- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Anaren91
senior tag
válasz Doki16 #189257 üzenetére
Valszeg kábel lesz.. Most mondja fater, hogy azóta nem jó, mióta fényezték az első meg hátsó lökhárítót...Holnap ránézek, lehet nem dugták vissza..De köszi a választ.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
commanDOS
senior tag
válasz macilaci78 #189236 üzenetére
Ennyi idősen, ennyi kilométerrel szerintem az ilyen hibákat nem is szabad felróni egy autónak se. Apáméké az autó, de ha félévente van rajta valami pár tízezres kiadás, vagy karcolás, mindig megy a dráma. Komolyan nem értem. Megy az autó, jó a motorja, nem rohad a kaszni, elektromosan is rendben van, műszakin mindig átmegy csont nélkül. 19 éves autótól nem értem mit akar. Foglalkozni kell vele néha, aztán használni, amig megy. Piaci értéke nem sok van.
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
tart a gépjármű keresés és a Skoda Octavia RS is képbe került.
2005-2006-os évjárat 2.0 TFSI motorok 6-os kézi váltóval.Mennyire ajánlott vagy nem ajánlott kategória?
Inkább engedjem el az RS-t és válasszak fiatalabbat kisebb pl. 1.4 TSI motorral? -
Anaren91
senior tag
válasz m3tr0 #189260 üzenetére
Rengeteg nyűgje volt a régi TFSI motoroknak. Jó motor, de foglalkozni kell vele elég rendesen. Kokszosodik, eszi az olajat, láncvezetők gyenge pontok, ha tönkremennek, láncszakadást is okozhatnak, ami elég jól össze tudja bogozni a motort. A magasnyomásún valami csapágyra panaszkodtak sokan (cam follower), hogy az tönkre szokott menni, meg a vízpumpa. Helyedben inkább néznék újabbat, 2012 után volt egy ráncfelvarrás (legalább is az 1.4 tsiken, ezek már szíjasok nem láncosak) amik már megbízhatóbbak.
Mielőtt vettem a bömöst, én is gondolkodtam egy 2.0 tfsi Schiroccon, de hamar letettem róla...[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz m3tr0 #189264 üzenetére
Ugyan az a motor van benne, mint akármelyik másikba... 2012 utániakkal már kevesebb gond van, előző évjáratokra ugyan az vonatkozik. 2.0 CR TDI jó választás, ha elég a 140 ló, és nem baj, hogy dízel.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz m3tr0 #189268 üzenetére
Ez a rettegek a dízeltől hozzáállás már elég régimódi. Mitől rettegsz? Beszarik a porlasztó? Na bumm a TSI-ben is ugyan úgy van. DPF? El kell vele menni néha hosszbb útra hogy tudjon regenerálni, meg néha ha már nagyon gány el kell vinni tisztítani. TSI nél viheted a kocsit dióhéjas tisztításra, mert ott meg a motor lesz tiszta dzsuva. Turbó? Ugyan úgy van a TSI- ben is. Lendkerék is ugyan úgy van a TSI-ben. És elég zsebbenyúlós ahogy elnézem a Unis oldalát 200k+
Semmivel nem drágább már fenntartani egy dízelt véleményem szerint mint egy közvetlen befecskendezéses benzinest.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
macilaci78
nagyúr
válasz Anaren91 #189271 üzenetére
Nálam kb 300-500 kb budapesti forgalom és 500 km autópálya váltogatja egymást.
Ide a rozsdás bökőt, hogy akkor kezdene regenerálni, amikor a pályáról leértem és már a teremgarázsban ténfergek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Anaren91
senior tag
válasz macilaci78 #189272 üzenetére
Hát igen sajnos ez ilyen. Kollégáim is szívnak vele, mindíg akkor akar regenerálni, amikor a csillagok is egyben állnak. Ezzel nem lehet mit kezdni, max egy rendes diag készülékkel forszírozni a regenerálást, amikor hoszabb útra mész. Vagy downpipe és programból ki a dpf regen és meg van oldva...
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
macilaci78
nagyúr
válasz Anaren91 #189273 üzenetére
Nem azzal van bajom, hogy a kocsi igényli a törődést, hanem azzal, hogy nem én választhatom meg, mikor adom meg neki. Nyilván jobb lenne mondjuk hazafelé jövet Kecskemétnél rákezdeni akár 80% telítettség mellett, mint csak erre elbarmolni egy órát.
Legalább lenne a menüben egy gomb, amivel szólhatok a kompjúternek, hogy Nekem most megfelel, hogy kényeztesselek, Kicsim!Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #189274 üzenetére
Passzív regen is létezik.
-
Anaren91
senior tag
válasz macilaci78 #189274 üzenetére
Igen, ezt többször több helyen is felvetették már. Oké, hogy kell egy bizonyos hőmérséklet a motornak, meg egyébb együtthatók, de lehetne úgy csinálni a rendszert, hogy bizonyos telítettségnél jelez, hogy esedékes egy regenerálás, elmész egy hoszabb útra, majd amikor minden klappol egy regenhez, akkor ráböksz, hogy start. Lehet írni kellene az ötlettel a BMW-nek és eladni nekik ezt a kurva bonyolult megoldást a kellemetlen regenekre XD
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
Nem indult ma el az rns510 fejegységem, se rádió, se bluetooth, se tolatókamera, se tolatóradat. Este még jó volt. Mi lehet az oka? Meleg?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz m3tr0 #189268 üzenetére
Ez nem biztos, hogy már CR, mivel a 2.0 PD-vel megegyezik minden paraméterben, és az nem túlzottan ajánlott. Kell a motorkód.
Amúgy a másfél tonna feletti Superbet is úgy mozgatja a 320NM, mint kiskutya a papucsot, szóval a nyomatéka elég lesz. Én pl nyomatékból autózom vele, mivel erre van kitalálva.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#214
tag
válasz Anaren91 #189276 üzenetére
Egész biztos gondoltak erre a gyártók, viszont nem hinném, hogy ok nélkül hagyták ki ezt a funkciót. Nekünk, autózásra fogékonyaknak még érdekes is lenne figyelgetni, és tervezni a regenerálás idejét, de annak, aki csak közlekedő edényként tekint az autójára (szerintem ők vannak többen) egy újabb nyűg lenne a kötelező szervizek betartása (vagy nem betartása) mellett. Kell figyelni? Nem kell figyelni? Megoldja a kocsi, ha én nem nyomkodom? De a szomszéd azt mondta, hogy jó ha manuálisan nyomkodva van, stb.
Igen, sajnos néha ráhibázik, hogy az utolsó 3 km-en kezd el regenerálni, de nem gondolnám, hogy reprezentatív az, hogy valakinél -mindig- így csinálja. És a dízelnek megfelelő használat mellett időnként egy-egy megszakított regenerálás még nem a világ vége. -
Anaren91
senior tag
Hát ha feldobna amikor esedékes a regen egy üzenetet, hogy "hoszabb útra megy mint pl 100km?" és csak Igen meg Nem lehetőség van szerintem azt az autókhoz nem értők is meg tudják csinálni. Ha nem, akkor inkább ne üljön kocsiba
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
macilaci78
nagyúr
Anyósom a jó példa. XXII, VIII, IX ker és Budaörs csomópontok közt ingázik, egy út 10-20 km, végig városban. Évente egyszer viszi az édesanyját a Bükkbe egy hétre valami wellness-re.
Na, hogy oldja meg ezt egy mai modern autó belsőégésű motorral?[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#214
tag
válasz Anaren91 #189284 üzenetére
Persze, de ha ezt akkor kérdezed meg, amikor már aktuális a regenerálás, akkor egy újabb nyomást teszel a sofőrre, hogy kellene menni a kocsival. És ha most pár napig nem tudok x km-t menni egyben? Minden indítás után a képembe tolja az üzenetet? Egyáltalán miért kérdez ilyet a kocsi? Megannyi kérdés, elbizonytalanodási lehetőség, észben tartandó dolog...
Ne érts félre, nekem egy kevésbé tolakodó megoldás mellett tetszene a dolog, de azt is megértem valamennyire, hogy ezt sokan nem kényelmi funkcióként élnék meg (sőt), márpedig a mai autógyártás eléggé ráment erre a témakörre.
Amúgy konszern autók esetén ott a VAG DPF app, amiben van lehetőséged figyelni a DPF állapotát, ha neked az számszerűen érdekes. -
m3tr0
senior tag
válasz molnarpeter #189289 üzenetére
Néztem A4-et is.
Ez B7 ? Audiba is nagyon otthon vagyok. -
commanDOS
senior tag
válasz molnarpeter #189225 üzenetére
Okulásként:
A tipped jó volt. Kimértem minden elektromos részt, külön-külön mindegyik teszi a dolgát.
Az átvezetőt elkezdtem kézzel nyomkodni és hol a központi zár kapcsolgatott, hol az ablakok mentek fel/le. Vezetéktörés van valahol az átvezetőben. Csak barbár módon tudtam volna szétszedni, lefejteni, úgyhogy holnap megy az autóvillamosságishoz.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
-
Anaren91
senior tag
válasz bitpork #189295 üzenetére
Tekinve nézett A4-et is mint leírta (bár az az 1.8T is híresen szar motor), miért ne férne oda offba? Mint látom még nézelődés alatt van, azért jött ide, mert szóba jött az RS Octavia.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
Anaren91
senior tag
válasz bitpork #189297 üzenetére
Most ezen pörögsz? Írta, hogy fél mindentől ami nem szívó. Ezért merészeltem beírni az N52-vel szerelt BMW-ket. De ha tudsz jobb szívó alternatívát Vw konszernbe akkor ajánld neki.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
válasz Anaren91 #189298 üzenetére
Nem, nem pörgök. Nincs átjárás a topikok között. Ha mást akarsz ajánlani akkor megteheted az adott topikban vagy a milyen autót vegyekben esetleg az általános autósban. Itt - legutóbbi emlékeim szerint- márkahű emberek vannak. Nem kell az asztalra tojni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen