- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Locus Map (Free és Pro)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
válasz Topiccsendőr #63747 üzenetére
Szervizre gondoltam.
Ismerős amiről beszélsz. A gép, amit próbáltam: Monster 620, remus dobokkal. Ott éreztem, hogy megcsuklik, ha visszaengedett gázról ráadok. Szóltam is a gazdájának emiatt, de alig használja, szóval nem foglalkozik vele. Enyémnél nem tapasztaltam ezt, ugrik, nem csuklik. Próbáld ki. Egymás után cserélgettük a gépeket.Nem mértem le, de a kacskaringós alatt azt értettem, hogy egy hosszabb dobban végződik egy kanyart követően. Az enyémnek meg a motor alatt van egy nagyobb dob része, abban van kanyargás, kis végcső titánhüvellyel.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #63735 üzenetére
Dehogy erőltettem... De én így szeretek indulni ha nem sietek, kis gáz, kuplung ki, és szépen nyugisan előre. Namost, amikor jogsizol, akkor különösen nyugisan teszed mindezt. A fene se számít rá, hogy szűk 2000-es fordulatról befullad.
Úgy egyébként egy teljesen jó karban lévő, újabb fajta GS volt, semmi más gond nem volt vele. Csak ez, induláskor, ráadásul amikor már úgy érződött szépen elindult, akkor tudott teljesen váratlanul megállni a szekér. Sehol máshol, meg amúgy gyönyörűen is járt/húzott, szóval én nem sejtettem műszaki hibát a jelenség hátterében.
(#63736) bogyo112: A rutinpályán kétségkívül. Emlékszel, írtam is neked, hogy bár kitűnő motornak tartom ezt a Suzuki 650ccm V2-es blokkot, de valahogy a rutinpályára mégsem valami jó.
Nyilván meg lehet szokni a GS500 működését, no, meg Te inkább túrázgatsz vele elmondásod szerint, ott azért nincs annyi megállás/indulás, mint mondjuk amikor benyalsz egy dugót a fővárosban, és mondjuk hely sincs kikerülni...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #63753 üzenetére
Ki mondta, hogy nem csúsztatom a kuplungot?
Mondjuk legutóbb két napja hazafelé a Lánchídon nem fértem el, folyamatosan jöttek szemből, és természetesen a szűk sávban is cikkcakkban álltak az autók.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #63750 üzenetére
Hátsó tárcsád megúszta nem lett kuka? Elől jó volt a betét emlékeim szerint..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Amin tanultam (4 éves Gladius) az alapjárat-közeli fordulaton durván rángatott. Harmadik órára megszoktam (pici gáz egyidejű lábfékkel), de megszeretni nem tudtam. Forgalomban viszont nagyon élveztem a vas "nyers" erejét. Legelső rutin-órán egy - szétbarmolt váltójú - GS500-al mentem, azzal pehelykönnyű volt nyolcasozni (nem rángatott semmikor, viszont nem is alapjáraton lehetett terelgetni, mindig kellett neki kicsi gáz): simábban, egyenletesebben ment, ráadásul a Gladiusnál sokkalta fordulékonyabb volt. A GS-sel egy méterrel a bójasor mellett is tudtam nyolcasozni, a Gladiussal csak 10 centivel a bóják mellett, mert "nem akart" jobban fordulni. A GS-en viszont megtalálni az üreset nem semmi volt. Jelentem, a sajátom nem küzd ezzel a problémával, még soha nem sikerült mellé váltanom vele.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
Azt hiszem, az itteni tanulómotor is egy SV650, kíváncsi leszek rá ezek után.
-
SzTamás
újonc
válasz StoneBridge #63746 üzenetére
Akkor te vagy P.Roland? Ha igen, akkor a facebook-on már konzultáltunk motor ügyben!
-
Lipton
őstag
Idén első alkalommal kihoztam a motort. Ilyenkor (személyautó után és hosszabb kihagyással) még jobban űrhajó az egész annak ellenére, hogy vadi új gumik vannak rajta és finoman kell menni. Persze nagyon hideg is van még és piszkos az út de az csak a ráadás. Megálltam egyszer és el sem indult az akku miatt újra pedig itthon pöc-röff elsőre ment. Lehet kell bele venni újat. Milyen érdemes? (12V 8,6Ah van benne ha jól emlékszem.).
-
Topiccsendőr
addikt
ezekbol a kulonbozo tapasztalatokbol is latszik, mennyire elteroen hasznaljak, tapasztaljak az emberek a motorokat. es meg a motorok is kulonbozhetnek egymastol, hiaba ugyanaz a tipus, egyik kopottabb, a masiknak mittomen rosszabb a szinkronja, es ahogy elnezem, meg 1/4 es fojtoszelep nyitason belul is hasznalnak motorokat, amig a szinkron beleszol pl. egyik karbiban mas az uszoszint, maris alapjaraton szarabb az egyik henger. fordulaton jo minden. csak nehany pelda, miket erezhet az ember, es amig nem tudja milyen egy jol mukodo motor, azt hiszi, hogy ez ilyen.
nagyon sok mindentol reagalhat rosszul egy motor, es nem azt jelenti, hogy a tipus csak ennyit tud.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #63750 üzenetére
Minek kell 5.1?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
FIREBLADE78
addikt
Schuberth sr1 jó bukónak mondható kb 120 ezerért?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63763 üzenetére
Forgalomban közlekedve mikor nincs szükség dinamikus gyorsításra szerintem elég sokan mennek kis gázzal.
Én se pörgetem fel egy elinduláshoz, épp csak annyira, hogy ne fulladjon. Ez 1300-as alapjáratnál 2-3000 között mozog. Talán 4-5000-nél többel még nem is indultam soha. De már itt is meglepett a motor, főleg mikor még döntve is volt egy ráfordulásnál. Majdnem esés lett belőle, mikor be akartam csatlakozni a forgalomban egy 20 méteres hézagba két autó között.
Azóta csak akkor húzom a gázt, ha a kuplung már ki van engedve teljesen.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63763 üzenetére
Amúgy motorvásárlás előtti tesztvezetésnél miket szoktatok kipróbálni?
Gondolok itt az álló helyzetben való ellenőrzésen túli dolgokra, amikre a menettulajdonságokból lehet következtetni.
Pl mittomén laza lánc az ütésszerű motorfék/gáz átmenetre.
Akkor volt szó volt vmilyen motorfék -> gázreakció lyukról. Akkor most feljött az alapjáraton gurulva rángat dolog (injektornál is létező probléma?).
Van ezekről vmi gyűjtemény, amiken érdemes végigmenni a kipróbálás során? Esetleg ezek közül melyik vétózhatja meg a vásárlást?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz zoltanz #63772 üzenetére
Ha csak festeni kell: Carlos Design
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Xaels
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63769 üzenetére
szerintem hiaba irom le, hogy mit probalgatok, nekem teljesen masok egy motorral szemben tamasztott kovetelmenyeim.
alapjaraton en nem megyek motorral. egyszeruen nincs olyan helyzet.
nagyon konstrukcio fuggo az alapjaraton rangatas. pl a fotengely szogsebessegvaltozasabol adodo rangatasrol van szo, akkor maga a rendszer lendtomege is befolyasolja ezt, illetve hengerszama.
nem a keverekkepzese.
ami fura nekem, hogy az emberek altalaban megkeresik hol jar szarul egy Motor, milyen helyzetekben viselkedik rosszul, es csakazertis ott akarjak hasznalni. ha rangat, akkor csusztasd a kuplungot, vagy valtoztass a fordulatszamon.
fel lehet fogni ugy, hogy a Motor hibai koze tartozik az, hogy 0,5Nm rendelkezesre allo nyomatekkal nem tud elindulni, meg nezhetjuk ugy is, hogy a vezeto nem kepes alkalmazkodni egy nagyon egyszeru helyzethez, es csakazertis erolteti, agyatlanul. szoval ezek , hogy 1200 as fordulaton melyik rangat, meg melyikkel lehet elindulni gaz nelkul... ezek nem szempontok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #63769 üzenetére
Amit meg tudsz nezni egy motoron az az, ami kivul van a blokkon. Gumik allapota, felni. Kapott-e a felni padkat, stb. Egy probamenet utan a villaszarszimeringeket is ellenorizheted, mert csak ugy allva nem fog folyni, de menes utan tud. Nezd meg a villaszar feluletet. Fektarcsa, fekbetet-vastagsag. Fektarcsan repedest nezni, foleg a lyukaknal. Menet kozben pedig, h hullamosak-e. Uszonyereg sokat tud tompitani, akar mm ert sem erzel meg a fofekhengeren, tehat nem fog pumpalni. Lanc, lanckerek allapota.essatobbi. Magyon fontos a nyakcsapagy allapota. Kiemelten fontos nezni. Illetve hogy mi log. Hatso lengovilla, vagy barmi. Nagyvonalakban soroltam fel. Amit nem tudsz megallapitani soha, az a blokk allapota. Cicergest, zorejeket nem erdemes hallgatni, mert az az ezoteria.
Motor jarasi kulturajaval laikuskent nem tudsz sokmindent kezdeni.
Nalam veto ok a sportlegszuro. Leginkabb minel tavolabb van a gyari alapottol (kipufogo, legszuro, akarmilyen csicsa) nalam annal magyobb a veto eselye.
Kiveve ha vmi ohlinset rakott bele vagy ilyes[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
boogie84
veterán
válasz FIREBLADE78 #63766 üzenetére
Szia, úgy tudom igen. Anno nekem ajánlották, de én annyit nem költök rá, főleg mert az az alja,ha jól tudom az vagy fekete v fehér..
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
-
runner 125
nagyúr
Idei első gurigám megvolt, laza 100km, debaromijóisvolt.
7-8 fokokat mutogatott a motor hőmérője, póló + pulcsi kombóban, maszkkal, full bőrben abszolút nem fáztam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
polimorf
tag
A mai Pozsonyi motorkiállitásról és pár motorról néhány fotó. [link] Mindössze egy nyári kesztyűt vettem potom 10 euróért, és egy pár kiegészitő tükröt. Ettől függetlenűl jó kiállitás volt
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #63790 üzenetére
De azért ahogy látom ott volt a Triumph a Rockettel is a másik szívem csücskével.De sajnálom, hogy nem tudtam menni. Az AMTS-en szerintem fele ennyi érdekesség sem lesz
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
A képen épp egy indián van de igen volt a Triumhnak is standja. Ja és a felszereléseket árulók is kb annyi helyet foglaltak mint a motorkiállitók. Még holnap is tart a kiállitás... :-)
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Teasüti
nagyúr
válasz boogie84 #63786 üzenetére
Usb-ről tölthető.
Asszem olyan 6-8 óráig jó egy töltéssel, szóval nagyon kis pici aksija lehet.
Villog vagy folyamatosan világít. Ennyi.
Még nem néztem meg mi van benne. Majd talán ha jön az intercom hozzá, akkor megvizsgálom lehet-e rakni bele másik akkucellát. Én megdöbbentem ezen az üzemidőn, három szaros normál fényerejű leddel (max 60 mA) hetekig hozzá se kéne nyúlnom egy tisztességes akkuról.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63783 üzenetére
Tehát ha nincs oda nem illő hang a motorból, akkor csak kompressziót kell mérni ami ha jó, akkor lehet is hozni? Ha egyéb baja nincs.
Menet közben nem derül ki semmi hasznos?
(Azt hiszem nem volt szó alapjáraton közlekedésről, én speciel max 20 métert szoktam begurulni leállás előtt alapjáraton. Ha ekkor berángat, hát Istenem... senkit nem érdekel. Az a lényeg, hogy akkor ez nem utal hibára.)
Köszi!A kormánycsapágy motoron is olyan, mint a bicikliken? Csészés, integrált, stb? Lógáson kívül sokat nem tudok nézni rajta.
Erről jut eszembe. Egy öreg cb500-asnál tapasztaltam olyat, hogy motorfék közben ha elengedtem a kormányt, akkor úgy 60 kmph alá lassulva ez elkezdett remegni. Ez kormánycsapágy hiba lehetett?
(Vagyis újabb vizsgálandó menettulajdonság.)[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #63793 üzenetére
Igen tudom, egy Dark Horse pontosabban amitől mindig beindul a nyáltermelésem.
(#63792) Somatom hát megvárom majd az első napi beszámolókat, de nem hiszem, hogy idén kimenjek. Tavaly is sajnos sok olyan motor volt az EMAT-on is amiket már láttunk máshol vagy korábban is nevezve volt. Ezt persze betudom annak, hogy kis ország vagyunk. Meg annyira nem hoznak lázba az átcicomázott sporik.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
#79335424
törölt tag
Megértem. A kit -motorok engem sem hoznak lázba. De, néha hoznak igazán egyedi építéseket is, amiken órákig el tudok csemegézni. Ilyen volt pl. Sapi Time Machine -ja. Sajnos, tényleg ritka az ilyen munka.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest