Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Jelentem lyukas a leömlő a bilincs előtt.
Mit kaphatott ez a motor, hogy ilyen durván rohadásnak indult? A hűtő cseréjén is gondolkodom, több fül is elrohadva és csak lóg a levegőben. A kétszer öregebb és kétszer ennyit futott GPZ600 különbül nézett ki ennél.
Lehet többet Hondát nem veszek, ha ilyen fillérbaszós alkatrészekből áll. -
-Mosquito-
őstag
-
Horvi
őstag
válasz -Mosquito- #86552 üzenetére
Most néztem meg én is a kawa történetét. Hát hallod ott aztán volt minden
(#86551) Teasüti Azért ez így erős, hogy egyből leírod a Hondát mint márkát...
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #86552 üzenetére
Azert gyonyoru. Az elso video utan gondolom az RMC tulaja eleg fenyegeto hangnemben hivta fel Tasit, mert utana a videokban probalta tisztazni magat, hogy nem vadol senkit stb stb.
En siman elkuldtem volna Tasi helyeben az RMC-s tulajt hogy egyen meg vacsorara egy szatyor futyit.
Alvazszam nem stimmel, kw-forgalmi nem stimmel, 3 motorbol osszerakott, ferde a vaz a nyaknal, km nem stimmel,stb.
Persze RMC nem tehet rola, ok "csak behoztak". Aha. Es annyira naiv szuz kislanyok, hozza nem erto ceg, hogy semmi nem tunt fel nekik.
Srac helyebe ugyveddel egyutt tolnam vissza a motort.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz -Mosquito- #86552 üzenetére
Azért az nem túl szimpatikus, legalábbis nekem, hogy náluk az a mérce, hogy egy 140 kilós ember próbálgatja egykeréken az ügyfél motorját... Én biztos nem vinném hozzájuk.
-
zgospel
őstag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Moleman #86558 üzenetére
Mert az a jó, hogy úgy kímélik az ügyfél motorját, hogy ki sem próbálják? Hányszor volt már, hogy úgy kellett visszavinnem pl. a kocsit, hogy ha egy métert ment volna vele, rögtön feltűnik, hogy elbaszta. Pl. volt,hogy az olajszűrőt úgy tekerte rá, hogy az O gyűrűt elcseszte és hazamentem, nézem, folyik az olaj a kocsiból ha nyomás alatt van. B+.... Hívtam is.
Engem nem zavar ha normálisan próbálják ki.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz nyogo83 #86557 üzenetére
Nem most de kb 7-8 éve is volt már hírünk. Alkatrészt onnan ha rendeltél biztos nem kaptad meg. De egyébként milyen motorkereskedő az aki nem tudja mit hoz be mit árul.. Amúgy sincsen jó hírük. Kb én is vinném vissza. Amíg veréb van xar is lesz.
Moleman :
Értem. Hány Kg-os ember ülhet/ne a motorodra rá? Mondjuk itt van Persu keni vágja a szerelést, erre kiderülne, hogy 120kg,pattanásos, szeműveges, teszt közben még egy királyi vadászt is elnyomna az ülésen és ha nem tetszik még el is küld a pics@ba cizelláltan.. Valami öltönyös ffi modell ráülhetne?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Moleman
addikt
válasz V.Stryker #86560 üzenetére
A hangsúly a normálison van. Az egykerekezés nálam nem az.
Amúgy egyetértek, a kocsim orra egy sérülés után úgy jött ki a karosszériás keze alól, hogy a géptető nem ugrik fel a bowden meghúzásakor, és alapjáraton búg-rezonál az egész... Pedig csak a homlokfal alján a kereszttartót kellett cserélni. Én meg lusta voltam, és azóta se vittem vissza, de mást se viszek hozzá többet.
(#86561) Mosquito34
Ez csak az egykerekezésnél probléma, ha paraszt módon dobja vissza az elejét, 140 kilósan még nagyobbat üt, gondolom én.Mondjuk tény, hogy a kelleténél háklisabb vagyok, az autómat a "kötelező rossz" műszakiztatáson kívül nem vezetheti senki, csak faterom (ő volt a gazdája korábban). Meg is van az eredménye, 193 ezernél még az újszerű gyári kuplung van alatta.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #86561 üzenetére
nem kenem vagom a szerelest, mert nincs akkora tipusismeretem, illetve tipizalt problemaismeretem, bar tobb van joval, mint az atlagembernek, mert dolgoztam az iparban. De aki evtizedek ota motorokkal foglalkozik, az le tudja redukalni a hibaforrasok szamat, igy gyorsabb. Mondjuk ez a favago olajcsere, lanchuzas, uj motor beuzemeles szamomra rettento unalmas. En a fereg hibak feltarasat imadom, lanccseretol meg ilyenektol elalszok. Csak ehhez kell agymunka, a maradek semmi mas, mint nagy lego, es sok penzert alkatreszcsere, amit kb barki meg tud csinalni. En hatalmasat csalodtam ebbol a szempontbol ebben a szakmaban, mert kb megtapasztalod milyen hibak fordulnak elo, milyen tipusnal, es szakember vagy, csupan attol, hogy talalkoztal hibakkal. Agymunka zero.
Epp ezert ezek az emberek altalaban nem szoktak gondolkodni, nem tudomanyosan allnak dolgokhoz, hanem erzesre csinaljak, ezert a szokatlan es ritkan elofordulo hibakkal nem tudnak mitkezdeni. Ezen kivul 90 szazaleka lusta rendes munkat vegezni, vagy ha nem lusta, bele van kenyszeritve abba, hogy osszebassza a munkat.
Ezert en sokszor jobb munkat tudok vegezni, igaz, tobb ido alatt, az viszont nekem nem szempont.Tasirol megvan nekem is a velemenyem, szerintem klasszik nem gondolkodo tipus, plane hogy azt nem tudja, hogy hivjak az alkatreszeket a motorban, illetve sok videobol az is kiderul, hogy a funkciojukat tevesen iteli meg arra mar semmit nem mondok, hogy regen-minden-jobb-volt hivo jah regen az is elt, aki mar reg holt. Dalolaszhatnank tovabb.
A tesztkorrol nekem az jut eszembe, amikor a yamaha worldbe vittem egy yzf1000 t chatteringelo kuplunggal, amit vegul nekem kellett diagnosztizalnom, mert a szerelo nem merte lenyelezni, holott mondtam neki, hogy csak akkor jelentkezik, es nezze mar meg mi ez.
Jah az r6 osom gyari termignoni sliponjaval senki nem tudott csinalni semmit. Ugyanez szaki megnezte a szinet a kipufogonak, majd kozolte velem, hogy sokat kap a motor!!! Egy injektoros motorrol beszelunk, ami elkevesellt a nyitott dobtol, es csuklott gazadasra. Meg csak eszukbe sem jutott, hogy vissza kene rakni a gyari dobot probanak. Engem neztek hulyenek, hogy mi a bajom a motorral, pedig azt is kiprobaltak. Es nagyhiru szakemberek voltak, mondanom sem kell.
akkor meg azt meg sem emlitettem, hogy az olajrol azt se tudjak, mi az a hidegoldali viszkozitas, meg mi a melegoldali.
Egyebkent az internet koraban nem nagy dolog az onkepzes, de ezek a ven faszok mind felnek a billentyuzettol, mert reakcios maradi emberek, akiknek beszukult a latoteruk.
Tisztelet a nagyonkeves kivetelnek. Akik mar kulfoldon vannak[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Moleman
addikt
válasz -Mosquito- #86563 üzenetére
Nem tudom, éppen ezért nem bízom senkiben.
Az biztos, hogy az átlagember szarabbul vezet, mint én, mert mikor váltócsapágycserekor felszínre került a kuplung, a szerelő nem hitte el, hogy gyári, másrészt pedig bármilyen (benzines) autóval a spritmonitoros átlag alatt 1.5 literrel eljárok, pedig az átlagnál és a pesti forgalomnál is jóval dinamikusabban vezetek. És oda már eleve azok regisztrálnak, akik figyelnek a fogyasztásra.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86564 üzenetére
Számodra is biztos olyan üdítően hat ez a hír akárcsak nekem.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
motornál az osztrák pálya matricát hova kell ragasztanom ? Mindegy csak a motoron legyen ? -
-
Teasüti
nagyúr
Hát ha ilyen picsa hulladék anyagból gyártanak radiátort, amin van három fül vékony lemezből, akkor az a csoda, hogy egyáltalán ennyit bírt. Mert jelenleg csak úgy lóg a levegőben. Meg milyen leömlő az, ami szitává ég ki? És ez elvileg nem a budget kategória volt annó.
£200-os leömlőről beszélünk, utángyártott Ebay-es áron. Meg £75-os alu radiátorról. Remélem az utángyártott nincs elgyengítve, h leesik az amúgy ép radiátor, mert 3 kis pöcök tartja... Egy ilyen alkatrész ne abba menjen már tönkre, hogy leesik a helyéről! Ez egyértelmű tervezési hiba. -
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #86569 üzenetére
Jó, kicsit felbasztam magam a váratlan költségeken. Nem is annyira a márkát írom le, inkább a használt járműveket. A következőt szalonból fogom kitolni...
Aztán majd ahogy jönnek az első rozsdafoltok, úgy adom is majd el.
Vagy én leszek az egyetlen gazdája és pedáns szerviztörténete lesz.[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz Khaosz55 #86567 üzenetére
Megoldhatod ilyennel is, ha nem akarod a matricát kapirgálni. Erről egészen könnyen leszedhető, vagy akár ráragasztod a régire az újat.
Louisnál lehet kapni.Jövőre már elvileg lesz elektronikus, rendszám alapú (is), szóval nem lesz muszáj ragasztgatni.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Ma vittem kötelező cserékre az africat.
A sokat látott szerelő azt mondta, hogy nagyon korrekt a gép, mindene gyári, gányolásmentes, ő is elfogadnáRemélem olajcserével a váltó érdekessége is megszűnik, vagy csillapodik. Szombatra el is készül a paripa.
A kipuff viszont fos. Ma füldugó nélkül mentem és nagyon hallani, hogy kivan égve a gyapot, illetve szét van rohadva a belseje. Idegesítő fütyülő hangja van.
Elvileg lehet sikerül szereznem egy paris dacar replicat használtan, de végső esetben rendelek 75-ért újat.
Plexi is kell, de elég horror árakon mennek. 35-50k[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #86573 üzenetére
Nézz körül itt is, én tőlük rendeltem!
Brazil cég, de küldik mindenhova - igaz, 1 hónap volt mire megjött!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Laca1212 #86577 üzenetére
Annyira szeretem ezt az értékvesztés szót...
Ha mindenki így gondolkodna, nem lenne miből használt motor. Szívem szerint én is 0 km-est vennék, ezért.
Na meg motorozunk, vagy excelezünk? Ez egy elég költséges időtöltés. Ha annyira fontos az értékvesztés, vannak pénztárcakímélőbb hobbik is. Motorozni szerelemből kell.Szerintem.
Nem ám kisarkítani!
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz -Mosquito- #86582 üzenetére
Annyira már én se, de jót tesz, hogy régen az voltam. Hiába taposom jobban, így se eszik sokat a kocsi.
(A motor meg majd kiderül, már csak 4 nap, ha minden jól megy.)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #86582 üzenetére
Persze, lesz benne km annyi évesen, de azt mind én rakom bele és én szervizeltetem közben úgy, ahogy én szeretném. Ez a lényeg, hogy az elejétől fogva mindenről én gondoskodom, nem pedig más, ki tudja, hogyan.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz tboldi #86584 üzenetére
Magamból indulok ki. 8-10év múlva új hiteles motorban kb 160-200eKm lesz. Nagy bukta lenne az nekem. Vannak olyan motorok amiket fiatalon/pár évesen ki lehet fogni gondos gazdatól,akik már jó sok forintot buktak.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Lajkó
őstag
Egy új SV650-nek pl. mennyibe kerülnek a kötelezően szervizben elvégzendő dolgai?
No csak mert egy ilyen 2.2millió,de ki lehet hozni 20% önerővel 3%-os thm-re, és nem eszi meg a hajad, illetve nincs váratlan kiadás, stb...
-
Yasuo
aktív tag
Sziasztok!
A közeljövőben tervezek motort vásárolni, és találtam egy hirdetést ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Szerintetek átverés? Én nagyon keveslem ezt az árat, főleg hogy még Akrapovic kipufogó is van rajta. Egyébként mennyire ajánlatos ez a motortípus?S9+
-
Chrys_
addikt
válasz nyogo83 #86557 üzenetére
Én kezdő motorosként is az első dolgok között a számok ellenőrzésével kezdeném a vásárlást. Ha az nem stimmel, nem veszem meg a cuccot, bármilyen is, mert akkor már egyáltalán nem bízok meg az eladóban. Hasonlóan jártam el az autóvásárláskor anno. Kereskedő meghirdette a gépet, 150km-t utaztam miatta, a helyszínen meg kiderült 1-2 dolog, ami nagyon nem úgy volt, ahogy elvártam. Onnan már lehetett akármilyen szuper a gép, otthagytam a picsába.
Ja meg amit a Tasi mutogatott, hogy nézett ki a motor, hát azt meg én mint naív vásárló nem is láthatom, mert minden a tank alatt van. -
Lajkó
őstag
válasz -Mike- #86587 üzenetére
Költői kérdésnek szántam az előttem szólókhoz intézve...
Szóval lerak 5 kilót, utána még 30 sincs havonta, és egy új Moci zsibbasztja a zacsit!!Egyébként engem is érdekelt a "pontos" adat, így telefonon rákérdeztem, és a kb. adatok 1e-nél 20, utána minden 6e-nél ismét szervíz az összes Suzuki modellre (Egerben ehhez ragaszkodnak ez van hozzám legközelebb ) ami 25-35 ezer!
Jah, és azt is megjegyezte a hölgy, hogy a Dl650 modellt egyenlőre nem értékesítenek sehol az országban!!
Pedig már azon a három kilón nem múlna a bódottá! -
Geresics
addikt
"Dl650 modellt egyenlőre nem értékesítenek sehol az országban"
Ez mekkora baromság már? Itt Pécsett is adnak, és kizárt, hogy BP-en ne lehessen kapni!Szerintem nekik nincs, és mindenképp el akar adni valamit...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Lajkó
őstag
válasz Geresics #86592 üzenetére
Szerintem is, de ehhez már azért pofa kell!
Más
Szerintetek? 8500km mi? -
runner 125
nagyúr
válasz Chrys_ #86596 üzenetére
400 euro? Hasztakurva. Mit csináltak ebben a 12.000-es szervizben? Itt jellemzően olajat és légszűrőt kell cserélni, legalábbis a Honda-nál ezt írja a könyv.
Noh most ezt én otthon anyagárat tekintve prémium olajjal (7100 vagy 300V), gyári Honda olajszűrővel, gyári Honda légszűrővel megoldottam 28.000ft-ból és elment 2 órám."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #86597 üzenetére
És ha nem írta volna rajta, hogy Honda, akkor meglett volna 15k-ból.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #86597 üzenetére
Külföldön külföldi bért csak külföldi árakból lehet...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #86585 üzenetére
Nem írtam, hogy a következő motoromat hitelre venném. Csak a CB500X volt hiteles, az újat kp-ban szeretném kifizetni.
De ezen kár is vitázni, neked nem éri meg az új motor, nekem meg igen. Ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest