- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz -Mosquito- #72652 üzenetére
A legtöbb helyen én is ezt olvastam, meg visszajelzésekből is ez derül ki
Hello darkness, my old friend...
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #72650 üzenetére
Igen, a jó dolog benne hogy jól kontrollálható, nem olyan hogy egyszercsak már nincs alattad a motor.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Én jeleztem, egyik motoros fb oldal sem jelentette meg. Visegrádon egy kis teherautóból minden olaj elfolyt beterítve teljes széltében az utat több tíz méteren át. Sztem már amúgy feltakarították.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz -Mosquito- #72650 üzenetére
Nem tudom,de nálam mindig csúszik
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
stereodead
csendes tag
Sisakvásárláshoz van valami guide?
Vennék egy újat, a jelenlegi sisakom (HJC CS-14) pedig megtartanám az utasnak. ER-5-öm van most, szóval 160 felett nem fogok menni vele, de 140-nél többet se szoktam huzamosabb ideig. 50-nél többet nem nagyon szeretnék költeni rá. Tudtok ajánlani konkrét zárt sisakot ezek alapján?
fgsfds!
-
Lomha 8V
addikt
válasz stereodead #72658 üzenetére
Nekem Givi Sniper 50.4 van, 40 alatt volt kicsivel az ára és nagyon meg vagyok vele elégedve. Most egy éves, de a használat semmi nyoma nem látszik rajta.
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #71720 üzenetére
Pont hogy a mikroszálas kendők a legjobbak, műanyag szemüveglencsékhez is azt ajánlják, sőt nekem TommyHilfiger és a RayBan szemüvegmhez amikben műanyag lencse van (merthogy szemüveges vagyok) gyárilag azt adott a gyártó, függetlenül attól hogy üveg vagy műanyag a lencse mindkettőhöz az az ajánlott és a Polaroid napszemüvegemhez is az van gyárilag.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #71742 üzenetére
Naaa, akinek nagy mancsa van és nem fér be a keze azé' ott kell szenvedni keményen
Nekem könnyebb az index izzókat kicserélni amihez ki kell szedni a ksztyűtartót meg megemelni a tankot, mint ott túrkálni mint egy nőgyógyász Még jó hogy acconynak mini kezei vannak[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
BoB
veterán
válasz stereodead #72658 üzenetére
Itt van guide: [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
TommyGun
őstag
válasz runner 125 #71785 üzenetére
Szerintem erre van nagyon sok ellenpélda is.
Én a 650-es Burgi miatt 2 helyet kaptam annó ahol már láttak is ilyen gépet és tudják is szerelni, kistarcsa és érden a tmotor. Azóta az érdi tomotorból sehová máshová nem vagyok hajlandó elmenni pedig már nem burgmanom van hanem a dóvill. Időpontra odamegyek, mindent megcsinálnak és megvárhatom, ott állhatok a gép mellett mindent megnézhetek, ha viszel olajat meg minden mást is azzal dolgoznak semmi gáz vele. De áttértem arra hogy ők szerezzék be nekem mert jó árakat kapok a cuccokra és a több év alatt kialakult a bizalom. PL a burgin az ifa méretú becsukható visszapillantókban tönkrement az a rugós préselt cucc ami a helyén tartja a visszapillantót mindkét állásban, szétszedtem de egy préselt rugós csapágygolyós szar volt benne esélyem sem volt szétszedni, az mechanikához csak úgy lehet hozzáférni ha kiveszed a tükröt egy műanyag bugyiból mert a mechanika mögötte van, nem lehet szétborítni máshogy, hőfúvóval ki kell játszani belőle a tükröt, rohadt szopatós pepecselős aztán meg szétbontani, préssel kell összenyomni a végén, otthon ezt nem tudtam volna, szerszámom sincs ehhez meg elsőre....Az ilyen melókat nem sok helyen csinálják meg. Az M5 bevezetőn a Motorradban PL körberöhögtek hogy vegyek új visszapillantót...vagy bontóba vegyek mechanikát, de ha veszek mechanikát akkor sem cserélik ki ők nem tökölnek ilyennel...
Lehet kérdezni, készségesek, mikor elöször vittem a dóvillt csomó mindent mesélt róla, magyarázott, tanácsot adott. A munkadíj sem horror. Most PL olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, fékolaj, első két fékpofa csere, hűtővíz csere, kardán olaj cserére fizettem ha jól emléxem 36-37k? Úgy hogy mindent ők vettek, a fékpofák 18k volt belőle, azt is én választhattam ki milyen árkategória milyen márka, ott bontották fel elöttem...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
runner 125
nagyúr
válasz StoneBridge #72665 üzenetére
Ugyan nem tőlem kérdezted, de gyanítom egyformát használunk (GiPro). Nálam tökéletes tavaly óta (10k km).
TommyGun
A 650-es Burgmann mechanikailag egy speciális szerkezet. A központi szíjcseréje pl. azért komoly szaktudást (és pénzmagot ) igényel, ahhoz én sem nyúlnák hozzá.
Általános dolgokról írtam ott, mint az olajcsere, gumicsere (már ami a kerékkivételt illeti), stb.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #72666 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy nem GiPro.
[link] -
válasz runner 125 #72666 üzenetére
Én meg venni akarok. Gipro ds való az enyémbe.
Más: van tippetek miért lehet, hogy ugyan oda parkolva ugyan ott nézve 1x sok az olajstint aztán meg mintha kevesebb lenne? Azaz mondjuk max fölött van a szint 2 nap múlva ugyan oda allva meg alatta, aztán hol ezt hol azt mutatja. Lehet, hogy a blokkból úgy folyik le vagy épp nem ami megtévesztő?
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Meg fog halni az akkum, 47k az új Yuasa. Szerintetek?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Kolondrum #72670 üzenetére
Már tavasszal mikor újra visszaraktam a motorba, indításkor, a műszerfalról elmegy a világítás meg a digitek is egy fél másodpercre. A motor igaz gondnélkül beindul.
Gondoltam ahogy használom majd nyáron feljavul a helyzet. Ez nem így lett. Igaz romlani nem romlott, de pl tegnap amikor egy jó 2,5 órás kör után megálltam, még mentek a hűtőventik, kb egy 15 másodpercet (motor nélkül) majd tankoltam, aztán ismét indítózás, beindulni beindult, de a kijelzőről minden eltűnt legalább 1 másodpercre az indítózás erejéig.
Azt hittem a szezont már kihúzom, jó lett volna jövőre indítani a friss aksival. Az a baj hogy jövő héten van egy nagyobb túránk, ha külföldön egyszer nem indul alattam és megadja magát akkor szét fog verni az ideg, nem szeretnék ilyesmivel ott szopni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #72669 üzenetére
Csak is a gyárit. Fenéket. ~20eft már van Yuasa 17-től Banner. Műszerfal eltűnőset játszik akkor azonnal cseréld. Kint fogja ezt előadni ott xivás lesz,na meg amennyibe fog az kerülni. [link], [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #72675 üzenetére
Ha te a Yuasa YTZ-14s-t valahol belinkeled 40k-alatt úgy hogy kapni is lehet - öröm bódottá.
A motoralkatrészen téves cikkszám van. Nem YTX hanem YTZ kell bele... pont a duplája árban...
Ez a típus ennyi. Beszarsz.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #72677 üzenetére
Nem gyári a ~20eft, hanem az sima Yuasa! Tavasszal én is ebben a cipőben jártam, gyári Yuasa valami 35eft lett volna. Banner lett betéve fél áron.
Mod,
Jah' hogy téves,elírás. Akkor Banner, Exide esetleg.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
dugynok
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #72680 üzenetére
Az egyik 8 évet bír ki, a másik másfelet.....
(#72683) SymbianOS: én tavaly még a gyári (akkor 8 éves, amúgy sima savas) Yuasát cseréltem le a GS-ben egy 13 ezerért vett másik "ugyanolyanra". Pont egy éve volt, jelentem még bírja. Bízom benne, hogy azért 3-4 évet el fog döcögni a gépben ez is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dugynok #72681 üzenetére
Az TTZ nem YTZ, kéretik figyelni!
Srácok értem hogy banner meg varta van féláron, de gyári nincs 40 alatt! Amúgy ennek a bannernek még a formálya sem jó.
Nekem azt mondták a varta és társai ebben a kategóriában jó ha 2 évet kibírnak. Akkor inkább megveszem a gyárit, mert hosszútávon jobban megéri![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #72680 üzenetére
Tök eccerű majd 2x ár! Amit a gyárban beletesznek az jóval tartósabb,több évet is elmegy, nagyobb indítóáramút stb.. Viszont ha most vennél a majd 6éves gépbe egy gyári aksit nem biztos, hogy majd 6évet fog kibírni megint. Ugyanis öregszik/"kopik" az elektromos rendszer, generátor, vezeték, csatik stb. Helyedben ezen a cikkszámon keresnék aksit,azok is el fognak gond nélkül ketyegni 3,4évet fél áron. Fórumán biztos van alternatív javaslat nem gyári aksira is,hogy melyiket érdemes betenni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
dugynok
senior tag
válasz Ferdzsoo #72685 üzenetére
Jogos... Alatta is va 40 alatt.
Én ekkora különbségnél simán bevállalnám a fele árat. Yuasa is megdögölhet 1 év gari után. De hát kinek mit enged meg a tárcája. Ha megtehetném biztos én is Yuasa-t vennék ennyiért. Most is az van, gyilkos körülmények közt is 5. éve nyúzom[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72664 üzenetére
Talán annyit még idén nem sikerült mennem egy nap. Idén sajnos nem jött ki úgy a lépés, szabi, accony szabi, idő, meló, hogy hosszabb túrára elmenjünk. De voltam vele Bükkben, Mátrában, Tiszató Hortobágy környékén 1 éjszakás mini nyaralásokra. Igazából először magyarországot járnám be vele ha lesz idő végre. Burgmannal annyira nem volt rossz de a kis kerék miatt nem volt annyira fun alsóbb rendű kátyusabb utakon.
Kényelem, igazából én baromira elégedett vagyok vele, marha kényelmes számomra, minden tökéletes helyen van, egyenes gerincel ülök, mindkét talpam leér. (190 centi vagyok 120 kilóval) Nekem speckó seggem van a legjobb bőrfotelban sem tudok fél óránál többet ülni, elkezdek mocorogni. MaciMocival is megszoktam állni 1-1,5 óránként nyújtózni, bagózni de a Burgmanon fárasztóbb volt, itt azért baromi sokat segít, hogy ki tudok menet közben is nyújtózni és nem a gerincem tompít minden úthibát. A Burgira mindenki azt mondja hogy fotelrobogó, ami városban meg kisebb távon adja ki igazán felpattansz gó, de amikor egy keresztborda seggbe b@sz mert feltolja egy fának a gyökere a plasztert akkor nem köszönöd meg...A kézzel állítható plexi egy áldás. Minimumon melegben lobog a mellszőrzetem, maxin esőben meg úgy eltolja a szelet hogy a bukómra nem jön víz, és át is látni rajta rendesen.
Viselkedés dönthetőség. Ugye ez nem egy kanyarvadász gép, meg én sem vagyok az a lapra döntős, najó nem derékszögben kanyarodok, de ahhoz képest mekkora dög alig alig nehezebb kezelni mint a 250-es endúró kecskémet ami a burgi elött volt, fele ekkora súllyal. Burgit is nagyon könnyen lehetett dobálni, ez sem sokkal másabb, meglepően kezes, Bükkben azért kiadta
Teljesítmény gondjaim nincsenek, nekem bőven elég ez a 65 ló, városban 3500 fölé nem is pörgetem, autópályára nem járok, lakott területen kívül 90-100 között krúzolok, nem izgat a sebesség, inkább nézelődök.
Alattam 5 litereket eszik városban, melóba is ezzel járok 20-20 kilóméter naponta, esőben is
Nyaraláskor 4,5 fele jött ki 2 személlyel pakolva, tartós 90-100nál.Remélem megbízhatóságban sem lesz vele baj, szerelőm azt mondta ez Honda ne aggódjak
Meg a dóvill a transalp blokkal azt mondja örök élet.Van pár dolog amit még rá akarok rakni. Custom ülés, kell egy új markolatfűtés, talán egy fokozat kijelző, s KB ennyi, meg ha lesz emberi áron akkor az indexhez egy gyári szél terelő.
Amit mindenképp javítani kell rajta az az első búra, sajnos kavics károsan vettem, így vennem kell egyet rá, illetve meg kell nézetnem a búra magasság állítást mert akármit tekerek rajta meg sem moccan, lehet amikor kavicstól kapott egy pofont akkor ott elment valami...
Ezen kívül hibátlan.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #72688 üzenetére
Köszönöm szépen a bőséges információt!
Meg vagyok elégedve a GS-sel (bár pont a kényelme nem a legjobb: az ülés kemény, a térdszög meg nekem "nem adja" ki a túl magasra helyezett lábtartó miatt), így egy pár évig még biztosan maradni fog. Azért elálmodoztam pár hete arról, hogy mit is vennék majd utódnak, ha egyszer eljön az ideje. Bizonyos fokú terepképessége (inkább rossz út tűrő képessége) miatt a Suzuki DL650 V-Strom lenne a befutó, de az ülésmagassága miatt az én rossz derekammal gondot jelentene szerintem. A Deauville is tetszik, komoly időjárás-védelme, és legfőképpen a beépített dobozai miatt is. Na meg azért Honda.... Használtan sem túl vészes az öregebbek ára, és állítólag tényleg nagyon sokat kibírnak, így nem akkora reszkírozás öregebb motorban gondolkodni sem. (Mondjuk a 650-es V-Strom is igen megbízható járgány hírében áll).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72689 üzenetére
A beépített dobozok marha jók, főleg ha megvan hozzá a gyári deauvilles tatyó is (ami felveszi azt a fura alakját és nagyobbra cipzározható ha van hozzá dupla széles dobozfedél) mert különben ha kinyitod borul ki belőle minden, meg izeg mozog. Simán ezzel szoktunk járni bevásárolni is. A beépített bukó is szuper, egyszer már eldöntöttem, sikerült tologatás közben besatuzni az első féket és szépen komótosan eldőltem vele
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #72689 üzenetére
Tényleg nem rossz gép a devill. viszont annak is vannak hibái én azok miatt adtam el. Pl. 1.,a 2 henger miatt szétráz hosszú távon(8-900km/nap), 2.,nekem a 65 paci nagyon kevés volt előzéseknél és autópályán. Nekem kevés volt a teljesitménye.
E két dologtól függetlenűl nagyon megbizható és főleg nagyon kényelmes paripa annak aki 90-110-nél nem megy gyorsabban. Anno 1 ülésre simán 300km volt mindenféle fájdalmak nélkül. Csak ajánlani tudom. Viszont a fájós derekaddal nem kellemes a felmászás rá a magassága miatt.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
-
mindkilla
tag
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Rá lehet dugni akár egész télre is az akksit ezekre a töltőkre? Nekem egy ilyen van, de nem teljesen világos, hogy hogyan kéne használni..
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Van töltőm. használtam most is vele.
Vagyis használtattam. De ez volt a baj szerintem mert csak 2havonta volt rádugva egy éjszakára...
Persze a töltő szerint most is oké. Rádugom 2 perc után jelzi hogy fel van töltve...
Te rádugtad egész télre? Az nem baj neki?
Ok, tehát az a 2 hetente ráteszed egy éjszakára. Erre voltam kíváncsi.-.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #72699 üzenetére
CTEK-nél azt írják, h folyamatosan is rajta lehet hagyni, én kivettem belőle télre az akkut, fűtött helységbe vittem, ott két hetente rátettem 10-12 órára.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs