- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei FreeBuds Pro - egy igazi csúcsmodell
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itt van az első fotó a Motorola Razr 50 Ultráról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
Hirdetés
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
válasz chopin42 #213844 üzenetére
Megvolt a szerelés. Az egyes hengernél feladta a hidrotőke. Szerencsére a hengerfej rendben, a fészekben nem lötyögött egyik sem. Cserébe találtam valami igazán érdekeset Megvételnél nem tudtam,, hogy hengerfej bit is jár a kocsihoz... Megcsináltuk, és most szépen jár.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz chopin42 #214006 üzenetére
Erről elmesélek egy történetet. Még meg volt a műhely, PD motoron cseréltem hengerfej tömítést, kapott új fejet, minden csavart. Este 11 körül még gondoltam rárakom a himbákat, lehúzom, reggel majd beállítom a porlasztókat. Utolsó csavarnál a kulcs kiesett, egyenesen a fő olajvisszavezető járatba, onnan nagy koppanással landolt a motor olajteknőjében.
Több dolog is megfordult a fejemben:1. Haza kellett volna menni 10 perccel korábban.
2. Remélem van olajszintmérő ezen a csutkán...
3. Kellett nekem ez este 11-kor?Ezen töprengtem, miközben emeltem az autót, aztán előbukkant az olajteknő. Soha nem ösültem még ennyire olajszintjelzőnek a kádban. Kikaptam és egy acéldrótra erősített mágnessel kihalásztam a szerszámot. Éjfélre elégedetten értem haza, ma is jó munkát végeztem.
Oda ami beesik, azt a kádban kell keresni, akkora az a járat, hogy elég nagy szerszámok is elférnek ott.
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz Mágus2 #214007 üzenetére
Hát igen, mindenkivel megeshet, hogy elfelejt/elront valamit. Szerencsére észrevetted. Nálam pedig nem okozott gondot, gondolom mikor visszarakatta az első tulaj a hengerfejet, akkor a műszak végén mikor felrakták, benne maradt az utolsó csavarban. Utána nem kereste senki
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
imyourfriend
őstag
-
enddav
aktív tag
-
simonjoe
senior tag
válasz enddav #214017 üzenetére
..oh, nagyon sokat gondolkodtunk, h mi legyen. 1xűen nem találok számunkra megfelelő megoldást ami minden téren megfelelő lenne.
Ráadásul megszerettük, hozzászoktunk a CC-hez, pontosabban azt amit nyújtani tud. Nagy, kényelmes, ha kell lehet vele tempózni, a csomagtartója parádésan nagy, a fogyasztása meg Q..va jó. Átlagban 5l körül mozog, de volt már nem egyszer 4 alatt is. Az a baj, h így 350k felett ami benne van km, sok embert elriaszt, szinte eladhatatlanná vált, én meg locsoltam rá rendesen. Sajnálom. 5-6 évnél tovább ennek ellenére már nem tervezünk vele. Hogy mi lesz az utód? Na, az erősen kérdéses. Sok márkát próbáltunk már két év alatt (azóta volt napirenden a csere), de szinte semmi nincs ami ezt hozza. Valamiből engednünk kell ez nem lehet vitás. Három japó maradt a kosárba, Lexus, Honda CRV, és a Toyota RAV4.Joe
-
BigBlackDog
veterán
válasz simonjoe #214018 üzenetére
Szerintem, a két SUV nem igazán fogja tudni azt, amit a CC. Már kialakításukból kifolyólag is gyengébben fognak pályán teljesíteni, különösen nagy tempónál. Fogyasztás, szélzaj szvsz érezhetően más ligában lenne. Illetve egy japán esetén az apróságokban (pl. automatikusan becsukódó tükör, stb.) is lehet némi lemaradás, legalábbis szerintem.
Viszont Lexus esetén látok rá reményt, hogy találnál megfelelő típus, példányt, amivel elégedett lennél.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #214022 üzenetére
Ááá, ezt csak a konkurencia terjeszti. A G8 is mekkora előrelépés minden téren a G7(.5) után...
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
senior tag
válasz BigBlackDog #214020 üzenetére
Eben teljesen igazad van, sőt nekem a Toyota kifejezetten kényelmetlen volt a próbaút során. De, abban bízom, h közel öt év távlatában ott is történik esetleg valami változás, no meg a mi fejünkben is, és nem lesz a seggünkben a bugi, h x1000km-es távokat menjünk autóval, és átváltunk a papás vezetésre is addig.
#214021Qru:
Nagyon sokáig "kerülgettem", főleg a shooting-ot, de nem akarok már a "földön" ülni. No, meg valjuk be, a VAG-os autókba lehet dobálni a pénzt nyakra-főre, (mondjuk ebben lehet, h én vagyok a ludas, a maximalista hozzáállással ) bár szerintem ma már minden jobb autó fenntartása pénzbe kerül, sok-sok pénzbe! Vagy csupán a bérünk lett xar.
Szóval 1szónak is 100 a vége, CC marad még, talán én leszek az aki a legtöbb km-t teszi majd bele. Teljesen lejegeltük a csere tényét. Abban csak bízni tudok, h a karosszáriás csapat meg tudja menteni még erre a pár évre a kasztnit. Ahogy igértem, a szétbontott rozsdásodó elemekről folyamatosan teszek fel képeket.
#214020BigBlackDog:
A Lexus nagyon bejün a Zasszonynak, ott csak az ár ami megrettent, 25-40 milla az új, természetesen nem akarok szalonból, 1 max két éveset, ott már zuhant annyit az ár, h megérje és még szinte új. A Honda nekem jön be jobban, bár sokkal puritánabbnak tűnik, de talán az is mint az NX350-450.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Szada85
aktív tag
válasz Motion_Blur #214029 üzenetére
Azért kellemes pl. a gyertyák 63 ezer Ft-os ára, tavaly év vége felé voltam a szomszédos SEAT márkakerben 4 "gyári" VW/SEAT gyertya a Cuprába volt akkor ~100€, és már az is combosnak érzödött a webshop 15€/db-jához képest.
A német árakhoz képest egy óvatos 60-65%-os felárazás még otthon, fincsi.
-
imyourfriend
őstag
Hűtőfolyadék hőmérséklet milyen értékek között mozog normál használat mellett? 100-110km/h-val haladva 85 fokos hűtőfolyadék és 90 fokos motorolaj jónak mondható 12 fokos kinti levegőnél? Olvastam korábban a termosztátcsere nem mindig hoz jó eredményt, kíváncsi lennék mi az a pont amikor már érdemes cserélni.
-
Corsa02
őstag
válasz imyourfriend #214031 üzenetére
Milyen motor? Egyébként rendben van kb. igen.
The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz Big_Boss #214032 üzenetére
A márkaszervizes árakat nincs értelme összehasonlítani pl. egy Kauffer áraival. Golf 7 GTI-re kb. 100-120 ezer forint a 4 féktárcsa + betétek anyagára, nem gyári, de jó minőségű alkatrészekkel számolva. A garancia miatt viszik az emberek márkaszervizbe az autókat, nem a baráti árazás miatt. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Corsa02 #214033 üzenetére
Valahogy olyan érzésem van az O3 1.6 cr tdi nem termel sok felesleges hőt ezáltal nem tudja felmelegíteni a rendszert oly hamar. A motor megfelelően működik jó a fogyasztás is, van elegendő fűtés is és nincs termosztátra utaló hiba.. csak ez a nem elég hőt termelő rendszer kicsit furcsa.
-
tibbike01
őstag
válasz focvis #214035 üzenetére
+1 pontosan.
Sőt még a Márkaszervizek sem várják, hogy hozzájuk vidd a garancia lejárta után, mert akkor kedvezményt kell adniuk, nekik az nem buli.
De el tudom képzelni azt a családot, akik ki vannak bukva a régi autójukra, hogy folyton a szerelőnél van, megy rá a lóvé, ha kell, ha nem és úgy döntenek, hogy vesznek egy új autót mert, hogy annak nem lesz baja...és nem is lesz, de ugyanúgy ráköltenek több száz ezret a szervizekre, cascora...stb. Én a 2004es Seat Leonomat fullosan szervizeltem prémium termékekkel, vezérlés, fékek minden és egyik kör sem került 100ezer ft-tól többe. Az új Oktáv 4-re meg 1 év alatt több mint 500ezer ft-ot költöttem. Gyertya csere 120ezer, olaj csere 82ezer, casco 256ezer, biztositas 46ezer...és még egy-két apróság. Ilyen ez
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz imyourfriend #214036 üzenetére
De ezzel nincs baj, amiket írtál ez üzemi hőmérséklet, ez a tempó csak részterhelés.
The Truth Is Out There --->
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #214031 üzenetére
2.0 cr ugyanez. Rendben van ez így.
-
yodamester10
őstag
-
syC
addikt
Üdv ismét!
2 kérdésem lenne, hátha valaki tud segíteni. Audi A6 C7 / facelift a context, a kérdéseim pedig a következők lennének:
A.) A matrix-led lámpa mennyire elromlós / tartós, érdemes-e olyat venni, tényleg annyival jobb-en, vagy csak parasztvakítás és inkább sima led/xenon lámpás autókat nézegessek.
B.) Légrugó: Fölösleges extra, amivel csak a szívás van, megbízhatatlan fos és kerüljem el jó messzire, vagy tényleg "must have" feature, megbízható, illetve ha hozzá kell nyúlni, nem fog milliós tételbe kerülni?
•
-
tibbike01
őstag
A.) Jó cucc a led-matrix, jól működik, nem parasztvakítás (szóval nem vakítja a szembejövő parasztokat sem). 😄
De, ha nem jársz sokat éjszaka városon kívül vidéki utakon, akkor nem sokat fodod hasznát venni. Én az 1 év alatt 4szer élveztem a led-matrixot, mivel ritkán járok éjszaka falvak között. Meghibásodni nem igazán szokott, párásodni annál inkább, de ez bármelyik lámpával megesik.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen