- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #56648 üzenetére
Ducati Monster S4, nevet nem írok. Már tavaly is cinkeltük, hogy bírni fogja-e Ő meg a motor.. Sajnáltuk, hogy nem tudott velünk jönni!
Van olyan BMW tipus amin 6-8 visszahivás is volt már. Benzinszivattyú az egyik,hátsó felni/féknyereg tartó/konzol megrepedt 300e db visszahivás volt.
Neked az Olasz tetszik vedd majd meg és használd! Számomat tudod, dobozos autónk van.. Ha esetleg.
Bogyo:
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
mm89
őstag
válasz Polemius #56607 üzenetére
Ásotthalom környékén van még egy szakasz amihez nem nyúltak de egész jó. A többi nagyon jó lett. Tegnap voltunk a Mecsekben és egyáltalán nem volt fárasztó, nem úgy mint a régi úton... Na azon hazafelé már szenvedtem.
Valóban kint a 40es tábla, de az ugye a gördeszkásokra vonatkozik, mi 130-140 körül mentünk.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #56651 üzenetére
Köszi előre is...de nem most lesz sajnos, autót kellENE cserélnünk lassan inkább...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #56655 üzenetére
Japán lesz, ha isten is úgy akarja, de nem Honda (és nem is unalmas Toyota). Akkor sem kéne ha ingyé' lenne...(ez alól kivétel az S2000 és a 95-ös Legend).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #56657 üzenetére
Na te az uzsidobozzal maradj csöndben Még egy szaros utánfutót se lehet vele elhúzni, mert kigyullad
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz -Mike- #56659 üzenetére
Tévedsz, barátom. Én nem vagyok beleszerelmesedve a kawasakiba. (És nem azért, mert rossz, hanem mert mást is ki akarok próbálni) Sőt az imént írtam, hogy valószínűleg a következő sem az lenne...
mod: A rendes "mociról" meg a Hondának kéne továbbképzést vennie a kawától, mert az RC213V megérdemelt volna vmi rendes blokkot a mostani lepkefing helyett Főleg amennyibe kerül
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #56660 üzenetére
Azt vágod, hogy az a lepkefing 220 lóerő, ha "rendesen" használod? Azért lett csak 160, hogy megmaradjon az utcai használhatóság mellett is a lehető legpontosabb replika. Amúgy azt nem arra találták ki, hogy ropira törje egy kezdő pályázó, inkább gyűjtőknek technikai csemege.... Ez az árából is látszik.
A Kawa meg csak egyszerűen létrehozta a világ legerősebb széria motorját. Street-legal kiadásban az is csak 200 paci, nem 326.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Something_ #56661 üzenetére
BTW szerintem Priust venni (ma, Magyarországon) hülyeség. Adó- vagy bármi kedvezmény nincs rá, az árkülönbözetből meg vagy 10 évig fedezheted a fogyasztásbeli különbséget. Én is ezen őrlődtem, aztán nem Prius lett. (hanem egy Mondeo, ha már felhoztad )
-
Topiccsendőr
addikt
ahhoz, hogy rendesen használd, kell egy kittet venned, és utána már nem street legal, és buktad a garanciát.
a honda mérnökei azt nyilatkozták, hogy nem akartak kompromisszumot kötni, ezért egyáltalán nem az utcára hangolták a szívóoldalt. ők ezzel magyarázzák ezt a teljesítményt. ez nagyon homálykodás.
Nekem az a véleményem, hogy csupán szívóoldalon nem lehet elveszíteni 60 lóerőt.
egész egyszerűen ilyen lóerővel lehet úgy megcsinálni, hogy ne hulljon szét. Valószínűleg tovább fogja bírni, mint egy desmosedici, aminek egyébként már nem azért, de a vezérlése ugyanaz, mint a GP motoron. a vezérlési idők biztosan nem, de az a motor közelebb van a gp motorhoz, az is egy teljesen más kipufogórendszerrel és megpiszkált motormenedzsmenttel tud 200 lóerő fölé menni, természetesen az utcai használatra ugyanúgy alkalmatlan lesz, és ugyanúgy bukod a garanciát. nincsenek csodák.
mégis a sajtó azt mondja, hogy ez a honda az, amit használnak a GP-n. ez a motor nagyon messze van egy gp motortól. ráadásul japánban 75 lóerős. akárcsak az nr 750 volt.
biztosan nagyon igényes műszaki megoldások jellemzik a motort, de egy gp motor soha nem lesz utcán.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #56661 üzenetére
Szerintem meg tanulj meg a 600-ason menni jól. Tényleg no offense, de amikor mondjuk a hingen egyenesben sem mered elengedni kakaóval amit a 600 tud, addig kurvára felesleges az 1000. Sokkal egyszerűbb a kicsin megtanulni, ne vakítson el a motorerő, ráadásul ez utóbbi inkább az ellenséged, mert még kevésbé mered majd neki húzni, félsz h mikor áll kerékre, és még lassabban szokod meg. Az ezer már nem játék, kakucsra meg a többire tök felesleges, inkább ezt áttételezd le, ugyanott vagy majdnem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
RAiN91
őstag
Ha 13V fölött van az akku feszültsége (pontosabbat nem tudok a régi analóg töltőmmel mondani), akkor azzal biztosan indulnia kéne a motornak?
Mert megint alig forgatja, nem indul be, pedig délelőtt is mentem vele, és most megint elbizonytalanodtam, hogy az akksi-e a rossz, vagy más. -
Daywalker
addikt
válasz RAiN91 #56668 üzenetére
Az akkun lévő fesz semmit sem árul el, ezért nem alkalmas az akku állapotának felmérésére, csak legfeljebb körülbelül, de mint látod, nálad még arra sem. Ezért nézik terhelővillával, amikor kiderül azonnal, hogy van-e gond vagy sincs. Valószínűleg az az akku kuka.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz RAiN91 #56670 üzenetére
Pozitív gondolkodás! Vidd el egy akkushoz és kérd meg nézze meg neked. Vagy tegyél bikakábelt az akkura, kösd össze az autó akkujával és indítsd úgy. Meglátod, el fog indulni. Ha ez megvan mérd meg a töltőfeszt és akkor ki fog derülni. Ugyan ez sem 100%-os módszer, mert áramerősséget is kéne mérni, de több mint a semmi.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
Valaki korábban keresett itt cipőt: Prexport Street
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
HSM
félisten
válasz canniball #56664 üzenetére
Az amúgy milyen élmény, amikor így elmész tiltásig? Megy, megy megy, aztán bumm, megáll a mutató, mint a szög, vagy mi történik?
(#56666) persuader: Igen, én is így tudom. Én is a nyilatkozatokból építkezem, amiket olvastam, ott azzal magyarázták a bizonyítványt, hogy a károsanyag és hang emissziók, valamint a RamAir rendszer helyére tett lámpa a felelős a -60 lóerőért. Azt mondták, a motorhoz meg a technikai dolgokhoz nem akartak nagyon hozzányúlni, hogy utcán erősebb legyen az adott lehetőségek mellett. Ami amúgy nekem hihetőnek hangzott, tekintve hogy a saját utcai Fireblade-jük is hozza gyárilag a 181 lóerőt.
Egy dolgot viszont szerintem leszögezhetünk. Ez a Honda azért elég különleges lett. Nekem nagyon bejön. Viszont az ára az nem versenyképes, de nem is kell, hogy az legyen.
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #56656 üzenetére
Francba, pedig azt hittem itt is bedobod h, "veszek olaszt abból is".
_
Más, ha van E betű a Sebring dobjaimban mehetek vele Ausztriába is? Vagy még így is beleköthetnek? A minap tűnt fel, h benne van.
Nem üvölt, de abban nem vagyok biztos, h 90 db (vagy mennyi a határ?) alatt van."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz bigdady #56673 üzenetére
Innen nm tippelgetnék, de ha gyanús a dolog, akkor végig kell mindent méregetni, aminek köze lehet hozzá.
runner 125: annyi a határ amennyi rá van írva az adattáblájára (ha rá van írva) + valamennyi dB, de ennek olvass utána.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #56682 üzenetére
Sajnos nem olyan vicces ez. Mentem volna vele sokszor ennyit, de sajnos nem úgy adták ki az anyagiak. Gondolhatod, hogy nem ezért vettem túramotort.
-
canniball
nagyúr
Mivel előztem a műszereket nem néztem. Annyit éreztem, hogy megy, megy, majd egyszer csak nem megy, akkor pillantottam le és láttam hogy a pirosban vagyok, így váltottam.
De ha kíváncsi vagy próbáld ki, 1-ben voltban és úgy emlékszem valahol 70kmph körül volt a vége, az még nem az életveszélyes sebesség.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
V.Stryker
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hurrá, végre jogosítványilag is streeet legal lettem!
(#56692) pityaa23: köszi szépen!
Négy egész rohadt hónap kellett a beiratkozástól a jogsiig, vaze...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #56691 üzenetére
Gratulálok, ja és én megmondtam.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #56693 üzenetére
Hát igen, abból semmi nem jött be, de lehet hogy szerencsére. Sem az SV megvétele, sem a kicsi motor akkori - tervezett - eladása, sem a szezon kihagyása, sem a hamar megszerezhető jogsi.
Hál' Istennek el tudtam menni a Csótány hátán a barátaimmal Erdélybe, így a szezon sem veszett egészen kárba, bár az idén még csak 4000-4500 km körül járok, eddig minden évben a duplája megvolt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #56691 üzenetére
Négy hónap, hallod Tudnád te, hogy Pesten mennyit kell várni, sírva fakadnál...főleg, ha autóra mész...na akkor 6-10 hónap is lehet akár. Persze nem mondom, hogy ez a normális, de te még gyorsan letudtad, sőt...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #56696 üzenetére
Index fórumból egy pesti sráccal egyszerre kezdtem a tanfolyást, és ő egy hónappal ezelőtt kapta kézbe a jogsiját, pedig nekem összesen 10 órát kellett vezetnem, neki meg 26-ot, mert nulláról kezdett.
(#56698) kcsa: Jó, de te háromszor buktál meg....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
Én nem is tudom pontosan, talán augusztusban kezdtem és köv májusra lett meg kézhez. Közte nov-dec-jan-feb nem volt oktatás. Ez 5-6 hónap attól függően, hogy novemberben és márciusban hogy alakultak a dátumok...sajnos ez ilyen. Van aki szerencsés, más kevésbé...most meg pláne, hogy rohadtul kevés az oktató, kevesebb, mint amikor én csináltam. Szóval a 4 hónap istenes.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
kcsa
veterán
válasz Daywalker #56699 üzenetére
Most hogy belegondolok, valami hasonló volt nekem is. Csak így tűnt egy évnek
@Bogyo: majdnem, kétszer. Egyszer kresz, mert biztos voltam benne hogy azt nem kell tanulni, hiszen már úgyis sikerült autónál. Hát nem sikerült. Másodszor meg rutin, de ott meg a motor volt ratyi, bedadogott nyolcasozás közben. Elsőt egyértelműen saját hiba, de a motor miatt ugattam oktatónak is, de leszarta. Jófej na.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs