- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
it Immáron a Temu is köteles megfelelni a EU szigorúbb online tartalmi törvényeinek.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
Hi
Tesóm vett egy honda bazuka motort, van rajta mit javítani, de nem találok róla infót neten.
Robbantott rajz, adatok, ilyesmi érdekelne. Valaki tudna segíteni!
B12, 2007 -es, 125 ccm
Nem tudtam lebeszélni sajnos, ez vanAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
válasz canniball #74242 üzenetére
"De szerintem pont ezek a szerpentines/döntögetős szakaszok azok ahová nem kell 100+ LE"
Pedig pont itt jön ki igazán. Rengeteg éles kanyar, amikor alapos fékezés, és utána egy kövér kigyorsítás a következőig. Tehát csak ott tudnád behozni a nagyvasakat, ha bevállalósabban veszed a kanyarokat, de ez nyilván nem túl okos taktika....Az egyenes szakasz pont nem gázos, mert ő is felgyorsít egy (jó esetben) értelmes tempóra, te is és mentek, nem nő a távolság.
Jól lehet vele szerpentinezni, szó se róla, szeretem, de ha kedvemre való módon használom, nem feltétlen szétforgatva, akkor azért a tempó nem olyan nagy.
A tempó nem a Pro/Nem pro státuszon múlik, hanem hogy ki hogy érzi jól magát, vannak páran, akik szeretik neki húzni, sokkal jobban mint én.
Én maradok az Excel-nél, köszi. Mindent kiszámol, amire szükségem van, kb. amiket a program is, csak számomra értelmesebb bontásban. Ráadásul az Excelben bármi új adatra szükségem van, csak beírom a képletet és kapom is...
(#74244) dellfanboy: Ez elég jól fest ebben a színben... Amennyire nem tetszett a kék, ez anynira adja.... Pedig nem vagyok a fekete motorok barátja alapvetően.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát azért a Kakucs ringen marhára szívesebben döntögettem volna egy 400-ast nyélgázon, mint a 240kg-os 750-est, amit kb. kétszer motoroztam volna körbe.... de mindegy. Amúgy a döntögetés jobban függ a tengelytávtól, meg az első villaszögtől, mint a LE-től... de ez is mindegy.
Az LE meg a kigyorsításnál és az egyenes szakaszon jön ki. Kanyargós részen pótolhatod bátorsággal. Nem értem a logikádat vagy a szakmai okfejtésed.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #74254 üzenetére
Nem értek veled egyet. Öcsémnek mentem anno az Aprilia RS125-ösével, amennyire tudom, 142KG menetkészen (és hozzá 30 lovacska), és semmivel nem nehezebb az SV-t döntögetni, pedig az 190kg körül van....
Amúgy hiába minden, a nagyvasat is pont ugyanúgy le lehet dönteni (max némileg nagyobb rutinnal), aztán meg a kanyar után pápá....
Persze, a gokart pálya kicsit más terep, mert ott nincs semmi táv a kanyarok között, de valódi utakon az ember ritkán motorozik ilyen körülmények között. Leginkább soha.
Én pont erről beszéltem... Hogy nem okos dolog a kanyarban bátorsággal pótolni a lóerők hiányát. Ez a legjobb módja a fák között kikötésnek.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Szerintem k.rvára mindegy ha egy kanyart egy 1000-esel veszel 100-al vagy egy 400-as géppel.... a fordulatszám más, meg az érzés...biztonság szempontjából tök ugyanaz ,ha megvannak a műszaki követelmények.
Másrészt... mehetünk egy délutáni etapot Kakucson... szívesen tanulok új dolgokat.
HGabor89: Szintén. Pedig a közös pályázáskor azt hiszem én már egy kicsit megnéztem. De hát, mindig van feljebb no.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
Én már megírtam a hsz-t neki de kitöröltem,hagyom inkább magára a buta elméleteivel.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #74257 üzenetére
Nem tudom, melyikünknek és miért lenne jó, ha elmennék veletek pályázni...
(#74258) Mosquito34: Nem tudom, mi abban a "buta elmélet", hogy leírtama saját tapasztalatom, hogy nem éreztem nehezebbnek döntögetni a 190kg-os motorom, mint amit próbáltam 140KG-os motort....
Nálad akkor mégis mi a gyakorlat, ha nem ez?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #74254 üzenetére
Hülyeséget ír, de ismét döbbenetes magabiztossággal.
Szerpentinen, éles kanyarokba, visszafordítókba pont h nem kell erős motor. A nagyobb ccm előnye max. abban nyilvánul meg ilyen szakaszon, h kevesebb gépészkedést igényel. Lehet vele nyomatékból motorozni, de számtalan pályaösszehasonlítási tesztben leírják, h 600-as, 750-es gépek kizárólag egyenesekben maradnak alul a literes gépektől."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mm89
őstag
válasz tboldi #74241 üzenetére
Eddig azt hittem hogy a 16 os 09 az álmom, de ma rájöttem hogy nem. Hát ez valami brutál jó lett! Kicsit hasonlít az első lámpa a z1000 re, szóval nagyon tetszik!
A terv az volt hogy hétfőn veszek egy zsír újat, de sajnos szombaton nem nyertem a lottónELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-Mosquito-
őstag
Te nem tudsz motorozni, pont! Ezt a sok hülyeséget, marhaságot nem kéne össze hordani! Aki gyorsabb kanyarokban az bátor/bevállalósabb?? Nem az, hogy van rutinja és tud motorozni? Ha nem pisil.d össze magad mennyél már ki Kakucsra. Mert fotelből nagyon megy.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #74262 üzenetére
Honnan veszed, hogy fotelben ul? Lehet epp most a matraban vadassza a kanyarokat es kozben forumozik. Sotet plexivel
-
ath
senior tag
válasz Something_ #74263 üzenetére
a bukóba belülre rögzített telefonnal
bocs ;D -
ath
senior tag
válasz Something_ #74265 üzenetére
örök hála runnernek [link]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #74260 üzenetére
Hát nem éppen erről beszéltem?
"h 600-as, 750-es gépek kizárólag egyenesekben maradnak alul a literes gépektől."Igen, pont erről. Hogy az egyenesekben meg pápá a kanyar után.
(#74262) Mosquito34: Nekem legalább van annyi korrektségem, hogy nem minősítem a másikat látatlanul, nyilvánosan. Mindegy, ez a Te szegénységi bizonyítványod, amit kiállítottál magadról.
Nem arról van szó, hogy aki gyorsabb kanyarokban, hanem hogy egy adott kanyart egy adott sebességgel lehet adot körülmények között biztonságosan bevenni, és ez nem a bátorságtól vagy tapasztalattól függ.
Persze, tudom, vannak akik függőleges motorral 10km/h-val tudják csak kiegyenesíteni a kanyart, de hagyjuk már békén egymást az ilyenekkel.... Azt hittem, lehet itt értelmesen beszélgetni, nem kiforgatva, amit a másik mond. Lehet tévedtem...
-
runner 125
nagyúr
" - De szerintem pont ezek a szerpentines/döntögetős szakaszok azok ahová nem kell 100+ LE"
" - Pedig pont itt jön ki igazán. Rengeteg éles kanyar, amikor alapos fékezés, és utána egy kövér kigyorsítás a következőig. Tehát csak ott tudnád behozni a nagyvasakat, ha bevállalósabban veszed a kanyarokat, de ez nyilván nem túl okos taktika....
Az egyenes szakasz pont nem gázos, mert ő is felgyorsít egy (jó esetben) értelmes tempóra, te is és mentek, nem nő a távolság. "Ez volt az hsz.-od, amire reflektáltam. Cannibal jól írta, erre te elkezdted cáfolni, h de, itt jön ki igazán a különbség. Ami továbbra is baromság. Nyilván egy Hring szintű pályán, a hosszan elnyújtott íveken, egyenesben mérhető egy ezres fölénye. De most szűk kanyarú, szerpentines utakról volt szó, ahol viszont kb. nincs különbség, sőt.
_
Ahh, az új Fireblade nem lett szar, láttátok? 195kg, 192LE és még csomó technikai újítás.
Reméljük újfent bizonyítják, h majd 200 le-vel is lehet tartós, megbízható superspport gépet gyártani, nem úgy mint a BMW.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz canniball #74268 üzenetére
Részemről oké. Bár elég elkeserítőnek tartom, hogy érvek helyett rendszeresen a személyeskedés jön elő egyeseknél. Ez pl. szvsz elég erős [link]. Mindegy, igazából nem érdekel, magát járatja le.
(#74269) runner 125: Hát, máshogy gondoljuk, én máshogy tapasztaltam, ez van.
-
Ferdzsoo
addikt
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
Tudtok olyan youtube videót, amitől azoknak is megjön a kedve a motorhoz, akik nem motoroznak?
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #74269 üzenetére
Szép lett, bár ez/ek nem az én stílusom. 1290 SA T és kihoznak még + két verziót. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
félisten
Tegnap hazaszaladok zuhanyozni, áll a szomszéd srác az udvarban.
Vett egy "50-es" valami cross jellegű motort, de nem tud vele elindulni...
Segítsek már neki, kiderült, hogy kb. negyedikben akart elindulni vele.
Szerintem ropira fogja magát törni záros határidőn belül, tudtok valami "tananyagról" könyv-film-akármi, amit a kezébe nyomhatnék?
(Keith Code Twist of the Wrist vol.2-et odaadom neki)"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #74273 üzenetére
Ha tudsz angolul, ezek kedvcsinálók asszem:
What's the BEST thing about Riding a Motorcycle?
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Polemius
aktív tag
Arról meg senki nem szól semmit, hogy új CB1100 meg DL650 és 1000 is jön?
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz D1Rect #74277 üzenetére
Ha ennyire nem megy neki, hogy azt sem tudja melyik kezelőszerv hogy működik akkor az alapokat kénytelen leszel elmagyarázni neki, ez szerintem sehol nincs leírva. Ha az megvolt hogy egyáltalán hogy működik a motor akkor az összefoglalóban van pár dolog amit elolvashat.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Chrys_
addikt
-
dellfanboy
őstag
válasz D1Rect #74277 üzenetére
elmult 13,5 ? akkor miert nem a jogsit csinalja meg elsonek ? ott megtanulhat mindent igy kb 0 tudas mellett se a motornak nem tesz jot (lsd 4.esben akart elindulni) es legrosszabb esetben meg balesetet is okozhat...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
TommyGun
őstag
Ajánlom figyelmedbe ezt a videot > [link]
Nyilván nem ez a sztandard, de a pacák egy 55 lovas nt650-el tol le mindenkit a pályán, ami egy túramotor...a lóerő ilyen kanyargós pályákon szerintem nem igazán mérvadó, tapasztalat rutin sokkal fontosabb ennél, meg nem árt ha egyben van a gép és van rajta egy jó gumi"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
HSM
félisten
válasz TommyGun #74288 üzenetére
Gyönyörűen látszik benne, amiről meséltem... A pacák folyamatosan azzal szenved, hogy a kanyarokban lenyomja a brigádot, (mert többet vállal be, sanszosan jóval több rutinnal is), a brigád meg a rákövetkező egyenesben állva hagyja, és a következő körben kezdődik a csetepaté elölről a kanyarok közt...
Nézd meg monjduk itt, hiába érkezett meg gyorsabban, kanyarodott gyorsabban, van hibátlan fordulaton a motor a kanyar végén a kigyorsításon elég durván pápá... [link]
Ugyanz az effektus néhány útszakaszon ennél sokkal durvábban előhozza ezt a jelenséget, mert sok szerpentinen ennél jóval erősebb/lassabb kanyarok vannak, utána meg hosszabb egyenesek, ahol a nagygépek elmennek. Nyilván a versenypálya pont úgy van megalkotva, hogy ott sok a technikás szakasz, de egy szerpentin azért más. Versenypályán természetesen igaz az állításod, hogy egy kis nem túl erős motor is jó pilótával otthagyhat nála kategóriákkal erősebb vasat.Én ugyanezt éltem meg, mikor elmentem erősebb mocikkal kanyarogni, a kanyarokban hasonló tempót mentem, aztán az egyenesben csak néztem, ahogy nyúlnak el...
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
A kb. 50LE-ös .... áááá hagyjuk...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #74296 üzenetére
Attól függ melyik márka/hol.
Suzuki Hollós ingyenes. Vicc a teszt kör,Béke tér oda vissza felvezetővel.
Motorrad Suzuki 1,5-2eft amit le lehet vásárolni. M0 egy szakasza felvezetővel.
Willis, itt nehezebben fog menni. Eléggé függ milyen napjuk van. Ingyenes azt hiszem. Több órára/napra is elviheted az fizetős.
Honda, ingyenes.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #74297 üzenetére
A hol az biztos Budapest. Márkára nem gondoltam...de pl. kipróbálnék egy BMW GS-t, Suzuki V-Strom -ot.... hogy bejöne egyáltalán az a helykén ülős stílus.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #74299 üzenetére
Ilyenkor mennyit lehet menni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Nyomtató topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy ruhás topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen