszer leejtettem, és sima plexi és a napszemüveg is elég karcos, a két plexi árát pedig inkább egy új sisakba teszem bele.
-
csongi
veterán
Sisak igazítás: Én kivettem a szivacsot, kézbe vettem egy tálkát aminek rendesen volt rádiusza. És a nikecelen nyomtam összébb egy picit a kritikus helyen. Nekem fejtetőn és homlokon nyomott.
Tudom így változik, meg úgy változik,,,,, stb.Motor vásárlás:
Milyen fajta motor érdekel?
Napi ingázás, meg túrázásra akár egy 650 Burgman.
Váltós túra 650NT, BMV RT....stb
Napi futkározás mellé nem javaslok, idomtalan motort. Nagy szívás ha elázol,,,, stb. plusz a túrásabb vasakat zárható dobozokkal lehet felruházni.Ha lehet könnyebb vasat keress, napi használatban már meg is lehet utálni a nagy tömegű motor rángatását, kezelését. De ha 1M körül van rá, akkor én két motort vennék, Egy 250-400 közötti napi futkározós robogót, és egy 6-700K közötti túra vasat.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #32059 üzenetére
Áh értelek...neki sem hiszem h jó lesz, mert nem elég magas, lehet, hogy emiatt hasalósabb lesz, meg súlyban sem tuti, hogy ok. De egy próbát megér.
MÁS: Ugye beszéltük, hogy mindenki arra költ...na elvittem ruhát kitisztíttatni és olyan, mint az új. Kívül-belül tisztítják, nem kell kenegetni, impregnálják kívülről pluszban (az a matt réteg újonnan), nincs semmi szaga (bőrszagú). Egy kabát és nadrág 15 600 Ft. Gondoltam 5 szezon után ennyi jár neki, és megéri. Szóval aki nem csak kívülről kenegetni akarja, hanem tiszta, szagtalan ruhában akarja nyomni, annak érdemes ide fordulni: [link]
Nem reklám, csak olcsóbb, mint a katayunga (mellesleg ők is ide viszik egy kis felárral) és csomó helyen le lehet adni az országban, protektort sem kell kivenni."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Fred23
nagyúr
Valaki meg tudná mondani nekem, milyen típusú ez a Simson, ha egyáltalán az? Sosem láttam ilyet, még legjobban az AWO 425 Sport-ra hasonlít, de az eladó azt írja, hogy 125 ccm, és 1987-es évjárat. Nem tudok ilyen Simsonról.
-
Nikla
tag
Szia, 1m a motorra van (átiratás (az most hogy megy), azonnali lánc,olaj csere + javítások esetlegesen)
bukó,kabát, kesztyű már van, csizma és térdvédő a következő (márc), aztán pedig gerinc prot (ápr).
Vezetés technikai tréning szintén le van fixálva, (máj), így ez azon felül értendő (motor vásár terv szerint máj/jun).Igen, de a 250-est egy ~50kg-os lány hajtja
Amit még szeretnék, az a bukó gomba /bukó cső.. ér az egyáltalán valamit? érdemes pénzt költeni rá?
DL_650 sokadjára kerül elő, van itt valaki aki hajt/hajtott ilyet?
Ide tartozik: esetleg valakinek van tippje, milyen olyan csizmát érdemes venni, amiben azért járni is kényelmes és "normálisan" néz ki? (értsd nincs agyon neonozva, stb) mert a munkám miatt sokszor lenne, hogy ügyfélhez motorral mennék ki és nem akarok állandóan váltócipővel furikázni.. vagy ez álmodik a gyomor ..
köszönet
[ Szerkesztve ]
Ha a hangya saját súlyának 50x -esét bírja el, akkor 10g hangyát le lehet küldeni egy sörért :)
-
Mizsala
csendes tag
Nekem bukócsővel van tapasztalatom. Borultam már sajnos a transalpommal, a rávaló bukócső és a hátsó doboztartó vasak 99%-ban felfogtak mindent. Egyetlen idom sem ért le, egyedül a lábtartóm ahogy felhajlott a fékkarom kicsit meggörbült.
Na jó, nem egy nagy borulásról beszélünk, csak épp eldőltem
Viszont amikor idegből talpravágtam mint egy bicajt, akkor láttam hogy gyakorlatilag semmi baja... -
Mizsala
csendes tag
És a legviccesebb az egészben, hogy vezetéstechnikai tréningről hazafelé adtam mindezt elő Kissé felment a pumpa
A Márc 26-i bmw-s veztech tréningre tervezi valaki innen jönni? Én a gyakorlóra el akarok menni, csak félek, hogy még nem lesz az az igazi jó idő. (nekem a +10fok esőmentesen már jónak számít) www.drivex.hu
-
vendingo
veterán
válasz Mizsala #32077 üzenetére
Én .mf motorjával voltam így, amikor a hülye oszták felborította és a plexinél fogva próbálta felállítani. Úgy felkaptam, majdnem átzúgott a másik oldalára, pedig nem vagyok egy vasgyúró alkat.
Csak sajna, amikor talpra állítottam látszott, hogy letört a lábtartó, meg a váltókar... Idegesebb voltam mint .mf. Úgy elküldtem az anyjába magyarul az osztrákot, míg .mf higgadtan kezelte a dolgot, amíg én kiabáltam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
hcstuning
tag
válasz PoLizei #32018 üzenetére
@csongi
Elvileg olajszűrő is lett cserélve, nyilván. Nem hiszem, hogy az olajat beletöltötte, a szűrőt meg nem. Legalábbis árban az olajmutyival többet ér. Szvsz vagy semmit sem cserélt, vagy tényleg megcsinálta.Köszi a tippeket, én is először a betöltő dugón keresztül próbálkoztam volna
Hétvégén kiderül, most nincs nálam a motor. Ahogy látom, sajna esőt mond. A gyakori, gyertyáknál való beázását az SV-nek még nem orvosoltam, lehet azt is beleveszem a hétvégébe.
-=Joey=-
-
Dexar007
veterán
válasz vendingo #32080 üzenetére
Mindenki csak ugy emelgetve dobalja a kozel 200 kilos motorokat? En par hete mikor elcsusszantam az XT-vel,szinten csak ugy ,,felkaptam" az aszfaltrol.Kesobb mikor hazaertem akkor gondolkoztam el azon,hogy az ilyet vezetestechnikai treningen kulon szoktak oktatni,en pedig ugy allitottam fel szo szerint mint egy biciklit.Nem hiaba,az adrenalin csodakra kepes.
Mondjuk egy kozel 300 kilos balnat mar erdekesebb lenne.Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
Örökzöld videó, de a végén ahogy Colin Edwards kiakad és bemutat a középső ujjával meg dobálja a sódert többször is az még ma is megmosolyogtat
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Dexar007
veterán
válasz -Mosquito- #32086 üzenetére
Mintha nem lenne tokmindegy,addig amig nem serulsz le. Nem tervezem tul sokszor emelgetni,pontosabban lehetoleg egyaltalan nem.
Give me your cum,bull!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #32086 üzenetére
Én eddig 2x dőltem el egyszer álló helyben akkor az adrenalintól úgy felkaptam a motort mint a sicc. Meg sem éreztem. Másodjára alatta volt a lábam 5kmh-nál ( mély kavicságy frissen rakva) hát ott feküdtem volna addig amíg nem jön valaki, de szerencsére voltak ott páran. Mekkorát szoptam te jó ég...
Azóta kavicságyba nem megyek."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
Ma hívtak a teló szervizből. Egy hétre vállalták
Remélem jó is lesz ! -
kcsa
veterán
Robogós topikban feltettem a kérdést, de nem jött válasz, hátha ti tudjátok
Könnyűfém-felniről a régi súly-ragasztó maradványokat mivel lehet leszedni? Dörgöltem nitró- és szintetikus higítóval is, de meg se moccan.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #32093 üzenetére
Jaja. Kárászy bevállalta, és nem is mondott halálos árat. Nem nyavalygott, hogy miért kell, vagy nem is tudom. Annyit kérdezett, melyiket szeretném javíttatni? Mondtam neki, hogy az egyik szar a másik meg fos
Kellene nekem két jó lengéscsillapító.
Rendben, egy hét kb és szólnak, mi volt belül, mit cseréltek és mennyibe kerül. 17-21K között lesz darabja.
Egy pár új 90K. Olaszba szétnéztünk, kint van barátom. 70-80K között van.
10 éves az alkatrész. 40-ért ha tényleg jó lesz akkor megéri, nem beszélve arról, hogy környezet kímélőbb, mint kidobni
Úgy hogy most izgulok, és remélem jó leszkcsa: Ha nitró sem szedi le... Festett felületen vigyázz vele, mert matt lesz a festék.
Gumisnál lenni kel oldószernek, mivel a millás felniken sem lehet rajta hagyni a cuccot. Drága motyó ezért nem kenegetik.
Ha nincs más akkor próbáld feláztatni, brigéciollal, de az pár napot igénybe vesz mire feloldja, ha feloldja.
Vagy féktisztító, de ez is mattá teheti a felületet.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Lehet, azért mert a robogókat nem nagyon szokták* centrírozni, nincs tapasztalat.
Amúgy nekem mindenféle ragacsra bevált a karbitisztító, szinte túl agresszív is.*: tőlem kérdezték, hogy mekkora gép, mert a "kicsiket" felesleges. Mondjuk csak
a hátsó felni volt nálam, majd megcsináltatom valamikor az elsőt is. Amúgy még
a féktisztító is segíthet, de arra is mondják, hogy nem barátja a festett dolgoknak. -
kcsa
veterán
válasz csongi #32095 üzenetére
Nem gáz ha mattul tőle - azt már nem másoltam be hogy autóra kell, de motorra is érvényes a kérdés
Féktisztítót még megpróbálom hétvégén, ha az se, akkor elviszem gumishoz, úgyis rá kell rakatni az újat.
Köszi az ötleteket
A felni belső oldala felőlem úgy mattul ahogy akar.
@DigitXT: engem is meg akartak győzni hogy a 13-as felnit nem kell, de mivel fizettem, megcsinálták.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #32095 üzenetére
Mondtam, hogy ők elvállalják, mert ez hasonló technológiának tűnik, mint az autóké...
Déczy elkészült az enyémmel. 20K-val olcsóbb lett, mint amire számoltam, úgy, hogy menetet kellett javítani, új örmös anyát esztergáltatni. Hmm, szerintem nem drága. Remélem fasza lesz.
Egyébként pedig a hátsó rugóstagot (nem is tom ki kérdezte) mindenkinek ajánlom, hogy 10 éves kor után legkésőbb csináltassa meg. Az enyémben szinte alig volt már gáz, olaj meg mint a fos. 15 év és 67e km...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Horgász topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen