- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz pakriksz #53199 üzenetére
Persze, azokon nem lehet segíteni, akik szánt szándékkal viselkednek így. De arról nem vagyok meggyőződve, hogy ők lennének többségben, a saját tapasztalataim nem ezt támasztják alá.
Pl. főúton jövő megadja nekem a "jobbkezet", vagy aki a STOP mögül hajt át körülnézés helyett sem hiszem, hogy leszarásból kockáztatja a saját bőrét is. Vagy aki behajt a szembesávba, mert nem tudja értelmezni a kikerülés iránya táblát, és még sorolhatnám. -
DigitXT
félisten
válasz Genesistibi #53201 üzenetére
Hogyne lenne jelentősége! Így azonnal világít, hogy melyik évben jár le a műszaki.
(És ha jobban megfigyeled, annak is van jelentősége, hogy hogyan ragasztják fel:
lásd még óramutató, és hónap összefüggése...) Szóval a közegnek egy pillantás,
rögtön tudja, hogy most egy lejárt műszakis motor, vagy autó közlekedik előtte.Most így fejből ezekre "emlékszem":
2014: narancs
2015: piros
2016: kék
2017: sárga
2018: zöldAztán lehet, hogy 2019-től megint a narancs jön, elnézve ezeket a képeket.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #53192 üzenetére
Én - tősgyökeres, kisvárosi vidékiként - kocsival is annyira élethalálharcnak érzem a pesti közlekedést (sajnos nem T-72-vel járok, csak egy kis Yarissal), hogy a "munkahelyem" (Soroksár) és egy tetszőleges észak-pesti cím között az M0-ást találom mindig a legcélravezetőbbnek....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Ááááá k.rva ideg vagyok!!!
Ma elvittem a szerelőhöz a gépet, vettem új fékbetétet amennyire tellett a pénzből, hogy a nyikorgó hátsó féket tegye rendbe takarítsa ki. Ez az a szerelő, aki a láncot is csinálta. A crib motorosok 15ezret mondtak szerelésre, ez 5k-t + egy flakon féktisztító ára.
Jól megcsinálta, DE már megint kezdte. A hátsó féktárcsa is kuka, mert 5 ezreddel vékonyabb a határértéknél. Tolómérővel kereken 5mm-ert mértem, nem tudom igaza van-e....
Aztán beszéltünk, mondta hogy ezekre azért időszakosan költeni kell amit tudok én is, de hogy ha elhozom egy állapotfelmérésre biztos talál még 5-6 dolgot amit cserélni kell! Meg az apád f.szát... És már mondta,hogy látja a fékcsövek is eredetiek, meg még mit tudom én...
A hátsó fékre meg mondtam,hogy idén még ez lesz, örültem,hogy ezt a Ferodo Platinum betétet is most meg tudtam venni, amit persze leszarozott. De hogy ha elesem akkor az mekkora kár ha jobb, meg ha a bal oldalra esek. Amúgy is donornak öltözve motorozok...se csizma, se nadrág nem volt rajtam, melóból jöttem a motorért, légvonalba 100 méterre van tőlünk...Szóval csak felidegesített.
De a fék jó, nem nyikorog. De mintha nyúlós lenne, hiába taposom, nem blokkol be a hátsókerék...normális új betétnél?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Az oktató az előbb közölte telefonos kérdésemre (mármint hogy mikor kezdjük végre a forgalmat gyakorolni), hogy ezen a héten meg a jövő héten nem ér rá, utána meg egy hétig megy nyaralni. Erre én közöltem, hogy mire hazaér, addigra meg én megyek el motorozni Erdélybe a Csótánnyal (ismét Laci barátommal kettesben), mivel ugye más motorom nincs. Innentől kezdve marhára nem érdekel az egész motorvásárlás téma. Augusztus legvégére talán lesz jogsi is a kezemben, akkor meg már inkább megvárom a szezon végét az olcsóbb gépekért, nagyobb választékért, jobb alkupozícióért. Szóval részemről egyelőre az egész téma hanyagolva nagy ívben...
Mondjuk amúgy sem izgi annyira, mert sajnos a pénzem sem jött össze rá. Romot meg inkább nem vennék...
(#53211) Laraxior: itt vidéken nem olyan egyszerű, meg amúgy lehet hogy nem is akkora baj (igen jó oktató). Már kezdek lehiggadni, belenyugodni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #53210 üzenetére
Válts oktatót... Rengetegen csinálják ezt, ha problémájuk van az egyikkel, van helyette másik
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Doki16
addikt
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #53206 üzenetére
Az ország nagy része továbbra is piros...
Amúgy jól hangzott volna, ha tegnapra tervezed be (egyrészt én nem vagyok olyan hárdkór mint te, esőben nem motorozok, másrészt a ma du. sajna nekem amúgy sem jó).bogyo!
Nem sieti el a dolgot az oktatód... Az enyém amint megvolt egy vizsga már mondta is a következő gyakorló-időpontot. De nézd a jó oldalát: így tuti maradsz az eredeti tervnél és szezon végére hagyod a vásárlást.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pityaa23
senior tag
válasz Bogyó bá' #53210 üzenetére
Én június 9-én ültem először motorra, 2 hete csütörtökön volt a rutin, holnap meg a városi lesz. Nem szaroztunk. És ez komplett A tanfolyam, 10 rutin 26 város. Ebből volt kb 8 rutin, 5 város. Igazából nincs is mit húzni, a motort tudom kezelni (már amennyire kell egy vizsgához, első motor), itt már csak a figyelmetlenségen bukhatok el, B-s jogsi van már 12 éve lassan. Remélem tudok valamit aludni a vihar miatt mert fél 5 kor ébresztő és épp csúcsforgalomban lesz a vizsga, jó volna tiszta fejjel nekivágni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pityaa23 #53215 üzenetére
Én május elején jelentkeztem tanfolyamra, június másodikán volt a KRESZ-vizsga, aztán 5 óra rutin, majd múlt hétfőn rutinvizsga. Azóta egy percet sem motoroztam, pedig nekem csak összesen 5 órát kellene mennem a forgalomban....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #53209 üzenetére
Valószinüleg az én gépem fékcsövei is még gyáriak, meg még sokminden rajta, de a szerelőm még soha nem mondta, hogy cserélni kéne. Mindig csak azt cserél amit mondok, meg amit tényleg nagyon muszáj.
Szerintem a szerelőd madárnak néz Téged, és megpróbál lehúzni ahol lehet.
A féked meg ha új akkor előfordul, hogy eleinte picit nyúlósnak tűnik, de ha bekopik akkor újra jó lesz. Nem kell neki sok max 50 km.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53218 üzenetére
Ha fékjavításon van nála a motor, és már most határértéken van a tárcsa, akkor az a minimum, hogy szól, nem? Aztán majd az ügyfél eldönti, hogy mer-e így tovább motorozni vele, vagy sem... Akkor volna felelőtlen, ha nem szólna.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #53210 üzenetére
Érdemes nézegetni folyamatosan a kínálatot, főleg két okból:
Látod, hogyan mozognak az árak az általad kinézett kategóriában, másrészt meg látod, melyik motorok "ragadnak bent", és nem viszik el hónapok (némelyiket évek) alatt sem. Na, azokkal valami biztosan nem stimmel, így amikor tényleg vennél, eleve kihagyhatod őket. -
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #53219 üzenetére
Én a fékcsőről beszéltem. Nem a féktárcsáról, az rendben van, hogy figyelmeztet a balesetveszélyes tárcsára.
De a fékcső attól, hogy még gyári lehet jó.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #53218 üzenetére
Persze, ezzel én is így vagyok. A haverom is mesélte,hogy nála a szerelő 18ezernél akart vezérműláncot cseréltetni. Végül 120ezernél cserélt és még akkor is ráért volna.
bogyo112: Persze. De eddig kétszer volt nála a motor és amihez hozzányúlt, ott a környéken valami kuka szerinte. A gyanús az, hogy ma azt mondta, ami feltűnt, hogy "hozzam el állapotfelmérésre és biztos mond 4-5 dolgot amit cserélni kell". B+, még meg se nézted, ember...
Doki16: Be ám, hogy donorként nyomom. Rövidnadrág, sportcipő
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Laraxior
titán
Ezzel mi nem stimmel? Tavaly is bent voltam megnézni, akkor 1,6 millió volt, idén levitték 1.42-re, megint bementem, készséges volt az ürge, indítás után egyből kérdezte, megyek-e vele egy kört, egy kurva karc nincsen rajta, forgalmija is rendben van, oké a gumik régik, de még bírják, most meg 1,349 millió.
Anno nem engedtek egy fillért sem a kiírt árból...
Régebben volt itt helyben is szervizelve a kis füzete szerint, komolyan nem értem.
Tetszik a motor, simán bevállalnám, de nem vagyok benne biztos, hogy minden oké vele, elég jó az ára és még mindig ott van...(#53222) V.Stryker: Találkozz GSXF-es arcokkal nézd meg az övükét, hogy milyen állapotban van. Az enyémben 3szor annyi km van, de még sosem volt se bontva se cserélve a láncon és a fékbetéten, olajokon kívül.
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
Ugyanez a dilemma: ezek legalább fél éve fent vannak (akkor kezdtem el motorokat nézegetni, tehát lehet sokkal régebben is), szemre (elő vagyok fizetve a HD-képmegjelenítésre, tehát jól látom a gépeket) hibátlannak tűnnek, nem is drágák, sőt, mkivel ráadásul mindkettőtt kereskedő hirdeti, tehát fél év szavatosság is jár hozzájuk, mégsem kellenek a kutyának sem: [link] és [link] Beszéltem telefonon mindkettővel, szerintük a festés a gépeken gyári, tehát "amit látok, az van", nincs eltitkolt bukásnyom, a Honda tükre meg csak a Németországból hazatrélerezés miatt lett levéve, természetesen hiánytalanul megvannak. Mi lehet velük a gáz? Ugyanennyi pénzért (a honosítás költségét is beszámítva) sokkal öregebb, sokkal lefosottabb gépeket meg pár nap / pár hét alatt elvisznek.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pityaa23
senior tag
válasz Bogyó bá' #53217 üzenetére
Mesélte az oktatóm, hogy amikor bevezették a 21-ről 24 éves korhatárt a nagy A-ra, rengetegen meg akarták csinálni gyorsba a jogsit. Októbertől asszem November közepe vagy végéig amíg van vizsga, lenyomott 28 motorost és mindnek sikerült. Már a kollégáihoz írta, hogy náluk motoroztak, mert ugye nála nem lehetett ennyit menni. Volt egy hosszabb szünet nálam is, a kresz vizsga és az első tanfolyam között, de csak mert én voltam az egyetlen motoros bevártunk még pár embert, onnantól nagyon gyorsan megy a dolog. Viszont neked van már motorod, tudsz addig is menni. Nekem ez lesz a leghosszabb két hetem, már ha sikerül a vizsga holnap, hogy kivárjam míg kézben a jogsi és hazahozhassam a motort.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
Meg aztán most nézem,hogy ez nettó idióta ember. A gyári szervizkönyv szerint, semmi baja... 5mm-nél a féktárcsának.
Persze ami elve benne volt fékbetét szar, amit én vittem az is szar, de amit ő tud(12k-ért), tárcsával(40k) együtt beletenni, na az fasza , profi. k-ért
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
válasz Laraxior #53223 üzenetére
E felől én is érdeklődtem annó. Két dolog tartott vissza, h megnézzem - az ország másik felében van, illetve a szürke színe.
Egyébként készséges volt velem is a fickó, azonnal válaszolt az e-mail-emre, megosztom, hátha hasznos számodra is.
- volt e valaha törve, javítva, fenyezve? Tudomásunk szerint nem -egyébként a jelenlegi állapota is ezt tükrözi
- most található e rajta karc, sérülés? Teljesen szép állapotban nem karcos
- hány tulajdonosa volt eddig? Egy
- hol helyeztek először forgalomba? Magyarország
- esetleg valameddig vezetett szervizkönyv van e hozza? Igen van --vezetve
- gyari extrák alatt az ABS-en kívül mit ért? ---
- var e bármilyen szerviz jelen állapotában a motorra? (Olajcseren kívül) Ige van ---Legutóbb a Lánc -Új --első ,hátsó fogaskerékAnnyit hozzátennék, h nem gyári komránysúlyok vannak rajta, szóval könnyen lehet h egy kisebb csúszka volt vele.
Ha tetszik menj el, próbáld ki, szerintem korrekt az ára, jövőre 10 éves lesz, hiába tartják jól az árukat a VFR-ek, azért van belőle kínálat bőven.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
Lehet csak ez az én dilim, de én olyat keresnék ami régóta van egy tulajnál. Sem kereskedés, sem külföldi nem játszik. Itthoni a legtisztább. Kereskedőre eleve úgy nézek, hogy ott minden gyanús.
(#53227) runner 125:
Láncszett cseréről megnéztem a papírt is km szerint fel van írva + dátum. Elvileg még lehet vele menni 10k+ km-t.
Az a gond, hogy lassan 10 éves motor, és nem dőlt el? Nem borult? Nem estek vele? Ez a gyanús. Mert ha van rajta dőlés, már viszem is, de így....
Az enyém 2005-ös, esni nem estek vele, de dőlni dőlt, meg ugye nálam is, véletlenül. Idomon megvan a nyoma, meg a fékkaron. Semmihez sem nyúltam, a fékkar azóta is görbe, de az idomokon még rajta vannak a gyári matricák. De ezen a VFR-en semmi... túl tiszta, ami már gyanút kelt, kombinálva azzal, hogy kereskedés[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
Szerintem két oka van, hogy még megvannak.
1. A kilóméter egy ilyen korú gépnél kizárt, hogy csak 38000 legyen.
2. Sokan az 50 ló miatt nem keresik.(Én is a kevés ló miatt szeretnék gépet cserélni)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #53229 üzenetére
A kilométer-számláló állása egyáltalán nem érdekel, ha a motor rendben van. Ráadásul mivel nem magánszemély, hanem kereskedő árulja, így automatikusan köteles 6 hónap jótállást vállalnia motorikus hibákra (tehát nem a kopó-fogyó alkatrészekre). Szerintem kevésbé cseszhet át, mint egy rafinált magánszemély, akihez nem tudom visszavinni, ha kidőlnek a "csontvázak" a szekrényből...
Az ára meg a két linkelt gépnek teljesen korrekt. Ezért nem értem a dolgot....(#53231) Doki16: valószínűleg GS500-am lesz, mert abból jóval nagyobb a választék. De a Honda meg "motorabb" erősebb, vízhűtéses, és nem véletlenül 12k km a szervizperiódusa, és nem csak 6k km, mint a Suzukinak.
Szerk2: a Kawa dobféke szervizköltségek szempontjából - egy öreg motornál, mert fiatalabbra úgy sem fog telleni - egyáltalán nem hátrány, sőt! Ráadásul az ER5-nek a szelephézag-állítása is csavaros, amihez minden eszköz a rendelkezésemre áll itthon, nem kell szervizbe rohangálni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz Bogyó bá' #53224 üzenetére
A kawa nálam alapból kiesett mivel dobfékes hátul. A cbf 500-at meg túlzottan drágának találtam. Szerintem a legjobb alternatíva 500000 Ft-ért azok a GS500-as gépek. Szezon elején amikor nézegettem 2004-es 2005-ös példányok voltak fent ennyiért. [link] [link]
Ha esetleg tetszik neked akkor van ebből idomos verzió is a GS500F: [link] [link]
Ár érték arányba szerintem jó a Suzuki megoldása.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
basel00
tag
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne van egy 2004-s Sv 650S motorom amikor elindulok vele és jobban húzom a gázt akkor előszokott fordulni hogy leáll a motor mint amikor ráadom a gyújtást de csak az elején csinálja amikor már meek vele 1-2 Km-t nem csinálja vagyis eddig nem vettem észre.
Ez mitől lehet??Köszi
-
Ferdzsoo
addikt
válasz basel00 #53232 üzenetére
Attól hogy nem üzemmeleg a motor, a cbf600-am ugyan ezt csinálta. Amíg nem meleg a motor óvatosan a gázzal, 1-2km után nálam is elmúlt anno...
Nemmondom hogy normális jelenség de sok motornál előfordul amik karbisak.
Az injektorosoknál kevésbé..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vlevi
nagyúr
válasz basel00 #53232 üzenetére
DL-650 is tud ilyet csinálni, nagyritkán előfordul. Nem vagyok technikai szaki, de szerintem ez akkor van, amikor kicsit kezd már bemelegedni a motor, ezért lejjeb veszi az alapjáratot, de van az a rövid időszak, amikor még pont nem jó, és leáll, ha teljesen leveszed a gázt. Első néhányszáz méteren tud ez "vicces" lenni, amikor az első sarkon raknád vissza egyesbe, és akkor böfff.
-
basel00
tag
igen igen igen pont igy volt nekem is fordulok ki meghúzom pafff
-
Ferdzsoo
addikt
válasz basel00 #53234 üzenetére
Az hogy a hűtővíz 50 fokos nemigazán lényeges, mert ekkor az olaj jó ha 35 fokos, ami viszont sokkal fontosabb...
vanhogy a víz 90 fokos és az olaj még az 50-et sem érte el... ha olajhőmérsékletet mutat akkor arra hagyatkozhatsz---"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
-
Laraxior
titán
GSX 750F-en is megvan ez a jelenség. Főleg ha hidegebb az idő. Szivatóval indít, beindul, szivató visszatol, gáz húz, leáll Szerintem normális jelenség, ha rajta marad a szivató amíg elér a hőmérsékletet, akkor nincs ilyen. Télen nekem rendszeresen csinálja, ha vissza van tolva teljesen a szivató, húzom, húzom a gázt, de nem megy, aztán visszahúzom kicsit a kart és úgy megugrik, hogy alig bírok megmaradni rajta
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
Ne erőltessétek hidegen ha nem muszáj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #53242 üzenetére
Nem javasolta még senki.
A Crib motort javasolta valaki, felhívtam, higy hátsó fék takarítás kéne, meg vinnék új betétet..mondták 15k. Ki is estek... Nem új féket kértem.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Something_
őstag
15 centin mult, hogy nem dolt ra a verdara a szomszed faja. Vezeto oldalon nem lehetett beszallni, asszony az anyosrol szenvedte at magat :-)
Fel 7kor indultam motorral haza az Oktogonrol, kaosz a stadionoknal es az Orsig. Nem volt veszes, de nem lettem volna autoval
Megallt a viz, a felni felet ellepte a viz, kb 300 meteren keresztul. Izgalmas volt, de egyszer le kellett raknom a labam
Sajnalom, hogy nem volt nalam kamera, ritka az ilyen kaosz.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #53246 üzenetére
Itt meg kva meleg van,nem hogy eső. Talán lesz reggel 1mm eső,imádlak szeged
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #53246 üzenetére
Esik öt csepp eső már megáll ott az élet, hát még ilyen időben...
FIREBLADE78!
Ne aggódj, majd lassan eljut oda is, éjszaka/hajnalban ti is megkapjátok a magatokét!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vlevi
nagyúr
válasz Something_ #53246 üzenetére
"Megallt a viz, a felni felet ellepte a viz, "
Na, ilyenekkel van tele a youtube, amikor egy csatornafedél hiányzik a víz alól...
Neked szerncséd volt, hogy a helyén volt mindegyik. -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs