- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lehella
senior tag
-
-
SzlobiG
félisten
Helyhóó rég jártam erre.
Fél év állás után előszedtem a vasat garázsba porosodott szerencsétlen, mentem vele egy kis karikát, viszont gondolkodok hogy megválok tőle mert egyszerűen nem használom. Tavalyi évbe is lecseréltem rajta a szűrőket meg az olajat azt ilyen 500km-t mentem csak, teljesen elkényelmesített az autó.
Vélemény kéne, hogy szerintetek mennyit érhet most?
99-es gyárilag 125-ös rendszámos.
Mivel sok mindent cseréltem rajta így nem a sima rendszámos 125-ös áron adnám el.
180-as Malossi henger. Malossi Variátor, malossi szíjjal. Gyorsítós karbi. Leovince 4Road kipuff. ST Ülés újra bőrözve. 90%-os Dunlop gumik. Új Varta Akku. Hátul új tárcsa betéttel együtt.
Karbantartás sosem maradt el arra nagyon adok összehangolva is a saját ízlésemnek megfelelően van, nem a maximumra hangolás volt a cél tehát nem pörgi szét magát a motor és 4literes fogyival elmegy.
-
lehella
senior tag
Képeim a mai (mini)találkozóról:
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
csiben1
tag
-
SzlobiG
félisten
válasz csiben1 #8464 üzenetére
Még nincs eldöntve, hogy megy vagy marad mert szerencsére nem kenyérre kell a pénz csak ugye annak meg nincs értelme, hogy áll a garázsba és fizetem rá a kötelezőket még ha nem is sok. Viszont elkótyavetyélni se akarom apró pénzért, ha már így megcsináltam.
Holnap gurulok vele egy nagyobbat kitudja lehet el se adom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz lehella #8462 üzenetére
Én is motorkáztam ma, de a kamerát még mindig lusta voltam felszerelni magamra. A karbijaim beállítását akartam tesztelgetni hosszabb távon is. Szóval megjöttem a Mecsekből a Csótánnyal: szétültem a s*ggemet. 277km lett, 7,36l benyából, gyakorlatilag végig nyélgázon. Segítek kiszámolni: ez 2,66l/100km.
Szóval kevesell, nem kicsit, hanem nagyon. Ha lehűl, nézek gyertyaképet is, bár a "tünetek" enélkül is egyértelműnek tűnnek (nem megy rendesen, és túlmelegszik). Vagy 2-300 motorossal találkoztam ma, izomlázat kapott a bal karom! Orfű környékén hegynek fölfele a szerpentinen egész csapatok motoroztak körbe vigyorogva, lejtőn viszont próbáltam állni a versenyt, de hülye ötlet volt, nem sokon múlt, hogy ki nem törtem a nyakam egy elsokallt kanyarban. Szóval - a nagy gépesekkel ellentétben - nekem nem csak motorozni tudásom, hanem rendes gumim, fékem, futóművem sincs sajnos. De bátor voltam (egy darabig...), aztán "leszoktam" erről.
Nem biztos hogy nagy ötlet volt a múltkor vissza tenni a hosszabb láncáttételt, ami az Alföldön tutinak tűnt, az a hegyek között meghalt. Megy is vissza előre a 14 fogú.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
Ma reggel, Brogyi és Lehella társaságában tankoltam egyet 5,3L/100km(!!!) jött ki. Felhívtam Marcellt, mondta, hogy vigyem ki. Hazaértem, ma mentem 130km-t 4,06L(!!!) benzinből ez 3,12L/100km... Marcellnál szívatót cseréltünk, még be kell lőni pontosan, de jó lesz az szerintem... De akkor is javítás után 20km... Az előző szívató szerintem nagyon meseszerűen működött... Ha meg nem, akkor valami más lesz... Nyomozás...
www.dongosofor.hu
-
SzlobiG
félisten
válasz csiben1 #8468 üzenetére
125-ként 3.5-el eljártam végre asszem 120 volt, most meg 130.
110-et lehet tartani vele utazóba (óra szerint). Voltam én vele balatonon is meg egyéb helyeken nem volt probléma vele. Nyilván nem egy Burgman méretű gépről beszélünk, de az ülése nagyon kényelmes mióta szereztem rá ST verziót.
-
huszi.gyb
senior tag
Na ez para volt... Lementem letakarni Maját, már előtte is láttam, valaki támaszkodik nem sokkal távolabb egy kocsinak. Mondom ez még mindig itt van? Gyanús volt a faszi, amikor néztem, előkapta a telefont. Feljöttem, erkélyen előkaptam én is az enyémet, beült a kocsiba és elment. Az észlelés és távozás közt majd 1 óra eltelt.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8473 üzenetére
10,5-es tankba hogy lehet 12,45-öt tankolni? Szerintem átlagold ki.
(Szerk: mikor kifogyott, ennyit sikerült belecsurgatni. Mikor volt tele?
eleve egy ilyen rövid táv után/ilyen kis tanknál túl sok a mérési hiba.)Csak egy példa: fél literrel kevesebbet tankoltam, mint teletank.
5,3 egy kicsit szépnek tűnt... a tesztkarika után a 4,7 meg túl soknak:
az a fél liter pont annyit számít, hogy a valósághűbb 5,6 VS 4,2 kijön.
Természetesen nem szándékos volt. Nehéz a Madisont csurig rakni,
és más esetben találkoztam azzal, hogy nem is érdemes, kifolyik pl.:
leszívott tankba fél literenként töltögetve már a 11,5L is "para" volt...
A vicc meg, ha tele lett volna a kúton, "7,1L" jött volna ki, de "csak" 6!
Előtte az 5,5 még szépnek tűnt: 9,66@176+6,2@87=15,86@263Ui: kötekedést megelőzendő, ha ~5,6-tal elketyegek a Madisonnal a
városban, az teljesen normális érték. SW-T400-nak esélye se volt.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Na szopóroller lvl. tökömtudja... Eddig Segg-dynoval hitelesítve éreztem, hogy Maja nem úgy megy, mint szokott... Már tegnap, szívató csere előtt is említettem Brogyinak... Ma gyorsultunk [SPOILER!!!] Szentkuti Libertyjével (igen, vett ma egyet, részleteket kis robogósban megírja majd ő.)[/SPOILER!!!] Lényeg, hogy lámpától 0-ról előre ugrott, majd lassan lenyomtam, és végsebességben otthagytam. 30 körülről Maja volt a nyerő, de nehézkesen tudtam lelépni...
Ja és Maja vége óra szerint 90-100... Valami kurvára nem kóser... Van 1,5 hetem, mert motoros találkozóra végre, 13 év után motorral szeretnék menni.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8480 üzenetére
Hogy nem találom a váltókart a ketteshez.
Amúgy Szentkuti most küldött GPS logot, GPS alapján 89,1km/h volt síkon a vége... Persze nem teljesen gyári a gép.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8482 üzenetére
Óra szerint: 130-140 közt, lejtő mértékétől függően.
Egyenesben a 120-at tartani szokta, nem teljesen nyélen. Most koppon néha 100, néha annyi sem, de tegnap is 110 volt, de betudtam a nagy szélnek... Hát... Nem, valami gebaszt lesz a karbi környékén... (Ami ugye egyszerű technika, minden bokorban belövik )www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8484 üzenetére
Óra -15% kb a valós...Azért írtam így, mert így tudok pontos adatokat mondani. 120+helyett 100-. Holnap mérek gumi nyomást, meg ránézek a gyertyára, és persze ébredés után hívom a szerelőt.
Motoros találkozóig készüljön el.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8486 üzenetére
Beszéltem Marcellel, a héten költözik. 1.-jén talán ráér, vagy jövő hét... Lambda-szondát fogunk bele tenni, és méregetünk keveréket, próbából lehet, hogy teszünk bele 11-es görgőt (érzésre nem ott lesz a hiba).
Ha a kuplung csúszna azt szerintem észre venném, bár lehet, hogy kuplung harangot érdemes lenne cserélni, majd kiderül...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8489 üzenetére
Pontosítanék egy kicsit... Hengercsere után is ment.. Írtam, hogy óra100-ról még brutálisat tolt, ha olyan kedve volt... De a 120 környékét tudta (volna) tartani... Szóval most lett valami para, ami okozza a jelenséget... Kicsit átnéztem, gyertyakép szerint még mindig sokat kap, megpucoltam, állítottam a szívatón, megnéztem a folyadék szinteket...
Teszt hamarosan...
www.dongosofor.hu
-
-
Hauptmann
addikt
Srácok, hol fényeznek sisakot Pesten? A balesetben csúnyán karcos lett a fényezése, meg a plexi is. Ma voltam ügyvédnél,azt mondta, hogy a biztosítóból ki lehet verni egy új plexi árát, illetve a fényezést is, csak számla kell róla. A plexi az FS Max-hoz valami 13 ezer, ha jól látom a neten.
Matt feketére gondoltam, a gyári fényes fekete helyett, ha már így alakult
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #8499 üzenetére
Azt mondják, hogy baleset esetén ha a sisakot is odaverted, az cserés.
Tetű biztosító ide, vagy oda, ez van... semmi nem garantálja, hogy nem
használódott-e esetleg a belső ütéselnyelő réteg, ami kívülről akár nem
is látszik, akár még karcos se nagyon lesz egy koppanástól, pedig...
Szerintem le kellene verni rajtuk. Mondjuk ha öreg sisak, pláne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs