- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic V2 - origami
- Yettel topik
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
StoneBridge
senior tag
Nos, visszatértem a nagyrobogósok táborába, egy korábban említett Vespa GTS250-el.
2006-os gyártású, itthon forgalomba helyezett, 3. tulaj vagyok és nincs benne 10 ezer km. Ennek megfelelően sokat állt, konkrétan az elmúlt 3 évben egy métert sem mozdult.Szerviz tekintetében az alábbiakkal indítottam, illetve mivel már volt tapasztalat ilyen blokkal szerelt géppel is (Madison 3 250 ie volt a korábbi nagyrobim), nagyjából tudtam hova kell nyúlni és az alábbiakat cseréltem:
- Varta 12Ah akku
- HF olajszűrő, Repsol 5W40 olaj
- Motul 80W90 hajtóműolaj
- Malossi kétrétegű levegőszűrő
- hűtővízcsere (ezt cserekor át is kellett mosni, dzsuva volt)
- fékolajcsere hamarosan, ill. hajtásra ránézünk (ezt már nem én végzem)Hamarosan érkeznek az új gumik is (Michelin Power Pure 2CT). Ami most fent van Heidenau márkájú gumi szett, olyan bütykös, hogy távolsági busz hangzású feelinget élhetünk át már 40-50 km/h sebességet elérve.
Néhány eddigi tapasztalat:
Rajta ülve kényelmes, bár a lábak kinyújtására nincs mód, a Madison sokkal terpeszkedősebb volt. Ami fura, hogy először az utasnak kell felszállnia, utána jön a sofőr, így praktikus. Utas lábpozi sem a legkényelmesebb a kihajtható lábtámaszokkal. A blokkhoz való gyors hozzáférhetőség az üléstálcát kivéve valami zseniális. Nagyon jó a tompított fényszóró. Kis kerekei (12") és egyszerű futóműve ellenére jól kezeli az úthibákat, komfortosnak mondanám, ellenben a nyomvályús részeket jobb kerülni.Remélem hosszútávú kapcsolat lesz.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs