- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Saját AI-chipet visz az adatközpontokba az Apple
it A jelentések szerint az Apple saját chipeket fejleszt, hogy AI-szoftvereket futtasson az adatközpontokban.
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
No, akkor:
Minden csukva
Ablakok lenn.Kulccsal próbálom zárni. Csak a vezetőoldalit zárja. Felhúzom a gombot, várok, semmi.
Anyósülésnél lenyomtam a gombot. Újabb próba. Vezetőoldalnál lezárom. Felhúzom a gombot. Várok, semmi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #55001 üzenetére
Rendben, ettől nem lettünk okosabbak, azt bizonyítottad, hogy nem működik. Köv. lépés. Csomagtartó-, megkeresni a vákuum pumpát, ha van.
1. így kiderül, gyári-e.
2. ki lehet mérni, hogy a motor hibás, vagy csak nem kap áramot.Ha nem gyári, akkor meg kell keresni a műszerfal alatt a vezérlőt, egy fekete doboz lesz valahová felkötve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #55005 üzenetére
Inkább a vákuumosat tenném rendbe, mint szétfaragni minden ajtót. Nem nagy munka, csak időigényes.
Angol bontott autóból bagóért lehet venni, és ki tudod próbálni szétszedés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #55007 üzenetére
Ha kiveszed a kompresszort, lekötöd, akkor a csövekbe levegőt kell fújni és hallgatni, hogy hol szelel. Nem hiszem, hogy hetekig tartana. Megkeresem neked a csövek bekötési sémáját. Utána ki lehet dolgozni valami tervet a lépcsőzetes ellenőrzésre, hogy ne kelljen szétszedni az egész autót, csak ott, ahol ereszt.
-
freaghill
őstag
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #55010 üzenetére
Megkeresed a 10. csatlakozási pontot az első képről, ott fut össze az összes cső(nem ír pontos helyet, de szvsz a hátsó üléssor alatt lesz a jobb oldalon). Egyenként lekötöd a csöveket, belefújsz, ahol ereszt, ott javítasz. Ajtók átvezetőiben szokott a legtöbbször megtörni, vagy az összekötőknél szétesni, ritka, hogy lyukas legyen a cső.
cool13
No, akkor már csak 1 teszt van hátra, feszültséget kellene mérni, amikor valaki indítózik.freaghill
Ennyivel nem úszod meg, van kereke is az autónak? 1 kép kellene, de 40 különböző szögből.[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
Magus! Gondom van...
Multkorokba volt egy tiltas az auton egy elvaltast kovetoen. Ezt ki is "veseztuk". Ma ugyanazon az utszakaszon, csak masik iranyba haladva, ~115-es sebessegrol gyorsitottam (bekapcsolt tempomat mellett, fix 6. fokozatban) 150-nel elvettem a gazt. 120ig lassult, majd ujra gazt adtam volna, de semmi. 100-ig lassul lt, tehat kikapcsolta a tempomat is. Utana tudtam gyorsitani, de fordulatot megint nem engette ~2200 fole. Leallit, ujraindit, minden magahoz tert. Hibakodot nem jegyzett be az ECU-ba. Azonban kormolt rendesen. Felmentem palyara, 140-es temponal kikormoltam. A kormolas utana megszunt. Majd kis piheno kovetkezett, utana meghajtottam ujra (mar nem azon az uton, ahol korabban is letiltott). 160-ig semmi korom, semmi tiltas. Azota is megy rendesen.
Na mi volt ez most? Letilthat azert, mert sok a "fust"? EGR-t erdemes lenne pucolni?Feltengely csere halad. Autoszerelo valtas van folyamatban, amint elvallalja a masik szerelo, mar megy is bele az uj. Az eddigi szerelo pedig elmehet (oda).
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #55018 üzenetére
A kép neki kell.
net84 Ez még akármi is lehetett. A kérdés, hogy túl sok volt neki a turbónyomás, vagy túl kevés, mindkét esetben tilt. Az esetek nagy többségében a túl nagy nyomás miatt tilt, hibakódot nézted, vagy csak a csekkendzinre hagyatkozol? Ha nézted és nincs kód, akkor tudod mi következik?
[ Szerkesztve ]
-
14adam
addikt
Mindenki ellenőrizze le a kerékcsapágyát. Tegnap sikeresen kirepült a hátsó kerék.. Még jó,hogy csak 50-el ment a kocsi,és sehol egy lélek... Semmi előjel nélkül szétesett a csapágy. Tengelycsonk+ csapágy kicserélve és szerencsére nem lett senkinek baja a meglepődésen kívül
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #55020 üzenetére
Torque - OBD CHECK Fault Codes
Ezzel neztem. Tudtommal ez kiolvassa a hibakodot, ha van valami bejegyezve. Itt nem volt.
Tul nagy nyomas? Es az mitol hektikus? Szarakszik a turbo?
Mi kovetkezik? Kormany le?freaghill - en sem 10 perc utan konnyeztem a hideget, ugy rohantam vissza az autoba, a fenykepezot is ropteben csomagoltam el.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
gabor85
őstag
válasz 14adam #55031 üzenetére
Úgyis állítani kell rajta mert a téli gumit amikor leszedtük idén, a belső felülete nagyon kopott volt, szóval csámpás...
A másik. Ha azt akarom hogy az autómba minőségibb alkatrész kerüljön akkor milyen gyártókat ajánlotok? Nincs vmi lista ami alapján lehet szűrni? Ez vonatkozik a kocsi szinte bármely alkatrészére. PL világítás; Hella, Osram, Tungsram. Ennyit tudok.
-
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #55037 üzenetére
Mehetne egy 50-100-as videó 3-ba.
De szerintem a Tiédbe már nem gyári a turbó, és nem csak 150Le.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #55039 üzenetére
Mert az a 240 végsebesség elég dúrvának tűnik óra szerint.
Nekem 200körül lehet szerintem, max 210 óra szerint. -
petyametyo
aktív tag
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #55041 üzenetére
Az az enyém
Csak kéne egy kép a turbórol, és kiderülne minden
-
petyametyo
aktív tag
válasz narancsnn #55042 üzenetére
Akkor a tied is cipszes a videón láttam k írva ,azt tudod LE mennyi? Turbóról kép Na majd holnap meg nézem hátha képről meg mondod h gyári e? Úgy látom itt csak én vagyok ilyen hülye a kocsihoz ,pedig 1 éve olvasom a fórumot hátha ragad rám valami , de úgy látszik semmi
-
narancsnn
senior tag
válasz petyametyo #55043 üzenetére
Az enyém sem gyári, kb 135Le körül lehet.---»paprikás csipsz amúgy
De nem voltam méretni.Ha 1749VA van ráírva akkor az a gyári. (ha a asv motorkódu)
Én sem tudok semmit, csak a turbóval már sz@ptam.
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
-
siti
senior tag
így a télre megbolondult a riogatóm. mikor élesítem, lezár, majd letekeri az ablakokat, hogy tuti belefagyjak reggelre (kivéve ha bemásznak és elviszik az éjjel). még jó hogy észrevettem és kikapcsolható ez a fícsőr...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Balupapa
senior tag
"bocs hogy nem hívtunk meg senkit a vip buliba"és az alamónium taposó tényleg +5le!! Kiprobáltuk az enyémben is
Soma ma nem mehet sehova az ujabb büntije miatt
vissza rakta a szenyont[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest