- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Tudom, hogy nem ez a reklám helye, de van egy felesleges Galaxy s2 s3 s4 tartóm amitől megválnék. 2szer használtam kb.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Találtam egy Piaggio fórumot. Találtam olaj benzinesedési problémáról szólót is.
Mivel itt egy kollégának (balazs?) hasonló baja volt/van, talán jó ötlet lehet:
Hali lukoil,Sólyom,Csiga és a többiek!Ezt a problémát ami valóban létezik,még régebben leírtam de leírom még 1x.A régebbi (2001;2002)körüli motoroknál szokott lenni ez a hiba-ák.Hidegindításnál az injektor benyában dús keveréket nyomat.De mivel a régebbi mocikban még a vízpumpánál van a termosztát.Ezért később melegszik be a motor és amíg hidegnek érzékeli folyamatosan löki a dús anyagot amit nem bír elégetni és a henger falán kicsapódó felesleges anyagot húzza le az oilba.Elméletileg egy magasabb hőmérsékleti nyitáspontú termosztát orvosolja a problémát úgy ahogy.Legfeljebb 4000-ként cserélj olajat és akkor nem lesz gubanc.Aztán még át lehet íratni az injektor térképet ezt régebben a M.I.-nél 45000ért akarták csinálni.Azután a legnagyobb szopás ahogy én jártam,hogy utána is benzinesedett még mert amikor behozták a motort gondolom vissza volt ütve az óra.Én elméletileg 32000km-mel vettem de szerintem volt benne akár 82 is és már kopott volt a motor.Na ez is benyásodást okoz.
Forrás: [link]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Sziasztok!
Nézzétek, mit találtam! Malaguti fórum! Gondoltam hasznos lesz a ph-s arcoknak!
Üdv,
DigitXT -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #3914 üzenetére
"Vót" ott Madison is... Szerintem az előző tulaj is írt oda.
(Wilker Honda, sokat zabál, bal oldalára meg volt borítva.)
Minden stimmel. Azzal a különbséggel, hogy nekem a
szerelőm két mozdulattal belőtte a karbit, 6L alatt járok...
Már jó esetben. Most ránézésre ~4,5-et bekért 66 km-re,
szóval megint 6 fölé fog kúszni. Lehet, hogy az előző 4,3
"optimista" volt és még ment volna bele pár deci, ez meg
annyival "rosszabb" lesz, mint amennyivel az "jobb" lett... -
balazs1011
aktív tag
válasz longwild #3908 üzenetére
Már a motor megvétele után regisztráltam oda is,
és minden olyan fórumra ahol ez a motorblokk van
beépítve a motorba.
Injektorcsere után minden rendben.
Fogyasztás:3.9-4.2/100km---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
Nem is tudtam, hogy Yamaháék is kijöttek a saját kis háromkerekűjükkel tavasszal.
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #3919 üzenetére
125 ccm. Agyfosas. 152 km melle, plusz pilota. Ez is ba omsag kategoria. Ne fogyasszon 3litert . Egy okosan hangolt 250 sem enne ezekkel suly ertekekkel tobbet mint ez a 125 blokk. Ez egy hulyeseg lett. Motor teren is az van mint a telefonoknak? Csillivili kulso es hulladek belso.
Ez is mekkora duma mar Sajat fejlesztesu fekrendszer .... Mekkorat alkottak mar...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
városi ugrálós, oda még jó is lehet, ezt sosem vitattam, bár szerintem is a 250 az optimális. A súly meg nyilván annyi amennyi, a harmadik keréknek,futóműnek stb. is van súlya, ezzel együtt SZERINTEM van létjogosultsága, de úgy néz ki a gyártó szerint is
Vészfékezéskor k.va jól jöhet a plusz tapadás -
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #3903 üzenetére
Neked X9-ed van, vagy volt?
-
longwild
aktív tag
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Ma edzésen kitaláltuk, hogy szombaton motorozunk egy egész napost Selmecbányára. Szombaton 9-10 körül indulnánk és valamikor délután, estefelé érnénk haza. egyelőre 3-an vagyunk (edzőm és edzőtársam és én), de ha valakinek van kedve, csatlakozhat.
nyugis tempóban gondolkodunk, kis kanyargós szakaszon esetleg megőrülünk, de nem az lesza jellemző.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Most akkor a Majesty is szar, tele van velük a hasznaltauto.hu, és olcsók. A 250-es Burgmantól meg a szerelőm óvott, hogy nehogy vegyek, vagy ha igen, akkor keressek más szerelőt.
De most komolyan, ti mit vennétek mindennapos használatra, ami rendesen bírja a gyűrődést a 250-esek közül? A hétvégén megnézek egy Atlantic-ot is (szintén Piaggio M237M) majd a Madison mellett, ha minden igaz. Scarabeo 250? Csak ennek meg kicsi a raktere sajnos, de csábító a nagy kerék.
-
kcsa
veterán
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #3934 üzenetére
Jaja, arra tervezzük. köszönjük!
Csongi: rakd össze ma! Holnap teszteled! Vagy romantikusba felülhetsz mögém. De az elemlámpát hagyd otthon!
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Más: Úgy néz ki, Maja új ülést kap. Találtam egy bontottat, ami nemrég lett újra húzva. 5000Ft a két ülés egyben (plusz száll. a XX. kerületből.). Jó vételnek tűnik. Annyi lesz a különbség, hogy az ülés fekete.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
A Kymco Xciting-ról mi a vélemény, tapasztalat? Alkatrészellátás, illetve árak?
-
huszi.gyb
senior tag
Na megtankoltam Maját... Először amióta papíroztunk... Hogy is mondjam, hogy finom legyek... Fájt...
203km-re evett 10,24L-t. Ez 5,04L/100km... Khm... Kicsiturvára soknak tartom... A szívató a gyanúsított, de ami érdekes, hogy nem magas az alapjárat, szép, egyenletes.www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #3939 üzenetére
Megszólítva érzem magam (500i R-em van)
Minden van belföldön is (EGÜ és scooter.hu mindent forgalmaznak), de kb. mint minden esetben külföldről radikálisan olcsóbbak az alkatrészek. Egy ideje a balesetben tört elemeket próbálom pótolgatni, de esetenként dupla árak vannak mint külföldön, de a másfélszeres ár az alap. A külföldi árak jellemzően az emészthető kategória, ezzel szemben az itthoniak... hát.. érted
szerk.: ez amúgy tapasztalatom alapján minden márkára igaz sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #3944 üzenetére
250-esben nincs olajszűrő, kicsit sűrűbben kell cserélni emiatt az olajat. Viszont a legendák alapján eléggé szétüthetetlen kategória - kollégámnak van egy 250-es, előtte is egy Grand Dink 250-et hajtott, a tapasztalatai alapján merte megvenni - viszont az Xciting nagyobb, ezért saját bevallása szerint nem megy úgy mint a Grand Dink
(de ezt így csak egymás között jegyzem meg: szerintem azért is van, mert az Xcitingja már megjárta az utat a holdig oda-vissza kétszer)
Egyébként simán jó, átlagnál kicsit többet kajál pl. az 500-as, viszont eléggé tartós a tapasztalatok alapján.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
AndrewTdi
addikt
Nem tudjátok véletlenül, hogy a Piaggo X9 500-nak a szíjmérete és a kuplungja ugyanaz-e mint a Nexusnak?
megvennék a régi variátoromat, a szíjat és a kuplungrugómat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mobilinternet
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Linux kezdőknek
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen notebookot vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Call of Duty: Mobile
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen