- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz fattyu #55001 üzenetére
Nem hülyéztem le senkit. Legfeljebb ahogy állnak a dolgok, úgy fest szélsőséges a véleményem a többi fórumoséhoz képest.
(#55002) kcsa: Nem arcoskodásból írtam.
(#55003) Feree13: Szerintem marhára nem a km-től függ a tapasztalat. Kell hozzá km, de önmagában nem sokat ér.
(#55004) Daywalker: Nézd, a hegyikerékpáromon 185mm-es hidraulikus tárcsafék van elöl hátul, amivel kétujjal bármikor blokkolóra fékezhető az első kerék. Ha azzal meg tudok állni homokos/murvás mindenféle talajokon, jó nagy lendülettel hegynek lefelé, akkor talán a motorral is boldogulok, aszfalton. Rossit Ti kevertétek bele a történetbe....
(#55005) amdk7: Látom nem nézted meg a videót, amit linkeltem. A gond ott van, ha csúszáshatárra fékezed az első kereket, akkor könnyen blokkolódik egy pillanatra, és azzal már be is kapcsoltad az ABS-t. Másik eset, ami gyakran előfordul, ha nem teljesen sík az út, ott is az úthibákon pillanatokra elveszhet a kapcsolat az aszfalttal, ismételten bekapcsolva (feleslegesen!) az ABS-t.
(#55006) KoVee84: Z750-en nem ültem. De nem is nagyon vágyom rá, az az igazság, nekem nem jön be. Viszont 600-as fiatal Horneten mentem sokat, úgy gondolom, az elég jó összehasonlítási alap, mit tud egy jóféle sor4-es motor, papíron komolyabb fékekkel, futóművel [link], mégsem vágyom olyanra az SV helyett.
Az az érdekes, bár sokan szidják az SV fékeit, nekem az égvilágon semmi bajom vele (gyári tárcsa+betét, k8-as gépen). Utassal (én vagyok bő 100kg, utas még 55-85kg, attól függően kivel megyek) már nem az igazi, viszont ha egyedül ülök rajta teljesen jó a legdurvább fékezéshez is.
Amit a futóműről írsz, viszont tény. Az elég gyenge. No, nem mintha a legtöbb kategóriatársán sokkal jobb lenne. Majd ha kicsit jobban állok pénzügyileg, megy majd egy GSXR futómű rá, és akkor nem lesz gond se a fékekre, se a rugózásra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs