- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Nah, ezert nem szoktam megmagyarazni neked, hogy miert nem all meg a velemenyed. Nekem kinos, ahogy a valosagot hozzatorzitod a velemenyedhez.
Neked nem kerdeseid vannak, neked valosagtorzito velemenyed, semmi szukseged valaszokra. (bar ezt tobbszor elmondtam neked enis, megis megvalaszolom - szivesen)
Ha annyira rossz benzint tankolsz, hogy jaraskulturaban megerzed, ott mar nagyon nagy baj van. Egy nyilthurkos injektoros motor "jaraskulturaja" nagyon sok mindentol megvaltozhat, nalunk a te placebod van az elso helyen. A tobbi lehet egy lazabb vezermulanc, kornyezeti homerseklet, motorhomerseklet, legsuruseg. A nyilthurkos ezekbol nehanyat csak saccol, mivel nincs visszacsatolasa, vezerlese. A legutolso helyen van a benzin. Ha ilyen tortenik benzintol, amit megerzel, annak a benzinnek a fele gazolaj (sarkitva)
A tudomanytalan hozzaallast jerlek hagyjuk, mert ez ne legyen az a forum, ahol erzesre jobban ment, stb. Ez nem bizonyitek semmire. Szoval ez a tudomanytalan hozzaallas kerulendo itt. Koszonom.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66101 üzenetére
Javíts ki, ha tévednék, de a lambdaszondás jármű nem nyílthurkú. Márpedig 2007-től van lambdaszonda az SV650-ben. (Enyém is ilyen.)
Tehát már az elején borult az érvelésed, mert ez egy zárthurkú, visszacsatolással működő jármű."A tobbi lehet egy lazabb vezermulanc, kornyezeti homerseklet, motorhomerseklet, legsuruseg."
Ez így van, ezek mind számítanak, kalkuláltam is velük. Az alkatrészes robbantott ábrája alapján levegőnyomás és hőmérséklet szenzor is akad a légszűrőházban az én SV-mben, a vízhőfokot is méri, tehát elvileg minden pipa.Szóval fussunk neki újra, hogy most már ismered, milyen járműről van szó, milyen szenzorokkal. Ha már a tudománytalan hozzáállást meg homálykodást emlegetted....
Azt amúgy éppen nem írtam, hogy érzésre jobban ment. Az a családi autó volt. Azt azért megérzed, ha elmész tanolni, teletöltöd, és utána jéé, újra endesen megy... Az SV-n viszont nem vettem észre, hogy lomhább lenne, csak a járáskultúra volt rosszabb a bizonyos általam gyengébbnek vélt benzinnel. Lehet gyengébb is volt, de ott nem olyan feltűnő, ha eltűnik pár paci.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #66101 üzenetére
Valamikor (talán a nyolcvanas évek közepén, kilencvenes évek elején) egy forma egyes verseny után a száguldó cirkusz nem vitte magával az akkor még egész más szabványok szerint készült üzemanyagot, és belekerült egy budapesti kagylós kútba a nafta. Na, akkor jelentősen jobban mentek az ott tankoló civil autók!
Persze azóta ez már elképzelhetetlen...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
Nem mindeg, hogy az okos hülyéskedik vagy a hülye okoskodik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
Ok fussunk neki ujra.
Ha lambda szondas, akkor mar a haromnegyede gazolaj, mivel utana tud menni a legfeleslegnek, bar saccolom, nincs benne kopogasszenzor tovabbra sem, usse kavics.
Tehat megjobban nem tudod megallapitani
Sikerult megintcsak a sajat kapuba rugni a labdat...
A csaladi autot analogianak hoztad, amit erzekeltel. Szoval azt ugy felejtsuk el. De azok utan, hogy te az olajrol milyen sommas velemenyt irtal az erzeseid alapjan, haaat, igazi varazslo vagyNekem volt szerencsem 2 eves benzinnel menni, detonalo 4 T motorral, (ami nem kis teljesitmeny) volt szerencsem valoban pancsolt benzinnel menni, satobbi. Ezek alapjan amiket irogatsz, az hajmereszto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66107 üzenetére
Reméltem, előállsz valami emészthetőbb magyarázattal a tapasztalataimra, minthogy "varázsló vagyok", de ha nem, hát nem.
Ezzel a varázsló titulussal együtt tudok élni.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz RAiN91 #65859 üzenetére
Szerintem az első semmit sem ér, volt 2 hasonlóm is elcsúsznak, nagyon, sima hordásban is nemhogy eséskor, ami úgy ahogy bevált az az Asesso neoprénes, za hordásnál nem mozog el és szerintem esésnél se mászik el talán annyira mint a merev...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66107 üzenetére
Ezek a megállításai kb azonosak azzal amikor diagramból kiszámolja melyik motor milyen , és meggyőződése hogy a valóságban is úgy van.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #66110 üzenetére
Ez tévedés. Nem a diagrammból állapítom meg, hanem a hosszú számolásból, ami a diagramm mögött van. A diagramm csak egy képi megjelenítése a kiszámolt adatoknak. A számolás alapja pedig a fizika törvényei, és mérések eredményei. És mint ilyenek, elég pontos képet adnak a különböző motorok karakteréről. Persze, nem kell mindenkinek ezt értenie. Magamnak csináltam, a saját érdeklődésem kielégítésére, nem másoknak.
Nekem teljesen jó, ha valaki ráül és kipróbálja, és vagy van lehetősége tesztelni a próbaúton, vagy nem. Én inkább kiszámoltam. Persze nyilván, a motor nem csak a menetteljesítménye, de azért ez egy elég fontos paraméter.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Ebben is hatalmasat tévedsz csak egy példát hozok fel neked, Yamaha FZ1N és TNT1130 CafeRacer és MotoMorini Corsaro!
Kérlek számolj utána ahogy szoktál, kíváncsian várom az eredményedet!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Benneli TNT 138Le/9700 1/min , 112Nm 8200 1/min végs: 260km/h
Corsaro 144Le 10200 1/min, 108Nm 8200 1/min végs:255 km/h
FZ1 147Le/11500 1/min, 101Nm 9300 1/min végs:252km/hKíváncsi vagyok nálad hogyan jön ki melyik a legdinamikusabb, nyomatékból való gyorsulás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #66114 üzenetére
Ebből leginkább semmi értelmes nem fog kijönni.
A nyomatékok fordulatonként kellenek, nem csak a csúcsérték (tehát a komplett fékpadi mérés [link]), illetve kellenének az áttételek (váltó+primer/szekunder), kerékméret, menetkész tömeg, fizikai méretek, meghajtás módja (lánc vagy kardán)....
Értelmes számoláshoz jó adatok kellenek.
Persu véleményével ellentétben nem vagyok sajnos varázsló.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem. A magyarazat az volt, h prekoncepcioid alapjan allapitod meg egy benzinrol, hogy jo-e vagy sem. Illetve a nagyon konnyen megcsalhato agyaddal, es erzekszerveiddel. Nem erzed a teli-nyari benzin kozotti kulonbseget. Nem erzed a 98,100-95 kozotti kulonbseget. De megerzed a 95-rossz95 kozott. Es ha mar megerzed, inkabb felutod spurival. (???)
Ugyanugy, mint az olajnal a motor rezgeseben ereztel valtozast. Teljes placebo jelenseg.A titulushoz jar egy sapka, es egy varazspalca is, hordd rendszeresen, hogy a hetkoznapi emberek tudhassak, mire szamitsanak ha esetleg kommunikalnak veled.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66117 üzenetére
Nézd, én egyszerű ember vagyok. Ha a családi autó frankón megy, és a motorkerékpár is szépen jár vele, nekem az "jó benzin", és amelyekkel ez nem áll fenn, az nekem meg nem az.
Az olajnál a legdurvább difi a váltó működésében volt, de ebbe ne menjünk bele újra. Az egy mérhető jelenség, hogy behuppan sebességbe X hőfokon, vagy erővel kell váltani.
Ha úgy alakult, hogy azon a kúton kell tankoljak, ahol nem csípem a benzint, akkor ja, nem tudok jobbat, mint belerakni kis spurit. Pénzben nem sok. Nekem megfelelt. Részemről ezzel zárnám a témát.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #66114 üzenetére
Itt megint az a baj, h csupan elmeletben nincs benne az, hogy a pilota nem egy agrolszakadt felnotas, aki 1250 min rol gyorsit, kuplungcsusztatas nelkul, hanem altalaban zsigerbol megkeresi a nyomatekcsucshoz tartozo fordszamot, ha gyorsitani akarna, es ott csusztatja a kuplungot. Ezt nem.lehet kiszamolni, es ez a gyakorlat, nem az elmelet.
Kiveve ha nem motoros paralimpiat tartunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KisTé
tag
Na a következő a helyzet, megtetszett egy motor...forgalomból ideiglenesen kivon külföldi okmányai vannak, ilyesmivel sose foglalkoztam. A legfontosabb mennyi időm van bármire is mert sajnos pont annyim van jelenleg ami a motor ára tehát se átírni nem tudnám a nevemre 1-2hónapig kb.....A másik meg honnan tudjam milyen az a kivont külföldi okmány amit biztosan forgalmoba lehet itthon helyezni, mit nézzek rajta vagy vigyek rendőrt ?
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66119 üzenetére
Nem is állítottam soha, hogy ilyesmik modellezésére alkalmas lenne a táblázatom, nincs is benne pl. 0-100-ra gyorsulás mező.
Viszont ha ez nálad a napi használat, hogy te folyamatosan nyomatékcsúcson használod a motort csúsztatott kuplunggal, akkor azért megnézem, hogy fog kinézni mondjuk egy dobogókő-kör után a kuplungod.
-
Gaboman
nagyúr
Sosem szabad azt sem elfelejteni ami az egyik legfontosabb tényező, az pedig a súlya a motornak.
Persu is igazat ír abban hogy pilóta is kell hozzá de, sok motort tesztelnek úgy hogy legmagasabb fokozatban megnézik a rugalmasságát, például egy jó nakednak ott kell jól teljesíteni, pont ez adja eme típusok élvezetfaktorát.
Olyan dolog mint amikor te megnézed a diagramon hogy egy VTR1000F erősebb teljes fékpadi mérésen mint egy SM610, azt amikor mész vele meg csodálkozol hogy lehetséges hogy jóval dinamikusabb 1-3 sebességfokozatban az SM, és itt jön ki a súly.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #66122 üzenetére
Szerinted miért írtam, hogy kell a menetkész tömeg és váltóáttétel?
Pont, mert a fékpadi adat magában fingot nem ér.Az a teszt a világ legnagyobb baromsága, hogy 6-osban teszteljük a rugalmasságot. Épeszű ember ha rugalmasságra van szüksége, nem 6-osban fogja használni, pláne nem olyan túramotorban, amiben kicsit túl van méretezve különböző okokból a hatodik...
Pl. az SV650-esem tipikusan ilyen, nagyon nem arra való a 6. benne, hogy mondjuk 80-ról kigyorsíts, hanem hogy 130-nál váltod, és mondjuk így gurulsz el messzire, fix tempóval, kis fogyasztással.
Szval itt én is igazat adok persunak, hogy ez a 6-ban nézzünk gyorsulást 80-ról teszt nekem is erősen motoros paralimpia kategória.(#66123) Lipton: Érzésre ez jött át. Már aggódtam, hogy valami kezd elromlani benne, de a tankolás után újra jó volt... Anyám szeret bele a közeli kúton gyenge löttyöt tankolni bele.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
18 000 km utan cseres volt r6s ben. Nem csak kigyorson, hanem motorfeknel is kell csusztatni. Palyan is hasznaltam rendesen. Arra hasznaltam, amire valo.
Megjegyzem, r6r nel ha visszavaltasz ugyanez tortenik, mert csuszokuplungja van. Nem vitrinbe vettem.
Egy dobogoko meg se kottyan neki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #66125 üzenetére
Értem az érvelésed. De azért vegyük azt is, hogy egy sima élménymotorozásnál nem mindenki vágyik arra, hogy ezt ennyire komolyan vegye. Nekem sokkal nagyobb élmény ha csak húzom neki (értelmes sebességfokozatban) és hallom ahogy dolgozik alattam a motor, stb. Ezt a felhasználást lehet jól modellezni. Amiről te írsz, azt sajnos tényleg nem.
-
Gaboman
nagyúr
Itt nem az SV650-re kell gondolni, hanem amiket említettem motorokat, Benneli TNT az 80-ról lök olyat 6.ban mint az SV650 2.ban.
Egy olyan motornál ami közel 100Nm ad le 2500-3000 fordulatnál nem igazán kell váltogatni 80-120 között ha csak nem akarsz.
Természetesen ez egy 600-650cm3 motortól nem várható el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
FIREBLADE78
addikt
Megsült a kukorica,úgy izzik a levegő.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #66130 üzenetére
Most mééé mondod? Nyugi van, szép idő van, motorozás van. Ki ABS-el, ki anélkül. Ki spurival, ki anélkül.
De egy biztos! Ha spurit használsz, akkor 10%-al több a teljesítmény és 10%-al kisebb a fogyasztás. Ha elég lassan méssz, még vissza is termel!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #66127 üzenetére
Ez is valami !
-
AndrewTdi
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66129 üzenetére
Persze, 2006 RXV550 volt a tulajdonomba.
Azt tudom róla mondani hagy ameddig ment nagyon élvezetes volt, sajnos ez az idő nagyon rövidre sikeredett!
A 2006-2007es modelleknek nagyon sok szériahibája volt, alul méretezett önindító, általában vagy hengertalp, vagy hengerfej tömítés szakadás.
Nem voltak megbízható gépek, 2008-tól tulajok elmondása szerint sokkal jobbak lettek.
Igaz súlyban hátrányba vannak az egyhengeresekkel szemben, én inkább vennék újra 2T típust mint V2 terepre.
Könnyebb, jobban kezelhető, ha felújítani kell harmadába kerül.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
Úgy fest jól működött az "időzített közzététel"! Ez is egy próba volt!
Szóval ezen a videón magad is láthatod, hallhatod amikről beszéltünk!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66144 üzenetére
Én újonnan vettem, garancia addig volt rá amíg a fojtásokat ki nem vetted belőle.
Nálam a fő gond hogy 2000 kilométer után hengertalptömítés szakadás történt, összefolyt a víz az olajjal, nem is jöttem rá addig amíg az olajat meg nem néztük.
Cserélni kellett benne több alkatrészt is, csapágyak, stb......
Önindító hideg időben alig bírta indítani, volt hogy hajszárítóval meleg levegőt fújtam be neki, úgy nagy nehezen elindult.
Hidd el nekem ha sok bajtól, méregtől meg akarod magad óvni akkor nem ilyen típust veszel.
Ami nagyon jó 2006-ig a KTM EXC525 vagy WR450, igaz mondom ha hard endurózni szeretnél akkor 2T exc 250/300, ezeknél nincs jobb![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #66145 üzenetére
ismerem a tipust, elmeletileg a 450 esek a megbizhatobbak, ebbol az 550 bol tul sokat akartak kihozni.
mekkora teljesitmenynovekedes volt, miutan kinyitottak a gari elleneben?
egy rugora jar az egyunk az exc 300 al, ennek a morornak (rxv) a blokkja erdekel igazan, egy rs vazba szivesen beraknam, (de ez meg egy kicsit tavol van, de mindenkepp akarok vagy egy supermonot, vagy egy kiskobos kethengerst epiteni) es mivel mar van egy versenymotorom, nem gondolnam kihivasnak a karbantartasat. (bar a 2T rs nel leginkabb fejlesztettem, kiserleteztem, de megbizhatosagi gondok nem akadtak)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66146 üzenetére
A fojtással 28 lóerő volt, amikor kinyitották hát fogalmam sincs, állítólag 60-65 paci között voltak, mindez 120 kilóhoz igencsak durva volt terepen, igazából a befecskendezése is nagyon agresszív volt.
Kanyarokba nagyon vigyázni kellett vele mert nem lehetett folyamatos gázon tartani.
Igazából a hosszabb egyenesekben éreztem jól magam vele, a durvább emelkedők és fűzögetéseket nem igazán szerette, vagyis én nem szerettem.Utána a 2T 250 áhhh.... számomra sokkal jobb volt keményebb terepen is kezelhetőbb, sokkal finomabb.
Az RS vázba biztos hogy jó lenne, nem véletlenül jók Supermotóben ezek a blokkok, oda is valók nem terepre.
Amit én megvalósítanék EXC525 vázba SMC660 blokk!
Supermotóban így hívnám, EXC660R[/L ]Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
KisTé
tag
válasz Geresics #66143 üzenetére
Valószínűleg már lehet régebben kitárgyalták a témát, persu által ajánlott helyeken nem vették fel a telefont. Annyit tudtam meg, hogy ki kell vonatni a kinti forgalomból mert csak utána lehet intézni az itthoni dolgokat. A videód nagyon király, hol van ez a hely? .....Bár GS500-ammal nem tudom ajánlatos-e itt vágtázni !
-
Geresics
addikt
"hol van ez a hely?" - Hát, a videó címe Horvát terepezés a Papuk Parkban!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Something_
őstag
Diumdisum.
Ovatosan, figyeljetek oda. Foutra fordult balra, jobbra nezett, balra nem indexelt es elindult.
Asszem a szerdai palyazas kimarad.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Eredeti játékok OFF topik
- DIGI kábel TV
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gaming notebook topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest