- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Új HMD modell bukant fel
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
válasz Fenn3gyer3k #53700 üzenetére
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Laraxior
titán
Ő is fel volt öltözve, az esélyt megadta magának, mégis történhetnek olyan dolgok amikor sem ruha, sem sisak nem menti meg az életed.... kedden lesz a temetés
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Igen.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Letört sebváltókar pótlása:
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Pont a méretem és kényelmes,egy élmény benne a motorozás.Nagyon örülök neki. Menet közben nem meleg,csak akkor van benne melegem ha legalább 10 percig kell állni a tűző napon.A ruha hónalja alatt vannak lukak a szellőzésnek,valamit csak számít.Most csizmát és kesztyűt nézegetek, eddig ezt találtam,lehet hogy megint megfogja szólni egy két fórumtárs.
Csizma 6000ft használt.
Kesztyű 3600ft új.
Más:
A mocira fel vannak szerelve dobozok.
A múlt héten gondoltam bemegyek mocival és befejezem az elkezdett munkát,be is pakoltam a dobozokba ( asztalos szerszámok : fúrógép-gyalu-dekopir fürész és kéziszerszámok) indulásnál a motor eleje néha beszitált.Csak indulásnál tapasztaltam,10-15 km -es sebességtől már nem tapasztalható a beszitálás.Műszaki gond lehet az oka,vagy nem jó volt a súlyelosztás,vagy túl sok volt a súly ami elégé a motor hátulján van .
Az 57 kilómmal lehet,hogy kevés volt a súly a moci elején ?
Valami olyasmit olvastam ezzel kapcsolatban,hogy ez azért van mert az első keréken nincs elég tapadás.
Egyedül,vagy utassal nem szitál be az eleje.
A hátsó dobozban 12 kg a bal oldalon 12 kg a jobb oldalon meg 7 kg volt bepakolva.[ Szerkesztve ]
-
-
emre
veterán
válasz baboss #53708 üzenetére
Kesztyűt használtam ilyent, szerintem nem rossz
Csizmából inkább egy surranó, jobban tartja a bokát. A louis most akciózza Hasonlót használok kb. 2 éve, szerintem piszkosul megéri az árát.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #53709 üzenetére
Most jöttem haza a faluból és menet közben volt 2 motoros utassal,nem egy olcsó vas volt alattuk.Mind két motoros rövidnadrágban és trikóban volt a hölgy utasok meg sortban és vállpántos trikóban,még kesztyű sem volt rajtuk.Annak idején kb 15 éve a 350-es Jawa mocival elestem kanyarban kb 90-el mentem.Szerencsére megúsztam apró karcolásokkal,pedig egy sima sí ruha volt rajtam.Rá egy pár évre már csak egy Simson-om volt ,elugrottam a boltba egy szál fürdőnadrágban,az utcában egy kutya kifutott elém amit el is ütöttem.Elestem és csupa vér voltam mindenhol,jól felnyaltam az aszfaltot szinte pucéron,pedig nem is mentem csak 30-al.Hetekig fájt mindenem.Még elképzelni is borzalmas,hogy mi lenne a két motorossal ha elesnének.
emre
Köszi a linket és a tippet,nem is rossz.
Miért fontos,hogy a bokát tartsa ?
Én személy szerint nem szeretem a magas szárú cipőket,surranókat mert a bokámnál mindegyik szorít egy idő után.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz baboss #53708 üzenetére
Ja az nem látszott a képeken. Az én bőrdzsekimen nincsenek lyukak, ott csak a menetszél hűt.
Ahogy Bogyo is írta, a keretedtől függően próbáld kihozni a lehető legtöbbet. Nekem mondjuk nem jöttek be az olcsóbb túracsizmák. Köztük a Daytona belépő modellje sem, nem éreztem, hogy eléggé tartaná a bokámat. Próbáld fel mindenképpen.
Sajnos sokan tolják teljesen felelőtlenül. Én a páromat is felöltöztettem a legnagyobb melegben. Persze ment a panasz, hogy ráolvadt a ruha, de nem akarta a kordura kabátom felvenni és maradt a műbőr dzsekinél...
A boka könnyen sérül, motorozásnál pláne. Anno mikor elfeküdtem a Virago-val ha nem csizma van rajtam akkor a kipufogó rendesen beleégett volna a lábamba is pl.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
emre
veterán
válasz baboss #53711 üzenetére
Mert nehezebben megy ki.
Két fajta olcsó túra csizmát használtam és szerintem semmire sem jó, az egyik még mindig a polcomon porosodik. Nem érzem hogy tartaná a lábam, kb. olyan mint egy gumicsizma. A Louis-os surranót viszont nagyon szeretem, gyalogosan is kényelmes, ősszel, télen mikor bringával jártam dolgozni az volt rajtam. Nem túl meleg, de télen sem fagytam meg benne. De azért van rendes motoros csizmám is, egy TCX Infinity. Na ez már tényleg olyan mint amilyennek egy igazi motoros túra csizmát elképzel az ember.mod: amíg meg nem lett a tcx egy cross csizmában gondolkodtam. Van ismerősöm aki street gépet is azzal használ.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Something_
őstag
válasz baboss #53708 üzenetére
Akkor sztem ez egy NASA altal fejlesztett ruha lesz, mert en az agyonperforalt cuccban is lerohadok ebben a melegben ha meg kell allni a lampanal. Sot, ha megallok, ledobom a sisakot, gerincvedot es a kabatot, akkor instant folyik a fejemrol a viz. (Pl most is)
Jo volt ering, habar nagyon keves vagyok en meg erre a palyara.
-
Xaels
félisten
Én sok chopperest is ismerek akik a cross csizmára esküsznek. Egy biztos, hogy azokban van rendesen anyag, elég merevek is. A talpuk sem vékony, magam is nézegettem őket, de egyelőre teljesen egyenesbe kell jönni, le kell tudjak minden egyéb kiadást.
(#53715) V.Stryker: nem állítható a váltókarod? Egyébként szerintem nem vészes, én Shelly's-ben toltam azoknak pedig elég bumszli az orra.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #53715 üzenetére
Sima ügy, meg a váltókar állítható, és a bringámon is régi pedál klipsz-et használok, amit kicsit lazábbra állítottam a télen és belefért.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
Próba nélkül nem veszek semmit,eddig minden ruhát felpróbáltam.A hirdetési adatok alapján jónak látszottak,de amikor felpróbáltam mindegyiknél volt valami mérethiba.Ha mér pénzt adok ki érte akkor legyen kényelmes,még ha használt is.Eddig úgy csináltam,hogy 3-4 eladóval megbeszélem az időpontot,és egy tervezett útvonallal elmentem minden címre ahol felpróbáltam a ruhákat,legalább motoroztam egy jót is.
Az égés nagyon kellemetlen és nagyon fáj,még jó hogy megúsztad.
emre
Akkor a motoros lábbelinek is kb olyannak kel lenni mint a sí cipőnek,az aztán tényleg fogja a bokát,de alig lehet benne menni.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na akkor elmesélem az én fillérbaßó motoros göncömet kicsit bő lére engedve.
Nagyon kis pénzből motorozgatok 2 és fél éve. A jogsi kézhezvétele után Vateráztam egy használt cordura kétrészes göncöt (pőostával volt 24k a kettő együtt), ami az alábbiakból állt:
Kushitani japán kabát. Isteni, mintha rám öntötték volna, és nagyon masszív kivehető protektorokkal rendelkezik. Könyök, váll, gerinc. Van hozzá termobélés, de csak 15 fok alatt szükséges. Amúgy 10-35 fok között teljesen jó benne a klíma, nem tudom hogyan csinálják, nem izzadok bele a Lidl-es aláöltözővel. Imádom, de annyira öreg, hogy az eredeti fekete színe helyett már csak középszürke, ráadásul a fényvisszaverő csíkjai is lekoptak rendesen.Vele együtt volt egy szinte újszerű Shox nadrág, na az egy rakás sz*r: dögnehéz, 3 rétegű, de egyáltalán nem szellőző anyagból van, plusz a kivehető termobélés. 10-15 fok körül meg lehet benne fagyni, 20 foktól felfelé (bélés nélkül persze) szabályosan belerohadok, folyik az izzadság a szárán alul kifelé. Ezen semmiféle aláöltöző nem segít, egy pár órás önfeledt motorozás után messziről bűzlik az egész. A benne lévő vékony szivacs protektorok szerintem sz*rt sem érnek, főleg hogy a térd az lecsúszik a fenébe, pedig a nadrág jó rám.
Bő másfél évig egy legalább 10 éves gyalogtúra-bakancsban motoroztam, ami kényelmes volt, vízálló, de mostanra szétment, ráadásul mivel ilyen fémcsatos volt a főző része, így .- mivel a málhazsákra feszített sisakhálóban elakadt leszálláskor - kétszer borítottam miatta magamra a motort. Egyik alkalommal a benzinkúton, a kutasok röhögve "ástak ki" a gépem alól. Nem volt vicces.
Tavaly karácsonyra megleptem magam egy 10 eft-os, noname, de teljesen vízhatlan és szinte vadonatúj motoros túracsizmával a Vateráról, és nagyon bevált! Kényelmes, magas szárú, van benne bokavédelem, ráadásul akár kilométereket is lehet benne gyalogolni, hegyet mászni. Persze a bokavédelem az nem versenycsizma szintű, de hát nem is annyival döcögök a kis 125-ösömmel. Szóval bevált!
Kesztyűből többféle olcsó vackot vettem már (csak újakat), a legelső M-zone nevű gagyi pár hónap alatt szétfeslett a varrásoknál, pedig esőt soha nem látott. Aztán az Adamoto-tól vettem akciósan saját márkás pakisztáni bőrkesztyűt, jelenleg is ezt használom: nagyon kényelmes, de sajnos a tavalyi erdélyi túrán a 3 napos felhőszakadásban kissé megviselődött, azóta engedi a festéket. Amúgy szeretem, bár télen nagyon hideg.
Februárban meg beruháztam a membrános Lidl-esre. Ez télen jó meleg, állítólag a vizet is bírja, de kinézetre nagyon snassz, és nyáron nem szellőzik rendesen.
Ha meg lesz az új jogsi és a motor, akkor a csizma meg a kesztyű marad, de ha összejön a rávaló, akkor boltból fogok venni valami normális, márkás cordura göncöt túrázni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #53719 üzenetére
Nekem sincsenek kifejezetten drága cuccaim. Télen ugye a Bering Pop cipőt használom, elég meleg és tényleg bírja a vizet. Viszont a levegő is kint marad, eléggé be tud büdösödni. Csak olyankor veszem fel nyáron ha a vízhatlanságára szükség van. Egyébként egy Gáborcsizmát használok(nék) ha nem csúszna le a lábtartóról amin a megérett gumi semmit nem tapad, ezért előszeretettel Chuck bátyót húzom, persze abból is csak a magasszárút amíg nem veszek új tartókat, a jobb oldalit egyébként is házilag kellett egyenesbe hozni mert az előző tulaj odaverte Nyáron a klasszikus vastag marhabőr Brando dzsekim használom, ebben nincs semmi csak a háta dupla vastag bőr. Télire meg amit kollégától vettem 20.000-ért kordura ruhát. Spool kabát és IMET nadrág. Kesztyűt nyáron egy 3k-s ujjatlan szegecseltet szoktam, de a napot nem bírja a bőröm ezért vettem egy zárt Segura Gooze kecskebőr kesztyűt. Télire egyelőre Shox Fjord van, de abban lefagy a kezem télen 30perc után, az cserés lesz.
Ha meg lesz keretem akkor rendesebben felöltözöm, de csak mértékkel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
válasz Something_ #53714 üzenetére
Én csak azt írtam,hogy van a hóna alatt egy pár luk,ami szerintem nem sokat számít,ha fél óráig kellene benne lennem akkor biztos nekem is melegem lenne benne,szerencsére nem vagyok egy izzadós típus,hogy az izzadság folyjon rólam.
-
Laraxior
titán
Én ma bőrben toltam, nem is akkor van a gond amikor rajtad van és szakad a víz rólad, de amikor hazaérsz és nem tudod levakarni a cuccot, mert rád van tapadva, na az a durva
Holnap rövidnadrág, póló kombó lesz[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
DonThomasino
veterán
Tudja valaki útvonal engedélyhez milyen meghatalmazás kell? (okmányiroda)
A műszakihoz van egy meghatalmazásom amiben ez szerepel
Meghatalmazom:
Név: születési hely: év: hó: nap:
Személyi azonosságot igazoló igazolvány típusa: személyazonossági igazolvány, útlevél, új
típusú vezetői igazolvány, száma: ,irányító szám:
településmegnevezése: , út, utca, tér, körút, köz,
szám: emelet: ajtó: alatti lakost, hogy az üzemeltetésemben levő ……………………………. forgalmi rendszámú jármű műszaki megvizsgálásával kapcsolatos eljárásban képviseljen.Ez így jó szerintetek?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Laraxior #53723 üzenetére
Ne legyél papír qtya!
Mi szombaton indulunk Erdélybe, az első etap nekem Kalocsa-Debrecen lesz, és akkorra is 39 fokot jósolnak. Nem tudom hogy fogom kibírni a fentebb szidott Shox nadrágomban...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
válasz FIREBLADE78 #53727 üzenetére
A lábakat máshonnan kerestem hozzá.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #53722 üzenetére
Milyen 35? 7-kor jöttünk el eringről és 36 fok volt akkor.
Feree13: Tök mindegy. A tengely nem forog, hanem amikor bedugod, akkor két távtartót szorít oda a kerékcsapágyhoz, amit így fixál, és a külső része forog. A tengely fix. Max könnyebben bemegy ha kicsit megzsírozod, illetve ha bejutna víz, akkor valamit véd. De ez utóbbira nincs esély, mivel egy két-háromajkú szimmering fut a távtartón (abba kell olajat tenni egyébként) amin nem jut át semmi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
baboss
őstag
Erre van valakinek valami ötlete,hogy mitől szitál az eleje indulásnál ?
-
emre
veterán
válasz baboss #53732 üzenetére
A hátsó dobozba próbálj kevesebbet pakolni. A két oldalsó meg lehetőleg egyforma legyen.
Nekem ugyan nincs hátsó dobozom, de a két oldalsó megpakolva, plusz az ülés hátsó részén pár cuccal nem volt ilyen gondom. Mondjuk 140 felett már nem volt egészséges, de nem szitált.
Egyébként voltak hasonló dobozaim is. A doboztartó konzol gyári?[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #53731 üzenetére
Értem, azt vágom hogy nem forog, de azt hittem a csapágyak ezen viszont forognak, de akkor az sem mert csak a csapágy forog magán belül.
Akkor ennyi, köszi a helpet!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
baboss
őstag
Az oldaldoboz konzol egy Krauzer,
amihez rögzítőt kellett csinálnom, 5-ös lapos vassal oldottam meg,
Egy asztalos szorítóból amit alig tudtam meghajtani,mert olyan kemény volt az anyaga, kirögzítettem a csomagtartó alját a lábtartóhoz.
A Krauzer tetejére raktam egy 4-es alumínium lemezt amihez a hátsó doboz lett rögzítve.
A jobb és bal oldali hátsó rész alja szintén egy 4-es alumínium lemezzel lett összekötve,
ami a rendszám alatt lett hozzáfogva a hátsó sárvédőhöz.
Csak ha megvan pakolva akkor néha indulásnál szitál be az eleje.
Megnézem holnap,hogy ha egyformán pakolok a 2 oldalsó dobozba és a hátsóba meg keveset akkor szitál e még indulásnál.
A 3 dobozt a csomagtartóval kihoztam 35k-ból.
Jó kis barkácsolás volt.Ha hátul megcibálom a dobozokat akkor az az egész motorral együtt mozog ,szóval biztos,hogy stabil.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #53732 üzenetére
Ilyen akkor fordul elo, ha elkonnyul nagyon az eleje, es valamilyen kis uthiba dobalja.
De volt szerencsem nyakcsapagyas motorhoz, ami ilyesmit csinalt. Szoval nem biztos, de lehet, hogy a ket jelenseg egyszerre valtja ki. Vagy nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #53740 üzenetére
Amikor hazaértem kiszedtem az első kereket és megnéztem a kerékcsapágyat amit rendben találtam.Nem kotyogott,még vissza szerelvesem.A motor eleje természetesen fel volt emelve a 2 oldalsó bukócsőnél.
A kormány csapágynál tapasztaltam egy kis koppanó kattanó hangot amikor megcibáltam jobbra balra a kormányt.Ráhúztam az anyára egy keveset,de ugyan az maradt a helyzet.Hétfőn kikapom a csapágyat és megnézem nincs e esetleg valami baja.Még letesztelem,hogy ha lassan indulok akkor csinálja e,lehet,hogy az volt az egyik ok,hogy gyorsan indultam megpakolva, megemelte az elejét és ahogy te is írtad elkönnyült ez eleje a mocinak.Az úthibában is igazad lehet,mert amikor sóderos úton indultam egyből beszitált.[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
most fogok beiratkozni A korlátlan tanfolyamra. Nekem ár 20 éve van A1-es jogsim és egy 1981-es Suzuki Rv125-ön ami le van vizsgáztatva. Jelenleg restaurálom.
Viszont haverom nagy motoros és én is szeretek nagyon motorozni ezért teszem le az A korlátlant.
Én nem megyek gyorsan nem vagánykodom csak motorozgatni szeretnék kb 80-100-as tempóban. Jövőre szeretnék venni egy motort.
Következőket néztem ki:
Kawasaki vulcan S
Yamaha XV950Kinézetre ez a két motor jön be. Idei modellek így jövőre talán már lesz 1-2 példány amit nem új áron lehet megvásárolni. A két motor között azért van árkülönbség. Páran embertől halottam hogy a cruiser-t csak V motorral érdemes venni mert az adja vissza a feneliget. Nekem élősre a vulcan S jön be viszont a soros 2 hengeres motor 6000-es fordulaton adja le a nyomatékot. A XV950 már 3000-es fordulaton.
Mind a két motor 2015-ös ezért még fórumban nem írtak nagyon róluk.
Esetleg valaki kipróbálta már valamelyik motort. Tesztet találok róla amiben mind a kettőt dicsérik.
Ami még fontos hogy 250KG nál nehezebb motort nem akarok venni.
-
Xaels
félisten
válasz Khaosz55 #53742 üzenetére
A 2 kinézett motor nagyon nem egy kategória, sem ccm-ben sem árban. A Yamaha 1,5-szer annyi alaphangon. Jövőre nem hiszem, hogy sokat esne az áruk, a cruiser vonalon nem jellemző sajnos amikor 1-1 model 10+évesen is millió feletti áron megy a használtpiacon. Ha meg lesz a jogsid menj el és próbáld ki mind a kettőt. Illetve nem kell feltétlenül ragaszkodni ahhoz, hogy a motorhoz kelljen a nagy A. Shadow Black Spirit is egész jó motor, a 2 között van árban, igaz az befér A2-be is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
emre
veterán
válasz baboss #53741 üzenetére
Először nekem sem gyári konzol volt a gépen. Szerintem amire itt figyelni kell az az hogy kb. ugyanott legyen ahol a gyári, illetve megfelelő merevségű legyen, mert hajlamos berezonálni, ami eltérő terheléskor felerősödhet. Tavasszal találtam a motoromhoz az ebay-en egy gyári konzolt olcsón, le is cseréltem.
Középsztender van a motoron?
Mert ha igen akkor tedd rá a gépet, és rángasd meg előre-hátra az első kereket.
Ha kormánymozdulatra is kattog akkor valószínűleg már késő utánahúzni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz baboss #53739 üzenetére
A plusz nemtervezett súly a motor hátulján nagyon durva, simán ettől szitálhat be az eleje.
Én a cbf-emen figyeltem ezt meg hogy, ha fent volt a hátsó doboz akkor beszitált az eleje. De bármekkora sebességnél elengedett kormánynál. Leszedtem a dobozt és semmi. És most üres dobozról beszélek meg gyári konzolról ami alig 5-6kg.
A hátsó doboz iszonyatmód megtudja változtatni a motorod aerodinamikáját és ezzel van a probléma. Még a gyári cuccok is, főleg ha nem gyári!
Menet közben anno nagyobb tempónál annyira lehetett érezni hogy néza elkapja a légáram és olyanokat rántott rajta öröm volt ellentartani...
A vfr-en hálaégnek teljesen más. Nem is érzem hogy dobozokkal vagy anélkül megyek.
De itt látszik is hogy figyeltek az aerodinamikára is nincs is sebességkorlátozás miatta, de nem is giga méretű a hátsó doboz, hanem épp csak amekkora az utas háta.
A lényeg, garantálom neked hogy a házi barkács konzol és doboz kombó miatt szitál az eleje...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Ferdzsoo #53747 üzenetére
Azt meg meglehet nézni,hogy a gyárilag szerelt oldaldobozok általában mind kisebbek, és áramvonalasabbak a konfekció termékeknél. Egyébként én ezért nem is tervezem egy hátsó doboz felszerelését.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én más ok miatt, de szintén csak oldaltáskát vagy dobozt fogok venni a leendő gépemre: a rossz derekam miatt olyan vagyok mint egy reumás csiga, egy magasra szerelt hátsó doboztól egyszerűen nem tudok felszállni a motorra...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Fogyjunk le!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen