Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Bogyó bá' #3045 üzenetére

    Ez nem a gép hibája: hoztam egy rossz döntést tavaly tavasszal.
    Kivettem a hézagolót a varióból. Csökkent a fogyi, nőtt a végseb,
    nem pörgött szét a motor, halleluja. Csak 6000 km-en megette a
    szíjat, az meg szétverte az önindító szabadonfutóját. Ennyi.:R

    Tanulópénz. Új szíj (8K), új szabadonfutó (8K), és ha már lúd, hát
    egy új görgőszett (4K). Elhagytam a hangtompítót télen...? 13,5K.
    Pótolva lesz. A kormánycsapágyat is vállaltam, mert mindig ilyen
    volt, most max. rosszabb, de nem most lett ilyen. Andrew is leírta.

    A MOL-os fostankolás után potom 24,5K volt a szerviz. Mellékes,
    hogy a szívócsonk is cserés volt. Az drága alkatrész: 7K. Nameg
    akkor már dobjunk bele új gyertyát (nem pénz), és benzinszűrőt...

    A műszaki vizsgát olcsón megúsztam, 170 Ft híján csak 10K.:F
    De legalább belefért az előzetes átvizsgálásba, hogy kifúj a kipu,
    ótvar hangja van: nohiszen, a szerelőnél elveszett a tűzkarika.:U

    Szóval nem a gép hibája, viszont mehetek banánköztársaságba
    elnöknek, mert annak van ilyenre pénze... És még nem adtam el:
    nagyjából azért küzdök, hogy a 300K-s (piaci) árat tartsa meg.:DDD

    Nem triviális, uis majdnem annyi olajat eszik, mint egy Burgman.
    Csak ennél nem konstrukciós hiba, hanem a franc tudja, mi.:R
    És akkor derül ki, mi a baja, ha szétdöntöd. Sokba kerül? A vevő
    a gatyádat is leperli, mert rejtett hiba... Jó, hogy huszi nem ilyen!
    Ő már eleve belealkudja a vételárba a várható javítást: TROLOLO.

Új hozzászólás Aktív témák