- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI Mobil
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Apple Watch
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Én is erre gondoltam, maximum csodálkozni fog, hogy a 2 éves olaj miért néz ki 1 évesnek. Hát mert 1 éves. De ha gyári van bele öntve, csak nem a Pohu 24 ezer / l árán hanem 4-6 ezerért akkor nem mindegy...
Vagy én pl fogom és bele teszek holnap egy Mann szűrőt ami egész jövő ilyenkorig benne lesz aztán a 3 éves szerviz előtt vissza a gyárit és amikor kérdezik mondom hogy köszi nem kérek pollen szűrő cserét. Majd csodálkozik hogy olyan mint az új. Mert új is.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz McNamara #208001 üzenetére
Ennek a nem lehet semmit cserélni mert elvész a gari dolognak nézz utána a Pohu -nal mert szerintem kopó dolgokra nem vonatkozik.
Koreai Japán autók szervize (10 éven át volt 2 Toyotánk) sokkal olcsóbb eddig úgy tapasztalom.Szerk.
Megnéztem, az itt elérhető részletes gari leírás
1.9.2 pontja szerint:
Ugrik a gari, ha (innentől idézet):a gépjárműbe olyan, nem gyártói (azaz nem eredeti) alkatrészt szereltek be, amely vonatkozásában
a fogyasztó nem tudja bemutatni az alkatész előállítójától származó azon nyilatkozatot, amely szerint
a nevezett alkatrész minőségileg az eredeti alkatrésszel egyenértékű;Magyarul ha számlával igazolt gyári cucc megy bele akkor semmi baja nem lehet a garinak.
Ugye mint írtam előbb, az első hogy hülye/ rossz infókat írnak/ mondanak hogy mindenképp oda menj, és ott vedd meg.De miért hidd el ezt egy fórumon valakinek, én se hinném ezért most jön hogy írsz a központi PoHu fele hogy jonapot új autót vettem, a szalonban ezt mondták, a honlap ezt írja mi az igazság?
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #208006 üzenetére
Lejárt a szerk idő:
Nem is kell gyári csak azzal egyenértékű...Az 1.9.4 pedig eleve kizárja a garit:
a keletkezett hiba természetes kopás vagy az üzemeltetés módjából származó idő előtti elhasználódás
következménye (pl. izzó, kivéve xenon és LED, biztosíték, fékbetét, féktárcsa, szűrők,beleértve kipufogógáz-részecskeszűrő, kuplungszerkezet, kuplungtárcsa, bőr és szövet üléshuzat, lengéscsillapító,
ablaktörlő lapátok, gyújtó- és izzítógyertya, hosszbordás szíj, vezérműszíj, kipufogódob, kipufogócső);Magyarul miért érintené a garit egy fékbetét csere ha eleve azt mondják hogy arra nem is vonatkozik a 2+2 éves "gari".
A 3.2.4 részletesen írja mi van ha nem márkaszervizbe mész. Mint lehetőséget, a gari feltételein belül.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #207997 üzenetére
Gyujtsd fel, az a tuti.
-
atos19881101
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #208010 üzenetére
70 Ft/kg?
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #208011 üzenetére
Előtte akkor kiöntöm betonnal.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Bandit21
addikt
válasz atos19881101 #208012 üzenetére
Vagy ha az eredeti terv jönne vissza, háttérzene gyanánt.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gyula84
veterán
válasz atos19881101 #208012 üzenetére
az drága nehogy
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
atos19881101
senior tag
válasz Gyula84 #208014 üzenetére
Ja jogos.
Na de viccen kívül. Mágus szerinted szedessem le a pumpát? Arra gondolom, hogy lehet egy pillanatra megszorult és nem nyomott elég üzemanyagot. Viszont mivel nem mentem vele messze ezért nem hordta tele még a rendszert…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #208015 üzenetére
Csak el kellett volna mennem megnézni ....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
Na megjártam ma a Lachipet...
1-re mentem, nagyon meg voltak csúszva, 5kor végeztem
A reggel 9-es Smart még ott volt mikor eljöttem.
Egy Mercedest is hegesztettek reggel óta.
Egy Jaguar nem akart elindulni, mint a mérgezett egér úgy rohangáltak.
Kiderült hogy B7 váltót állításuk szerint még nem írtak, tőlem kérdezték milyen fordulaton meg hogy szeretném. Örültek, hogy itthon kiszámoltam mindent.
Mondtam, hogy lefele mindig 1500.
1-est és 2-est nem akarta írni, mutatta hogy jelenleg felfele minimum 1770ről vált 2->3, az nagyon kevés, mondtam hogy azt minimum 2000re írja át akkor is
Végül így alakultak a felváltási fordulatok:
1->2 gyári
2->3 2000
3->4 2166
4->5 2000
5->6 1800
Mentem egy próbakört, naggggyon meg vagyok vele elégedve. Hazafele valami szerpentinesen hozott a waze, Oroszlányból Tatabányától délre az 1-esre, először mérges lettem, hogy arra vitt, de legalább leteszteltem a sok kanyar lassítás-gyorsítás városi tempóban, egyszerűen pont amire vágytam.https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz bitpork #207983 üzenetére
a térképfrissítés egy dolog, de mikor az ECU-ba nyúlnak bele és még nem is szólnak.. nekem szerencsém lett azzal hogy átkerültem rugalmasba, a gysev visz és hoz 15km-re nem szeretném beindítani a dízelt csak hetente egyszer mikor Ausztriába megyek vásárolni.
atos19881101: városi használat meghiszem azt tönkreteszi, az euro6-ot pláne mert csak akkor működik jól mikor kint 15-20 fok felett van a hőmérséklet és 30km után bemelegszik a rendszer akkor tud alacsony korom értéket produkálni az átmelegedett rendszer, közbe közbe picit égeti. Télen illetve hidegebb időkben nem túl baráti a helyzet, ez gyorshajtással javítható viszont nem szeretek 100-120km/h-val járni, Ausztriában meg főleg nem max pályán. Picit úgy vélem furcsán tervezték meg ezt a rendszert, hatékony tény csak már alacsonyabb igénybevétel esetén jó lenne ha intézné a kormot, regenerálna útközben is gond nélkül és nem kellene ehhez kinyomni a szemét.. egy dolog, hogy 5.5-6 liter körül fogyaszt olyankor, viszont 160-170-nél sem igazán áll neki regenerálni ilyen hideg időben magától.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #208015 üzenetére
Biztos nem szedetném le. Ez bármitől lehet és ebben is 3 pumpa van. Melyiket szeretnéd leszedni?
-
veterán
válasz simonjoe #208021 üzenetére
Szia,
Hát nem tudom publikus-e, ha jól tudom a váltóírás listaára 35, bár ez a honlapon nincs fönt. Én ennél olcsóbban kaptam, mivel írták már a váltómat (stage 1).
De lehet ez még tavalyi ár, a leges legegyszerűbb ha felhívod őket.
Mindenképp hangsúlyozd ki, hogy B7 és nem B8. És akár mondhatod, hogy beszéltél valakivel aki most volt kedden ugyan ez miatt és ő ajánlotta, gyakorlatilag ha jól értelmezem az én kocsimmal lett meg a know-how B7-re, eddig csak újabbat (B8 vagy lehet hogy MQB más típusok esetén) írtak ha minden igaz.
Légszűrőt ki kell venni, OBD-n nem írható a váltó csak közvetlenül.
Mindenképp úgy menj oda, hogy írd föl egy fecnire, hogy hanyasból hanyasba milyen fordulaton és milyen sebességnél szeretnéd, hogy váltson, fölfele és lefele is. Ehhez neten keresd ki a pontos áttételezésedet.Ja, most látom, hogy a tied kézi. Akkor ez nem tanács csak tapasztalat
https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208024 üzenetére
Nagynyomásúból tudtommal egy van ami az uzemanyagszuro után van és a CR cső előtt, az ráadásul ha ugyanott van mint a 3-as Oktavnal akkor relatíve egyszerűen szerelhető.
-
-
McNamara
Ármester
Köszi mindenkinek a segítséget! Ma meg is rendeljük a kis Fabiat. Bárhogy nézem ennyiért még használtat se kapok ilyen felszereltséggel ebben a kategóriában.
-
realist
őstag
Műszaki vizsgán, ha az autón nem gyári felni van, de a gumi méret a gyári akkor is problémázhatnak? Ilyenkor egy német nyelvű TÜV papír amit a felni gyártó oldaláról letöltök elegendő vagy mit szoktak kérni?
Olvastam olyanról is, hogy a forgalmiba bejegyeztetik a nem gyári felnit. Ennek mi a menete, mir szoktak kérni hozzá az okmányirodában? -
-
veterán
válasz MunezXBK #208039 üzenetére
Ja jó, így már érthető, bocsi.
Halvány lila gőzöm nincs a chiptuning szoftverekről. Most néztem kicsit utána, látom ezt a KESS-t az Alientechtől, az enyémet valami MagicMotorsport-tal írták, webböngészőben fut a kocsira kötött Slave kliens ha jól láttam, bent az irodában meg van a Master az asztali gépen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
senior tag
válasz rasotamas #208023 üzenetére
Köszönöm az infót!!
Nem nekem kell, a szomszéd vett egy 2012-es CC-t. 170ló DSG. Kipróbáltam és agyf@...szt kaptam, 55-nél már hatodikban volt és csak remegett rángatózott a bódé ebben a tartományban. Én mondtam neki, h keressen egy hozzáértő céget, aki átírja neki, mert így élhetetlen.Joe
-
veterán
válasz simonjoe #208044 üzenetére
NAGYON ajálom, hogy csináltassa meg mielőbb.
Ha szükséges a meggyőzéshez, egy próbakört fel tudok ajánlani (így szoktak emberek meghalni, beengednek vadidegeneket a kocsijukba ).
Összkerekes, vagy első? Ha jól látom, hasonló az áttételezése mint nekem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
dozó
tag
válasz simonjoe #208044 üzenetére
Kipróbáltam és agyf@...szt kaptam, 55-nél már hatodikban volt és csak remegett rángatózott a bódé ebben a tartományban.
Nekem 190 LE van DSG- vel óraállás 161000Km. 6 - ba D-ben 1100-1200 fordulatig engedi vissza, de én remegést rázást rángatást ilyesmit még nem tapasztaltam, tudom majd fogok. A D-n kívül még van Sport, és Manual mód, én általában ott választom ki a megfelelőt, ha nem muszáj nem iratom. -
imyourfriend
őstag
Gondolom ilyenkor nem csak a váltót írnák, kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. valamelyest így is, hiszen az olajnyomás, terhelés és egyebek miatt nem járja ilyen alacsony fordulaton tartani a motort. S módban bátrabb azért gondolom, de az kellene hogy legyen az alap.
-
simonjoe
senior tag
Váltófülek vannak a kormánya alatt, ha leváltok, jelzi az aktuális alacsonyabb fokozatokat. Ez az állapot néhány másodpercig tart, majd ismét D, és kezdőik elölről.
"kapna csipszet is meg egyebet és onnantól majdhogynem a fene megeszi.. "
Ezt kifejtenéd. Nekem kézi váltós van, én is megírattam. Egész megváltozott a karakterisztikája a motornak. Alacsonyabb fordulaton már megindul, agresszívebben reagál a gázadásra, eltűnt a lomhasága stb. Másfél éve csinálták, sajnálom, h nem hamarabb szántam rá magam.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- LEGO klub
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen