Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt19900

    őstag

    lenne egy kérdésem, hát ha megy távgyógyitásba :D

    ki lett cserélve ugye 15-6k val ezelőtt a kettőstömeg és a kuplungtárcsa és váltótartó bak, mint utólag kiderült a nyomik nem cseréltek csapágyat no mindegy. most szépen fogta a tandemből kikószáló gázolaj rácsöpögött a kuplungra és 15k alatt megette a felületet, most kapott az autó kevlárt.

    amikor kicserélték ezt a dolgot, elmúlt az a dolog ami miatt végül is ki lett cserélve az egész hóbelebanc, hogy 3-2 2-1 be váltáskor bezakatolt az autó.

    na most az a jelenség adódott, hogy a tandempumpát szépen megoldottam hála Máginak ill. ugye lett kevlár a tárcsára, de most meg akkor rázkódik be az autó, amikor szépen elinduláskor csúsztatom neki az 1et.... ez mitől lehet? talán a szerelő amikor kevlároztatott nem húzta meg rendesen a tartóbakokat? vagy létezik ilyen? a tartóbakok azok azok amúgy amiket ha leveszem a pimpongasztalt a blokkról és benézek a tűzfal felé? és valami ilyen narancssárgás mandarinalakú valami? azok után esetleg próbáljak meg ráhúzni? vagy arra csak ráül a váltó és kész? vagy mi okozhatja ezt? egyszerűen ilyen lett a kevlár miatt és szokjam meg?

    Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

Új hozzászólás Aktív témák