- Android szakmai topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52642 üzenetére
Igen, itt találtam én is, de emlékeim szerint 40k körényékén is látni.
VFR club-on van egy srác, kint él a franciáknál, mivel francia gyártó, korábbi írásai szerint náluk jóval olcsóbb és hajlandó segíteni a beszerzésben, írtam neki.
mod. Kösz, írtam neki is ezügyben.bogyo112
Igazad van, csak oldaldobozzal egész vállalható.
Gyári oldaldobozszett gondolom van vagy 150k + konzol, mindegy, egyelőre úgysem aktuális.Feree13
Színhelyes tankbőr eszétikumával nincs problémám, szerintem tök illik egy motorra, főleg h ott is érintkezel vele, illetve később bizotsabban rögzíthető rá táska.
De azért meglesném a térdpadod.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #52638 üzenetére
Nem a szivacs szűrőt firtattam, hanem, hogy a gyári papír helyett ilyen tuning szivacs szűrőket bele tenni, ahhoz tisztító készletet venni aztán 2-3e km-enként pucolgatni (meg ahhoz bontogatni fél/egy órát, utána meg visszaépíteni), nem tartom egy ésszerű dolognak. Ahol szivacs van gyárilag, az tiszta sor.
Czimby: Tudom, hogy gyártanak de szerezni nekem nem sikerült olyanból.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52651 üzenetére
Ahol olcsóbb a tankbőr ott kell megvenni,amint láttam több fajta/féle is létezik. "Gyári" doboz szettet ne akarjál kb 550eFt. [link] Ugyan azok a dobozok kellenek Neked is mint nekem,max a konzolban van némi eltérés formában/árban. [link] Giviben a V35 és a E460N a megfelelője. Ezt mondjuk fényezni kéne. [link] Időd van,nem kell sietni vele.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52654 üzenetére
Kösz. Utolsó dolog lesz valószínű, amit veszek rá, de max csak jövőre.
Givi is jó lehet, de a külső felét biztosan színre fújatnám.Dupla USB-s csatit rendeltem még ebay-ről, gps-t, telefont tölteni jó lesz. Kormányra nem akarom kivezetni, marad az ülés alatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #52656 üzenetére
Mi az értelme ennek? Mert h használhatatlan az biztos, de legalább qva ronda is.
Mondjuk én azt is megkérdőjelezem, h egyáltalán bárki át lát-e a kormányon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #52657 üzenetére
Én arra is kíváncsi volnék, hogy melyik járműszakértőt kellett lefizetni, hogy ezzel a motorteljesítménnyel, ezzel a vázgeometriával / fékkel / futóművel papírt kapjon. Az ilyet a műmájerek szokták furgonban vinni Alsóörsre, pávázni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #52656 üzenetére
Sajnálom a belefeccölt munkát és költségeket. Kár volt elpazarolni erre a használhatatlan építésre. Bár lehet 2,5m magasan kilátni a kormány fölött
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #52653 üzenetére
A kolléga arra próbált rávilágítani, hogy a gyári helyre beszerelhető k&n és bmc és egyebeket ne keverjük a szivacsszűrőkkel, mert azok nem szivacsszűrők, hanem olyasmi, mint a direktszűrő (inkább szövet, mint szivacs). A szivacsszűrőket is kell tisztítani, és ugyanazzal a szettel kell/lehet takarítani, mint a direk- és egyéb sportlégszűrőket. De az is csak marketingmaszlag, mert simán konyhai mosogatószerrel ki lehet mosni és tiszta motorolajjal olajozni (és a kézikönyv is azt ajánlja...de aki akarja verjen el 6000 forintot egy kis flakon motulra).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #52658 üzenetére
Nem sok olyan motort lattam ami nem a sajat lábán jött Open Roadra
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Anulu79
addikt
Normális motor bontót nem tud valaki ahonnan "kasztni" elemeket is lehet venni és kiküldik házhoz?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52651 üzenetére
Kérlek.
Én nem tudnék rakni a sajátomat bőrt, nekem személy szerint nem tetszenek.
Eltakarná a fél motort, meg a kétszínű dizájnt is. Az idom is rámegy a tankra azt meg hova bőrözzem le? Van ez a térdpad meg elölről a sima kicsi tank pad aztán ennyi. Mivel elölről karcos Volt a tank már amikor vettem így ezzel annyira nem törődtem.
Persze hajszálkarcokról beszélek. Majd egyszer kap egy polírt aztán ennyi...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hadd dicsekedjek: GYŐZTEM! Rutinvizsga kipipálva!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52670 üzenetére
Az a legegyszerűbb...biztos tudni fogod. Húzni a szarvát, kikerülés, megfordulás, húzni a szarvát, nagyfék.
bogyo112: Gratula. Mindjárt meg is lesz a jogsi, aztán nagymotor meg sehol?!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Na, egy számotokra egyszerű kérdésem lenne, de én még nem csináltam.
Szóval laza a láncom. A lengővillához téve egy centit, a lánc teteje, 6,5cm körül van, egészen a 2 centi rovátkáig fel tudom tolni és 7 centiig le.
Az nem tiszta, hogy milyen helyzetbe engedjem meg a tengely csavarjait? középsztenderen sebességben vagy üresben?
Illetve ott a hátsó féknek valami vasrúdja amely szintén a lengővillához van kicsit előrébb csavarozva...az ki kell engedni?Szóval hogy csináljam a műveletet?
A feszességnél gondolom mindkét oldalon ugyanazon számú rovátkáig állítom hátra, aztán meghúzom a csavarokat...Segítene ebben valaki?
Elvileg itt a leírás ,de l.f.szt se értek belőle. Eleve azt akarja,hogy a feszességet középsztenderen nézzem? Mindenki más azt mondja, hogy a kerekeken állva...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #52673 üzenetére
Kézikönyv. Az leírja, hogy hol kell pontosan mérni, a te motorodnál milyen helyzetben kell, és mekkora lehet a lánc lógása. Ja, és nyomatékkulcs nélkül ne állj neki szerintem.
Szard le ki mit mond. Ha a kézikönyv azt írja úgy mérd, ahogy ott van leírva, akkor ahhoz fog értéket megadni nyilvánvalóan, nem pedig úgy, hogy keréken van.
(És igen, a féknek is ki kell lazítani azt a csavarját, de aztán ne felejtsd el meghúzni).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #52671 üzenetére
A múltkori sikertelen vásárlás után úgy döntöttem (de persze nem biztos hogy be is fogom tartani ) hogy csak akkor veszek motort, ha kezemben a "papír", ami feljogosít a vezetésére, egyáltalán a közúton való kipróbálására. Szánt szándékom lábon hazahozni, akár az ország másik végéből is (Nincs utánfutóm, sőt még vonóhorog sincs a Yarison, így ez nem játszik). Sajnos a HaHu-ról is elfogytak az olcsó, de jónak tűnő motorok (maradtak a jól láthatóan szarok, meg a jók, de drágák), így lehet kivárom a szezon végét a vásárlással. Addig meg a kis csopperral folytatom az útjaimat. Persze lehet, hogy ha meglátok egy "kihagyhatatlan" vételt, akkor azonnal borul az egész.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #52677 üzenetére
Itt a másik oldala.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #52678 üzenetére
Semmi extra. Középsztenderre rakod, forgatod a kereket, és ahol mérni kell, ott megkeresed a láncnak azt a pontját, ahol a legkisebb a fel-le játéka, tehát ahol a legfeszesebb a lánc az aktuális állapot szerint. (mivel nem egyenletesen nyúlik, azért van erre szükség). Ha megvan, akkor a tengelyanyákat kilazítani, azt a féktartót is kilazítani, majd a lengőkar végén lévő csavarral húzni, mindkét oldalon, hogy jó legyen a feszesség (ez nem tudom mennyi, az mondja a fejezet elején írja, keresd ki). Ha megvan, akkor ügyelni kell arra, hogy mindkét oldalon ugyanott álljon a jelölés (különben ferdén fogod befogatni a kereket). Ha megvan, akkor megnézed szabadon forog-e a kerék, ha jó, akkor meghúzod az anyákat és azt a fékcsavart nyomatékra (ezért kéne a nyomatékkulcs). Illetve van valami szar a tengelyanya végén, ami rögzíti, azt is vissza kell tenni. Nagyjából ennyi.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #52680 üzenetére
Nah pont ezért a szarakodásét van most kardánom.
Rühelltem ezt a macerát... Valakinek ez 5 perc de mivel én full precizionista vagyok nekem ez majd 45 perc volt. Minden egyes lánfeszesség állítás..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #52682 üzenetére
Nem tűnik, hanem mérd meg, mert ha ráülsz akkor még jobban feszül, ha berugózik akkor még jobban, és ha menet közben jobban megnyúlik vagy elszakad akkor szopni fogsz és drága lesz a javítás
Feree13: mióta megvan a motor, kétszer "állítottam". Azaz egyszer megkértem a szervizt a lánccsere után 1000 km-rel, majd nemrég magam. Közte volt vagy 15e km és rengeteg pályán cibálás. Ez a legerősebb DID egyébként...nem hiszem, hogy ez olyan nagy szarakodás lenne 10-15e km-enként 45 perc (bár igazából elsőre a kerék teljes kivétel és visszarakással, feszesség állításával együtt megvoltam 45 perc alatt). Ha odamész a szervizhez ahova járni szoktál, ott ingyen megcsinálják. Kardánba meg olajat kell cserélni, tehát mindennel van szopás ha úgy nézzük.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #52685 üzenetére
Na, beállítottam, hogy 2-3 centi legyen, ahgoy írták. De van egy rész ahol marha szoros. Ha azt állítom be, ogy ott legyen jó, akkor a többi helyen 2-3 centi helyett 5 centi lógás lesz.
A rovátkás jelölő lötyögős, nem bíztam benne, a hátsó állító csavart tolómérővel mértem hogy milyen távolságra van és ugyanaz legyen mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
Vkinek van itt cbf600 karbis motorja?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Doki16
addikt
válasz Bogyó bá' #52675 üzenetére
Ugyanebben a helyzetben vagyok én is. Sajnos lecsúsztam egy olyan motorról ami minden szemponttól tökéletes volt, megegyeztünk már a pénzt vittem volna erre eladta egy másik csókának míg én a bankban volt.
Azóta se találok hasonló motort csak lepusztult már jó ideje hirdetett gépeket. Elhatároztam, hogy idénre már nem veszek motort. Be van állítva HaHu-ra, hogy figyelje a mocikat és ha mégis lenne egy kihagyhatatlan akkor lecsapok Addig meg beérem valahogy ezzel: [link] [link]Ezeket raktam ki most listába, hátha téged érdekelnek: [link] [link] [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Daywalker #52692 üzenetére
A lánckerekek egyáltalán nem kopottak. Mentem egy kört, lámpánál is megnéztem és jó lett. Igazából úgy néz ki nagyjából, hogy a lánc 2/3-ánál pont megvan a 20-30mm, de 1/3-a feszesebb. Viszont az eddigiekhez képest tuti jobb lett a futása. Mennyit mehetnék így el még?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #52693 üzenetére
Csak arra vigyázz, a megfeszülő résznél nehogy elszakadjon. A hátsó felfüggesztés mozgása miatt kell a lazaság, ne tudjon megfeszülni és szakadni. Nem tudom pontosan, hogy kell beállítani, nem vagyok szerelő, de pont a szakadás veszélye miatt kell nagyon óvatosan beállítani a szakaszosan nyúlt lánc feszességét, hogy a "rövid résznél" se szakadhasson el. Ha tempónál elszakad, az elég veszélyes és kellemetlen tud lenni.
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #52698 üzenetére
Látod, ha elolvasod amit írok és aszerint csinálod, akkor nem kéne megint szétszedni. Mondtam, hogy keresd meg hol a legfeszesebb és ott állítsd be - hiszen értelemszerűen mindenhol lazább lesz ezen a ponton kívül.
De én inkább már cserélném. Ha lánckerék nem kell csak lánc, akkor azért az nem olyan vészes. Gondolom nem 530-as kell rá, hanem valami olcsóbb...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #52664 üzenetére
Oh, köszi!
Hm, eddig ebből a szögből nem is vizslattam az 1.2-est, tényleg nehéz erre bőrt tenni, szépen át van vezetve a tank az idomra.
Ebay-en vetted a térdpadod?
Lehet először nekem is be kellene próbálnom egy ilyet, bár én inkább fehéret keresnék. Vagy 3M fóliával bevonatni az egész tankot..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Horgász topik
- Android szakmai topik
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs