- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #165619 üzenetére
Elöregedett a pumpa műanyag rotorja. Ezért kell betartani az idő korlátot is, nem csak a futást.
zsolt19900 Kérdezd meg, hányszor volt olaj cserélve a váltóban. a azt mondja, nem kell, akkor ott is lehet hagyni. Európában nem tett intervallumot a gyártó, amerikában meg max 40-60 000km. Az amerikaiak tudják, hogy kell, ott nagyobb az automata váltók kultúrája. Ha soha nem volt cserélve az olaj, kell a váltóra költeni 600 eurót anyag költségben. A nyomatékváltót fel kell újíttatni és kell egy szeleptömb. Ha ezeket megcsináltatod, jó lesz sokáig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs