- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
nem.
korabban az volt, hogy hsm reflexei jobbak, mint egy abs, es nem fog satuzni elsovel egy veszhelyzet kellos kozepen, hanem szep finoman elinditja a fekezest egy lehelletnyi fekkel, hogy beuljon az eleje majd ..blablabla.most eljutottunk odaig, hogy megerti, hogy ezt rajta kivul nem mindenki tudja megcsinalni, es hogy ezeknek a szegeny, nyomiknak kifejlesztettek egy abs nevu rendszert
nem szemelyeskedem, dehat ez van
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #63202 üzenetére
Nem mondtam, hogy nyomik, akik inkább mennek ABS-el.
Én is repültem át bicaj kormányán párszor, mire megtanultam használni a féket, ez ilyen. De megtanultam. A hidraulikus tárcsafékes kerékpár után a motor már nem volt nagy kihívás. -
StoneBridge
senior tag
Hetvegen megyek Honda Safety-re. Vegul mellettuk tettem le a voksom, bar tanulni barmelyiken tudnek, valoszinuleg.
Meg van egy akcios hely. 2 napos kepzes, reggel 9-tol delutanig, ebed az arban. 45e helyett 30e.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #63202 üzenetére
Ez így sokkal pontosabb.
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #63204 üzenetére
Én náluk voltam, még a régebbi, kétszintes rendszerben (mindkét kétnapos szinten), csak jót tudok mondani róluk. (Bár más képzéseken nem jártam még.) Nekem minden forintot megért, nem bántam meg. Majd valamikor el kéne viszont lassan nézzek hozzájuk újra, egy dirt track tréninggel régóta szemezek.
-
Something_
őstag
Egy ilyen motor taroloba, mi kerul kb 50k-ba? [link]
Kene valami fasza low budget fedett beallo ide a kertbe, ami nem nez ki hanyadekul. Esetleg valaki tipp? -
BoB
veterán
válasz Something_ #63207 üzenetére
Ez nem 50K, ez 500K
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #63207 üzenetére
Ha van az embernek 1-2 nap szabadideje, meg látott már életében hegesztőt, zártszelvényből nem egy nagy kunszt összehegesztgetni valami hasonlót, rá meg valami vékony táblalemez, akár szegecselve. Biztos nem 500k lenne. Mondjuk egy daraboló nem árt hozzá, hogy ne csak körülbelül vágja szögre a vasakat.
Ponyvagarázs esetleg?
Vagy megkérsz valaki ismerőst aki ért hozzá, hogy hegesszen neked egy megfelelő méretű sátorvázat, ponyvásnál meg készíttetsz méretre rá ponyvát.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #63183 üzenetére
Szerintem ez úgy hülyeség, ahogy van. Miért ne lehetne egy chopper -rel túrázni? Azt meg ne gondold, hogy az MC tagok annyira szeretnek találkozókra járni. Sztem voltam többszázon és rendeztem (rendeztünk) vagy huszat. Már júniusban a könyökömön jött ki a "Kispirics odabasz!" Viszont a haverokkal elgurulni egy hétre az olasz, vagy a német haverokhoz, na, az már valami! Régebben én is osztottam a véleményed, hogy milyen nyápic az, aki utánfutóra teszi a motort. De, ma már másképp gondolom. "Civilben" kamionozok. A főbb nyugati autópályákat fejből nyomom. Tudod mi történik, amíg átmész Olaszországon? A világon semmi. Dög unalom. Egyszer úgy terveztük a túrát, hogy Barcelónában teherautóra raktuk a motorokat és repülővel jöttünk haza. Így a hazaút idejét másra fordítottuk. Elmehettünk egészen Bilbaóig, és belegurítottam az első kereket az Atlanti óceánba (ez a szokásom), majd a Pireneusok déli oldalán keresztülmentünk Spanyolországon. Szóval, én inkább ott motorozgatok a messziben és nem rabolom a szabadságomat azzal, hogy n+1 -edszer is átmenjek a Pó síkságon, vagy a Német A8 -ason.
-
baboss
őstag
válasz Something_ #63207 üzenetére
Még jól is néz ki. Ennyiért szerintem meg is éri.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz togvau #63187 üzenetére
Kanyarban a tapadás fogy el, nem feltétlenül a kerék blokkol.
Itt annyit csinál a technika, hogy folyamatosan számon tartja a becsült tapadást a dőlés és sebesség függvényében (meg még van mellé minden egyéb, amit egy 5D-s szenzorral meg lehet oldani - kipörgésgátló, egykerék gátló, stb.) és a határ alatt tartja a fékerőt. Kanyarban ugye a fékerő mellé hozzájön a centrifugális erő, amit közvetíteni kell a talaj felé. Na itt vérzik el a sima abs.Illetve az ugye gondolom megvan, hogy ha függőleges a motor, akkor nem szükségszerűen zakózól a kerék blokkolásakor, amíg nem kezd el kimenni alólad a gép. Ez akár egy-két méter is lehet. Biciklivel is csúsztam már első kerékkel legalább fél métert esés nélkül.
Ledöntve viszont elkerülhetetlen a zakó. -
Teasüti
nagyúr
Amúgy miért esik nekem mindenki, hogy az ilyen elektronika a kamikazéknak való? Meg tanuljak meg motorozni... Rosszak vagytok!
Nekem azért kéne, mert annak az esélye, hogy kanyarban kell vészfékeznem éppen akkora, mint egyenesben.
Ekkor viszont mivel nem vagyok versenyző kötél idegekkel, villám reflexekkel és 20 év rutinnal a csuklómban, ezért a zakó esélye igen magas. Ha ez megment a kórháztól, akkor igenis jó dolog és kell.
És itt a vészfékezésen van a hangsúly. Úgy hiszem sehol nem írtam, hogy kanyarvadász volnék, éppen ellenkezőleg. Egyetlen egyszer mentem eddig gyorsabban a megengedettnél, mikor kipróbáltam mennyit megy a motor autópályán. Ennyi. Azóta 50-90 mindenhol.Jah és úgy hiszem azt sem írtam, hogy MSC-s motort szeretnék venni. Érdeklődtem csupán mi a helyzet e téren, hol kezdődik árban és milyen gépekre rakták fel.
A vásárlási kérdéseim ettől függetlenek.
Amúgy köszönöm az észrevételeket, hasznos infókat kaptam, alapvetően másfelé keresgélek, mint mikor idejöttem! -
Teasüti
nagyúr
Ez most cink akar lenni?
Amúgy nem egy szezon motorozást alatt. Hanem néhány év montizás alatt a hidrós tárcsafékkel a Mecseken.
Talán jó beidegződéseim vannak, ahogy HSM mondaná.
Az ellenkormányzás is magától értetődő. Egy-egy lejtőzéskor jobban bedurvul a helyzet, mint annál a near miss szitunál motoron. Talán ezért is nincs olyan veszélyérzetem. :/ Mondjuk talán nem is baj, ha befostam volna talán le se reagálom.Azt hittem szerkesztés, bocsi a dupláért.
[ Szerkesztve ]
-
togvau
senior tag
De blokkolást kell akadályozni, mert azért csúszol el a kanyarban, mert blokkol. És az ABS nem fix fékerőkre korlátoz, legalább is gondolom az a lyukacsos tárcsa nem véletlenül van ott, hanem azért hogy érzékelje mikor áll meg a kerék, így tökmindegy milyen a fékerő korlát, hóban, esőben, szárazon, kanyarban is, ugyan úgy érzékelnie kéne a blokkolást, és korrigálni.
Motorral még nem sikerült kanyarban elcsúsznom(csak egyenesben sunyimurván, abs nélkül), de biciklivel mindig blokkolás miatt csúsztam kanyarban (bár többségében kavicsos úton lefelé, ahogy blokkolt és megindult kifelé az első kerék visszavettem a féket, és egyenesbe rántva megúsztam).
[ Szerkesztve ]
hitler, sztálin, micro usb
-
Teasüti
nagyúr
válasz togvau #63217 üzenetére
Nem és nem.
A kerék kanyarban nem blokkol le szükségszerűen ahhoz, hogy kimenjen alólad.
Valamint ha jól értem a technikát, akkor ledöntve nem a blokkolást figyeli, hisz ekkor már késő.
Hanem a becsült max tapadási értékhez állítja a fékerőt. Ami kisebb, mint ami a blokkoláshoz kéne vagyis az optikai szenzornak ebben a képletben nincs is szerepe, csak az 5 tengelyes gyorsulásmérőnek.
Mondjuk egyetlen dolog nem tiszta nekem, honnan veszi a súrlódási tényezőt a képlethez? Be lehet vajon állítani, hogy száraz út, vizes út, stb? -
HSM
félisten
válasz Teasüti #63216 üzenetére
Nálam is sokat csökkentett a hegyikerékpár az ingerküszöbömön... Mondjuk ha rámhúzzák a kormányt, vagy kijönnek elém, nem is igazából szoktam ráparázni, csak mérgelődni, általában nem is szokott váratlanul érni.
Mondjuk jobb óvatosnak lenni azért, mert amikor viszont megijedek motoron, akkor tényleg para van... Mikor kicsit elkalkulálod a sebességet, egy pillanatra nem oda figyelsz, és egy emberes gyorsítás után hirtelen arra eszmélsz, hogy messziről kisebb ívűnek és sokkal messzebbinek tűnt az előtted lévő kanyar, erre most itt van előtted.... Mindezt erősen háromszámjegyű sebességnél. Na, az para...
Pedig csak annyi volt, hogy egy nehéz vizsga után kevés alvással kicsit túl sok feszkó szabadult fel.... Ha megsimogattam volna a korlátot is csak magamra haragudhattam volna.[ Szerkesztve ]
-
togvau
senior tag
válasz Teasüti #63218 üzenetére
ezen a becsült dolgon gondolkoztam én is, de ez így nagyon bénának tűnik. Nem csak az időjárás zavarhat be, hanem a gumi keménység, az útburkolat minősége (rendes aszfalt vs jégpálya fehér aszfalt)... van egy tippem, hogy ez az kanyar ABS ha erre az elvre alapszik, akkor csak a gyártó tesztpályáján működik olyan jól, a gyártó tesztpilótájával, és a gyártó által felkészített motorral
És ezt sajnos a gyártón kívül senki nem fogja kipróbálni, mert nagyobb a kockázat.hitler, sztálin, micro usb
-
Something_
őstag
válasz Archer #63209 üzenetére
Huh, hát a szabadidő az nagyon nagy hiány nálam Jó lenne ilyen dolgokhoz érteni, mint hegesztés, körbekérdezek a baráti körömben, hátha valakit be tudok fogni ilyen célra. De még ha levágatom az elemeket, akkor is jobban kijövök, hogyha csak össze kell hegeszteni/össze legózni a kertben.
Kíváncsi vagyok anyag árban mennyi lenne, na majd utána járok. Ahogy nézegettem 150k körül már lehet kapni faházakat, az se lehet rossz. Habár tuti jön még az apróbetűs rész, szállítás 20e, összerakás 30e, ilyen fixáló 20e..Baboss: jól néz ki, de szerintem is elfújná a szél
Szerk.: ja igen, a fő hozzászólásba elírtam az árat, nyilván ha 50k lenne, akkor már rendelném is
ABS téma: 4 fokban indultam haza melóból, nyomtam egy féket a macskakövön, kiment a hátulja. Milyen jó lett volna az ABS vagy legalább hegyi bringa múlt
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63218 üzenetére
S1000rr en, ami msc t hasznal, van mode kapcsolo. Eleg paraszt, ha igy kell megoldani, de rengeteg mas tenyezo is nagyon fontos. Es kb holdkompnyi szezorokkal kene felszerelni, hogy mindent tekintetbe vegyen. A kezdeti dtc ket pl egy mas meretu gumival elmeletileg agyonvagtad. Legalabbis olvastam egy cikkben, h problemat okozott.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63222 üzenetére
Másképp el se tudnám képzelni. Egy hőmérő és páratartalom/esőérzékelő még hagyján, de az út minőségéről a motorosnak is csak sejtése lehet.
Gondolom belövik egy optimális értékre, ami az esetek többségében elegendőnek bizonyul úgy, hogy még meg is tud állni a motor kellő fékerővel. Csak nem veszi el a féket, mert túl óvatos a számítás.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Teasüti #63214 üzenetére
Mivel ez egy új dolog ezért egyenlőre "prémium" gépekbe (BMW,KTM,Ducati ) szerelik be. [link] 5M egészen 10M-be kerülnek ezek. Itt már belefér az árba,hogy benne legyen. Mondjuk ha 3-4M lenne egy "középkategóriás" motor és tételezzük fel 500eFt-ba kerülne ez az extra,kérnéd?
Szóval vagy veszel egy új ilyen gépet gyorsan (csoda,hogy még élsz e nélkül ) vagy tanulsz/fejleszted magad.Ui:
Én is fel vagyok háborodva,hogy a Varán nincs lézeres fényszóró,mint a BMW 1600GT/L extraként rendelhető 1Millás tétel,na jó beérem LEDes fényszóróval is mint a nedves GS-en az meg ~200-300eFt tétel. A manóba, maradunk a dupla H4 izzónál.togvau:
Túl sok sci-fit nézel. Motorrevü 2016/2 számában tesztelték a kanyar-ABS-t.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #63224 üzenetére
Attól függ. Árérzékeny piacon nem venném meg. Itt nyugatabbra ekkora tétel nem okozna sok fejfájást. Másrészről egy kórházi ápolásnál, esetleg maradandó sérülésnél és lerokkanásnál azért olcsóbb, nem?
Legalább választható opcióként odaadnám minden kategóriában.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Something_ #63228 üzenetére
Beton alapra volt lerakva, ahhoz lett lecsavarozva.
Házilag elkészítve kb ugyan ott vagy mire mindent megveszel hozzá, utánajárás fuvar,idő,stb,és nem lesz ilyen szép.
A faházat évente festegetheted, hogy ne menjen tönkre a fa, az idő hamar kikezdi a fát. Asztalos vagyok, tudom.[ Szerkesztve ]
-
mrhero
tag
válasz togvau #63217 üzenetére
Nem CSAK azért csúszhatsz el kanyarban, mert blokkol a kerék.
"...biciklivel mindig blokkolás miatt csúsztam kanyarban (bár többségében kavicsos úton lefelé, ahogy blokkolt és megindult kifelé az első kerék visszavettem a féket, és egyenesbe rántva megúsztam."
Biciklivel szép mutatvány, de motorral lehetetlen. Ha kanyarodás közben elindul az első kerék kifelé, azt még észre sem vetted, de már az aszfalton csúszol.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #63210 üzenetére
Én kérem egy szóval sem írtam, hogy nem lehet chopperrel túrázni, hiszen jómagam is eljutottam mindenhova anno a kis VT500-al is, sőt előtte az MZ-vel is. Abban a posztban a saját, szubjektív hozzáállásomat írtam le, nem az volt a cél, hogy önnön igazamat erőltessem másokra, elnézést ha így tűnt. Azt, hogy az MC tagok mit csinálnak, nem hoztam szóba, annyit írtam, hogy jómagam MC találkozókra bárhova elmegyek, mert azokat szeretem; és a kispiricset valóban könnyű megunni, ha az ember magyar találkozókat látogat, de nálam abból csak 2-3 jut egy évre, annyit ki lehet bírni a kispiricsből is. Az utánfutós motorosokkal sincs semmi bajom, csak az a véleményem, hogy akkor már motorral is mehetnék, hiszen ugyanazt az utat járom be. Amit Te írsz, az más téma, annak látom értelmét, bár jómagam azt sem csinálnám (egyelőre, ki tudja mi lesz később). Nekem a motorozás lelki felüdülés, színtiszta kikapcsolódás. Olyan túrán, ahol előre kitalált útvonal van, húzni kell neki, hogy mindenhova odaérjünk, engem biztosan nem fognak látni, de nekik jó utat. Hogy mi történik Olaszországban, azt is tudom, magam is kamionoztam (Portugáliába imádtam menni, szoktál arra járni?), motorral az autópályákat mindig kerülöm. Azt is megértem, hogy unalomig jártad a környékbeli utakat, de ez neked, mint kamionosnak hatványozott probléma, nálam is az volt, amíg fuvaroztam. A Pireneusokért pedig irigyellek, az nagyon szép környék. Sajnos jómagam csak kamionból láttam eddig, de ami késik, nem múlik.
(#63227) baboss: Mennyibe kerül egy ilyen? A linken azt írja, hogy jelenleg nem elérhető és nincs ára.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Lomha 8V #63231 üzenetére
Kispiricset nem ismertem, de így elsőre marhára bejövős!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ath
senior tag
Vásárolj most Michelin Pilot Power 3 vagy Pilot Road 4 gumiabroncs szettet (első+hátsó) és a Michelin megajándékoz egy 9.000Ft értékű pénzvisszatérítéssel vagy üzemanyag utalvánnyal!
Feltételek: a vásárlásnak 2016.03.01 és 2016.05.31. között kell megtörténnie, az akcióban csak magánszemélyek vehetnek részt (céges számla esetén nem vehető igénybe!), vásárlás után 10 napod van regisztrálni.
További feltételek és regisztráció a Michelin weblapján:
https://myoffer.moto.michelin.com/hu_HU/catalog/details/44765/ -
motoflug
őstag
Sziasztok!
Most bukkantam erre a topikra, és használt motor vásárlása előtt az összefoglaló egy igazi kincsnek számít!
Mivel látom pörög ez is, és az 1.hsz alapján azért tapasztalatban sincs hiány, így megkérdezném tőletek, hogy mit ajánlanátok az alábbi feltételekkel?
- 400. e Ft-ig.
- Enduro/túraenduró
- MűszakivalMeg tudnék még fogalmazni igényeket, de nagyjából ezen a vonalon gondolkozunk (PL. xl500, dr350 stb.-stb.), viszont a típushibákkal, ill. kerülendő motorokkal nem igazán vagyunk tisztában.
Amennyiben rossz topikban tettem fel a kérdést, kérlek irányítsatok át, vagy ha már valaki hasonló dilemmával találkozott a közelmúltban, úgy privátban is megoszthatja a tapasztalatait.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
V.Stryker
nagyúr
Ahogy látom már megint a könnyebb utat keresik az emberek.Mozgás nélkül fogyni, gyakorlás helyett elektronikára bízni az életet. A munka gyümölcsének nem akaródzik örülni. Bár igaz, sok munka kell, hogy meglegyen a megfelelő eredménye. Mennyivel könnyebb azzal a tudattal motorozni, hogy bedöntöm 120-al, oszt majd megfog az elektronika. Aztán ha nem, akkor már úgyse kell gondolkozni, hogy hol b@sztuk el.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
Kértem árajánlatot. Fékcső 30k+szerelés. Gáz bowden 11+8+szerelés, gyertya 2k, kardánolaj 800. Összesen 65k. A gázbowdent lehet jövő hónapra hagyom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz FIREBLADE78 #63238 üzenetére
Semmi bajuk ránézésre, de mivel nem tudom mikoriak így ez amolyan kötelező karbantartás. Tudod lehet nem vagyok tele pénzzel, de lelakni sem akarom a gépet így apránként rendben tartom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
dellfanboy
őstag
válasz motoflug #63235 üzenetére
ez eleg karcsu, marmint a keret, 125-s XT-k DT-k vannak ennyiert+ turaenduroba talan regi 2x eves pegaso dominator. az talan beleferhet, de nem irtad mire akarod hasznalni?
en is kerestem hasonlo parameterekkel endurot max 300k+ rendszam, hetvegi jatszos motornak de amik hirdetesen jonak tuntek olyan siralmas allapotban voltak hogy elhesegettem eme gondolatot es gyujtok tobb lovet...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
KoVee84
senior tag
Elég visszás ez az ABS kérdés itt a topikban.
Az elmúlt ehhez kapcsolódó hszekből kb. az jön le, hogy aki sose járt pályán, az utcán nagyon tud motorozni/fékezni/kanyarodni. Azok, akik meg járnak legalább néha pályára, azok meg tudják, hogy marhára nem tudnak még motorozni és mindig van fejlődési lehetőség, amikhez viszont nagy segítség az ABS/TC stb... vicces -
Neszójábe
senior tag
Sziasztok!
Tud valaki megbízható gumist a szentendrei térségben?
Thx!
KL
Peace
-
HSM
félisten
válasz KoVee84 #63241 üzenetére
Abból aztán sokat lehet tanulni pályán, ha az ABS fékez helyetted.
(#63242) bob.zxr: Bizonyos szempontból még jóval többet is ér egy sokéves hegyikerékpáros múlt. (Nem csak simán kerékpárról volt szó.) Ugyanis ott laza talajon, egy sokkal instabilabb szerkezet kell kordában tartani, sokkal szélsőségesebb útviszonyok mellett. Ahoz képes a betonon motorozni nokedli....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Energiaital topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Max
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs