- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #52148 üzenetére
Nem egy hibátlan motor,de közel van hozzá.
Tegyük hozzá: számodra! Nekem napi 25 km-re nem hiányzik
egy negyed tonnás mozdony a városi forgalomba: nem is az én
méretem. De ezt tudod. Ha lenne csak erre "eltapsolandó" 1,5M
forintom, előbb venném meg azt a "tuning" T-Maxot, bár az sem
tökéletes, sőt a konkrét példány (annyiért) szopóroller is lehet...Azért van a sok szívás, mert 9 év körüli "kotla szarokat" vettem*
olcsón, aztán ez-az rendesen el volt rajta baszarintva, pl. kókler
szerelő és/vagy csóró (esetleg hozzá nem értő) előző tulaj által.Ez van! Nekem kell a városba a robogó játékossága, fürgesége,
még ha a Varával állva is hagynál lámpától indulva bármikor.
A Madison egy picit nagy, de kényelmes és könnyű: robogós!
A Nexus meg jóval nehezebb, s nagymotorosabb érzés, ami az
én felhasználásomhoz nem passzol. Még ha AndrewTdi körbe
is motorozott vele akármikor, mert érezte a gépet. Jó, lámpától
pont nem tudott ellépni: gyorsulni azt bárki tud, ha megy a vas!*: mások is, hiszen csak egy robogó. Kis pénz, kis foci, nem?
-
HSM
félisten
válasz Peczek #52149 üzenetére
Nekem ugyanolyan gyakran fordult elő városban autóval, hogy nem adták meg. Nemegyszer lassítás nélkül mentek át előttem jobbkezes úton elsőbbség megadása nélkül, vagy a háromszög/stop tábla mögül...
Úgyhogy én autóval is úgy közlekedem, hogy meg tudjak állni, ha ilyennel találkozom. Párszor már szanaszét törték volna a kocsim, ha nem így teszek. Motoron meg pláne, ott nem csak a kocsit nullázná egy ilyen....
Nincs mit tenni, egyre több ember nem fogja fel, hogy a vezetésnél emberélet a tétje a tevékenységnek, amiért felelősséggel tartozik...
Elég, ha csak azt megnézed vezetés közben, hányan nyomkodják a telefonjukat, hányan nem használják a visszapillantó tükröket, hányan nem ismerik a táblákat... -
Peczek
aktív tag
válasz Burt1793 #52150 üzenetére
Lehet, hogy igazad van. Sok jó tapasztalatom is van (az autók széthúzódnak, hogy előre tudj sorolni stb.).
De van, hogy úgy érzem, autóval nem így bánnának (nem adja mag az elsőbbséget, majd úgyis behúzódsz középre, vagy lefékezel stb.), másfél tonnától jobban tartanak, mint 200 kg-tól.
-
PoLizei
aktív tag
válasz Peczek #52149 üzenetére
Most vasárnap a Balatonnál (nem Alsóörs) elém is 2x kijöttek, pedig refivel toltam. Nem volt életveszély, lett volna hely fékezni, ill. nem jöttek szembe, de vajon kalkuláltak ők azzal, hogy tudok-e majd előzni, vagy sem??? Sztem pont leszarták, minek száguldozik a hülye motoros!
A 84-esen járok le hétvégente, de el szoktam menni egy zergebaszta rövidítőútra, ami elég rossz minőségű helyenként. Múltkor is tele lett a tököm a zötyögéssel, és fogadkoztam magamnak hogy többet nem kanyarodok le. De aztán a sok hülye láttán a főúton , mégis érdemesnek láttam elmenekülni.P*L****
-
Burt1793
veterán
válasz Peczek #52158 üzenetére
És akkor erre mit mondasz? :
Országúti biciklivel kis szinten tartás érdekében szoktam délutánonként egy 42 km-es kört tekerni a környéken. Egyenes szakaszokon 40-nel, falvakat érintve. Ott a kereszteződéseknél simán kijönnek elém autóval úgy, hogy le kell fékeznem 20-ra, szarnak rám ugyanúgy és ez sűrűn előfordul. Főleg akkor szeretem ezeket, amikor a következő kereszteződésnél lefordul a főútról. Igazából már megszoktam, mert nincs mit tenni, ilyenek miatt ne idegeskedjen az ember.
Motoros rossz tapasztalatom eddig nincs, bár még nem mentem olyan sokat. A motorosok kedvesen integetnek, az autósok sem köcsögök, legalább is eddig nem volt szerencsém hozzájuk. -
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #52155 üzenetére
Sehogy, de tavaj a karbi és az üza rendszer rendbe lett téve. Faszán is megy azóta. Van még rajta meló, de az más jellegű. Ezt idén vettem észre. Direkt egy nappal a műszaki előtt mostam le hogy legyen ideje kiszáradni. Mosás után kb. 1,5-2 óra kellett mire elindult. De másnap megint szenvedtem vele majdnem egy órát. Utána viszont nem volt gond. Egy pipát most szétkaptam hogy nincs-e összeégve, de az a része rendben volt, viszont volt benne kis nedvesség.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
AllTheBest
senior tag
Pécs közelében tudtok valakit aki jó a karbi beállításban? Nem sürgős(igazából nyár vége felé kellene)
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52151 üzenetére
Más is használja városi közlekedésre nem csak én és nem nyafog. Mindenki olyan motort/robogót vesz ami számára és célnak/céljainak megfelel de itt is ott is lehetnek korlátok/kompromisszumok.
"Tuning T-Maxot vennéd meg"... Na az egy igazi szopóroller is lehet. Ezt azt fogja megvenni aki ugyan ilyen elvetemült tuning örült,ép eszű ember elkerüli az ilyen lehetőséget.. 2-3-ik motornak jó lehet.. Szervizelni/karbantartani csak azért mert van egy kilóvős robogóm,nem éri meg. Másik vezetni is tudni kell/kéne. Akkor inkább egy GP 800-as vagy valami 600-as sport gép.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #52163 üzenetére
De most erre mit vársz tőlem? Nem oda találták ki, és nem azért vetted, hogy
napi 25 km-t menj vele, hanem simán elgurulsz vele a halál faszára, meg vissza:
ha erre van ingerenciád, akkor számodra ez az ideális választás. Nekem meg
nem "nyafogás" miatt nem kéne! Egyszerűen számomra, az én motorhasználati
szokásaimhoz nem passzolna egy ilyen dög... Viszont az egyáltalán nem zavar,
hogy Te a városban is használod - nem akarlak meggyőzni, hogy vegyél robogót!Tudom, hogy a tuning T-Max igazi szopóroller lehet, ezért sem vettem meg.
Ja meg azért, mert nincs hirtelen csak brahiból eltapsolható 1,5 MFt-om LOL.Ja hát vezetni is tudni kéne, ez tény, de a GP800 megint egy olyan dolog, hogy
akkor már T-Max. Nyilván, 800-as jobban gyorsul, de egy szint fölött kit érdekel.
És továbbra is: a városba minek nekem egy akkora motor... (Igen, még a T-Max
is overkill, csak ha neadjisten néha gurulok országúton, akkor nem rossz, hogy
a robogók között a legjobb felfüggesztéssel rendelkezik: szinte már nagymotor.)Ui: a Maja klub elnökének sem Majája van már, hanem T-Max: vajon miért?
600-as sport géppel aztán tényleg értelmes dolog lenne munkába járni.* Eddig
azt hittem, hogy nem vagy robogóellenes (hiszen neked is voltak nagy gépeid),
de most már kezdem azt hinni, hogy az vagy: oké, legyél! Nekem megfelelnek
a szopórollerek. Csak legközelebb figyelek rá, hogy inkább egyben adjam ki a
vételárban azt a többletköltséget, amit egy lerugott olasz import apránként visz.
Azért amikor gurultunk, nem kellett volna 140-nel csapatni az ütött felnimmel...
Egy durrdefekt, és már nem irogatok itt. Ja és első fékem sem nagyon volt...*: mielőtt megszólal HGabor89: nem csak arra használja, hanem pályára viszi.
Oda meg vicces lenne kimenni robogóval, főleg egy lerúgott 250-essel.Bocs az OFF-ért.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
Lipton: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50%
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)
Jlt: 1motor 1ebéd
.mf: 1 motor 1 ebéd 90%
-------------------------------------------------
Össz: 10 motor 14 ebédEzek után is lehet jelentkezni (30 főre szól az engedély)csak aki mostantól jelentkezik annak már sajnos nem valószinű, hogy lesz ebédje, (hacsak én át nem adom az enyémet).
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52165 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett.. " 2-3-ik motornak jó lehet. Akkor inkább egy GP 800-as vagy valami 600-as sport gép. "
Na tegyük tisztába a gyereket. Fordítom. -Én- ha lenne 1-2 motorom/robogóm és felmerülne egy ilyen T-Max tuning verzión és brahiból,nem számít a pénz jeligével akkor lehet előbb vennék valami mást. Azt a mocit ha használnám nagyon költséges lenne,ezért írtam a másik két lehetőséges alternatívát amit jobban ki lehetne használni. Annak a fenntartásából egy komolyabb gépet is olcsóbb üzemeltetni. (Technikailag tuning szempontból rendben van a T-Max)
Maja klub elnöke Tamás majd ~2méter magas. Csak a lábai olyan hosszúak mint egy modellnek. 250cm3 kis Majestyvel járkált jó pár km-t az asszonnyal majd ezt kinőtte. Majd szóba került ez/az. Nagy Burgira is felült DE nem fért el a lábai,hihetetlen de a T-Maxon elfér. Egyébként kacsingat Ő is erre arra, DL 650,Varával is ment csak az anyagiak szólhatnak közbe szerintem.
Robogóellenesnek meg ne nézzél légy szíves,mert nem vagyok az! Elismerem létét/értelmét/praktikusságát. A mai napig vennék még egy nagy Burgit,mellé talán egy Xt 660 pályázni,plusz felnikkel bütykös gumikkal az off road is menne vele.
Nyafogást meg magamra és akik ilyen dögökkel közlekednek városban.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
Na átestem az első gumi cseréjén. Piszkosul megváltozott a motor viselkedése kanyarban. Nem rossz értelemben. Odafelé végig jól tudtam menni, hazafelé kicsit megjártam a Vérhalom - Törökvész környékét
(#52169) polimorf engem érdekel majd, ha nem dolgozom. Sajnos nálunk Május végéig le kellett adni a nyári szabadság kérelmeket, de sokaknak vissza is dobták végül amit kért.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #52170 üzenetére
Jó, csak linkeltél egy cikket, hogy a Varadero "majdnem tökéletes".
Én meg mondtam, hogy (ahogy a cikk is említi amúgy!) nem az én
méretem, továbbá nem igazán használnám ki. (Így számomra nem
is játszik...) Mivel nekem linkelted a cikket, ezért válaszoltam rá.Ha most megvenném azt a T-Maxot, a harmadik motorom lenne.
De már kettő is neccesen fér el a garázsban, na meg nem kellene
harmadik szopóroller. Amúgy emiatt folytam bele a beszélgetésbe:
én tudom, hogy értetted, és miért hívjuk így a nagyrobogós topikot,
hiszen aktív részese vagyok* a kóklerkedés következményeinek.Úgy tűnt, runner nem érti, hogy nem az összes robogóra értetted...
Aztán nekem is kezdett úgy tűnni, hogy talán mégis?! De látod: Te
csak nagy Burgiban gondolkodsz, mert az volt. Neked bevált. Az is
a Te méreted. Én meg lehet, hogy azon is sz*rul érezném magam?
Gondolom nem kell ecsetelni, hogy az sem "napi 25 km-es" gép.Mondhatnánk, hogy a nagy Burgi a robogók Varaderója, nem?
Persze, kompromisszumokkal minden gép használható mindenhol.Ui: továbbra sem gondolnám jobbnak a GP800-at a T-Maxnál, főleg
az újabb modelleknél, ahol már a szekunderhajtás is szíjas ugye...
(Tudom, nagy lustaság, de egy robogón ne kelljen már láncot fújni.)
Erősebb, oszt' ennyi! De tesztek alapján kanyarodni kevésb szeret:
azt nem hiszem, hogy nyeretlen kétévesek tesztelték, és írtak róla.*: utoljára, amikor ide írtam, te adtál tippet a termosztátról. Na most
ahhoz képest kiderült, hogy konkrétan NEM volt a gépben benne.
Meg még annyi derült ki, hogy nem a hidegebb oldalt mértem anno,
azaz sokat jártam túlhűtött motorral: rossz a fogyinak, jobban kopik. -
DigitXT
félisten
Hogy ne csak offoljak. Kawasaki ZZR 1400 turbo: 406 km/h
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Én is ugyanolyan izzókat raktam be úgy fél éve, mint Mosquito. Az eredetinél sokkal jobbak, szerintem.
***
OFF: Érettségi letudva.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz tboldi #52174 üzenetére
Én leszoktam ezekről az erősebb verziókról (OSRAM-ot használtam), mert gyakorlatilag nálam nagyon hamar kiégtek kocsiban. Visszaálltam rendes izzóra (Tungsram) és azóta egyszer sem kellett kicserélni, pedig az nem ma volt. Én nem bízom ezekben. Motornál meg főleg nem rizikóztattam, mert ha ott este szopja be az ember, akkor macera cserélni, ha van nálad csere akkor is.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #52162 üzenetére
Márpedig lesz rá költés, vagy valami más megoldás, mert ezt a gépet nem fogom sem eladni sem elbontani.
Volt elfekvőben egy pár trafóm, hozzá tartozó pipákkal, majd megnézem azzal hogy viselkedik.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
Arra ertettem, hogy amig nem tudom mi a hiba, nem cserelgetnek alkatreszt.
Gyujtast meg lehet nezni egy szigetelt fogoval, azonnal latszik a gyertyatol elhuzott gyujtokabelnel hogy kihagy-e. Kb 3 centis szikra mellett megy a motor es tokeletesen latszik.
De ez millio dolog lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Nem úgy értette. Hanem úgy, hogy amíg nincs meg a hiba konkrétan, addig ne vegyél rá semmit, azaz ne találgatással és cserélgetéssel próbáld megoldani a probléma okát, mert annak felesleges költés lehet a vége - ha olyat is kicserélsz amit egyébként felesleges. (ennél jobban nem tudom leírni mire gondolt )
De ha van hozzá trafód, meg minden más, akkor nyilván ez nem téma.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
emre
veterán
Aha, hát így mingyá más. Köszönöm mindkettőtöknek a felhomályosítást.
Szerencsére tartalék alkatrészekkel el vagyok látva.
Más:
R1 tükör érdekel valakit? Ha jól emlékszek itthon ennyi darabja az utángyártottnak. Meg itt is vannak fék és kuplung karok egész jó áron.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #52174 üzenetére
Ok, kösz nektek az izzó tippet.
A gyári búrát nem cseszi szét? Annyi rémtörténetet hallottam h az erősebb izzó komolyabb hőtermelése miatt hajlamos megégetni (elhomályosítani) a búrát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #52181 üzenetére
Én nem erősebb, hanem xenon gázos izzót használok. Fehérebb erősebb a fénye. De ugyan akkora a Wattos. Olcsó ezer forintos vackok. Éves Km 6000. Töltés nem volt 14,5V-nal nagyobb Eddig egy sem égett ki, műszakin átengedték. Nekem bejött, az alap izzónál jobban tetszik.Ha nagyobb wattszámos izzót teszel be, akkor többa hő, és azt nem szeretik a foncsorok. Idővel fakul, vagy hólyagosodhat is. Plusz az elektromos részen sem tesz jót, nagy áramfelvétel, hamarabb öregedik a vezeték, kontakt hibák is előjöhetnek, onnan meg egyenes út a lemelegedett vezetékekig.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #52172 üzenetére
Akkor ezt most kiveséztük,vagy sör/virsli lesz?
Csongi:
A Runnernek linkelt oldalon megnézted milyen izzókat ajánlottam? Runner,semmi baja nem lesz a foncsornak/burának mehet bele.
HGábor:
Nálam most ment ki az egyik Osram ~35ekm után.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #52181 üzenetére
Semmi nyomát nem látni ilyesminek se a motoron, se az autón. Persze ugyanannyi wattosak, mint a gyári.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #52184 üzenetére
Ennyi."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #52185 üzenetére
Megnéztem. Miért?
Szerintem is jók. Én az ócsókínaival kisérletezek eddig bevált.
"35K után égett ki." Mérted mennyi a töltésed? Ezek az Osramok elég finnyásak a feszültségre. A plusz fényerőt vékonyabb, magasabb izzású szálal érik el, és nagyobb feszültség ingadozásra hamarabb behalhatnak. Legalábbis a Toyotámba nem sokat bírt, a kiskínai vacak meg gond nélkül üzemelt két évet. 100K km. .
Kinek hogy. Nálad meg milyen jól bírta. -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #52189 üzenetére
Az biztos, a tojasnak nem volt olyan lagy futomuve mint a varanak
-
Hunyus
senior tag
Sziasztok!
Ide írok,hátha tud itt valaki valami megoldást a problémámra.
Van egy gilera xr2 125 motor.
Valamiért nem akar kipörögni rendesen,csak 6-7000-ig pörög aztán csak puffog.
Power szelepes elvileg 6-7000 körül kellene nyitnia és nyit is,de mégsem pörög ki.
Gyertya csere volt már,karbi kitisztítva,gyertya pipát és kábelt is néztük már,de semmi...
Kipufogó rendszer tiszta.
Az egészben az az érdekes,hogy régebben nem volt gond a motorral.
Állt kb fél évet,aztán ez a jelenség.
Viszont mentem vele aztán egyszer megjavult pörgött rendesen,kb 1-2km-ig jó volt aztán megint elkezdte ezt,hogy csak 6-7000-ig pörög ki majd ez fölött csak puffog...
Van valakinek valami ötlete,hogy mi lehet a baj? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Hunyus #52191 üzenetére
Ezt igy senki nem fogja megmondani neked leiras alapjan.
Meg kell vizsgalni a motort, hibakereses, diagnosztizalas nem megy annyibol, amennyit leirtal. (Nem a leiras reszletessegevel van baj, hanem azzal, hogy forumon nem lehet motort szerelni ) Rengeteg dolog lehet.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Hunyus
senior tag
válasz Topiccsendőr #52192 üzenetére
Hát igen ez így nehéz lehet...
De szinte már mindent néztünk és próbáltunk,már nincs ötlet,hogy mi lehet.
A benzin jól van bekeverve,jó olajjal,jó arányba.
Karburátor tiszta,falsot nem szív sehol.
Gyertya gyertyapipa,gyertyakábel jó.
Kipufogó tiszta,power szelep nyit,levettem a kipufogót és benéztem a hengerbe látni h nyit.
Pöcre indul,alapjárat van,6-7000-ig pörög szépen.Erő kompresszió jó.
De mégsem akar kipörögni rendesen,6-7000-nél el kezd puffogni,de nem úgy mintha utógyújtás lenne.
Kezd ez X-akták lenni már
Pláne h előtte nem volt vele gond,meg most h elő lett véve a motor újra,most is volt amikor rendesen pörgött,de csak 1-2km-ig,aztán megint ugyan az.....
De valami elvek biztos vannak,hogy ez ezért van,az azért...
Karburátor beállítással se lehet baj,mert előtte nem volt gond vele,max dugulás vagy piszkos lenne,de az sem mert ki lett tisztítva minden..
Kábelezéssel sem lehet gond,mert csak a gyújtás kapcsoló rész van kábelezve,semmi cullang(index,lámpa,stb)
Egyedül a gyújtás része nem lett nézve,de tirisztoros azon sok mindent nem kell állogatni,na meg megint csak az van,hogy előtte jó volt és nem lett rajt semmi sem piszkálva.. -
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #52186 üzenetére
Ok, kösz még egyszer az izzó tippeket.
_
Basszus mit találtam. Kompresszor a VTEC-re.
[link]Gyári 110 le-ből 173, nem semmi, mondjuk az árát nem látom, aminek gyanítom oka van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52194 üzenetére
Már az oldaluk sem létezik...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz V.Stryker #52077 üzenetére
+ Polimorf: köszi!
ludsimon: "Sziasztok! Melyik 500-as a leghangosabb módosított nyitott kipufogóval?"
Viszlát. Ilyen közlekedési "kultúrával" inkább ne rontsd tovább a motorosok megítélését.
Daywalker: "Szelephézag amúgy jó?"
Igen, nem kellett rajta állítani.
"itt az utcánkban el szokott járni egy repedt fazék hangú robogó. Ezt úgy értsd, hogy kurva hangos és még a hangja is szar. Pedig nem vmi gagyi fos amúgy. Szétverném a hülye fejét, annyira idegesítő. Felejtsd el ezt a baromságot...lehet, hogy neked vicces, mást meg rohadtul zavar."
+1. Én is ismerek jópár ilyet. A minél nagyobb hangért cserébe elég szarul szólnak; de nekik mintha fel se tűnne. S még forgatják is, tiltáson járatják pirosnál, s mindezt éjszaka, amikor az emberek aludnának. Motoros társadalom szégyene, magamutogató műmájer majmok.
Persu: "Egyaltalan nem kapok szivrohamot, a Novoth szerintem erti a dolgat, nem egy hasrautos fajta, o mereget a beavatkozas elott es utan."
Nem is a cikkre gondoltam, hanem arra, hogy én laikusként a hasonló hibajelenség alapján asszociálgatok és kérdezek, miközben a cikk közvetlen befecskendezésű motorok típushibájáról szól, az enyém meg karbis és fogalmam sincs, hogy mi okozza
Az egyik Propteches srác, pár éve is szerelte már a motorom, másoktól is jókat hallottam róla. Kértem, hogy nézze át rendesen a vasat, karbit pucolt és szinkront állított, szelepeknél kompressziót mért, gondolom akkor valahogy erre is ránézett.
De a lényeg így is annyi, hogy a kompresszióm pápá, télen darabjaira kell szedni; csak a kérdés, hogy addig még egy (remélem) 10-15 k km-t kibír-e.Moszkító: Bős-re kerestem, kihozta a bőséges összes variációját
Daywalker + Polimorf:
Mások vagyunk, ennyi. Én szeretek kirándulni, szép tájakat és érdekes helyeket nézni. Munkából és azon kívül is mostanában sokat utazok (épp múltkor számoltam össze, eddig idén 16 repülőutam volt és a 27-ből 9~9,5 hetet töltöttem külföldön). Motorral néha megyek full random, találomra választva, hogy elkanyarodjak-e az elágazásnál ("arra vajon mi lehet, hátha valami érdekesbe botlok" felkiáltással), felfedezősdit játszani, bele a nagyvilágba, csak élvezni a tájat és a motorozást. Ha meg valahova célzottan megyek, akkor is jobb motorral átvágni a város dugóin, elterelésein, és élvezetesebb azzal megtenni a távot.Polimorf, érdekes és nemes túrának hangzik, sok sikert hozzá!
Izzó: nem gondoltam, hogy ez ekkora probléma, ezek szerint eddig még szerencsésen elkerültem. Nálam 40k+ km és 5 év alatt még nem kellett cserélni őket (s ki tudja, hogy az előző tulaj mikor cserélte, ha cserélte), és mivel jó nagy lámpái is vannak ahhoz képest, hogy sportmotor, egész jól világítanak sötétben (amire szükségem is van, mert sokszor esteledik rám).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Milyen megoldás volna arra, hogy nehezen érem el a kuplungkart és közelebb kéne hozni? A fékkar állítható, nem létezik ilyen a kuplunghoz? CBF 600-ról volna szó. Rutinozok épp, mire megyünk a városba jó lenne kicserélni, nem akarok ott azzal szenvedni, hogy a fogási ponton már majdnem lecsúszik a kezem a kormányról.
Köszi!
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #52148 üzenetére
Osram NBU-ra cseréltem én is, de valami brutál milyen hőtermelése van. Bennem is megfordult, hogy a műanyag foncsort ez a hő nem károsíthatja-e hosszú távon...
Mondjuk terít is rendesen, szóval meg vagyok vele elégedve, marad.
Vannak ezek a H4 LED izzók, na arra kíváncsi lennék, hogy a valóságban milyen hatékonysággal működnek.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Autós topik
- MIUI / HyperOS topik
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- iPad topik
- Assetto Corsa Competizione
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Android felhasználók OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs