- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
Hirdetés
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hcstuning
tag
Valakinek van tapasztalata ilyen headsettel?
Árban elfogadható, csak nem tudom zárt sisakra fel lehet-e rakni, mert képen csak nyitottra van felszerelve.
Vélemények szerint sokaknak halk, de ez szerintem mindegyik másik eszközre is igaz, csak sebesség kérdése. Meg persze függ a sisak zajszigeteltségétől is.
Az Intercomnak vannak még eszközei ilyesmi árban 16-17k környékén. Jelentős különbség lehet közöttük?
[ Szerkesztve ]
-=Joey=-
-
ALI_G
veterán
tegnapi edzés: [link]
-
Integra
titán
na, első interphone f4 modul megmurdált, nem működik az on/off gombja. 2,5 szezont bírt asszem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
polimorf
tag
Erre jön valaki?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Ebben a "csodálatos" esős időben nemigen megyek el a Komáromi motoros találkozóra (sajnos)
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Csütörtök reggel. [link]
Én a külsőbe mentem eleinte mögötte még nem kivágott és ment egyenesen a kijárata felé. Én amúgy ugyan oda mentem csak szabályosan és 3 másodperccel később értem oda.
Indexet nem használt.Kicsit túrom a KRESZT előzős meg stb terén. Főleg a merről hol mint a kocsisort pirosnál. Az a kedvencem.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #35719 üzenetére
Tavaly is voltam d211-el, de az nem lett ilyen leharcolt, raadasul most gumimelegitoztem. Mondjuk az aszfalt csak 24 volt. Chrobakot kerdeztem, ilyenkor mar soft-mediummal szokott menni.
-
yodamastah
őstag
Ahogy fogy a gumi, a végefele sokkal könnyebben szétmegy mint az új. Az új akkor is jól néz ki egy ideig ha nagy baj van. Mindenesetre nem egy szétment dunlopot láttam már eringen. Persze ez futómű meg vezetés probléma is. Chrobák pl sokkal lendületesebben megy mint az átlag ilyen 1:20-1:30 közötti emberek, és ez is sokat számíthat. De az ő motorján is láttam már rommá tépett gumit
Lehet amúgy a mostani dunlopok már jobban bírják valamivel. D211 már nincs ugye régóta, és a kr108 is állandóan változik.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Előre is elnézést a tudatlanságomért.
Ebay-ről regisztráció nélkül lehet rendelni?Eztszerettem volna megrendelni.
Mert nem regisztráltam és valami ZIP kódot kér (azt se tudom mi az)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Integra
titán
válasz polimorf #35725 üzenetére
kell, és paypal account is
ebay topic - sokat segít...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #35724 üzenetére
Ő egy kockásra kopott michelinnel ment, olyan, amit már ledobtam volna, olyan kopott volt a széle A kockásra kopottat pedig úgy értsétek, hogy a szélén 4 cm-en volt a törés, nem középen mint az utcán kockásra kopott pilot road 3, 40.000 km autópálya után
-
polimorf
tag
válasz csongi #35728 üzenetére
A fékem azért nyiszorgott mert a hátsó kerékcsapágyam ki volt kopva és oldalirányban el tudott mozdulni az egyész kerék.
A hátsó kerékcsapágyak ki lettek cserélve és ezzel megszűnt a fék nyiszorgás is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
yodamastah
őstag
Utcai gumikkal nincs probléma eringen. A lazább szerkezetű pályagumik amik nem bírják. Azok is inkább az életük vége fele.
Ha nézted tegnap a motogp FP1-et, ott is azzal szoptak hogy nincs tapadás az újraaszfaltozott és poros pályán, nem tudnak lendületesen lapon menni, és a hátsó gumik 4-5 kör alatt elég rendesen szétmentek! FP2-n már 9-10 körig bírták a gumik mert tisztább lett és felgumizódott kicsit a pálya.
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #35691 üzenetére
Biztos az a legnagyobb feeling, ha van hozzá az embernek türelme meg kézügyessége. Nekem nem lenne.
(#35692) TayRol!
Akkor jól emlékeztem, hogy nem emlékeztem.(#35695) Outlander!
Most mé'? Há' de látszik hogy motort árul, nem?
Komolyra fordítva: ritka nagy tehetség, az biztos.(#35699) zsolt19900!
Ja, én meg azt hittem már zsákszámra hordod haza a pénzt.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
WTF! Ráismer még erre valaki...?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
Nem találós kérdésnek szántam, csak iróniának. De valóban SV.
Itt meg egy "Cafe Racer" az arra áhítozó(k)nak.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
nem vagyok nagy naked motoros, de ez a super duke r, ezzzz, nyami
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #35744 üzenetére
Elb@szott komoly ez a gép. Nekem a ktm-ek mindig annyira más motor érzetét keltik. Nem akar olyan lenni mint a többi...
Nekem komoly alternatíva volt a 990smt is.
Csak az1-2 évesekben még nincs abs. Ami nagygáz.
Az új meg árban nemgyenge...
De ezekben már minden van. Nagyon frankók. Csak fizesd ki."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #35733 üzenetére
Nem lattam.
Ilyenkor a gumi felulete vagy a szerkezete is serul?
Belefer meg egy kakucs delutan vagy tul rizikos lenne egy ilyennel?
Tavaly nem tapasztaltam ilyet, futomu beallitas a regi, elsonek semmi baja. -
Integra
titán
válasz Ferdzsoo #35745 üzenetére
nekem is rettenetesen tetszenek a ktm-ek a különcségük miatt, nagyon jó ránézni a motorjaikra és tuti, hogy vezetni is. viszont úrimuri ez a luxus kategória és ezt a cikk végén érthetővé is teszi a random megjelenő elektronikai hibákkal. érted, egy gyári bemutatón is megbolondulnak a motorok, ez azért félelmetes.
a másik tanulság nálam, hogy ha nem az adott gépről szól egy cikk, akkor már nem figyel annyira oda a szerző és lemeri írni a frankót. itt az s1000rr elektronikájára gondolok, ahol "balta módjára" ejti vissza az első kereket.. ilyet az első cikkekben anno sehol sem lehetett olvasni. tehát a bmw is csak egy motor és nem az überallesvas, mert hibája van annak is. csak a kérdés, hogy 5-6 milliós motoroknál ez megengedhető e. nyílván igen, mert aki ilyen motort vesz, annak biztos van 90%-ban egy másik motorja, ami mindig működik. viszont valszeg pont ezért nem fogja érdekelni, ha nem hibátlan a motor, mert óriási élmény lehet nem racionális alapon venni egy méregdrága motort, hanem azért, mert a szíved azt akarja. ktm, ducati etc.. nem érdekel, hogy lerohad, megteheted, hogy lerohadjon, mert átülsz utána a másik motorra és mész tovább, amíg a vaskos költségért megjavítják.. egyszer jó lenne ezt az érzést megtapasztalni, jó lenne nem 50 évesnek lenni addigra
abs nélküli motort már én sem vennék, a következő motorom biztos abs-es lesz. ha apum tehenével megyek és ramaty az idő, netán esik, bátran fékezek bármikor, nem zavar, hogy esik, dolgozik gyönyörűen a rendszer, ezt az én motoromon azért soha nem merném megtenni ilyen elánnal. hihetetlen pluszt ad az abs és teljesen egyetértek vele, hogy kötelező lesz minden motoron. felnőtt a technika már, kiforrott, és közúton meg aztán pláne csak abs--szel motort vegyen már mindenki, ha teheti, még használtban is.canni:
nekem tetszik, más, sőt, még a bmw felemás orrait is megkedveltem, nem azért mert szép, hanem mert más, vállalja, hogy más. és ezeket a dolgokat egyre jobban értékelem. mondom ezt úgy, hogy az én motoromnál unalmasabb kinézetű semmilyen motor nem sok van[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #35744 üzenetére
Ha nem tudnám, hogy a KTM-nél szándékosan így dizájnolnak, akkor azt mondanám, hogy eléggé baltával faragott formája van. Én azért a két felnit még visszadadnám a dizájn teamnek, hogy dolgozzanak rajta, mert nem illik az összképbe
Amúgy van, amelyik KTM-nek bejön ez a szögletesség, de néma nem. Nekem mindenesetre nem nagyon jönnek be a szögletes formái.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs