- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #54097 üzenetére
Azt észerevettem hogy ha csak a motort döntöm és én maradok viszonylag függőleges akkor jobban tudom dönteni a motort mintha dőlnék vele együtt...
De ezt most nem sokat gyakoroltam, legközelebb erre fekszek rá..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
ludsimon
veterán
-
-Mosquito-
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz ludsimon #54102 üzenetére
Dehogy. Hideg aszfalt (sacc 10-12 fok volt, nap nem sütött), túl lágy rugó hátul és medium keverék. Kemény keverék talán bírta volna.
Conti race attack volt ez, akkor jelent meg és kipróbáltam. Nem volt rossz de utána dunlopot próbáltam, aztán maradtam annál.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz yodamastah #54104 üzenetére
Jézusom! Így ment a levesbe 30k? Durva!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xaels
félisten
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #54105 üzenetére
Jo lesz az 45k-nak is, az elso szokott 30 lenni :-)
Yoda: hat jah, meg kezdo vagyok :-) majd lesz jobban is tepve.
Feree: en azt vettem eszre, hogy akkor tudok jobban kanyarodni, hogyha fejjel erinteni akarom a foldet es kicsit huzom le a kormanyt amerre dolok. Csak nehogy egyszer tul jol sikeruljon
nekem a kiulessel van meg bajom. Nem merek jobban kiulni, mert azt hiszem, hogy ennel jobban mar nem lehet, pedig kozom nincs hozza :-)Par kakucsi kep, egyelore ennyi megy nekem: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #54109 üzenetére
Akkor csináld ahogy szeretnéd Amelyik stílus neked könnyebb, vagy amit érzel. Természetes, hogy könnyebb nem kiülni csak a motort dönteni, mert kisebb fizikai megpróbáltatás, és ahogy írja, a térden fordulás sok gyakorlást igényel, csak akkor lesz hatékony pályán (nem utcáról beszélünk). Remélem elhiszed, hogy a gp-n és az sbk-ban is azért így motoroznak, mert így a gyorsabb Lassabb kanyarokban is be lehet takarózni a motorral szépen...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #54093 üzenetére
Ezzel a kerdessel en is sokat foglalkoztam.
Jelenlegi motorommal megneztem meddig lehet donteni. Az eleje elkezd remegni, es elcsuszik, erdekes modon jelenleg a hatulja jobban birja. Termeszetesen probaltam a leheto legsemlegesebben kiserletezni, sajnos nem tudom mennyire sikerult. Kellene egy gps es koridomero, rengeteget lehet vele fejlodni, es analizalni a koroket. Kovetkezo beruhazasom az lesz. Utcai guminal, es egy joval nehezebb motornal fogalmam sincs mennyire lehet ezt probalgatni eses nelkul. Valoszinuleg nem[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54113 üzenetére
Köridőt telefonnal is tudsz mérni, pl a Racechrono alkalmazással.
Magyar pályák is benne vannak.#?*@&!
-
Ferdzsoo
addikt
Jah egy kérdés:
Az normál hogy gumicsere után, elsőkerék visszaszerelés után fékezéskor darált a fék, de mire a 400km-ert lenyomtam a végére már sokkal jobb lett, még egy picit azért érezni.
Figyeltem mindenre visszaszereléskor, behúzott fékkel húztam meg a féknyergeket, a tengelyt, mindent, összeültettem a villát is többször mielőtt meghúztam volna minden csavart."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Czimby
addikt
válasz zeon.hu #54114 üzenetére
Szerintem ezt ő is tudja
Egy Qstarz 818XT külső GPS kell meg telóra a RaceCHrono, meg ha van egy GoPro az sem hátrány és össze lehet dobni a telemetriás videót. Amit télen lehet elemezgetni...
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Anulu79
addikt
A Kawasaki, a Suzuki vagy a Honda (V) motorok kényesebbek?
-
Anulu79
addikt
válasz fattyu #54122 üzenetére
Nem! Teljesen komolyan gondoltam, De tényleg érdekelne mert gondolkodom a cserén és mind a 3 típusból van kinézett modell. Persze csak ha a jelenlegi tulajjal meg tudok egyezni.
Kényesség alatt azt értem, hogy gondolom motoroknál is van olyan ami szervízigényesebb. Mint ahogy az autóknál is van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #54123 üzenetére
Jó, de V motorral is gyártanak Túra Endúrót, Naked, Cruiser, Chopper motort. Mind mind másmilyen használatra hangolva. Egy SV blokkja másmilyen mint egy Intruderé hiába V2 mind a 2. Típustól és évjárattól is függ minél mire kell odafigyelni esetleg. Léghűtése, vizes... Egyébként szerintem a japánok között nem lehet kényesség tekintetében nagy a különbség...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz Anulu79 #54120 üzenetére
Akkor majd trollkodok én
Azt nem tudom, hogy a Suzuki V-Strom, vagy a Kawa KLV 1000 a kényesebb-e
De tényleg nem lehet ilyen formában kategorizálni őket. Bármelyik gyártónál beüthet valami tervezési hiba 1-1 típusnál. De nem hinném, hogy egy Intruder sokkal rosszabb, vagy sokkal jobb lenne, mint egy (kawa) Vulcan, vagy egy Honda Shadow. Amúgy a Yamahát miért hagytad ki?
-
Anulu79
addikt
A Yamahát azért hagytam ki mert ami árkategóriát és stílust néztem abban nem találtam olyat ami bejönne.
Konkrét típust már nem tudom mert csak ráírtam az eladókra és nem mentettem el a hírdetéseket. De azt hiszem, hogy talán Marauder, Vulcan meg Shadow volt. Szóval a chopper fazonokat nézegetem.
Tehát akkor egyformán jó mind a 3 gyártó kényesség tekintetében. tehát nem kényesek.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Anulu79 #54127 üzenetére
VN800 kawám volt, 4 év alatt semmi komolyabb baja nem volt kb 80K km alatt.
illetve annyi, hogy mindig volt rajta valami átalakítani való#?*@&!
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #54127 üzenetére
Ezek a motorok nemigazán kényesek, bár azért nem árt tisztogatni őket kicsit sűrűbben. A blokk sincs kiélezve. Ha megadják nekik a kötelezőt akkor nagyon megbízhatóak.
Hát igen. Nekem sem jönnek be az újabb Yamaha Midnight Star-ok. Árban meg a Dragstarok elég magasan vannak. Hamarabb találni Shadow-t meg Vulcan-t, na meg Intruderből 600-ast meg 800-ast.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz Anulu79 #54127 üzenetére
Choppert nagyon ritkán használnak olyan körülmények között, ahol az a pár százalék különbség előjönne. Legalábbis szerintem. Ritkán látok chopperest az autópályán 160-al cikázni az autók között, és Lillafüred-Felsőtárkány között sem láttam még őket lábtartót karcolni.
A másik véglet, amit már inkább le se írok, mert olyan csúnya, hogy Alsóörsön a trélerről letolni és begurulni a kempingbe, bármelyik Harley jó, ha legalább 10millába kerül
De rendes ember motorral ilyet nem csinál. -
Xaels
félisten
150-nél vége a Dragstaromnak, de ott karból kell kapaszkodni már, mert semmi szélvédelem és az összes menetszelet telibe kapni. Múltkor a 4-esen jöttem haza és 1óra alatt jobban elfáradtam mint előző nap amikor kerülő úton mentem vagy 3 órát Nem is hiányzik, hogy 200-al menjen. Ilyen téren nem tudom mi értelme a powercruisereknek, persze 1-2-re rá tudnék cuppani.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
zeon.hu
nagyúr
én lecseréltem a kormányt majdnem egyenesre, így előredőlős lett, jóval könnyebb volt nagyobb sebességnél megtartani magam. több napos túrán meg a kormányon volt a sátor, na az szinte az összes szelet elvezette.
(kaptam hozzá plexit, de sose használtam)azért mi is szeretjük ám a kanyarokat, simán indultunk innen az alföldről a hegyekbe egyéb cél nélkül is. plusz nekünk sokkal hamarabb leér a lábtartó
#?*@&!
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #54132 üzenetére
Nekem is egyenes Nem mondom, hogy nem szoktam húzni neki, mert ha olyan akkor meg szoktam ereszteni, de 70-90 között az igazi élvezet. Olyankor tudom a tájat is élvezni, a szél sem visz le és a rezonancia is minmális. Plexit én sem tennék fel soha az életben.
A kanyarokat én is szeretem, a lábtartó most nem enged sokat dönteni, rendesen megkoptattam már mindkét oldalit de élhető, a Mátrában így is jobban mentem mint az autósok többsége. Majd ha lesz időm meg pénzem akkor maratok egy új konzolt, hogy feljebb és hátrább kerüljön kicsivel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #54135 üzenetére
Itt is billen, de nem szeretnék egy úthibán azért fent akadni a kanyarban. Soha az életben nem ülnék repülőre, legalább is olyanra ami fel akar/tud szállni Egyébként én is szoktam egyenesekben kicsit meghúzni, de tartósan nem szeretek többel menni mint a megengedett. Az ha leelőznek nem szokott zavarni, ha olyan van le is húzódom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #54137 üzenetére
Hogy őszinte legyek, nekem az egyik álmom, hogy olyan magasra repülhessek egyszer ahonnan nem lehet visszaesni Megnézném az ISS-t... Arra lehet erőt vennék magamon, de piszkosul tériszonyos vagyok. A motorozás elérhetőbb ilyen téren. Nem szeretnék lemondani róla, tartósan semmiképpen sem. Anno mikor a Virago-t eladtam, elég hamar megbántam pedig nem használtam sokat. Mikor újra felültem, meggyógyult a lelkem
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
zeon.hu
nagyúr
súlytalanság elérhető kisebb magasságon is, pl AN2-vel is szórakozott nemegyszer a pilóta.
(az Apollo 13-at is így forgatták tudtommal, persze nagyobb géppel)
szerk: a tériszony nem nagy gond, jó pár tériszonyos kopaszt képeztem ki annak idején, mind letette az alap vizsgát. más a 20m és más a több száz/ezer.a motorozás meg annyira hiányzik, hogy szó szerint fizikai fájdalmat okoz... pláne hogy itt beszélünk róla...
[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #54139 üzenetére
Nem a súlytalanság a lényeg. Maga az űr és az ISS. Szívesen újjászületnék egy olyan korba ahol mindennapos a csillagok közötti utazás. Már néztél valami utódot?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #54141 üzenetére
Ezt meg tudom érteni. Nálunk is itt a 2 kislányom. Mondjuk nekem annyival könnyebb a helyzetem, hogy csak A és V-s jogsim van ezért nekem csak motor van. Az elmúlt 2 évben nekem sem sikerül teljesen talpra állni. Azelőtt mindig volt kis tartalék a számlámon, 3-4éve még 300k körül, utána egy rövid ideig 100k volt és most gyakorlatilag majdnem mindig 0-ra jövök ki, tavaly előtt karácsony meg gyakorlatilag mínuszos volt még ha nem is tartoztam végül senkinek. Rengeteg cuccom volt amiket lassanként eladtam így vagy úgy, hogy tartsam a szintet.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Anulu79
addikt
A nagy sebességnek számomra semmi értelme. Kis idő után tök mindegy, hogy mennyivel megyek mert úgyis megszokom. Meg én szeretem élvezni a motorozást meg a tájat. Szerintem elég nagy teljesítményű a gépem de valahogy nem vonz az, hogy húzzam neki mint az állat. 1-2 alkalommal amikor nem volt az úton senki eleresztettem, hogy megnézzem milyen is de valahogy nem csiribált el a dolog.
-
vlevi
nagyúr
válasz ujskodas #54133 üzenetére
Nyíregyházán. De ha arrafelé van dolgom (évente 1-2 alkalom), akkor majd bolond leszek a 3-ason, főleg pályán menni
"azért mi is szeretjük ám a kanyarokat"
Reméltem is
De a chopperes csoportokra inkább az a jellemző, hogy szép komótosan végigpöfögnek az úton, megállnak elég sűrűn, többet dumálnak a benzinkutakon, mint amennyit gurulnak. Ilyen is van. Vannak, akiknek ez a része tetszik a motorozásnak. És ez így van jól, nem vagyunk egyformák. Én se vetem meg, hogy egy nagyobb csoporttal elmenjek valahova a világvégére, de sajnos nagyon ritkán adatik meg az alkalom.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Nyugi, nem vagy egyedül. Azt leszámítva, hogy nekem a jogsimba A,B,C van, pont hasonló a helyzet. Sőt, a hó végén innen onnan fusi munkákból töltjük vissza az előleget, hogy ne minusszal kezdjük a hónapot. Bár ha nem jön semmi gixer, mint pl. most a lánccsere, akkor elvileg ki - ki jövünk mi is nullán.
Fel a fejjel, a lényeg,hogy dübörög a gazdaság, sose éltünk ilyen jól az m1 szerint.
De szarni bele. Örülni a gyerekeknek, az egészségnek, örülni, hogy nincs adósság és csak annyi a baj,hogy nem tudunk milliókat félretenni. De van munkánk, motorunk és telik benzinre. A többi mellékes.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
kcsa
veterán
Beszállhatok a panaszkodásba, vagy vége a bulinak?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- OTP Bank topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- World of Tanks - MMO
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs