- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tarill
őstag
Itt [link] mi lett a baj ki tudja valaki szedni a kommentekből?
-
Igen mindenütt erre jutottak. Lassan bekúszú hang lett ahogy teltek a km-ek. Nem baj ezért nézünk rá a szelepekre és a láncra. A bibi max a bukócső lehet, a bilincs épp a feszítő elé fog be, lehet bontani kell majd azt is.
Én tisztában vagyok vele, hogy a legvégső ellenőrzési határ előtt vagyok km-ben, de már azt a kb 500-at kibírja.
[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
Nah, akkor pár (sz*r telós) kép a teljesség igénye nélkül.
Poros piszkos a mocim, de ma jöttem vele haza és fényképezgettem, a takarítás holnap lesz. (már ha esik ) De úgysem az a lényeg, hanem az olajzó!Leszögezem ideiglenes megoldásnak indult, mert én is kételkedtem a hatékonyságban, de fent maradt.
80W-s olajjal használom, mint írtam ~2500km után annyi fogyott a tartályból, ami látszik (kb. fele)
Egyébként a tartályra fúrtam egy lukat és beleillesztettem egy (szintén festo) csövet, mert egy idő után vákum keletkezett benne és nem cseppent. Ez még a teszt alatt, 20-30km kiderült. A cső csak azt a funkciót szolgálja, hogy levegőt kapjon a rendszer, viszont döntögetésnél ne folyjon ki felül az olaj. - Ez látható az első képen felül.
Kinyitom a csapot, a (piszkos) szelep már be van állítva és 50-60s-enként cseppen egyet.
A festo cső végére drótot tekertem, ami megtartja a csövet a jelenlegi pozícióban.Nincs benne semmi báj és kecsesség, hisz nem ez volt a cél, csak, hogy lássam valóban működik-e.
A lánc nem fényesedik és takarítva sem volt mióta fent van az olajzó. Az oldalán még látszik a láncsray hagyta nyomok (elkenődés és a pöttyök, az olajzó felszerelése előtt áttörölgettem).Kb. ennyi látszik belőle éles használatban: Kép[link] A fenin, gumin nincs csak por.
Tisztában vagyok vele, hogy meg lehet igényesen is csinálni, meg is lesz, de mint írtam ez ideiglenes megoldásnak (próba) indult. Nekem bizonyított.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-Mike-
addikt
Ennyi ez most kiadta.
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71912 üzenetére
Hali. A gipro fokozatkijelzőt te kötötted be vagy szaki? Tiéd gondolom stekkeres, nekem meg kell patkolni néhány vezetéket. Enyém még "buta".
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #71919 üzenetére
Valószínű meg tudnánk itthon csinálni a bekötést, de inkább viszem szakihoz. Biztos, hogy gyorsabban végez vele. Olajat és szűrőket majd itthon cserélünk.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz -Mosquito- #71925 üzenetére
Akkor infót dobjon róla.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-Mosquito-
őstag
válasz FIREBLADE78 #71929 üzenetére
Nemrég linkeltem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KrAt
veterán
válasz -Mosquito- #71925 üzenetére
Jó, nyilván, a csövek meg a tartály nekem <2k alatt megvan, a mágnesszelep a sok
-
Chrys_
addikt
Rajtahagytam 5 órán keresztül a parkoló világítást a motoron. Persze, hogy nem indul be többé... Mennyi ideig hagyjam töltőn az akkut, amitől már legalább elindítható a gép? Megyek éjjel motorozni egyet, csak úgy töltésnek, mert reggel kell a gép munkába menéshez
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #71932 üzenetére
Ha eleg komoly a toltod akkor mar azzal is betudod inditani gond nelkul. De sztem egy 10-20 percet ranyomsz az mar eleg kell, hogy legyen, persze még ekkor is legyen rajta a tolton es ha mar beindult leveheted.
De ha nincs toltod akkor told be
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Chrys_
addikt
válasz Doki16 #71933 üzenetére
A töltő elvileg nem rossz, atuós cucc, de mintha túl sok árammal tolná az elektronokat az akkuba Egyébként töltöttem ezt az akkut már vele. Végülis úgy döntöttem, hogy hagyom éjjelre, majd reggel beszerelem, és legfeljebb motorozok kicsit meló előtt, az úgysem sürgős
A töltővel szabad egyáltalán indítani?
Max. a garázsba tolnám be, de az meg messze van, itt a ház előtt csak parkolóm van[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Chrys_ #71932 üzenetére
Parkoló lámpának van értelme? Alapjában véve tudom, hogy van, bár ma már tök sötétben nem hagyják az emberek a gépet (itt normál megállásra, parkolásra gondolok). Városban, vidéken is van közvilágítás. Ha pedig a pusztában kell hagyni félre kell jobban állni. Jó (új) akksival meddig bírja a parkolást egy motor?
Tényleg, a te akksid rendben van, vagy már a végét járja?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Ribi
nagyúr
válasz Chrys_ #71934 üzenetére
Kérdés, hogy milyen az a töltő. Az intelligens fajta bekapcsolásnál kis teszteléssel érzékeli, hogy mekkora is az akksi és az alapján tölti. Autó akksiból is van kisebb és nagyobb. Úgy nem indítanám, hogy rajta van a töltő. Baja valszeg nem lesz, de ha intelligens lehet kicsit megzavarodik tőle. Ha nagyon buta töltő akkor szerintem kb mindegy neki, de lehet lekapcsol a védelme.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Ez az a Mugenrace Phantom csizma, amit dícsérnek többen is?
Superzone-n 35e Ft (akciós, bár ott mindig minden az)[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
vettem USB töltős csatlakozót navihoz. Kormányra felszereltem, viszont az a kérdésem, hogy hogy szokták bekötni a 12v-ot? Direktbe aksira nem mehet, gondolom keressek egy pontot ami gyújtás után 12 voltot ad ki. -
válasz Yoshida #71949 üzenetére
Igen szeretek, előttem is van a hogyan, nem vészes dolog. Anno a GS-en a dudát egy akkora kapcsoló kapcsolta mint egy fél rizsszem. A legkisebb kapcsoló kapcsolta a leghangosabb dolgot. Az is relén keresztül üzemelt. Télre tartogatok szerelési munkákat, valami már félkészen ott van az ülés alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- SörcsaPH!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mobilinternet
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Filmvilág
- Revolut
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs