- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
A vérszívások elkerülésében nem írtam a hétvégi motoros találkozóról eddig. Most már vége van, tegnap este visszaértem Budapestre, minden rendben van, motor szépen pihen, én tanulok...
Már amikor nem ezt írom.Pénteken délután mentem haza Majával, az út első 80km-e eseménymentesnek mondható, sok kamion, busz, nehéz előzgetni, hatalmas forgalom... Végre sikerült meglépni, kicsit kihúzattam Maját, erő elmegy, durrog, lángcsóvák röpködnek (CBF-fel követett haverom)... Óra 100 körül szépen ment, fölötte nem nyektettem, gyakran durrogott... Volt már ilyen, gyertya lesz, érjünk el Győrig. Citybikeba be, pont nyitva volt még, vettem egy új gyertyát, pöcc-röff, úgy ahogy kell. a következő 25km-en. Utána jött a meglepetés, egy kövérebb gáznál újra kezdte. Hazamentem, karbi szét, gyertya ki, Marcellt felhívtam, sokat kap a motor. Adott pár tippet, nem nyert, saját kútfőből kell megoldani. A 180-as Majestyben van egy gyorsító szelep, ami gázhúzásnál plusz benzint adagol be. Azon állítottam egy kicsit (kevesebb benya), megpucoltam a gyertyát, motort letakarítottam, és irány a találkozó. Azóta hibátlanul üzemel (bár az alapjárat, ha rendesen bemelegszik kicsit alacsony, ezzel még lesz egy köröm).
A szombati felvonulás nagyon jó volt, videókat még kapni fogok elvileg, de youtubeon megtalálható elég sok.
Képpel már spoilereztem, most itt egy videó is. Felvonuláson készültet még nem kaptam, ami késik nem múlik...Jöhet a vérszívás, felkészültem... Vagy nem.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #8609 üzenetére
Ja, amit kihagytam az egészből, hogy tegnap fújt a szél, anyám próbált lebeszélni a motorral visszajövésről. Elindultam, otthonról 500m-re, majdnem eldobtam a gépet. Kb 50m hosszan, Kamion kerékkel széthordva volt olaj, az egyik útkereszteződésben. 2 kerékkel és 1 lábbal a földön csúsztam oldalra, majd betapadtam szerencsére, és tovább tudtam menni. Húgom jött utánam másik robogóval, neki volt ideje egy kicsit nagyobbat fékezni, de ő is megcsúszott. Hazafelé felhívta (ő is) a 112-t fél óra múlva ráállt egy rendőr autó, amíg el nem takarították... Döbbenet, hogy valaki csak úgy ott hagyta... Nem kicsit volt balesetveszélyes.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8611 üzenetére
Oszt' mi olyan látványos ezen?
Ez micsoda? Hogyan?
Ez pont az, aminek látszik: egy lángcsóva, ami kicsap a nyitott dobból.
Menet közben azért ennyire nem látványos, bár mesélték, hogy nappal
is látták a dobot lángolni végsebességen (de régen volt, igaz se volt).Szerk: a hogyanra meg: videóból kivágott képkocka. Kíváncsi voltam,
hogy a visszadurrogás hidegen látszik-e: látszik, de azért nem ennyire.
Ezt leállítás után dobta (amikor a forró kipuban berobbant a benzingőz).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8618 üzenetére
Eegen, anno AndrewTdi említette, hogy rendesen lángolt a kipu. Nappal volt.
De gondolom nem ilyen 20 centis lángcsóvák mennek ilyenkor, inkább picik:
Persze ezzel a képpel is csalok, mert ez is leállítás után van: azért annyira
nem volt elkarburálva a Madison. Még szegény keverékes módban sem, lol.
(Viszont hidegen kegyetlen, mekkorákat bele tud csattogni a dobba, még a
tompítón keresztül is láttam átcsapni némi lángot. Nem is szoktam ezért
túl hamar elvenni a szívatót, olyankor a gázreakció is elég harmatos.)Szerk: menet közben valami ilyeneket lehet látni egy-egy képkocka erejéig:
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #8621 üzenetére
Onnan tudom, hogy mekkorát szól, hogy anno (amíg csődbe nem ment) autoszerelő volt a szomszédban és rendszeresen az 1000 kobcentis versenymotort csattogtatta passzióból, akkorát szólt, hogy csukott ajtó ablak mellett is mintha az ablak alatt csinálta volna olyat szólt.
undefined
-
-
ludsimon
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #8624 üzenetére
Szerintem csak a kipuba berobbanó keverék csattogására gondolt:
az még lehet hasonló. A motorhang tényleg összehasonlíthatatlan.
Én tudnám mihez hasonlítani: 1 henger, 4T, ~400 ccm, nyitott dob?
Krosszmotorok mászkálnak ilyesmi hanggal, esetleg supermoto.
Mindjárt jön bogyó, s elmondja, hogy azokat (is) mennyire utálja. -
huszi.gyb
senior tag
válasz lehella #8630 üzenetére
Két okból. Egyik, hogy nincs normális szerszámom hozzá, a másik meg, hogy most másfajta olajat rakunk bele (Marcell beszerzi, nem vészes áron), és azt mondta, hogy ha nála veszem az olajat, nem kér munkadíjat a cserére. Plusz ő csinálta a motorgenerált is. Remélem nem lesz semmi gondja, de ha mégis, akkor is hozzá viszem vissza...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
Fater múltkor hozott osztrákoktól légkulcsot... Hofferban (Aldi) azt hiszem 20€-ra volt akciózva... Már csak a kompresszornak kéne hazajutni és tudjuk is használni. Igaz, csak Győrújbaráton... Ilyenkor azért törném el a kezét annak a faßnak, aki ellopta a jó kis elektromos ütve csavarozót, meg a többi szerszámunk...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Lehet, hogy 25€ volt, de akkor is... Szerintem jó ár, és minőségre is jónak tűnik... Minden esetre a múltkor anyám robogójára 15+kHUF volt a munkadíj (1000Ft az akku feltöltés és beszerelés), vittem az alkatrészt, így 6k volt a szíj+görgő csere... Vicc... Könyörögtem apámnak egy elektromosért, és megcsinálom én, de most már mindegy...
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
A rendőrök abbahagyták a rendszám nélküli nagyobb robogók basztatását? Csak mert pl. a Vespa ET4-ek 90%-án nincs rendszám, a mai csúcs egy Grand Dink volt szintén rendszám nélkül, a tegnapi meg egy Vespa GTS.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sorozatok
- OLED TV topic
- Gyúrósok ide!
- BestBuy ruhás topik
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen