- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52700 üzenetére
Ez konkrétan gyári honda tankpad kimondottan vfr 1200-as modellre.
De hondáék akkor barmok hogy se európában se ázsiában nem forgalmazzák, csak amcsiban.
Sehol nem tudtam beszerezni (se német, se ausztria, se itthon) de van egy amcsi ismerősöm ő külde el nekem.
Én e-bay-en sem találtam. De lehet a tiedhez van ugyanilyen/hasonló gyári. Nekem ez pont király, szerintem még jobban is néz ki vele a motor mint nélküle. meg ilyen karbonmintás, megy a sárvédőhöz is.
De a fóliázás sem rosz megoldás, csak az nekem azért nem tetszik mert a fólia is karcos lesz, akkor is a karcokat látod, csak nem az idomon hanem a fólián, de a karcokat látod.
Az előzö mocim le volt fóliázva a tank, amikor leszedtem 6 éves korában az uv miatt ott élénkebb volt a szín, így látszott hol volt a fólia. Erre is kell gondolni.... Pedig átlátszó fólia volt."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
Mai nap termése. 1000rr-es gyerek,póló,nadág,új 600rr póló,rövid gatya. Tanulság: a hondások nagyon kemények felénk
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
canniball
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52702 üzenetére
A "termés" hogy értendő: láttad vagy elláttad őket? Mert nem mindegy...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
.mf
veterán
válasz V.Stryker #52693 üzenetére
Mikor voltak cserélve?
Még ha nem is látszanak kopottnak, már hiányozhat belőlük annyi anyag, hogy a lánc elhasználódását felgyorsítsa; s a lánc a drága, nem a lánckerék.
Hogy mennyit lehet vele elmenni, változó és kiszámíthatatlan. Sajnos valamiért anno nem írtam fel, hogy mikor vettem, de az előző láncomban kb. 25k lehetett, amikor valami zajt kezdtem hallani, amit rákérdezésre a velem jövők is megerősítettek, akkor vettem észre, hogy szakaszosan megnyúlt. Utánahúztam, mentem még a hétvégén alig 800-1000 km kímélős túrát, aztán amikor este visszaérkeztem a városba és indultam volna lámpánál, már annyira meg volt nyúlva megint, hogy meg-megugrott a lánc. Csak néztem, az előző lánc a kezdődő nyúlás első utánhúzásával még pár ezer km-t kibírt. Pedig ez DID lánc volt...
Hazaértem, megint húztam, megrendeltem nem túl távoli boltból a lánc+kerekeket, már a <8km út végére lelazult megint, de annyira, hogy a legfeszesebbhez állítva is már nagyon óvatosan tudtam csak elindulni, hogy ne ugrálgasson folyamatosan fogakat, s onnan már csak a szüleimig jutottam el, oda is csak úgy, hogy kb 2 km lejtőn le, behúzott kuplunggal...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #52707 üzenetére
Akkor bőven megérett a cserére. Kompletten cserélném lánckerekekkel. DID, RK, EK ezekből válogass lánc téren főleg. Lánckerék elég sok lehet, JT, Sunstar, ESJOT ezek többnyire kaphatóak itthon, mind jó minőségűek.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vlevi
nagyúr
Mai Windows háttérképem :
[link][ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Szép kis Thunderbird. Nagyon tetszenek a Triumph cruiserei, de azok már tényleg messze vannak számomra. Nekem nemrég váltotta az Indian Dark Horse-t EZ.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
-
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #52702 üzenetére
Aztat nem köllött Ha elkap egy kocsit,akkor sok ellátni való nem lenne rajta,csak a cipzár csípné meg az orra hegyét
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz V.Stryker #52716 üzenetére
Ja közbe én is nézem. Nem hiszem hogy kéne erősített, nem hayabusa ez
Nekem most DID van fent. EK-t ismerem még, azokból is elmegy 25k-t az én motoromon (a gyári is EK)...meg az RK. A JT lánccal kapcsolatban nincs közvetett tapasztalatom sem. Nem hiszem, hogy szar lenne."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #52701 üzenetére
Azért mondom, próbáltam én mindenféle nyelven keresni, de nem találtam sehol.
Van a tiéden is utólagos hátsó sárvédő? Döbbenetesen feldobja, kell az oda. Gyárilag nem is értem miért hagyták le. Szerencsém volt, mert az előző tulaj megvette rá, 45k-t fájó lett volna kiadni érte.
Ezért kell 3-4 havonta egyszer leápolni. UK-ban élsz, ugye? Keress rá az AutoGlym termékekre, konkrétan a Super Resin Polish-ra. Nagyon jó holmi, véd az UV ellen, por nem karcolja a lakkot, bogarak könnyebben lejönnek, vizet lepergeti, stb. Folyamatosan azzal kezelem az autókat is, nagyon jó cucc, próbáld ki._
Jah és még valami. Volt már köztetek olyan, aki állított a váltó gyári pozícióján? Mentem egy rövidke kört ma is, de rá kellett jönnöm, h nekem túl fent van. Gyors, egymás utáni taposáskor nem mindig húzom fel annyira a bokám visszaváltás után, h a váltó alap helyzetébe tudjon ugrani, így nyilván nem is tudok olyan gyors ütemben visszapakolgatni.
Hétvégén megpróbálom egy fokkal lentebb rakni, ahogy néztem fokos tengelyre van ráhúzva a kar, olajcsere miatt az oldalidomokat úgyis le kell bontanom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
pityaa23
senior tag
válasz Topiccsendőr #52690 üzenetére
Nekem ugyan van, de csak nemrég vettem és csak most csinálom vele a jogsit, szóval nem tudom hasznodra válnék-e. Mit kéne megnézni rajta? Vagy beszélj amdk7 kollégával, tőle vettem.
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52719 üzenetére
(Szerintem nem UK-ben él )
Én állítottam már, semmi extra. Igaz, nem kellett idomot leszedni. Ha kényelmetlen mindenképp állítsd át."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #52719 üzenetére
Én pont feljebb akartam állítani a Csótányon egy ricnivel, de nem jött össze, mert úgy belevert a blokk oldalába.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Anulu79
addikt
Van valami olyan hely akár a neten is ahol be lehet szerezni a gyári kézikönyvet valamilyen formában?
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #52719 üzenetére
Itthon élek, máskor meg ausztriában uk-t nem szeretjük.
Vágom ezeket a cuccokat, a legjobb megoldás az a nano protect lenne vagy mi, csak ahoz telibe kell políroztatni először a motort... majd egyszer...
A hátsó sárvédőből utángyártottat vettem, fele annyiért mint a gyári gagyi műanyag, és totál karbonszálas 3x jobban néz ki. Pont 3x.
De szinte kötelező is nekem mert a hátsó rugóstag szeret meghibásodni állítólag ezeken ha nincs sárvédő, mert bevágja az állítótekerőhöz az összes rittyót és egy idő után beáll az egész cucc...
Remélem én megelőztem ezt a problémát, majd kiderül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz canniball #52708 üzenetére
A karok réz alátéteken fordulnak és a réz alátét nem engedi magától vagy a rezgéstől elfordulni, csak a megfelelő erőhatástól mozdulhat el. Ezt az erőhatást a csavarok szoritásával vagy lazitásával lehet állitani.
A videó végén lévő fekete 1 percet nem tudom megmagyarázni, mikor elkészitettem a videót ez nem volt rajta. A youtube ördöge lehet. Eddig nem is figyeltem, csak most, hogy emlitetted.
Jelentem a végén lévő 1 perc korrigálva, szerkesztés alatt van. Pár perc és nem lesz 1 perces sötétség a végén.
Köszi, hogy szóltál.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mike-
addikt
-
Daywalker
addikt
-
canniball
nagyúr
Délután megyek felrakatni az új gumit. Az megvan hogy csúszik de mennyire kell vele vigyázni: elég ha nem rángatom a gázt, normális tempót veszek fel vagy kifejezetten óvatoskodni kell?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mm89
őstag
válasz Daywalker #52734 üzenetére
Most nem azért, de abból, kiindulva, hogy a feszességet sem tudja beállítani, szerinted azt látni fogja, hogy mennyire szar a lánckerék?
Alut meg biztos nem tennék fel.Cannibal
Hazafelé ejts útba egy üres parkolót és kicsit döntögesd meg a gépet. Egyébként tényleg óvatosan.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
fattyu
veterán
válasz canniball #52735 üzenetére
KIBEBASZOTTUL csúszik.
nem vicc.de nem kell rettegni 10-20 kilómétert sem. Az a lényeg hogy indulj el egyenes motorral. döntve gázt adni még nem lekoptatott részén a guminak az nettó perec. tapasztalat
elinulsz felállított motorral mész 100 métert akkor az egyenes felületed már okés. elkezded döntögetni. fokról fokra egyre mindig csak PICIVEL többet hogy a guminak a már használt része kapaszkodjon de lássa az aszfaltot az uj is. én gyakorlatilag 5 kilóméteren letudtam ezt és szatiéktól jövet a nullás felhajtón már a majrécsík maradékát mutattam az aszfaltnak.
de ehhez tényleg az kell amit leírtam.
YMMV én így csináltama hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Daywalker
addikt
Kinek mi. Akinek fontos, hogy ne vesszenek el lőerők a hajtáson, az azt rak fel...illetve olyan mendemonda is kering, hogy kíméli a láncot. Ezek nem ördögtől való dolgok...
új gumi: nekem nem csúszott a Metzeler újonnan...igaz nem akkor lett kicsomagolva, ide-oda lett rakosgatva, taperolva stb. Elindultam kékholdtól, hazaértem a második kerbe és ennyi. Igaz nem cibáltam, óvatosan mentem, de nem éreztem egy percig sem, hogy veszélyes lett volna.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dellfanboy
őstag
én úgy tudom vannak (pl.supermotosok) akik az új guminak előszőr ráspollyal esnek neki finoman hogy ne csússzon.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
KoVee84
senior tag
válasz dellfanboy #52740 üzenetére
Nekem a gumisok azt javasolták, hogy féktisztítós ronggyal takarítsam át a gumit. Ez is működik.
-
canniball
nagyúr
Akkor óvatos leszek, köszönöm urak!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
-
Daywalker
addikt
Így van. De a lovakat hagyjuk, mert ha nem forgatod akkor lovak sincsenek... Nyilván én is óvatosan mentem, 5 ezerig pörgettem kb...mennyi van ott, 50 lóerő? És azt sem hülyén. Egyébként ez a réteg a melegtől elpárolog, szóval ha megy 100 km-t tök egyenesen, akkor is eltűnik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #52739 üzenetére
Miért vesznének el lóerők az acél lánckeréken? Annyival azért nem könnyebb az alu a hajtás egyéb részeinek tömegéhez képest.
A lánc öregedését is nem elsősorban a külső kopás okozza, hanem ha elszökik a gyűrűk mögül a kenés, és kikopik a csap. Az a nyúlás fő felelőse.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen