- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Ijj, azért 120k is kemény pénz két gyári Honda dobozért + konzolért, pedig jó volna egy szett. De egy 30-assal még minimum számolhatok a fehérre fényezés miatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #56402 üzenetére
Én emiatt ragaszkodtam már vásárláskor a gyári három doboz meglétéhez, főleg hogy a hátsó háttámlás.
Amikor a motort veszed alig olcsóbbak azok a gépek amihez nincsen semmi, de ha utólag kell megvenned a dobozokat, akkor az majd fél milla a vfr-re pl...
Utángyártott meg sosem lesz olyan mint a gyári... szvsz."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #56401 üzenetére
Ennyi erővel egy úszószemüveget is ajánlhatott volna De szerintem pár botos öreglánynak bejönnél ezzel a szemivel
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Daywalker #56404 üzenetére
bár eredetileg ugráshoz vettem, de nagyon jól teljesít motoron is (nem olyan, mint amit linkeltem, de hasonló).
a cserélhető lencse pedig kis helyen elfér, éjszakára tökéletes. van ilyen rendes szemüvegszárral is.
az más kérdés, hogy nem krossz sisakhoz való, csak leírtam, hogy én mit használok nyitott sisakhoz.#?*@&!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #56394 üzenetére
Valamikor 300-700km-t is el gurulok nyitott sisakkal.
Runner:
Törve/sérülve lehetett a doboz +fújva is volt. Annyiért ajándék. Csak a doboz Givi V35 115eft.. /Hondás x2,x3/ Hmm erős a gyanúm, hogy a Fóti átbaxos Vara dobozok lehetnek ezek..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
Úgy néz ki, hogy jövőhéten megyünk 4 napra Horvátba motorozni. Már várom.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56399 üzenetére
Nem írtad a szemüveget... De a fene megette, ha ennyire befúj alá a szél...
-
Xaels
félisten
válasz FIREBLADE78 #56393 üzenetére
Mi anno mondtuk, hogy a cross bukó szar lesz közúton... De akinek ennyi pénze van szórja nyugodtan, csak szólj segítek kicsit.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Siobahn
csendes tag
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, A2-es kategóriájú jogosítványhoz szeretnék egy gépet venni. Igazából kettő darab kiszemeltem lenne, amelyek még "beleférnének" a korlátozásba.
Yamaha XT660X és Suzuki SV650S között vacillálok, az sv-ből lenne egy 25kw-os papírokkal. A keretem 1m FT lenne papírmunkával együtt. A kérdésem az, hogy melyik motor bírná jobban a heti kétszeri, 110km-es távot, illetve melyiken érezném jobban magam .
Mindkettő géphez húz a szívem, segítsetek dönteni!- Siobahn -
-
Daywalker
addikt
Ójaj, én már látom a jövőt
Siobahn: nézd, van egy szem SV ami lehet jó, meg nem jó is, szemben egy rakás XT-vel, amiből válogathatsz. És abból is van elég sok lelakott, tehát a mérleg ez alapján az XT felé billen...
Nekem az SV személy szerint nem a kedvencem. Az új (660-as) XT viszont nem rossz, ha szereted az 1 hengert és a magas ülést, a hosszú rugóutat, de az ülés kényelme kérdéses mindig. Szóval ki kell próbálni. 110 km szerintem kibírható rajta, de több is akár. Egyébként pedig heti kétszer 110 semmiség, inkább mint heti 7x5 km, az többet árt. Szóval ne ez döntsön. Két erősen eltérő motorról beszélünk, neked kell dönteni, hogy mi az ami az igényeidnek jobban megfelel.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Jaja, van mosógép fűtőszálam is [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Siobahn
csendes tag
válasz Daywalker #56414 üzenetére
Eddig szinte csak enduroim voltak, tehát eléggé bejön az üléspozíció, csak attól tartok, hogy nem lenne elég a teljesítménye, emiatt ötlött fel bennem az sv mint megoldás. Az XT-t mint supermotot inkább városi közlekedésre hallottam, hogy használják. Ezért kérdeztem, hogy megfelelő lenne-e nagyobb távokra akár.
Köszönöm!- Siobahn -
-
Daywalker
addikt
-
Siobahn
csendes tag
válasz -Mosquito- #56419 üzenetére
Pihenő nélkül nekem 110-120 km már nagyobb táv. Akkor maradok az XT-nél, tényleg sokkal több gép közül választhatok. Köszönöm Daywalker!
- Siobahn -
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na nekem is van mesélni valóm: megjött az EBC féktárcsám hátulra, így fél ötkor nekiláttam, fél hatra be is fejeztem a fékjavítást. Ránéztem az oster-re, és elkeseredve láttam, hogy még mindig csak "okmány kiállítása folyamatban", szóval hétvégére tuti nem lesz jogsim. Nagyon elszomorodtam, aztán hirtelen fülig szaladt a szám.
Vessetek meg, köpjetek le, de bűnbe estem. Szépen beöltöztem és elmentem egy 50km-es karikára. Fél úton elkezdett prüszkölni a gép, át kellett váltsam tartalékra. Ezek szerint nem fullra tankolva kaptam a masinát...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #56375 üzenetére
Ezt igy kijelenteni nem lehet, hogy mennyit bir.
Mivel van egy forditott pszichogiaja, a sima szivo motorokhoz kepest biztos nagyobb ereje van, epp ezert senki nem fogja kuldeni. Azaz, pont hogy kimelve lesz.
A sornegyet nem neveznem lufinak. Az egy nagyonjo konstrukcio pl sportmotorokhoz.
A hatarai inkabb a kobcenti limit miatt jonnek ki.
A kawasaki azzal, hogy csinalt egy feltoltos motort, szakitott azzal is, hogy azt higgye sok hozzanemerto ember, hogy ugyanazt a motort veszi meg, amivel vilagbajnokok is mennek.
Ez nekem tetszik. A 200 loerot amugy is mar csak hatalmas kompresszioviszonyokkal es nagyon bonyolult motormenedzsmenttel lehet elerni. Es ott mi van 5-10 ev mulva? Ha megkimeled. Amikor egy lambdaszonda lassabban reagal, es mas feszt produkal? Ugyanez az osszes kis szenzornal? Az sem marad ugyanolyan orokre. Locsolni kell a lovet ilyen motorra, ha gyari allapotot akarod, mese nincs. Az, hogy mukodik, az csak egy dolog. Es nagyon tipikus az is, hogy egy sportmotort innen nezi a legtobb ember. Hogy 10 ev mulva mi lesz vele. Ez nem az a kategoria. Egy kompresszoros motor meg nem egy kozepkategorias motor. A muszaki megoldasai igenyesek, epp ezert draga fenntartani. Egy olyanhoz kepest pl aminek nincs feltoltojeMagyarorszagon epp ezert egy darab sem fog elkelni belole. Nem oda csinaljak, ahol a tescos szatyor a kormanycsutkan van, amikor megy vele a tulaj hazafele.
A sornegy nem a hengerelrendezeseben bukik meg. Az siman egy konstrukcios mod. Mi a kepletben az a resz, ahol a legtobbet lehet hozni? Az effektiv kozepnyomason. Hogy tudod ezt a szamot novelni? Vagy kompresszio viszony emelessel, vagy feltoltes javitassal.
Pelda. 2004 es 999rs bol 188 loerot hoztak ki. Nem 1200 kobcentibol, hanem 999ccm bol, v2 bol. Kompresszioviszony: 15.8:1
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #56423 üzenetére
A lényeg, hogy minden rendben van. Anno én is toltam egy rövidet a Virago-val amikor még csak csináltam a jogsit.
Ma elmentem mesteremberhez, kemény 2.000HUF-ért megcsinálja hétfőre a rendszámtábla tartó konzolom. Igaz csináltam kartonból mintát és majd színre fújni én fogom. Addig meg feldobtam az utas ülést és befogtam a háttámla alá az új rsz.-ot. A régi konzolból ami hátra maradt lámpa kábelt meg csonkot leszedtem, jó gány munkával kötötték be a lámpát, majd ha lesz időm szétszedem és nekiesek a forrasztó pákával meg zsugorcsővel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #56427 üzenetére
Hát... izé.... öööö... nem.
159 km-en állt a napi számláló, és abban a hitben voltam, hogy teli tankoláskor nullázták, mint én szoktam. A 20 literes tanknak meg vagy 500 km-re elégnek kellene lennie elvileg. Szóval azt hittem, hogy majdnem háromnegyedig lehet....Ja, egyébként volt egy érdekes hibám, el sem hiszitek: a hátsó féktárcsa cseréje után nem működött a fordulatszámmérőm! (Villanyos már, nem spirálos). El is keseredtem egy kicsit, hogy "na ez jól kezdődik". Aztán az első döccenőbe bele menve megjavult, azóta is rendben van. Valami kontakthiba lehet valahol, egyszer megkeresem, ha lesz türelmem az egész kábelezést végig bogarászni.
Trafipax-szal is találkoztam hazafelé. de max óra szerint 60-nal gurultam előtte, meg amúgy is szemből mértek.
Az országúton viszont lett volna esélyük ellenem....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #56429 üzenetére
Múltkor hó végén én is úgy jártam, hogy pénzügyi határok miatt nem ment tele a tank, de nulláztam a számlálót. Igenám, de megfeledkeztem erről és egy felüljáró közepén álltam le hajnalban
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #56429 üzenetére
20l 500km-rre elég?
A géped termeli a benzint?
Nekem csak 350km-re elég pedig nem egy zabagép. Eleinte nekem is max 4l-t evett de mára már sikerül az 5l-t is megetetnem vele. Bátrabban megyek vele. Egy idő után neked se lesz elég a 4 lityi."Az országúton viszont lett volna esélyük ellenem" Pedig mintha azt mondta volna, hogy nem fogsz 90-nél többel menni ezzel sem
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Siobahn #56421 üzenetére
Első mondatra nem írok semmit.. Nézd meg mindkét motort. Az Sv erősebb/nem annyira kényelmes, XT könnyű mint egy bicaj, kényelmesebb de gyengébb. Ui. XT 660 club amint látod nagyobb/hosszabb távokat is mennek ott gépek/srácok. Te döntesz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
Ha most lenne pénzem elmennék megnézni ezt
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
Hát ma ez a Asesso térdprotektor szétb.szta a lábam. Lehet a sportosabb lábtartás miatt a térdhajlatomat nagyon nyomja. Elvittem varrónőhöz, hogy hosszabbítsuk meg a tépőzárat, hátha túl szoros... Ez se oldotta meg. A jobb térdhajlatom teljesen tropa, hazafele már fel se bírtam venni ezt a sz.rt.
Következő kísérlet, hogy gumipántos lesz, hátha az vékony és nem nyom, csak nem tudom mennyire tart majd esésnél.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
FIREBLADE78
addikt
Fijúk-jányok Írtam bódisnak kipuf ügyében. Válaszul kaptam,hogy ehhez a típushoz nincs nekik semmi,de szívesen elvinnék a mocit és fejlesztenének ki rá rendszert kedvezményes áron. Kaposvárra vinnék stb bla bla. Belemenjek? Jól hangzik. Gondolom kapnék dob árában egy full rendszert
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #56440 üzenetére
Kérdezd mi is az ajánlatuk pontosan, mert addig csak találgatunk. De nem hangzik rosszul.
És használd kérlek a szerkesztés gombot
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Anulu79
addikt
Ha choppert szeretnék akkor évjáratban meddig érdemes vissza menni? Alkatrész ellátás miat kérdezem. Valami V2-es érdekelne vízhűtéssel.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #56425 üzenetére
A lufit nem jelzőként szántam, egyszerűen, hogy -szerintem- kezdi elérni a korlátait, vagyis ésszerű keretek között (pl. nem 40 millióba kerül egy utcai motor) jelenleg sokkal többet nem tudnak kihozni belőle. Ezért nyúlt a Kawa ehhez a megoldáshoz inkább. A sor4 1000 koncepciót meg gondolom nem akarják félre tenni, ha már egyszer az egyes gyártók 15-20 éve csiszolják a technikát.
Az meg szerintem igen is fontos kérdés, hogy élettartam és üzemkészség terén mire lehet számítani. Mert ha k.rva drága és hamar szét lehet hajtani akkor azért nem a század találmánya. Nyilván 10 évet meg 100e km-t nem kell várni egy ilyentől, az tény.
Turbó ma már nem feltétlenül felső kategória csak az agyon-vissza méretcsökkentett motorokból máshogy nem tudnak "piacképes" teljesítményt kihozni.Van ahol meg létszükséglet a feltöltés (Roots fúvó is akár), a konstrukcióból adódóan.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #56446 üzenetére
Nekem ez tovabbra is fura hozzaallas.
Van egy sportmotor. Azert, hogy konnyu legyen, draga konnyufemeket hasznalnak, aluminiumot, magneziumot, higy minel jobb suly/loero aranya legyen. A loerok miatt a fordulatszama is nagy, es a kompresszioviszonya. Keves anyagot kell hasznalni, nagy terheles alatt.
Mert a cel az, hogy gyorsan lehessen vele menni, viszonylag olcson.
Ilyenkor a te igenyed a kovetkezo: nem erdekel, oldjak meg, hogy olcso legyen, eros legyen es gyors.
Ilyen nincs. Draga anyagok, pontos illesztes, igenyes konstrukcio. Minel igenyesebb, annal inkabb szervizigenyes. Minel parasztabb es kokorszaki egy technika, annal hatekonytalanabb, de annal inkabb igenytelen. Csodak nincsenek.
A sornegy meg egy olcso tobbhengeres konstrukcio, aminek nagyon jo a kisulyozottsaga, vibraciomentes, termeszetesen a 6 henger a legjobb ilyen celra, de az baromi draga. Premiumkategoria. Szoval egy kompromisszum.
De ha 5000 nel elvaltod, elmegy szazezret minden. A kawa is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #56447 üzenetére
olcso, gyors, konnyu. on ebbol kettot valaszthat
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #56441 üzenetére
Nem nem....most épp farmerre volt rávéve. A minap rövidnadrághoz csak úgy pőrén vettem fel, akkor nem volt ennyire gáz. Meg azt sem értem miért a jobb lábam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
pityaa23
senior tag
Lenne egy újabb kérdésem, telefont használnám gps-ként, tudtok ajánlani valami jó kis telefontartót? A méretei 138,5 x 70,9 x 8,9. Továbbá, ti nézitek, vagy csak hallgatjátok a gpst?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest