- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Meglehet van egy seregnyi DPF-el kapcsolatos cikk, elolvastam párat én is de csak miután megvettem az 1.6 cr-el és DPF-el szerelt bódét. Kezdve alapvető tapasztalati dolgokkal, amikor az alapjáratom 1000-1100 környékén van és hangos az első ventilátor, valamint melegebb levegőt érzek a beltérben akkor jó eséllyel regenerál a DPF, tempomatnál észrevehető, hogy a fogyasztás megnő nyáron pl. monitor szerint síkon 95km/h-nál 2.8-3.2/100 regeneráláskor 4-4.2/100-at is mutatott tempomat 95-nél. Ilyenkor igyekeztem a fordulatszámot fentebb tartani 2000 felett valahol és egyenletesen közlekedni, autóúton pl. 4-be közlekedtem 110-el és ez regenerálásnak jót tett, motorolaj felugrott 90-100 fok környékére, nem vész. Mikor beszereztem elm327-et + vag dpf-et ott az olajhamu mennyiségét vizsgáltam ami 52 környéke volt azidőtájt, ha nem úgy sikerült a regenerálás akkor adott még hozzá olajhamut a rendszer, de nem ez volt a jellemző. Alapjában véve nyáron Ilyen 17-22-25mg/km-es adag koromot adott a tárolóba 95km/h- tempomatnál ez télen nem tudom mitől, gondolom időjárási körülmények miatt van hogy felugrik 40mg/km-re, ami nem vész annyira 300-320km-enként regenerál, nyáron 400 körül tette mindezt. Kormot figyelembevéve 21-21.5g környékén kezd el regenerálni ekkor felforrósítja a DPF belsejét 600-650 fokra ha megfelelő fordulatszám tartományban és megfelelő terhelést kap a rendszer aztán égeti a kormot jó 4-6g-ig ezt vag dpf-ben folyamatában jelezve. Személy szerint csak a korom mennyiségét, DPF bemenő hőmérsékletet DPF hőmérsékletet meg olajhamu mennyiséget figyelem a többi nem érdekes ezek adják a lényeget. Van bizonyára sok dolog amit lehetne másként csinálni, így találom praktikusnak, sok figyelmet nem vesz el a történet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen