Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Golota

    aktív tag

    Tegnap ismét megfogadtam, hogy ha törik, ha szakad, én előre megyek lámpánál. Robogóval voltam, itt nálunk nagyon szemét, ködös, nyálkás, csípős idő volt (tegnap is). Éppen előttem lett piros a lámpa és egy Ignis még beragadt elém. Mivel csak ő volt előttem, nem eröltettem az előregurulást. Egyébként csúcsforgalom volt, tömött sorok mindenhol. Ahogy zöldet kaptunk, mindketten ugyanabba a sávba fordultunk: balra a belsőbe. Én pár máter után kitettem az indexet, hogy kisoroljak a külsőbe és már félig meg is előztem, mikor szép lassan, de biztosan kirakta az Ignis sofőrje az indexet és elkezdte rám húzni a kocsit. Sikerült szépen lelassítanom, elengedtem. A következő pillanatban satufékkel állt meg előttem. Nem mentem gyorsan, de mivel eleve közel voltam, még progresszív fékezés mellett is elkezdett csúszni a motor. Blokkolt az első és a hátsó is. Már néztem, hogy hogyan fogok leugrani, de szerencsére sikerült visszanyerni a tapadást és megállni. A vészfékezés oka: a sávban kb 100 méterre előre állt egy rendőrautó, villogóval és a sofőr úgy gondolta, hogy akkor ő most megáll és majd visszasorol a belsőbe (csak közben zárt a sor mellettünk). Mellégurultam, benéztem az ablakon: egy szőke, középkorú nő vezette. A tekintete mereven előre, a rendőrautóra szegeződött, még azt sem vette észre, hogy mellette elmegyek.... :W

    Nem elég, hogy csúszós, nyálkás az út, karácsonyi dugó van, ilyen elmebetegekkel is meg kell küzdeni. A "jó kis" Conti Twist megint megúszta, hogy asszisztáljon a robesz lapra fektetéséhez.

    Tanulság: nem érdekel hányan vannak előttem én bizony mindig előre megyek a lámpánál. Eddig is így cselekedtem, ezt követően meg pláne. Ha én vagyok az első, ez a hülye liba nem kényszerít ilyen mutatványokra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák