- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #58550 üzenetére
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #58543 üzenetére
Mikor mi voltunk Transfogarason akkor is le volt zárva, ennek ellenére felmentünk a másik oldalán meg le.
Viszont én a helyedben most kihagynám, ott ilyenkor már óráról órára változhat az időjárási helyzet. A másik, hogy hideg már az aszfalt nagyon észnél kell lenni, neked meg őszintén nincs akkora rutinod. Ez a kaland jó lesz még egy másik nyári időpontra is. Értem én, hogy jövőre nem fogsz tudni annyit motorozni, de 2 év múlva is nagy élmény lesz ez. Arról nem is beszélve, hogy kellesz még a gyerekeidnek, még fel kell nevelned őket.
Szerintem most simán meglátogatod a rokonságot, legközelebb meg megmászod a Transzfogarast is, addigra meg sok tapasztalatot is gyüjtesz.
De persze ez csak az én véleményem, a döntés a TiedMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #58548 üzenetére
Így nem lesz közös sörözés,családi összejárás..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #58536 üzenetére
Én biztosan kihagynám a helyedben, nem ilyenkor kell menni hegyekbe motorozni, hideg aszfalt, bármikor bejöhet az 5fok eső szindróma (jó ha nem hó) ami minden csak nem motorosbarát. Nem kell hogy történjen valami, de pont negyedannyira sem fogod élvezni mintha nyáron mennél. És ugyanannyiba kerül.
Itt most nálunk 1300m-en egyszer van 8 fok és szakad az eső, tegnapelőtt a hó szakadt és leesett majd 10centi. Nappal ha szerencse van akkor van 8 fok, de van hogy csak 2. 6-7 óra fele reggel pedig fagy van.
Ez minden csak nem motoros időjárás..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #58550 üzenetére
Te is kopasz vagy?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
NorDezs
senior tag
Pinlock-ot ki forgalmaz az orszagban? Nolna N85-hoz kellene, de sehol sem talalok.
-
sqpp
őstag
Vélemény? Ezt néztem ki
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #58548 üzenetére
V.Stryker: a helyedben ilyenkor már nem terveznék 900+ km-t (számolj rá eltévedést, benzinkút-keresést, kajálni megállást is) magas hegyekben:
- rövidek a napok, már 6-kor sötétedik
- hideg van, a hegyekben főleg
- fent néhol akár már fagyhatott is éjszaka. Jégre ráfutni, nem móka. Külföldön balesetet szenvedni, duplán nem móka.
- vegyes az idő, bármikor jöhet eső, amitől ha megázol, ilyen hidegben főleg nagyon szívás, elgémberedsz, akár fagyási sérülést is összeszedhetsz (megfázás meg biztos, de az csak később jön); de ha nem is ázol meg, a tempódat akkor is nagyban csökkenti
- hideg, nedves aszfalt hegyekben, rizikósan vagy lassan fogsz menni[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
V.Stryker
nagyúr
Közben aludtam rá én is egyet és nem tervezek felmenni.
Egy esetben igen... ha 500km után úgy érzem, hogy k.rva fitt vagyok, nem fáj semmim, ragyogó napsütés van épp Nagyszeben után, ahol a Transfogarasba fel kell menni és melegem lesz beöltözve...na akkor lehet felkanyarodok, egyébként meg lehet rohadtul örülni fogok, ha letudom a kötelező 750km-t oda.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
Tudtok valami jó szinterezőt pesten?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
sqpp
őstag
válasz Topiccsendőr #58565 üzenetére
- Állapot így ránézésre? ( tudom, hogy az nem jelent sokat, de valamit azért igen. )
Leírásban ezt volt:
-
polimorf
tag
"Külföldön balesetet szenvedni, duplán nem móka."
Pláne Romániában, a mi balesetünknél egy doki nem beszélt semmilyen nyelven csak románul. Egy helyi Román srác tolmácsolt aki tudott angolul így neki angolul beszéltünk Ő fordított Románra és vissza. Kész katasztrófa volt. Ráadásul a helyi egészségügy valami borzasztó a mienkhez képest is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
Ha tudod, h nem jelent sokat, akkor?
Leirasbol annyit vettem eszre, hogy szelephezag ezek szerint nem volt allitva. Azt eleg nagy valoszinuseg szerint kell mert majd 40 ezer van benne. Ilyen szempontol nem elony a bontatlan blokk. Nagyon okosan a viszkozitasat irta le az olajnak, es a markajat, amibol semmit nem tudtunk meg de ennyi.
Egy hezagallitasnal kb 50 e forinttal szamolj, es nagy a valoszinusege, h vezlancot is kell cserelni. Akkor termeszetesen tobb lesz. Feszito remeljuk rendben.
Ezek csak feltevesek, szet kell szedni a motort ehhez, es merni. Nem biztos h ezeket meg kell csinalni de eddig en ezeket tapasztaltam drz ken.Gyonyoru pelda arra h nem hiszi el az ember, h hasznalodik a motorja. A bontatlan blokk garancia mindenre. Persze
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Macsjoz
tag
Sziasztok !
Olyan problémával fordulnék felétek, hogy nem tudom milyen motort vegyek és ebben szeretném a segítségeteket kérni. A2-es jogsim van és eléggé magas vagyok (190cm) így egy csomó motor nem játszik, mert hát úgy néznék ki rajta mint majom a köszörű kövön . Árban 600ezer fölé nem szeretnék menni ami a motort illeti, az átírás ilyesmi az külön szóval a motorra 600ezerig gondoltam költeni. Mit tudnátok ajánlani ami jó motorikusan jól is megy. ?
-
Macsjoz
tag
válasz zeon.hu #58571 üzenetére
talán a túra enduro ami a legjobban tetszik, a jól menjen alatt úgy gondoltam, hogy esetleg pályán is lehessen használni szóval bírja a 130-140kmh-t tartósan vagy tartósabban, bár autóval sem szeretek pályán menni de akármikor lehet akármi, meg városba is lehessen használni. Ha nagyobbat kell előzni akkor tudja azt is kényelmesen. Talán a yamaha XTZ 660 az ami tetszene
-
Burt1793
veterán
válasz zeon.hu #58575 üzenetére
A2=48 lóerőig.
Én a honda nc700x-et, cbx500-at, suzuki freewindet néztem, ezek közül a freewing van a 600 ezer alatti kategóriában, viszont egy hengeres. A két Honda elég új és drága. Sajnos csak hondákat nézegettem, az X-es, azaz tóra verziók, amik magasítottak, drágábbak egy 20%-kal a simánál.
Bocs, amíg végigolvastam az új bejegyzéseket a topikban, eltelt 10 perc, páran már válaszoltak.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
LS2 F320 Stinger sisakot vettem. Nem tudom milyennek számít ez. Így utólag rossz vétel volt vagy elfogadható?
Nem akarok 200-al menni.
-
Khaosz55
addikt
válasz Something_ #58584 üzenetére
Nem arra értem ezt, hogy 100-as tempó körül használom. Gondolom nagyobb tempóhoz olyan sisak kell amiben kisebb a szélzaj és jobb anyagból készül.
Azt akartam kérdezni, hogy normál túrázáshoz megfelelő-e. Viszont ha írok ide valamit, akkor bírálat szokott érni.
-
V.Stryker
nagyúr
Na ha már ilyen kötetlen a beszélgetés, jöhet az olaj téma? Elsőre Elf olajat vettem a motorba, mert arra tellett. Most tettem bele Motul 5100-at és vártam a csodát. A csoda elmaradt, lóf.sz és esti fény.... Talán még csattogósabb a váltó, mint előtte.
Pedig vártam,hogy halkabb lesz a blokk, vajpuha váltás, semmi csattanás... aztán minden maradt a régibe.Khaosz55: Ez nehéz téma, mert ha "nem 100ezres SIDI csizmád van, akkor mennyit ér az életed???" szindróma is van itt bőven. Aztán van az, hogy pár éve kézből 7k-ért vettem egy Grex R1-es bukót, újat... 5*-os sharp teszt és már próbáltam pár sisakot, soha olyan halk sisakhoz azóta sincs szerencsém. De aztán majd mindjárt jól megkapjuk, hogy ha nem Schubertünk van, akkor mekkora
pancserek...akarom mondani felelőtlenek vagyunk. Én azt mondom olvasd el a teszteket, próbáld fel, ami anyagilag szóba jöhet, fogadd meg a tanácsokat, aztán kész. Én is úgy vettem sisakot,hogy másodjára, mert az első új, a Caberg az egy nagy rakás fos volt, minden szempontból.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz Khaosz55 #58585 üzenetére
Ha sokat mész 100-al, oda is kelleni fog a füldugó. 200-nál már olyan zaj van, hogy iszonyat, jó sisakban is, de ha akár kocsiban dugtad már ki a kezed ilyen tempóban, akkor tudhatod, miről van szó....
(#58586) V.Stryker: Az 5100-nál nem vagyok meglepve, hogy nem ájultál el.[link]
Ha jót akarsz, egyszer próbálj bele egy 7100-ast. Bár elég sokba kerül, de az legalább teljesít is. Biztos vannak olcsóbban hasonló jó olajak, de eddig ezeket próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz V.Stryker #58586 üzenetére
Néhány hozzászólásból én is ezt érzem. Nem pont abból amit nekem mondanak hanem ha vissza olvasok. Van bennük egyfajta irónikus kioktatás a tanácsadás helyett. Persze sokan adnak rendes választ, nem erről van szó. Az elfogultság egy témát vagy terméket illetően szvsz nem jó.
-
Khaosz55
addikt
A "nem akarok 200-al menni"-t nem kell ilyen komolyan venni, érdekes, hogy pont az a rész lett kiragadva minek nem sok jelentőséget tulajdonítottam.
-
HSM
félisten
válasz Burt1793 #58588 üzenetére
Amikkel mentem eddig motor, azoknál ilyen 160-200-as tempó úgy nézett ki, hogy a kis plexi tolta pont a sisakomra a szelet, amin jó kis hangzavart alkotott.
Pedig a Shoei Raid 2 bukóm nem éppen egy hangos, gagyi sisak.
Azt mondják nakedek jobbak ebből a szempontból ("egyenletesebben" éri a sisakot a menetszél), de nekem nem hiányzik az extra szél mindenhonnan máshonnan. Füldugóval jól elvagyok így is.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Khaosz55 #58581 üzenetére
Ahogy nézem, kb. 40k volt. Termoplaszt sisak, ennyiért vagy kicsit drágábban már el lehet csípni fapados üvegszálas sisakokat, az jobb választás lett volna. Költeni szerintem annyit költs ilyen védőfelszerelésekre, amennyit meg tudsz magadnak engedni. Úgy értem, ha egy dolog kerül valamennyibe, neked lenne rá pénzed de azt mondod, hogy jó nekem az olcsóbb is, na olyat ne csinálj. Nyilván erőn felül nem kell költekezni, de ami belefér a büdzsébe maximálisan, azt ne sajnáld a védőfelszerelésre. Lehet, hogy soha sem lesz rá szükség (úgy legyen), de ha mégis, jól jöhet azért a drágább (ami talán jobb is, nem mindig).
Gondolom azért ajánlgatja mindenki ugyanazt a kb. három márkát, mert azokat ismerik, de érdemes kicsit jobban körülnézni, sok kisebb gyártó van, aki nem tudja magát lépten-nyomon hirdetni de attól még jó cuccokat gyártanak.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #58586 üzenetére
nem tudom mit vartal.
nincsenek csodak. a csattanos valto sem jelent semmi mast, csak hogy meg nincs elnyirva az olaj, vagy mashogy van adalekolva, vagy mindketto egyszerre. de ez nem azt jeleti hogy nem jo olaj. azaz hogy nem tudja ellatni a feleadatat.
egy api sm es olajra nem mondanam hogy szar. manapsag nem nagyon lehet egyaltalan rossz olajokat sem kapni. az, hogy egyes motorok kuplungja mit szeret, es mit nem az mas dolog. attol az olaj meg lehet jo.azonkivul egy sor mas dologtol is lehet csattanos az egyes. pl a kuplungkosar agyazasatol. es hogy az milyen allapotban van. szoval ez nem ilyen egyszeru.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #58594 üzenetére
Dehogy nem lehet rossz olajakat kapni: hamisítványnak hívják és olcsó webshopokban lehet rendelni, szinte tetszőleges márkanévvel!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
pakriksz
őstag
válasz V.Stryker #58586 üzenetére
bizony, én is így jártam. Valami nevenincs olajat töltött a motoromba még az előző tulaj, aztán öntöttem bele motul 5100-at és csattanós lett az addig csöndes váltó. Azt hittem be kell járatni az olajat, de nem... azóta is olyan. Jövőre tuti mást öntök bele, csak a kérdés hogy mit.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #58591 üzenetére
Akartam olyat, ami felnyitható és van benne napszemüveg...főleg hogy legyen napszemüveg. A kis Caberges kör után meg megvettem a Grex G9.1-et, ami egy Nolan N90 (Vagy n91 már nem tudom), néhány apróságot leszámítva... ncom előkészítés, bogárháló...a bogárhálót megrendelten 3k-ért, azóta boldog vagyok vele...hibátlan...Akkor 92k volt a Nolan N90, 39k a Grex a régi importőrtől...most az euromotor is nyomatja azt hiszem, csak 60k-ért. Amúgy minden alkatrészt N90/N91 nolenhez kell rendelni és akkor stimmel. Érdemes inkább fordítva, mert Grex néven ugyanaz olcsóbb...pl. a páramentes plexi 3000 forint körül van hozzá...
persuader: Jóvan na. Tudtam,hgoy ez a helyzet, csak mást vártam titkon. Olaj amúgy nem kamu, hivatalos nagykerből van.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Khaosz55 #58590 üzenetére
Ne haragudj de az hogy milyen bukót veszel nem attól függ hogy mennyivel fogsz motorozni. Ettől függ kb a legkevésbé, ezért vicces amikor te pedig pont ezt jegyzed meg.
A másik pedig hogy vásárlás után kérsz tanácsot? Azt várod hogy nyugtassunk meg, igen ez a sisak ennyiért jó vétel volt?! Mit vártál?
Szerintem ez nem felnőtt gondolkodásmód.
Én ha venni akarok valamit előtte kérdezek...
Nem akarlak megsérteni, de totál logikátlan.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Burt1793
veterán
Ha nem tárolom egész nap dobozban a sisakot, akkor a Schuberth c3 pro-t veszem fel, 140-nél nem megyek gyorsabban, ez elég csendes darab és hihetetlen finoman lehet nyitni-csukni az elejét és a plexit is, no meg az ellenzőt. Amúgy egy alap nolan sisakot (kb 40-50 ezer forint volt) használok, hogy ne "kopjon" a Schuberth, összehasonlíthatatlan a kettő. Az olcsóbb búg, zúg, párásodik, rosszabb érzetre a plexi és az elejének a mozgatása, huzamosabb 100 feletti tempónál nyomja a homlokomat, pedig jó a méret. persze azt is lehet használni, ha a Schuberth nem lenne, nem is tudnám ezt szidni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tenisz topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen