- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
Hirdetés
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
trassher
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #70007 üzenetére
Muszáj ilyen nagy és öreg autónak lennie? Ha már mindenképp ilyenben gondolkodsz, nem lenne egyszerűbb valami fiatalabb,kisebb?
Toledo1 pl?
A kis benzinesek nem esznek sokat. Valami 1.4 16 szelep sem enné le a gatyádat, cserébe nem kell kitanulni diesel specialistának.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #70008 üzenetére
4-5 személlyel utazok heti 2 alkalommal ahol 3-4 ember 180 cm feletti így nem hátrány ha nem a kapaszkodóra tekeredve kell utazni. Az öreg relatív dolog pláne annak tudatában hogy mit kapnék ennyiért ami fiatalabb.
Szerk.: Toledo 1 belülről nem tetszik + hátul ugyanaz a baja mint a toledo 2-nek, a4-nek. A lábtér hátul 0.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #70010 üzenetére
182cm magas vagyok elférek hátul a golfban, feliciában, toledoban, octaviaban, A4-ben. A mókusbogarat már nem ültetném be hátra, de én bőven elférek.
peugeot 206 cc, na ott van 0 lábtér hátul.
Nem tetszik a belseje? No, elárulok egy titkot, a sajátomnak sem tetszik a belseje, de ez nem a legfőbb szempont egy autónál.
Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán?
Azokból ennyiért nincs diesel, azért mondtam a toledo 1-et. a lábtér miatt te hoztad szóba eszeket.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #70011 üzenetére
Te írtad ezeket hogy ezekben elférsz hátul, ezért hoztam szóba.
Amúgy csak annyiban bajos szerinted a 80-as hogy öreg dízel?Igen tudom hogy kopik ami használva van de jelenleg ez a típus felel meg a legjobban a felhasználási körnek és az ízlésvilágomnak. Nem azonnal akarok autót venni de ha találnék egy valóban jót akkor legszívesebben ilyet vennék. Ha nem lesz akkor marad a keresgélés tovább.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
freaghill
őstag
válasz !Overdose! #69980 üzenetére
Neten nem lehet megrendelni, és akkor az én címemre?
-
degec
senior tag
Gyerekek !!!
Az új Octaviahoz méretben konkurensek közül mi áll a legközelebb? minden érdekelne.. dewu hundaj ford.. én VW csoportnál tovább autóba nem látok... nyomjatok egy pár autómárkát tipust pliz.. új kocsi nem használt.. ! THX !
-
harcikoca
senior tag
kettős tömegű lendkerékből hülyeség lenne 1 tömegűt csinálni? 1.9 tdi alh motorban van. Szétment, és belever a váltó házba. Arra gondoltam, hogy a 6 összefogó menetnet, (ahol a 3 stift is van) tovább fúrnám, és egybefogatnám az egészet hoszabb csavarokkal. Jó megoldás lehet? Nemtudom, h érthető volt-e amit mondani akarok, nemnagyon vagyok képbe a szakkifejezésekkel
AMD+Ati powee'R
-
degec
senior tag
válasz harcikoca #70024 üzenetére
én nem vagyok autoszerelő, de ismerősöm igen régi szaki ő csinál ilyet 2.0 tdi vel is és menet közben nem érezni semmi különbséget, komfortban CSAK álló helyzetben érezni egy kis remegést a kormányon, amúgy hibátlan és olcsóbb.. szóval hajrá,, van ehhez utángyártott normális kit is..nem kell barkácsolni..nyilván nem 5ft.. de kettőstömegűnél sokkal olcsóbb...én csak ennyit tudok mondani..
-
degec
senior tag
Passat b8 full ÚJ infók: [link] július július !!
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz harcikoca #70031 üzenetére
kis rezgés, ha fix a lendkerék meg a tárcsa is ?
vegyél rá egy g60/abf lendkereket, egy vr6 szerkezetet, meg egy lekvár 1z/abf tárcsát, term ha nem akarod szopatni magad, tárcsából és szerkezetből újat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tresh
addikt
válasz Nem3sys #70033 üzenetére
+1 Hétvégén én is dobom be az 1z lendkereket + új kuplung szettet az AFN alá 2 autóba is az van engem meggyőzött..egyik gyári 110 LE-n másik 2 es golfba 190 LE ra húzva igaz ott kevlározva van
degec: DSG engem se fogott meg de úgy látszik mostanság már az lesz a "menő"
FET-MEN: biturbos.. ha akkora pufferrel gyártják ezt a 2.0 litert mint anno az 1.9 tdi-t akkor lehet bírni fogja én a váltó végett aggódnék inkább...
[ Szerkesztve ]
-
-
degec
senior tag
válasz VR6-Fan #70040 üzenetére
háát azért tuti nem.. anno amikor megvettem a 170 es pd tdi-t nagyon utánanéztem hogy a 140 eshez mennyivel másabb. és hát sokban különbözik azért..mechanikailag is.. turbó más... a sok idézőjelben, de nem csak a programja más.. ha kell be tudom vágni angolul van..otthon..ebből kiindulva tsik is mások,
mondjuk egy skoda gen3. 1.8 tsi ami tud oktáviába 180 le és 250nm-ert az tuti szög ugyanaz a motor mint az audi a4 ben a mostaniban lévő 1.8 as csak ott 320 nm-ert tud és "csak 170" le..na az tuti szoftveres mókolás..nagyon ilyen infókat gyüjtögettem eddig.. -
degec
senior tag
ez igaz én ezt a saját passatomon érzem, szarrá vigyázok rá.-. és olyan dolgok jönnek elő ami nem motormechanikai hiba hanem segédberendezések. és egyéb igen drága dolgok, amik a kocsi piaci értékének mindig a 10%-15% ba kerülnek..mútkor volt xenon lámpa csere trafóval, kerékcsapágyak csere, stb.. érdekes dolgok ha pd elemet is kellet volna fizetnem akkora fél kocsi árát ráköltöm egy 7 éves kocsira. most jön a kettőstömegű majd.. szintén 250e FT.. nem éri meg..elgondolkodtató.. kövi auto alapmotorlesz tsi
octavia fehér 1.4 tsi vasfelni cső.. lékkondi.. -
8th
addikt
válasz VR6-Fan #70040 üzenetére
Van a konszernnek olyan motorja ami szoftveresen van bebutítva két teljesítményszintre. Kiütik a gyári tiltást és hawaii. Tovább lehet forgatni = nagyobb teljesítmény.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
FET-MEN
veterán
-
tresh
addikt
válasz FET-MEN #70048 üzenetére
Ebben egyetértünk teljesen én se szeretem ezeket nálunk a cégnél több bodéba van ilyen csoda motor >>fabia,rapid,okti ebből a 3fábián 30k után turbó csere volt a rapid még túl új az oktiba meg már 34ezernél most lehet hallani hogy a turbó haldoklik... ellenben a f*s fiesták az 1.4 tdci (HDi) motorokkal min 150 ezer felett járva vígan mennek..jó ott mondjuk mással vannak bajok nem a motorral
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lejtőre került a streaming
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen