- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #66347 üzenetére
ne akard összehasonlítani. 95 ös motor. euratax értéke valami 3 kiló lehet talán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #66341 üzenetére
kicsit szelsoseges lenne leirni a cikk utan egy markat.
a legjobban inkabb ez jellemzi a helyzetet:
"A BMW motorok tényleg nagyon jók, nagyon mások, mint bármi más a piacon, de ez a fajta problémakezelés nem annyira tűnik magas színvonalúnak, mint maga a termék."zach egyebkent direkt bicskanyitogato stilusban irta a cikket az elvetemult markafanok miatt, es ez a fanatizmus nem csak a bmw nel jelenik meg, hanem mas markaknal is. kar hogy a tobbinel nem szuletett ilyen cikk, pedig lett volna anyag hozza boven
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #66356 üzenetére
Nem leirom a márkát csak nekem is van néhány BMW-s ismerősöm akik többsége nagyon el van szállva a márkás motorjuktól, (tipikus BMW-sek) Ezt most szinte jólesett olvasni, mindössze ennyi. Gonosz vagyok
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Kroni1
veterán
válasz polimorf #66357 üzenetére
Legszebb öröm a káröröm!
Egyébként tapasztalatból mondom, és nem vitát szeretnék indítani: Ültem én már az elmúlt 15 év alatt yama-kawa-hondától suzukin ducatin, és triumphon át szinte mindenféle motoron, (nyilván a számomra érdekes tipusokon) de a BMW adta meg számomra is messze a legnagyobb vezetési élményt, és szerintem ez a legfontosabb tényező ha motorozunk. Szerintem ezért nyilatkozik minden BMW tulaj ismerősöd saját BMW-jéről elismerően, (vagy ahogy írtad ezért vannak elszállva) nem pedig azért mert annak kisebb lenne a szervízigénye, vagy mert megbízhatóbb lenne mint más márkák.. Megbízhatóságra nekem a Honda viszi a prímet, meg úgy általában a japánok, a sok végén meg a ducati és a KTM van, de ez csak az én szubjektív tapasztalatom, nem is akarnék ebből általánosítani.
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #66360 üzenetére
Volt három megtévelyedett barátom. Ketten már
HD -rajó útra tértek. Az egyiknek GS -e volt, a másiknak meg valami sportos naked boxere (tán RS?). A GS -sel eltöltöttem egy napot. Olyan volt, mintha a háromajtós kombinált szekrény tetején ülnék. Földúton meg egy elefánton. Mindkettő új motorként lett véve, de vittem már alkatrészt az M5 34 -es benzinkútjához, mert addig jutott az elnyűhetetlen boxer. Nyáron meg egy holland srácot mentettem, mert a garis bömösön letiltott neki az elektronika és setovább. Mázlija volt, hogy üres voltam a 12 tonnás hátfalassal és még víz is volt nálam. mert ott aszalódott szegény a semmi közepén a 35 fokban. A BMW assistance -szal próbálkozott, de attól szomjan halt volna, mire odaért volna hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #66361 üzenetére
A sima GS-t érezted elefántnak? Én a nála is magasabb, GS Adventure-t érzem jónak, pedig nem vagyok 2m magas, de nagyon élvezetes tud lenni az a 890mm ülésmagasság, szerintem. Az Africa Twin, a KTM-ek 990 Adv és az egyéb nagy túrázók sem kisebbek, nyilván egy HD meg pont az ellentéte ennek, arról átülve nem egy napot kell eltölteni a GS-en hogy rákapj az ízére hanem többet szerintem. Az üléspozició nekem tökély, visszaülve a sporttúra motoromra ma már nem is értem hogy bírtam anno azzal bejárni Európát, pedig be lehetett.. Én nem mondom, hogy mindenkinek az a megfelelő gép, de arra amire én használom (hegyek között két személlyel túrázás, vagy kisebb-nagyobb offroad kalandtúrák közepesen nehéz terepig) arra ez egy tökéletes mindenes. A futóműve, kanyarodási tulajdonságai, és a folyamatos nyomaték nekem nagyon bejön. A mátrában, a szar utakon, ahol a többiek panaszkodnak hogy milyen szar az út ez ott érzi igazán elemében magát! Az új, folyadékhűtéses Boxer az meg.. Egyszerűen szenzációs volt menni vele!
Az elnyűhetetlen Boxer meg nem azt jelenti szerintem, hogy azzal a motorral nem lehet gond, csak hogy maga a blokk az igen tartós tud lenni. Ismerős GS-ében tavaly fordult a mutató 200ezerre, és a blokk hibátlan. Nem ritka a 4-500ezer kilómétert megtett Boxer, sőt! Én láttam saját szememmel rendőr BMW-t 700ezer km-el, amit a rendőrmotoros haverom szerint ütöttek vágtak többen is élete során, de mivel rendesen karbantartották, még mindig ment gond nélkül. Persze kábeltörésem, trafócserém már nekem is volt úgy, h az enyémben most lesz 100ezer.
De nincs olyan motortípus amit ne lehetne szídni, haver mikor hirdette a Thunderbird Stormját hivta egy vérbeli Harley-s, hogy szeretne végre egy megbízható choppert, mert a vadiúj HD-val már nem mer elindulni sehová, mindenhonnan trailerrel utazik haza..
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kroni1 #66363 üzenetére
Boxerrel motorikusan tényleg nincs baj de ott van a kardán, elektromos hibák stb. Múlt héten Kakucson 10percig ment a baxkura, hogy beinduljon az 1600Gt,elektromos anomália. Újabb nedves Gs-en csak kompletten lehet már cserélni a kardánt 6-800eft, régi Rt az ABS javítás /csere szintén ennyi. Nekem is tetszik az ADV,csak ezem fájó összegek ha belefut az ember.. Minden márkának/típusnak vannak kisebb/nagyobb betegségei.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
Mondjuk engem az a veszély nem fenyeget, hogy BMW-t vegyek a közeljövőben, pláne nem GS-t de azért érdekes ez a sok negatív megnyílvánulás, hogy az öreg kontinensen ők adják el a legtöbb új motorkerékpárt és az elmúlt években felfelé ívelnek a motoreladásaik is. Ezt szerintem azért nehezen lehetne kivitelezni ha annyira rossz lenne a minőség mint ahogy azt beállítják egyesek.
HD-ról is annyi rossz megnyílvánulás van. Kipróbáltam és nekem egyáltalán nem voltak olyan észrevételeim amit sokszor mondanak.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #66365 üzenetére
Persze, ez így igaz! Drága hobbi a motorozás, ha meg már telerakják a gépet elektronikával ami nem is megbízható, de cserébe rohadt drága a javítása akkor meg még drágább lesz!
Én ezért is vettem (az ára mellett) többek között még a régi iskola szerint készüt R1150GSA-t, mert az olyan egy igénytelen teve, hogy még a km számlálót is manuálisan kell tekerni, az ABS-en kívül túl sok elektronikai felesleg nincs benne, cserébe a legszarabb minőségű üzemanyagok sem fekszik meg a gyomrát, és talán kevesebb dolog is mehet tönkre rajta. Na persze ha lenne valami a kardánommal vagy az ABS-el az nekem is fájna rendesen..
geresics: A KTM 1190 is nagyon szuper gép, ha többet használnám terepen lehet most nekem is ilyesmim lenne. Amikor én vettem az enyémet néztem a 990-eseket, de végül a GS mellett döntöttem és nem bántam meg, mert a telelever futómű szerintem rohadt jó dolog. (amikor vettem szempont volt nekem a gyári markolatfűtés és az ABS, meg nem gondoltam még, hogy túl sokat fogok majd terepen is motorozni)
KTM-es ismerősök amúgy szintén nincsenek elragadtatva a megbízhatóságától, volt már szlovéniában trélerezéses tapasztalatunk, az egyik cross versenyző ismerős meg egy szezon után visszaváltott Hondára, mert azt mondta, hogy azzal 3 év alatt nem volt annyi gondja, mint a KTM-el egy szezon alatt. -
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #66367 üzenetére
A régi nagy KTM-ekkel (pl. 950) volt is gond, pláne, ha valaki nem tartotta be az időszakos szervizeket (olajcsere pl. 5000-es ciklus)!
A 1190 már egész más világ, bár ezekkel még nyilván nincs 10 éves tapasztalata senkinek!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Hu sracok, ebbe nem erdemes belemenni, aki kivancsi h melyik turaenduro hogyan tud megkotlani, annak az advrider forumot javaslom, ott nem dobaljak meg szarral azt, akinek mas markaju motorja van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #66365 üzenetére
#csakahonda
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Zach allapitotta meg nagyon pontosan, hogy nalunk magyarorszagon iszonyu eros markafanatizmus van. Ezzel csak egyet tudok erteni, ezert is lett sertodott hangvetelu cikk az 1150, ahol nem eppen ugy irja le, mint valami megbizhato igaslo
Megjegyeznem a kornyezetemben a markabuzik mind laikusok, es hozzanemertok, (bar ugyanugy nincs tudataban a szakmai hianyossagainak, mint a hulye ember a hulyesegevel) ami mindent elarul mennyire kell komolyan venni ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
StoneBridge
senior tag
válasz Something_ #66349 üzenetére
Pont egy ilyen 600-as áll mellettem a parkolóban 1 éve, azóta szerintem nem is mozdult.
Amelyiknél a lengőkar ilyen nem festett alu, de fejre állított villás, 2005-2006 évjárat lehet? 2007-től lett a modell frissítve, más egyebek mellett persze, de ott már fekete a lengőkar is, jól tudom? Próbálom belőni, aztán lehet egyszer rákérdezek mi van vele, érdeklődésképp.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Kroni1
veterán
válasz Topiccsendőr #66371 üzenetére
Persze, csak mondom.. Korábban évekig hondázott, és nem ment a teljesítmény rovására hogy megbízható is volt a gép! Nyilván nem is lehet összehasonlítani az utcaival, de nekem utcaiban is az a szubjektív tapasztalatom, hogy a Honda nagyon megbízható. Feszszabályzó sok tipuson beszarik, de amugy meg nagyon tartósak, szerethetőek gépeik.
De messzemenő következtetéseket nem vonok le én sem, az olyan lenne mint a user aki vesz egy Sony TV-t ami rossz, és akkor azt mondja, hogy ő ilyen márkát soha többet, mert ez szar.
Tényleg nagy itthon a márkafanatizmus, bár ez nem feltétlenül baj. Én nem tartottam magam eddig nagyon annak, szerettem mindig mást kipróbálni, Yamahám volt a legtöbb, Hondából is kettő, sőt egy darabig kínai csodával is közlekedtem.. Most a BMW-nél én jelenleg azt érzem hogy megtaláltam ami nekem kell, de a Triumph 3hengeresei is tetszenek, lehet lesz egyszer egy jó Explorerem vagy megint Hondám, esetleg más márkám is.. Ki tudja, ha megélem az öregkort még lehet chopperes is leszek!
bob.zxr: Azt tudom hogy nem tesz jót neki, de a GS Adventure-t anno úgy tervezték, hogy ha neadjisten pl. a sivatag közepén vagy és csak nagyon rossz minőségű benyát tudsz venni bele kannából, még azzal is elketyeg gond nélkül. Nyilván jobban szereti a rendes naftát, de amit irtam azt erre értettem.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66375 üzenetére
Errol beszelek.
Egy versenymotorrol beszelunk. 2T? 4T?
En most megkerdeznelek, mik voltak a gondok azzal a motorral? Mikor volt ez, melyik tipussal, es melyik hondaval hasonlitjuk ossze?
Te nem tudsz ezekre valaszolni, de ragaszkodsz az altalanositasodhoz. Ami nem is a.tied, hanem az ismerosode. Nem ismered a konkret sarokpontokat, es aki eleg hulye az elolvassa ezt ugyanugy es megallapitja, hogy szar a ktm
Az ilyen fajta velemenyre semmit nem lehet epiteni.Bob zxr
Oktanszamra gondolt.
A bmw nek es a ktm nek van olyan gyujtasa, amelyik a gyujtogyertyat hasznalja az ionaramlas meresere, ezzel pedig az eges minoseget vizsgalja. Igy a motor tudja, milyen benzint tankoltal bele, es aszerint modositja a motormenedzsmentet. Bar az 1150 ben tudtommal ilyen nem volt, a ktm nel az rc8 nal van ilyen tudtommal[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66376 üzenetére
De durva lehet ez az intelligens gyújtás. Ilyen kellene minden gépbe (tömeggyártás esetén nem is kellene drágának lennie).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #66363 üzenetére
Természetesen nem HD mércével néztem. Attól, hogy HD -m van, még szeretek "őrültködni". Az aszfaltszaggatás annyira nem jön be, az endurozás már inkább. De nem egy ilyennel. Nem tudtam "játszani" vele, mert túl sok erőt és koncentrációt igényelt az egyensúlyban tartása. A hatalmas tankban ahogy lötykölődött a benzin, az is vitte jobbra-balra.
-
Kroni1
veterán
válasz Topiccsendőr #66376 üzenetére
Ezt mondtam en is. Sajat es környezetem tapasztalatai, de ettöl függetlenül teljesen felesleges általánositani belőle.. Aki pár ismeretlen ember hsz-ai alapján dönti el hogy mi a szar, annak gratulálok. A varadero, a dl650 meg a KTM 990 volt meg képben, vszleg bármelyiket vettem volna most ugyanilyen boldog lennék..
A sima 1150GS nem, csak az adventure változat kapta meg amugy ezt a benzinfelismerö funkciót..
-
-Mosquito-
őstag
Holnap akkor senki? Akkor pályázok 60-ig. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #66381 üzenetére
Mennék, csak múlt héten pont erre jártam. Hatvanig, illetve vissza szintén pályán.
Amúgy Lillafüredről Szilvásváradra nem valami szar, murvás erdei út visz? Mert valami ilyesmit mondtak... arra nem mentünk el végül, vissza is Bükknek jöttünk inkább.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #66382 üzenetére
Nem, Malyinka-Lillafüred kb 5km szakasza lájtos off road, azaz aszfalt helyenként volt/nincs.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
válasz -Mosquito- #66381 üzenetére
Asszony bemegy dolgozni így rám marad a gyerekfelvigyázás. Na meg most jártunk arra mi is is, persze nem pont ezen az úton. A 22-esre nehogy rámenjetek Szécsény felé mert több km-es szakaszon fel van marva +40-es meg 30-as tábla orrvérzésig.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #66381 üzenetére
Ha megtudom oldani a munkám átszervezését akkor megyek. Priviben jelzem majd.
Az első gumi még nem lett cserélve elég kopott, a mai napom esetleg még megoldható, hogy valahol vegyek és fel is rakják ? Lehetőleg 2016-os gyártású, nem akarok készleten évek óta álló gumit venni.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
-
Xaels
félisten
válasz -Mosquito- #66390 üzenetére
Láttam a térképet, de ha valaki arról menne vagy arról jönne haza akkor azért szóltam. Mi sem arra terveztük eredetileg, Sirokon találtuk ki, hogy arra nagykarikában menjünk haza. Hát megbántuk
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
[link] Kár, hogy páros akcióban nincs csak R17 első/hátsó.
Első 120/70 R17
Hátsó 140/70 R18
Cserélném a hátsót is, habár még elmenne egy pár km-ert.
Horvi BP közelében.Azért köszi.
Mosquito34
Nem veszik fel a telefont.
Xaels
Még elmehetek vele a karikára ?[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz baboss #66392 üzenetére
Amíg nem nedves az út addig ésszel el lehet ezzel kocogni szerintem.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
baboss
őstag
Ez alapján viszont most az első szélesebb és alacsonyabb. 120/70-17
Front Tyre 110/80-17
Rear Tyre 140/70-18[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz baboss #66396 üzenetére
ZRX a típusmegjelölése a Zephyr-nek? Mert arra ilyet találtam.
ZRX400 E1 , E2 , E3 , F1 , F2
Fr. 110/80-17 57H
Rr. 150/70-18 70HZRX400 E4 ,E5 , E6 , F4 , F5 , F6
Fr.110/70-R17 54H
Rr.150/60-R18 67HZRX400 E7 , E8 , F7 , F8
Fr.110/70-R17 M/C 54H
Rr.150/60-R18 M/C 67HFrom my Kawasaki workshop manual.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Kroni1
veterán
válasz baboss #66394 üzenetére
Az a páros akció legtöbb esetben kb. 1000Ft körüli kedvezményt jelent, ugyhogy annyira nem jelentős tétel szerintem, csak emiatt nem vennék másfajtát mint amit kinéztem/van hátul.
A kékholdban nem igen szoktak ilyenkor szabad időpontok lenni már sajnos, max 1 héten belül vmikor. Ajánlom figyelmedbe még a Strausz gumit a 17 kerületben, lehet ők se érnek rá nagyon, de egy telefont megérhet..
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest