- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
válasz pityaa23 #52245 üzenetére
Az nagyon drága, szerintem keress tovább.
Én az sv-re 6500 körül vettem. Nézd meg, lehet egyezik valamelyik másik Honda modellel.
Ez nem jó? [link]
Nem tudom, mekkora kezed van, én a rövidet használom, induláskor 3-4 ujjal húzom, menet közben már csak 1-2 vel,de ugye akkor nem is kell annyira behúzni,épp csak néhány mm-t.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #52238 üzenetére
Szabályosan autóval parkolva kutyákkal megrakodva jártunk csak oda előző években. Még sose találkoztam a koncepcióval. Nem fogom erőltetni
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Something_
őstag
Használ valaki progresszíven sötétedő plexit sisakhoz? Nappal sötétebb, este világosabb? Mik a tapasztalatok vele?
Ebay-es plexije van valakinek? Nekem az irídiumosok tetszenek, de gyáriban nem létezik. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #52253 üzenetére
Nekem a szemüvegem ilyen, de a bukó alatt nem működik, mert a működéséhez szükséges UV-fényt a sisak plexije kiszűri sajnos.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Something_ #52253 üzenetére
Milyen ezeknek a sebességük?
-
KoVee84
senior tag
válasz Something_ #52253 üzenetére
Anno én is szemeztem vele, aztán rájöttem, hogy a sima tükrös plexi sokkal "vagányabbul" (a fotósnak is tetszett) néz ki. Ráadásul én sötétedéskor és utána már nem nagyon szeretek motorozni, max városban anyával ha elugrunk valahova vacsizni vagy meginni valamit...
-
nagyúr
válasz StoneBridge #52257 üzenetére
Hu de szep gepek
-
Meridani
tag
Erről a motorról vélemények? Kezdő motor, kis túrákra. Néha párommal.
-
nauro
aktív tag
válasz StoneBridge #52257 üzenetére
De szépek vagytok. Annyira bejön ez a kis Yamaha, sajnos még évek míg bekerül a használt piacra. Jöhetnek gyakrabban képek
-
csongi
veterán
válasz Meridani #52260 üzenetére
Kis túrák mit jelent?
Pároddal, összesen hány kilósak vagytok? Milyen magas vagy? Mennyire tudsz megbarátkozni a sportosabb testhelyzettel, a pörgősebb blokkal?
Alapból nem rossz motor, de hogy a képen lévő milyen, azt nem tudjuk, ha csak nem ismeri valaki személyesen a gazdáját. El kell menni megnézni. -
StoneBridge
senior tag
válasz tboy93 #52258 üzenetére
Köszi, a srácok nevében is!
(#52261) nauro
Igen, és sajnos a két alkalommal történt áremelés sem segítette a használt piacot (magyarán aki megvette és megválik majd tőle, az belekalkulálja ezt az árba). Amúgy már szép számban vannak használtak hirdetve, lassan majd kúszik lefele az áruk is. Az egyik amúgy eladó a képről (nem az enyém ), nagyobb tesóra váltás miatt (09-es), nem minden áron. Képeket teszek még a későbbiekben.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
togvau
senior tag
létezik valami olyan távirányítós motor riasztó amiben semmi extra nincs, és teljesen önálló saját akksival? Találtam sokfélét, de mind ilyen távindítós gyújtásgátlós, dudát használós indexet villogtatós, beszerelős hiperszuper cucc. Elég lenne egy olyan amit be lehet dobni az ülés alá és sípol ha mozgatják a motort.
[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
Xaels
félisten
válasz togvau #52270 üzenetére
Arra van az emlékeztető kötél...[link], de van zár amihez ezt is adnak. Na meg a riasztóst ha elfelejtenéd akkor amint egyenesbe hozod a motort nekiáll szirénázni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #52273 üzenetére
Egy volt fősulis barátomnak (nyugodjon békében, de nem motorozás, hanem infarktus vitte el 5 éve) meg a 350-es Czetkájával, utassal a háta mögött sikerült bezárt kormányzárral elstartolnia, természetesen nyélgázon, mert a fél kolesz őket nézte (irigykedtek rá a motor meg a jó csaj miatt). Irdatlan nagyot taknyoltak, mert sisakon kívül akkoriban még más védőfelszerelés nem volt divatban. Csontjuk nem tört, de másnap már kereshetett új nőt magának....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
Ma mentem együtt egy ducati supermotoval. Tuti az lehetett,igaz hátulról láttam csak. Ami feltűnő volt,hogy alacsonyabb jóval mint az enyém. Hangja semmi. Valami kis nyöszörgést hallottam mikor oda húzott neki. Nem rossz,de 3 misit nem ér
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52275 üzenetére
Nekem meg 18:15-re kell menni a rutinpályára. Foglalkozás tárgya: Suzuki SVF650 Gladius.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
csongi
veterán
válasz Meridani #52267 üzenetére
Két személlyel megérzed, az eltérést. Itt elveszik az egyszemélyes sportos érzet.
Azért a 33Le egyedül húzva forgatva élvezetes szerintem. Nem vadállat nem is okoz nagy meglepetést az ereje, 9000rpm-náll adja le max nyomatékot, 12500rpm max le. Ez így rendben van, egy 80Kg körüli vezetővel. De a 140Kg, plusz ha felkerül egy doboz.... Érezhető lesz a csökkenés. El lehet motorozni vele, csak türelmesebbnek kell lenni. Ami néha nehéz, ha a pilóta tudja milyen egyedül a vas
A párod azért tegyen egy ülés próbát, lehet neki nem lesz kényelmes, és akkor bukott az egész párba motorozás. Nem egy kényelmes darab egyik sportos sportúra hátul hosszútávon.Lehet csak 110km mentek, de hegyi szerpentinen, akkor bizony 2-3 órára is nőhet menet időd. Még a túramotoroknál is vannak mellélövések utas terén. Szóval valahogy páros próba az igazi. Mennyire megbízható? Szerintem pont annyira mint amennyit foglalkoztak vele. A neten elolvasva pár véleményt nem sok panasz volt. De ez nem jelent semmit. Lehet egy hulladékot fogsz ki és akkor borul az elmélet. Szerintem persu tuti találkozott ezekkel is, tudna személyes tapasztalati véleményt mondani.
193cm vagy, az nem az átlagos méret. Tuti szélárnyékon kívül esel. Kérdés, lehet e olyan tempót motorozni, hogy menetszél könnyítsen a testtartásodon. Ez más mint a bicikli, túrázáskor nem sokat mozogsz, elülöd magad a kormányt fogni kell mese nincs . És ha evés közbe jön meg az étvágy, akkor kezdheted elölről, eladni, venni másikat..stb.
Én úgy gondolom, egyszemélyes motorozáshoz elég egy 250, kellemesen lehet vele haladni, a kresz szabályok betartása mellett. Két személyhez 500 vagy 600 gép már elegendő. És ha hegyes terep jön akkor sem kell küzdeni a kaptatással.
Persze ez mind függ az éves megtett km-től. Ha pár ezer km megy egy évben akkor nem kell agyalni, ez is megfelelő szerkezet lehet. Állapotot veszel nem évjáratot!! -
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52281 üzenetére
Passzolom, nem emlekszem hogy kotott-e.
-
Xaels
félisten
Fokt és Shark nagyon rendesek. Elengedett az egyik oldalon a sisak gumi pereme. Bevittem, megkérdeztem tudnak-e vele kezdeni valamit. Végül lefotózták és megkértek fotózzam le a garanciát és küldjem el e-mailben. Megtettem és másnap hívtak is, hogy gariban cserélik a hibás alkatrészt. Bementem, pikk-pakk kicserélték a gumit és ha már ott voltam vettem egy kecskebőr Segura nyári kesztyűt mert ami van bár szellős, de csokibarna a kézfejem foltokban.
Jujj mi ez a sok kép, el fog fogyni a fél netem
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #52281 üzenetére
Ha meglatnad a motorcasco arat, akkor nem kotnel...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #52288 üzenetére
Ki lehet azt hozni kevesebb, mint a feléből is.... Úgy azért már nem annyira horror.
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Meridani #52260 üzenetére
1.) Belpiacos, régi -- alkatrészt nehezen találsz hozzá
2.) Ha olyan, mint a 250-es Ninja, akkor 193 cm-hez kicsit kicsi lesz, ha meg még utas is lesz, alig fértek el.
3.) 250 ccm, meg az ahhoz tartozó LE kétszemélyes túrázáshoz, csak nagyon türelmeseknek ajánlott. Kamiont se nagyon fogtok előzni vele.
4.) 100 km az nem túraCsongi:
"193cm vagy, az nem az átlagos méret. Tuti szélárnyékon kívül esel. Kérdés, lehet e olyan tempót motorozni, hogy menetszél könnyítsen a testtartásodon. Ez más mint a bicikli, túrázáskor nem sokat mozogsz, elülöd magad a kormányt fogni kell mese nincs"192-vel, a szélárnyékon kívül esés meg a menetszél pont segít abban, hogy ne karra terhelj. Nekem legalábbis sokkal rosszabb 70-80 alatt menni, mint fölötte.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zoltanz
nagyúr
-
Xaels
félisten
válasz canniball #52292 üzenetére
Képet is tettem be róla anno. [link] Ilyen szegecses ujjatlan retro kesztyű. A kézfejen is szellős felül, ott megpirított a nap múltkor. Haza már az új kesztyűben jöttem. Nagyon kellemesen hűs volt benne, puha és nem izzad bele a kezem.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #52292 üzenetére
Az oktató is azt kérdezte az előbb, hogy ugye mennyivel jobb ezzel menni, mint a GS-sel. Nem hitte el nekem, amikor azt mondtam, hogy "Hát nem!".
Hibátlan a váltója, van fokozatkijelző meg egyéb hasznos dolgok, de nekem nehéz, nehezebben (jóval nagyobb fizikai erővel, ami ugye nekem nem nagyon van) terelgethető a bóják között, pici fordulaton ráadásul szaggat, rángat, mint a dög. A lábtartója még hátrébb és még magasabban van, nem igazán passzol nekem. A kuplunghoz még nagyobb erő kell, mint a GS-en, nekem ez elég fárasztó volt. (a Csótányé kisujjal is kezelhető, nem vicc!)
Ami viszont vitathatatlanul tetszik benne, na az a hangja!Legközelebb 23-án (kedden?) hajnali fél hétre megyek izmozni. Most direkt nem motorral mentem, hogy a Csótányon felvett rossz szokásaim (alapjárat hiányában gáz húzogatása, gondolkodás nélküli nyélgáz bárhol-bármikor) nehogy bajba sodorjanak. Eddig bejött a taktika. :B
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #52294 üzenetére
Meg tudlak érteni. Anno nekem is szenvedés volt a CBF500, magas és nehéz is volt hozzám viszonyítva. Utána megváltás volt a Virago-ra ülni. 2-3 alkalom után ráérzel majd jobban, hogy tartsd fordulaton és korrigálj a hátsó fékkel, megcsinálod és utána olyan motorra ülsz amilyenre csak szeretnél.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nálam sajnos a Virago kiesett, pedig az 535-ös volt az álmom: gyönyörű motor, alacsony, kényelmes üléssel. A múltkor a haverom 250-esén végeztem üléspróbákat (pontosabban egy Keeway 250-esen, de pont ott van a kormánya-ülése-lábtartója mint a Virago-n) és a gerincporcsérvemmel nem kompatibilis. muszáj hogy "alattam" legyen a lábtartó, mert különben 5 perc után görcs áll a hátamba. A GS-en viszont kifejezetten jó volt ülni az előző rutinórán, így - az olcsósága / nagyon olcsó fenntartása mellett - ez is mellette szól. Hogy ronda? Hát az, de én is az vagyok....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52288 üzenetére
Ennyi. Új motorokra még drágább is szokott lenni...nem embernek való.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #52296 üzenetére
Na én meg az Eliminatorral voltam úgy, hogy a csipőm nem bírja ezt a magam alatt a lábam üléspoziciót, egy hosszabb úton nap végén már minden bajom volt. Nem tudtam, hogy nyújtsam ki a lábam. Na most a nyújtással nincs gond, szerintem 2cm-el magasabb lettem az elmúlt hónapban
Kolléga is GS500-al jár, vannak szögek ahonnan nézve nem olyan csúnya motor. A lényeg a komfort és a megbízhatóság. Esetleg Virago-ra nem gondoltál, hogy szerkessz olyan lábtartó konzolt ami kényelmes?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én lennék a világon az első, aki a Virgácson hátrább hozná a lábtartót! Némelyiken szinte az első tengelynél van... Sajnos én vagyok ilyen ortopéd egy 23 évvel ezelőtti - vétlen - autóbaleset óta, hogy az lett szinte az elsődleges szempont a motorválasztásnál, hogy hogyan esik rajta ülni. A Csótánnyal mázlim volt, mert mindennemű próba nélkül vettem meg (megalkudtunk, és "ingyen" házhoz is hozták utánfutóval.) Alacsony kényelmes ülés, de nem csopperes, hanem nakedes testtartás.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Tippmix
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Minimalista dizájnt kapott a Lian Li legfrissebb háza
- Energiaital topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen